Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: kilka pytan o podstawianie jednostek
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

jankes_begbie PW
21 października 2008, 19:44
Miałem to samo Władco i Altair mnie dosyć skutecznie sprowadził do parteru ;-p
Nie tak łatwo, niestety.
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=596#28741

Ginden PW
22 października 2008, 10:28
Heh, to dlatego nie działał def Śnieżnego Strzelca w TI.

Dragonar PW
22 października 2008, 15:50
Odkryłem, że Balista ma tylko 45 klatek animacji, a Leśny Elf, lub inna jednostka strzelająca - 72 lub coś koło tego. Chyba z tej podmiany nic nie wyjdzie. Niestety... :(

Dragonar PW
8 maja 2009, 19:00
Podmieniałem jednostkę - plik *.def miał około 150 KB, czyli niby wszystko dobrze. Gdy uruchomiłem grę, działała tylko jedna klatka potwora, choć nie było crashu. Nie ruszał się jak posąg.
Plik *.def tej jednostki do pobrania TUTAJ. Bardzo proszę o wskazanie, co zrobiłem źle i jak nie popełnić już tego błędu. Błąd powtórzył się przy innej jednostce...
strona: 1 - 2
temat: kilka pytan o podstawianie jednostek

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel