Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] The Forge - temat ogólny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 29 - 30 - 31

Vatras PW
29 sierpnia 2008, 11:02
A nie to widziałeś? Z tego co mi wiadomo projekt ten nie został ukończony i nie można pobrać tych jednostek, które tam pokazano.

Trang Oul PW
29 sierpnia 2008, 21:48
Mod został usunięty przez Zielevitza. Był to jeden z warunków wstąpienia do WoG Teamu => nie podawać żadnych linków.

Dragonar PW
25 grudnia 2008, 13:07
Trang Oul:
Mod został usunięty przez Zielevitza. Był to jeden z warunków wstąpienia do WoG Teamu => nie podawać żadnych linków.
Wstąpienia jego do WoG Teamu? Miał zrobić te jednostki i jak je zrobił to dostał się do WoG Teamu?
Pisałem do Zielevitza. Napisał, że projektem odtworzenia The Forge już się nie interesuje i projekt jest martwy. :/ To dlaczego nie można podawać linków? - jak nikt nie będzie miał tych jednostek to miasto całkowicie padnie i zostanie zapomniane. :(

Acid Dragon PW
25 grudnia 2008, 13:45
Nie, chodziło o coś innego.

WoG Team po prostu nie postępuje jak większość moderów i nie pokazuje żadnych wersji alfa, beta, czy czegoś w trakcie tworzenia. Za czasów patcha 3.58 chcieliśmy zachować w absolutnej tajemnicy to jakie jednostki się tam znajdą, aby gracze mieli frajdę z odkrywania gotowego już patcha.

Warunkiem tego (zresztą postawionym przeze mnie), aby projekt Forge stał się oficjalnym projektem WoG Teamu, a Ziel miał dostęp do zasobów Teamu niedostępnych publicznie było usunięcie wszelkich wersji "w trakcie tworzenia".

Teraz, gdy projekt jest właściwie martwy, trudno mi powiedzieć co z tym można zrobić... bo jeśli ktoś miałby się tym jeszcze zająć i kontynuować, to znów lepiej, aby żadne wersje "w trakcie tworzenia" nie wyszły na światło dzienne. A jeśli miałoby to pozostać martwe, to po co pokazywać cokolwiek - dla ciekawości?

Dragonar PW
25 grudnia 2008, 14:20
Acid Dragon:
Teraz, gdy projekt jest właściwie martwy, trudno mi powiedzieć co z tym można zrobić... bo jeśli ktoś miałby się tym jeszcze zająć i kontynuować, to znów lepiej, aby żadne wersje "w trakcie tworzenia" nie wyszły na światło dzienne. A jeśli miałoby to pozostać martwe, to po co pokazywać cokolwiek - dla ciekawości?
Czyli jeśli ktoś zechce kontynuować projekt odtworzenia The Forge to WoG Team mu udostępni wszystko, by mógł dokończyć miasto? I jakby było skończone to weszłoby do WoGa? I teraz żadne pliki nie są udostępniane, bo WoG Team nic nie chce pokazywać z nowego miasta i jednocześnie nie wie, czy ktoś będzie chciał kontynuować projekt miasta, by WoGóle mogło wejść? No i koło się zamyka, a otworzy, aż ktoś podejmie się dokończenia projektu...

Acid Dragon PW
25 grudnia 2008, 16:04
Nie powiedziałbym, że to jakieś koło, ale faktem jest, że bez kogoś z odpowiednimi umiejętnościami, kto by się tym zajął i próbował zrobić coś w sprawie wskrzeszenia Forge, nie mamy o czym dyskutować.

a Ziel zaczynał prawie bez niczego - jedynie z materiałami, które znalazł w Grocie, więc nie trzeba być w WoG Teamie, żeby zacząć coś robić.

Dragonar PW
25 grudnia 2008, 19:38
Acid Dragon:
a Ziel zaczynał prawie bez niczego - jedynie z materiałami, które znalazł w Grocie, więc nie trzeba być w WoG Teamie, żeby zacząć coś robić.
Tylko co już jest zrobione, a co nie jest? Ktoś zrobi jednostkę a ona już będzie zrobiona i jego praca będzie na nic. Sam mógłbym zrobić kilka budowli, lub obrazki, tylko nie wiem co robić, bo nie wiadomo co jest zrobione, a co jeszcze do zrobienia.

Acid Dragon PW
25 grudnia 2008, 22:59
Jednostki prawie wszystkie są do zrobienia od nowa lub do przerobienia.

Budynki są teoretycznie gotowe. W praktyce proponuję zająć się procesem technicznego ich wstawiania do gry (maski, defy, kontury, położenie, obwódka...).

Dragonar PW
25 grudnia 2008, 23:14
Żeby spróbować wstawić budynki do gry, zrobić obwódki, itd. to musiałbym najpierw te budynki mieć.
Hmmm... może TO się przyda?
Screen

EDIT: A to ma być nowe miasto, czy podmienione za Conflux (lub inne)?

Acid Dragon PW
25 grudnia 2008, 23:55
1. Nie, nie musisz. wystarczy wstawić jakikolwiek budynek, żeby się nauczyć to robić. Ziel zaczynał wycinając budynki ze screena Forge. Ludzie z Two Islands też mieli wszystkie budynki podmieniać, aczkolwiek nie wiem, czy w końcu ktokolwiek opanował technikę do tego.

2. Nie, nie przyda się, ale dzięki ;P

3. Na obecnym etapie jedyny sposób to podmiana innego miasta. Jeśli jednak kiedyś miałoby to być osobnym miastem, to i tak będzie musiało wykorzystywać dokładnie te same pliki, więc praktycznie praca do wykonania jest taka sama. Minusem są jedynie ograniczenia związane z funkcjonalnością jednostek czy budynków, które już są w grze (przy podmianie).

Dragonar PW
26 grudnia 2008, 00:03
1. No to spróbuję. :) Wstawię w Conflux jakiś budynek i zrobię do niego wszystko (obwódka, itd.).

2. Szkoda. Czyli pewnie macie już te obrazki...

3. Conflux jest takim specyficznym miastem, że niektóre ulepszone jednostki strzelają, a nieulepszone nie. Cyber Zombie będzie chyba na 2 levelu, więc ul. Cyberek będzie musiał strzelać. :/ Czym? Rzucać we wrogów piłą? :P

Acid Dragon PW
26 grudnia 2008, 00:20
Jednostkę strzelającą da się w prosty sposób przerobić na niestrzelającą zmieniając tylko jeden bit w kodzie.

W drugą stronę niestety to już nie działa (to znaczy - to jest możliwe, ale póki co było to dokonane chyba tylko przez Slavę).

Problem nie jest więc z zombie, ale na przykład z ogrami, które miały strzelać, a jeśli to Conflux miałby służyć do podmiany, to ogry znalazłyby się na miejscu żywiołaków ognia, które tej właściwości nie posiadają.

Jedyna szansa na to to nowości z patcha 3.59.

Dragonar PW
26 grudnia 2008, 00:45
Skoro mowa o ograch - zrobiłem siedlisko ogrów z Forge zamiast siedliska żywiołaków ognia:

http://i41.tinypic.com/2dihq1x.jpg

Nie za ładnie, ale to pierwsza próba. :) Ekran miasta się uruchomił bez crashu - to już coś. ;P

Acid Dragon PW
26 grudnia 2008, 00:48
a teraz trudniejsze zadanie - dopasuj rozmiar, kształt i obwódkę.

Przyznam, że ja do dziś nie wiem, jak się to robi. Wiem, że to ma jakiś związek z maskami.

PS. przypominam też, że siedlisko ogrów miało leżeć w zupełnie innym miejscu ekranu i w innym rozmiarze ;P. To też trzeba uwzględnić.

Dragonar PW
26 grudnia 2008, 01:04
Czyli zmienić te pliki:

1
2

...na takie, by pasowały do mojego siedliska?

Siedlisko ogrów w innym miejscu ekranu? Da się to WoGóle zrobić? Tam jest siedlisko żywiołaków ognia i nie da się go chyba przenieść w inne miejsce bez kodu źródłowego. A jaki siedlisko ma mieć rozmiar? Raczej duży, czy mały?

Acid Dragon PW
26 grudnia 2008, 01:19
1. rezultat ma być taki, jak w przypadku wszystkich innych budynków łącznie z działaniem kursora.

2. rezultat ma być taki, jak na screenie z Forge ;P tam widać jakiego rozmiaru i w jakim położeniu był ten budynek.

Nie pytaj mnie o szczegóły, bo ich nie znam.

W tym miejscu właśnie zaczyna się prawdziwe modyfikowanie Heroes III, a więc nie robienie czegoś, co ktoś już zrobił tyle, że na inny sposób, ale samodzielnie opracowywane modyfikacje poprzez analizowanie plików gry i własne experymenty.

To, że nie wiadomo jak się coś robi, nie oznacza, że to niemożliwe i nie oznacza to, że tego nie możesz zrobić ;).

Dragonar PW
26 grudnia 2008, 01:49
Zmienienie miejsca siedliska - It's working, it's working! No... prawie working. ;)
Jak widać na tym pobazgranym screenie:

http://i42.tinypic.com/11j651e.jpg

...miejsce rekrutacji się zmieniło. Potem, jak przesunie się kursor to siedlisko jest gdzie być miało (tak jak ja ustawiłem). :) Niestety taka operacja uozdabia nam ekran gustowym błękitnym prostokątem z czarno-różowymi pasami. ;)

Acid Dragon PW
26 grudnia 2008, 02:05
No i wreszcie zaczynasz sam próbować ;)

Efekty na razie - jak widać ;P, ale powodzenia. Napisz, jak Ci się uda dojść do czegoś, co byłoby akceptowalne przez graczy (a gracze naprawdę nie lubią czegoś, co "prawie" działa :P).

Tarnoob PW
26 grudnia 2008, 10:49
Ja tylko przypomnę, że jeśli chodzi o budynki, to już gotowe jest to.

Screen:


Ale, jak widać, to to jest bardzo prawie gotowe ;-P

Dragonar PW
26 stycznia 2009, 12:32
@Tarnum
To już jest dość stare. Pewnie mają już dużo/niedużo więcej zrobione.

@Acid Dragon
Będę próbował. Wiem jak pozbyć się prostokąta.

EDIT:

Nie odpuściłem. ;) Próbuję dalej. Niestety - jak na razie bez skutku. Kwadrat usunięty, siedlisko zmieniło miejsce, ale teraz żywiołaki ognia/forge-ogry można rekrutować na całym ekranie miasta... :>
Próbuję też czegoś łatwiejszego. Zwykłego podmieniania budowli w miastach. Wyszło mi takie cośko:

KLIK!

Piramida z Heroes II w Heroes III. :)

EDIT2:

ZOBACZ

The Forge na mapie przygody. Może to się przyda?
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 29 - 30 - 31
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel