Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 58 - 59 - 60 ... 162 - 163 - 164

Alamar PW
7 października 2008, 22:05
"Użyj Google Luke" - tak ciężko wpisać szukaną frazę?

Dragonar PW
7 października 2008, 22:19
Udało mi się.
Oto gif Leśnego Centaura. Tylko to 5 klatek, ale co tam.

PS.: "Użyj Google Luke" - dobry tekst ;P

Dragonar PW
28 listopada 2008, 17:06
Jednostka:


Ważko-Wiwerna - :P

jankes_begbie PW
28 listopada 2008, 18:52
Skrzyżowanie nietoperza z dżdżownicą i zieloną ceratą chirurgiczną? ;-p Nie mogłem się powstrzymać ;)
Ale maszkara przednia. Pasuje jako ewentualny rezerwowy dla stworów z FORTRESS

Dragonar PW
29 listopada 2008, 16:33
W miejscu gdzie jest dżdżownicowato było skrzydło ważki. Ta "zielona cerata chirurgiczna" to miałbyć kwas. :D

Quba Drake PW
30 listopada 2008, 09:49
Toż to krewny mojego Wężusia ;]...Ale ten ma coś z brzuszkiem:P

Dragonar PW
7 stycznia 2009, 17:27
Jednostka

Błędny Ognik

Przynależność: Bastion
Umiejętności specjalne:
- lata
- morale nie ma wpływu
- atakuje i wraca na miejsce
- pod wpływem zaklęcia: tarcza powietrza


Jest to jednostka z Might and Magic VIII. Wyciągnąłem klatki animacji i konwertuję je, aby pasowała do Heroesów III.

Ten gif przedstawia to, co udało mi się dzisiaj przerobić. Prawdę mówiąc - potwora robię od dzisiaj, więc to wszystko co zrobiłem. ;)

Stwór ma przynależność do Bastionu, bo w MM VIII były w Murmurwoods - raczej leśnym miasteczku.

Jak Wam się podoba? Od razu piszę, że stworki, które nie ruszają nogami podczas poruszania się, nie wyglądają na gifie tak fajnie. W grze będzie to wyglądać bardziej efektownie. :)



Klekot PW
7 stycznia 2009, 17:38
Jak dla mnie bomba : D tylko jak bedzie wygladalo kiedy atakuje ? bo tego chyba nie przerobiles

Dragonar PW
7 stycznia 2009, 17:45
Zapomniałem dodać - jednostka atakuje wręcz (nie strzela).

Jeszcze nie zrobiłem animacji ataku. Będzie leciał taki magiczny pyłek...

Na gifie przedstawione jest 12/38 klatek. Jednostkę robię dopiero od 2 godzin. :P Jak zrobię kolejne 12 klatek to podam link do drugiego gifa.

Ważne - czy jednostka musi być ustawiona na każdej klatce idealnie w tym samym miejscu błękitnego tła, czy nie? Idealnie się chyba nie da...

Tarnoob PW
7 stycznia 2009, 19:26
Klatki powinny być względem siebie jak najmniej przesunięte. Raz wyciągłem blastergeya z MM7, to mi chodził jak z padaczką.

Cytat:
Jest to jednostka z Might and Magic VIII
Z MM7. I MSZ dlatego bardziej kojarzy mnie się z Bracadą (tam wszędzie tego było pełno), niźli AvLee.

Dragonar PW
7 stycznia 2009, 20:09
Tarnum:
Z MM7.
Może i ogniki były też w MM7, ale mi chodziło o to, że klatki wyciągnąłem z MM8.

-------------------------------------------------------------------------------

Błędny Ognik

************************************
ZOBACZ - cała animacja
************************************
POBIERZ - plik *.def
************************************

UWAGA!.: Plik *.def Błędnego Ognika jest odrobinę wadliwy - nie za bardzo potrafię składać defy jednostek. Służy do przetestowania. Przed wprowadzeniem stwora do gry skopiuj w bezpieczne miejsce plik 'h3sprite.lod' (znajduje się w folderze 'data'). Jeśli ktoś wie, co dokładnie zrobiłem źle w złożeniu tego defa to proszę - niech napisze.

-------------------------------------------------------------------------------


Nivelus PW
8 stycznia 2009, 13:27
Jak dla mnie fajna jednostka i czy to na pewno cała animacja? nie widze tu animacji ataku, ruchu i obrazen widze tylko jak stoi i umiera...

EDIT:aha rozumiem tylko ona cala jest otoczona takim pylkiem:P

Dragonar PW
8 stycznia 2009, 15:26
To są wszystkie sklejone klatki (38 klatek).
Na gifie nie widać jak ta jednostka idzie, bo ona lata i nigdy nie ląduje (unosi się w powietrzu).
A jak ma wyglądać animacja obrażeń u takiej magicznej kuli? Jak dostaje to robi się trochę mniejsza. Atak jest (leci magiczny pyłek), tylko, że animacja jest za szybka.
Proszę o przetestowanie defa Błędnego Ognika. Jak ktoś napisze, co źle zrobiłem to to poprawię.


Ginden PW
8 stycznia 2009, 15:44
Tak, musi być dokładnie w tym miejscu ustawiona.

Nivelus PW
10 stycznia 2009, 13:35
Wladco moge przetestowac twego "ognika" lecz niewiem dokladnie jak podmieniac jednostki o te sprawy jestem zielony a nie mam czasu szukac po tematach jak podasz jakiegos linka przetestuje.


Dragonar PW
10 stycznia 2009, 15:04
Ściągamy TO i umieszczamy w folderze Data (plik: h3sprite.exe). Nazywamy plik *.def tak jak plik *.def jednostki, za którą chcemy nasz plik podmienić. Przeciągamy nasz plik na ten program i wszystko podmienione.


Trox PW
10 stycznia 2009, 20:02
Moim pomysłem jest Malefikus:

Malefikus
Poziom: 6
Atak: 20
Obrona: 13
Obrażenia: 20-30
Wytrzymałość: 100
Szybkość: 8
Walczy wręcz

Zdolności specialne:
Nieskończoność kontrataków

Siedlisko:
Gildia wojowników

Koszt:1200złota

Nie znam się na efektach więc nie pokażę jak wygląda.

Dragonar PW
10 stycznia 2009, 20:10
Def mumii nosi nazwę - "Cmummy.def".

Pamiętaj - jeśli masz NU to będziesz ulepszał Zombie do Błędnych Ogników. ;) W FU też.


Dragonar PW
10 stycznia 2009, 20:27
Nivelus:
mam FU ale jeszcze NU nie mam
No nie... jak możesz mieć FU, a nie mieć NU?! FU instalujemy NA NU!
Kolejność jest taka: Heroes III -> WoG -> NU -> FU
Ewentualnie po WoGu można zainstalować łatkę spolszczającą, łatkę na nie animowane drzewa, stare ikony, wyglądy jednostek, polskie czcionki...

Nivelus:
Wladco nierozumiem jak przeciagamy nasz plik na ten program ???
Po prostu przeciągamy...

Dragonar PW
10 stycznia 2009, 20:46
Ma się pokazywać czarny ekran i plik ma zostać. Zajżyj sobie teraz do gry i sprawdź jak wygląda mumia... :)
U Ciebie wgrywanie defa powinno wyglądać tak.

EDIT: Chyba znowu ten przeklęty def się nie udał. Spróbuję jakoś to poprawić.
strona: 1 - 2 - 3 ... 58 - 59 - 60 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel