Witaj Nieznajomy!
|
temat: Wasze postaci komnata: Nieznane Opowieści |
wróć do komnaty |
Boryna |
Uważam że wszystko jest już gotowe. Dzisiaj lub jutro będę miał w miarę gotową przygodę (prosiłbym Rabicana i resztę o nie przeglądanie przez ten czas gotowych przygód w internecie. Jeśli nie wymyślę własnej, zastosuję gotową). Jak już przygotuję przygodę, zamieszczę opis krainy. Prawdopodobnie przygoda będzie się działa w Erathi lub w Deyji przed H3:ROE. Jak na razie zamieszczajcie swoje postacie. Sesja rozpocznie się najszybciej za jakieś 3 dni, więc macie dużo czasu. Pamiętajcie, że swojej postaci możecie dodać zdolności specjalne, np. jak w przypadku Viniusa - Gorzelnictwo. Zróbcie to w specialnej rubryce na karcie postaci Zdolności specialne.Jednak twoją umiejętnośc specialną musi zaakceptować MG. |
vinius |
KARTA POSTACI Imię i Nazwisko: Ov von Sikus II vel Vinius Płeć: Mężczyzna Rasa: Ludzie Rodzina: aktualnie brak (patrz: historia) Profesja: Paladyn Charakter: spokojny Wiek: Powyżej 20 lat Wygląd: Wysoki, chociaż niezbyt dobrze zbudowany. Nie widać dokładnie twarzy zza hełmu (który rzadko ściąga, nawet do snu), ale wiadomo, ze jego oczy mają ciemnoniebieski kolor. Ponadto ubrany jest w szarą szatę, ciemnoniebieską pelerynę oraz złote pantalony. Na nogach nosi brązowe, skórzane buty. Jego dłoń zdobi sygnet z bursztynowym oczkiem. Zawsze nosi miecz przy boku. Osobowość: Vinius jest awanturnikiem, jednak jest doskonałym towarzyszem. Lubuje się szczególnie w burdach ulicznych. Jest jednak miły i uprzejmy dla przyjaciół oraz trochę pomylony (ma bzika na temat swojej "religii"). Historia: Ov von Sikus II pochodzi z Hunterville, miasteczka niedaleko zamku króla Maximusa. Dorastał uczony szermierki przez ojca, który był szewcem oraz miejscowym gorzelnikiem. Gdy jego rodzice zostali porwani w wyniku wielkiej intrygi, Vinius wyruszlyl w świat w poszukiwaniu sławy i chwały...ale miał nieszczęście napotkać pewnego człowieka, który go publicznie upokorzył i wystawił na pośmiewisko w pewnej tawernie. Teraz Vinius poszukuje zemsty. Wyznanie: bylo, ale obecnie brak. Umiejętności: Vinius nie jest mistrzem szermierki, jednak rekompensuje to swoimi zdolnościami specjalnymi (tzn. gorzelnictwem oraz szewstwem). Ekwipunek: -Butelka grenaturatu -Sygnet rodowy (posiada specjalną właściwość) -zardzewiały miecz długi 3d3. -zbroja skórzana -księga czarów -Pas z kieszonkami -pochwa (na miecz) -sakiewka -butelka pusta -hełm zwykły -papier (karty 3), kałamarz i pióro Chilowo u Holgara: -złote pantalony (pamiątka rodzinna, nie posiadają specjalnych właściwości) Ulubione zajęcie: Produkcja grenaturatu, tudzież czytanie książek i poszukiwanie artefaktów. PUNKTY ŻYCIA: 20/35 PUNKTY MAGII: 14/14 ATAK: 68% OBRAŻENIA: 3d3+0 KP: 6 UMIEJĘTNOŚCI DRUGORZĘDNE: Zbroja skórzana(p) - 1 Miecz(p) - 1 Alchemia(P) - 1 Magia ciała(P) -1 Umiejętności specjalne: Gorzelnictwo - P1 CZARY: Leczenie (2 pm) SŁABOŚCI: Vinius nie stroni od alkoholu, który sam z reszta wytwarza. Lubuje się też w burdach ulicznych. |
Trang Oul |
Imię i nazwisko: Trang Oul Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Profesja: Mag Wiek: Nieznany. ok. 40 lat Wygląd: Trang jest niezbyt dobrze zbudowany. Ma czarne włosy i czerwone oczy. Najczęściej nosi czarny płaszcz z kapturem. Ma przy sobie laskę, której używa do czarowania, a jak trzeba, to do walki. Osobowość: Neutralny zły Historia: Trang urodził się w Steadwick. Musiał dokonać wyboru - zostać rycerzem, jak jego ojciec, czy magiem. Zdecydował się na to drugie. W wieku ok. 25 lat zaczął się uczyć magii. Niedługo potem został wyrzucony z gildii za używanie nekromancji i kontakty z duchami. Aby przeżyć, musiał uciec ze Steadwick. Oczywiście najwięksi czarodzieje pochodzą z Bracady. Trang się tam udał, ale nikt nie chciał go uczyć magii ciemności. Postanowił wrócić do Steadwick dopiero, jak nauczy się czarować. Obecnie wędruje po Antagarichu i sam uczy się magii. Wyznanie: Ciemność Ekwipunek: -kij 1d3, -Zbroja skórzana KP5, -księga magii (służąca również jako notes), -pióro, -atrament, -torba, -czerwony kryształ (pamiątka rodzinna, która prawdopodobnie posiada jakieś moce, ale Trang jeszcze ich nie odkrył), -upieczone mięso, -własnoręcznie narysowana mapa Deyji (w księdze magii) Umiejętności drugorzędne: -Kij P1, -Zbroja skórzana P1, -Magia ognia P1, -Magia powietrza P1 Atak (szansa trafienia): 64% Obrażenia: 1d3 KP: 6 Zaklęcia: Ognisty pocisk (2 PM), Powolne spadanie (2 PM) PŻ: 25/25 PM: 27/33 Umiejętność specjalna: Wyczuwanie zła P - pozwala tylko wyczuć samą obecność zła |
Altair |
Imię: Altair Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Profesja: Kleryk Wiek: bliżej nieokreślony (ok. 24) Bóstwo: Światło Ekwipunek: - Kapłańska buława 2d3 - Zbroja skórzana KP5 - Księga magii - pusty zwój - wilcza skóra - zęby wilka - Świetlisty amulet (świetlisty amulet - W ciemności emituje słabe swiatło) Wygląd: Altair jest średniego wzrostu. Ma ciemne włosy, które jednak skrywa pod kapturem. Na szyi ma amulet. Osobowość: Altair jest zwykle opanowany i spokojny. Jego życiowym celem jest poszukiwanie wiedzy i zwalczanie zła. Historia: Bardzo mało wiadomo o jego prawdziwym pochodzeniu. On sam twierdzi iż przybył z odległej krainy, której nazwy jednak nigdy nie wymienia. Wiele przesłanek przemawia jednak za tym iż pochodzi z Karigoru. Altair nigdy temu nie zaprzeczył. Swojego czasu przyłączał się do różnych grup poszukiwaczy przygód. Wtedy też najpewniej zdobył swój niezwykły amulet. Biegłości: Buława P1 Magia Ciała P1 Magia Umysłu P1 Zbroja skórzana P1 Atak: 67% Obrażenia: 2d3 KP: 6 Zaklęcia: Usunięcie strachu(2 pm) Leczenie(2 pm) PŻ: 29/29 PM: 21/21 Umiejętność specjalna: Magiczna Aura - zmniejsza obrażenia od magii o 5% |
Kaazam |
Imię i Nazwisko: Awangel Pseudonim: brak Ulubione zajęcie: Nauka czarów Rasa: Człowiek Profesja: Mag Wiek: 20 lat Osobowość: Neutralny Dobry Biegłości: Topór P1, Magia powietrza P1, Zbroja skórzana P1 Wyposażenie: -Topór 2d3, -Zbroja skórzana KP5, -Księga czarów, -Plecak,Kałamarz, -Złote Pióro (kradzione), -Papier (10 arkuszy) Atak: 62% Umiejętności drugorzędne: Kamuflarz-P1 - (magia nie bierze tutaj udziału (no co, dobrodziejstwa natury), i nie może kamuflować nic więcej) PŻ: 25/25 PM: 27/29 Czary: Magiczne oko, Iskry Wygląd: Wysoki, chudy mężczyzna o oczach czarnych jak noc. Blond włosy sięgające ramion. Posiada długie ręce i nogi oraz krótki tułów. W lewym uchu błyszczy kolczyk . Historia: Wybitnie uzdolniony człowiek. Początkowo trafił do szkoły rycerskiej, ale być głupim mięśniakiem nie odpowiadało mu, więc uciekł z szkoły. Miotał się ze zgrają rozbójników po lasach. Tam nauczył się walczyć toporem. Kiedy pewnego dnia napadli na gildie magów, cała drużyna zgineła, prócz niego. Odparł bardzo silny atak ku zdziwieniu magom. Magowie chcieli go zabić, ale uczynili inaczej. Wtrącili go do lochów. Tam Awangel spędził kilka miesięcy. Pewnego dnia dostał zlecenie od pewnego maga. Chciał on aby Awangel, który zostanie uwolniony przez tego maga pod osłoną kilku czarów, zabił magów przez niego wyznaczonych. Ten się zgodził, ale uczynił inaczej. Po wypuszczeniu poszedł do wielkiego mistrza, którego miał zabić i powiedział mu co się święci. Ten powiadomiony, kazał mu ściągnąć maga do wieży. Tak się stało. Awangel ściągnął maga w wyznaczone miejsce. Tam nastąpiła krwawa walka. Zły mag został zabity, a Mistrz ciężko ranny, natomiast Awangel znów wtrącony do lochów. Kiedy ta wieść doszła do mistrza, ten nakazał go uwolnić. Kiedy go uwolniono ten powiedział. - Chcę być jednym z was, i odkupić swoje złe czyny. Większość magów, sprzeciwiła się temu. Ale konający mistrz nakazał go przyjąć. Awangel uczył się pilnie. Był jednym z najzdolniejszych adeptów magii. Po ukończeniu szkoły ruszył w świat. Teraz szuka przygód. Jego motto życiowe "Życie nauczy cie wszystkiego samo". |
Szawy |
Imię: Reven Bloodmoon Rasa: Człowiek Profesja: Paladyn Wiek: 24 Bóstwo: ŚwiatłoEkwipunek: - Buława Paldyńska 3d3 - Zbroja skórzana KP5 - księga magii Wygląd: Niczym się nie wyrożniajacy czlowiek o piwnych oczach i czarnych wlosach siegających lekko poniżej uszu. Wypalony znak 3 promieni na plecach. Wzrost 185 cm, waga 80 kg. Osobowość: porywczy, roztargniony, mściwy, cierpliwy, odważny ,gotowy w ostateczności oddać życie za słabszych lecz unika ostateczności, nieufny Biegłości: Buława P1,Zbroja skórzana P1,Magia ciała P1 Atak (szansa trafienia): 70% Obrażenia: 3d3 KP:6 Zaklęcia: Leczenie(2 pm) PŻ: 35/35 PM: 14/14 Ulubione zajęcie: tępienie nieumarlych Umiejętność specjalna: precyzja (równowaga) SŁABOŚCI: oderwany od świata i nie zwarza na towarzyszy, mania ratowania swiata Historia: Gdy był dzieckiem jego rodzice zostali zabici przez nieumarlych, był wychowywany przez kleryka który z reszta uratowal mu zycie przed truposzami. Od tego czasu gardzi wszelkim zlem, czasem aż z przesada. Niektórzy uważają go za glupca, którym czasem jest... BORYNA: OK,możez grać |
Qui |
Imię: Qtogzog Rasa: goblin Profesja: rycerz Wiek: 14 (dorosły goblin żeby nie było wątpliwości :P) Ekwipunek: -zardzewiały miecz 3d3 -zbroja skórzana KP5 -hełm poborowego KP6 (nie pytajcie gdzie zakopałem resztę poborowego :P) -nędzny substytut pasa rycerskiego -torba podróżna -3 małe kamienie -pożółkły kalafior -niewielkich rozmiarów nieżywy szczur -strzała -upieczony fragment utłuczonego wilka Wygląd: wzrost: ok. 150cm (to duży goblin ;)) waga: ok. 60kg (j/w) kolor skóry: zgniłozielony włosy: zgniłobrązowe w niewielkiej ilości oczy: posiada Historia: Qtozog od małego chciał zostać rycerzem. Niestety, biedak wiedział, że nikt nie będzie go chciał pasować, więc musiał zrobić to sam. Gdy już zdobył pas, co wcale nie było łatwe na zapadłej goblińskiej wsi, przystąpił do czegoś, co wydawało mu się ceremonią pasowania na rycerza. Pas jednak był dość stary i sfatygowany, więc nie dotrwał do końca rytuału. Rycerz jednak nie może się łatwo zrażać, toteż dzielny Qtozog udał się na poszukiwania bardziej trwałego pasa. W końcu udało mu się zakupić wyrób pasopodobny od wędrownego sprzedawcy dóbr wszelakich i nie tylko, w zamian za trzy skrzydła wrony, złamany dziób sępa, oraz niezwykle okrągły kamień. Drugie podejście do ceremonii pasowania odniosło skutek (również w postaci potężnego bólu pleców) i Qtozog uznał, że jest rycerzem. Jako herb obrał sobie ulubioną broń i ulubione warzywo, i od tej pory jest rycerzem herbu Kalafior Przebity Mieczem (najlepiej na zgniłozielonym polu, lecz w chwili obecnej byłby szczęśliwy, gdyby ktoś mu namalował takie coś na jakimkolwiek polu, może z wyjątkiem zaoranego). Teraz rozpoczyna wędrówkę po świecie w poszukiwaniu złota, kosztowności, jakiegoś ostrzejszego narzędzia, może kawałka zbroi jak się jakiś trafi, no i generalnie wszystkiego co mu w rękę wpadnie, ze szczególnym uwzględnieniem w chwili obecnej czegoś do odrdzewienia miecza. Osobowość: Życiowa filozofia Qtozoga w sporej części zawiera się w zdaniu "Nie wpychaj palców między drzwi, nosa też nie, ani jakiejkolwiek innej części ciała, no chyba że jest to absolutnie konieczne, lub też istnienie realna szansa na uzyskanie z tej czynności wymiernych korzyści". Oczywiście sam Qtozog nigdy tego tak elokwentnie nie wyraził, ale taki instynkt samozachowawczy siedzi mu głęboko w trzewiach. Biegłości: -Miecz P1 -Zbroja skórzana P1 -Tarcza P1 -Kulturystyka P1 Atak: 75% Obrażenia: 3d3 KP: 12 PŻ: 51/51 PM - nie dotyczy/nie dotyczy Zaklęcia - nie dotyczy |
Holgar |
Imię: Holgar Płeć: mężczyzna Rasa: krasnolud Profesja: rycerz Wiek: 34 lata Ekwipunek: - proste łachy, szmaty - stare buty Wygląd: Wygląda jak pospolity krasnolud - niski wzrost, długa do pasa kędzierzawa, brązowa broda, piwne oczy (jak zwykł mawiać "od piwa"). Jego cechą charakterystyczną jest blizna na lewej ręce, powstała gdy ten dopiero zaczynał nauki kowalstwa u ojca (uderzył się w rękę młotem). Wydaje się gruby, ale tylko niewielka część to tłuszczyk - pod nim znajdują się mięśnie. Osobowość: Z reguły to dobry krasnolud, ale ogarnia go szał, gdy widzi jakieś drogocenne kamienie czy złoto, wtedy jego charakter zmienia się nie do poznania. Większość uważa go za dobrego towarzysza, nawet wiedząc, że nie wskoczy w ogień za swoją drużyną (co to, to nie- jego broda mogłaby się spalić). Na codzień wesoły, lubi trochę wypić dobrego piwa (można powiedzieć, że ma przepity głos od tego). Historia: Pochodzi z odległej krainy, z wioski, która zwie się po prostu Dwarven Village, u podnóża gór Ślepych (prawie nikt nie wie gdzie to jest i zapewne się nie dowie ze względów bezpieczeństwa tamtejszych krasnoludów). Jego ojciec - Quel, jest wysoce szanowanym kowalem i jednocześnie zbrojmistrzem, zaś jego matka nie posiada w sobie czegoś nadzwyczajnego (może poza brodą). Holgar miał wielkie szczęście, ojciec poświęcał mu więcej czasu na nauczanie niż reszcie uczniów, toteż Holgar był najlepszy w swoim fachu spośród rówieśników. Niestety w końcu nadszedł ten moment, gdy ojciec przekazał mu swoją całą życiową wiedzę, więc został on zmuszony wyruszyć w drogę do nieznanych mu krain w celu zdobycia nowego doświadczenia. Do wyprawy był świetnie przygotowany (miał dwa objuczone kuce, a w jego ekwipunku znajdowały się: niezbędne do pracy narzędzia, tudzież młotki, młoty, szczypce, rękawice itp. oraz wysokiej jakości broń i pancerz). Szczęscie mu dopisało i załapał się na rejs statkiem do Blackshire - siedziby najwspanialszych kowali i zbrojmistrzy na całym świecie. Niestety to co dobre nie trwa długo. Nie mógł wiedzieć, że statek zmierza w wogóle inne miejsce (oczywiście mu nieznane) i gdy już było widać brzeg lądu, dostał w tył głowy czymś bardzo twardym i stracił przytomność (sprawcą tego był ten sam kapitan, z którym przez całą drogę rozmawiał i nawet się polubił). Gdy Holgar oprzytomniał, zobaczył że wokół niego siedzi pełno ludzi, ale nikt na niego się nie patrzył. Holgar był w tawernie... Umiejętności: Naprawa przedmiotów P1 Identyfikacja przedmiotu P1 Zbroja skórzana P1 Buława P1 Zdolności specjalne: Kowalstwo Premia do używania młota +1 Atak: 50% Obrażenia: 1d3 KP: 0 PŻ: 55/55 PM: 0 Zaklęcia: brak |
Nevendar |
Karta PostaciImię i nazwisko: Nevendar Płeć: Mężczyzna Rasa: Elf Profesja: Druid Wiek: 120 lat Wyznanie: Księżyc Wygląd: Ma blond włosy, bardzo długie, krótką brodę. Ma na sobie skurzaną zbroje i pas z jednym doskonałym rubinem i 2 rubinami bez skazy. Nosi też na sobie skurzane spodnie, buty ze skury niedźwiedzia. Na rękach ma metalowe karwasze, zawsze nosi ze sobą laskę zakończoną ostrzem. W swojej wędrówce towarzyszy mu kruk. Osobowość: Neutralny Historia: Urodziłem się we wsi Moon. Rodzice wychowali mnie na dobrego człowieka. Nie mam siostry ani brata. Pobierałem nauki u Wielkiego Druida. Nauczył mnie wszystkiego, co umiał, ale nie spodziewał się, że uczeń przerośnie mistrza. Ostatecznie postanowiłem udać sie w podróż poza moją wieś. Co nocy nękały mnie sny o tym, że mój nauczyciel nieżyje. W końcu sny ustały. Czułem, że coś złego się stało, więc postanowiłem wrócić do miasteczka i sprawdzić, co się stało. Okazało się, że mój mistrz nie żyje, a na jego miejscu pojawił się czarny kruk (odtąd kruk podróżuje ze mną). Mistrza zabił mój najlepszy przyjaciel. Żyję teraz tylko po to, by się zemścić. Wyznanie: Księżyc Ekwipunek: -3 kawałki upieczonego mięsa -buty ze skóry niedźwiedzia KP0 -metalowe karwasze KP0 -skórzane spodnie KP0 -kij zakończony ostrzem 1d3, -płaszcz KP0 -Zbroja skórzana KP5, -księga magii (służąca również jako notes), -pióro, -atrament, -torba Umiejętności drugorzędne: -Kij P1, -Zbroja skórzana P1, -Magia ognia P1, -Magia umysłu P1 Atak (szansa trafienia): 60% Obrażenia: 1d3 KP: 6 Zaklęcia: Ognisty pocisk (2 PM), Usunięcie strachu (2 PM) PŻ: 28/28 PM: 19/27 Umiejętność specjalna: Wyczuwanie zagrożeń |
temat: Wasze postaci | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel