Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Niedokończone mody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Dragonar PW
17 września 2008, 20:24
Jest dość dużo niedokończonych modów do WoGa i Heroes III. Ja znam: The Memory, The New Look on Heroes, Two Islands, Quicksilver, Zemsta Odrzuconych, Mod Hobbita.

Znacie jeszcze jakieś?

Mam też pytanie odnośnie The Memory.
Ma on wprowadzać 4 nowe jednostki: nowego zombie, nowego rozbójnika, ogra i lodowego giganta. Ściągnąłem ów mod i przeglądałem go DefViewem. Ani śladu po nowych jednostkach! Miały zastępować te z Wrót Żywiołów. Zamiast nowych stworów, są stare animacje żywiołaków. Dlaczego? Gdzie nowe jednostki?

avatar PW
17 września 2008, 21:44
1. Nie lepiej nazwać temat "Dokończone mody"? To byłby hit :) Modów takowych jest wiele, już dawno przestałem się interesować wszystkimi, w każdym razie to, co tu podałeś to niewielki skrawek. Dużo powstawało na forach rosyjskich, chińskich, bułgarskich i nigdy poza wąski krąg czytelników te rzeczy nie wyszły. Że czegoś nie ma na heroescommunity, to jeszcze nie znaczy że tego nie ma :)

Co do Memory - jest to mod ukończony. I jest to mod do H3 SoD. Właściwie to prekursor WoGa. Gdyż po raz pierwszy ludzie w tym modzie zaczęli bawić się grafiką, defami oraz plikami konfiguracyjnymi. Są nowe jednostki, ale... bazujące na istniejących animacjach. Np. na końcu pierwszej planszy kampanii musimy zmierzyć się z... Terminatorem. Jest to Gigant, który ma zmienioną nazwę na Terminator i zmienione statystyki (z tego co pamiętam 99 atak i obrona). Na ówczesne czasy takie modyfikacje były nie do pomyślenia. Ponadto w tym modzie po raz pierwszy na mapie przygody pojawiły się Balisty i Katapulty. To chyba wszystko (poza pięknymi grafikami plansz startowych).

Dragonar PW
17 września 2008, 21:53
1. Wiem, że jest tego pełno. Podałem tylko te, o których najwięcej czytałem.

Terminator - :>
Ale chyba są jakieś nowe jednostki z nowymi def'ami? W "TWCRPORT.def" widziałem zombie z wywalającym się mózgiem ;). Def'ów tych nowych jednostek wogóle nie ma? :/

O co chodzi z tymi jednostkami?

avatar PW
17 września 2008, 23:33
No faktycznie, były zmodyfikowane portrety jednostek. W każdym razie - nowych defów chyba nie było. To bardzo stary mod, jeszcze nie było wówczas narzędzi do tworzenia nowych jednostek. Szczytem możliwości w czasach przed-wogowych było zamienienie animacji jednostki na mapie przygody jak w klasycznym już modzie-mapie A Tribute to Warcraft (i drugiej mapie o francuskim tytule, gdzie można na mapie było spotkać... Diablo. Choć już na ekranie walki był to zwyczajny Arcydiabeł.)

Klekot PW
18 września 2008, 09:28
A skąd można ściągnąć tego memory ? ;>

avatar PW
18 września 2008, 10:16
Google nie gryzie:

http://modhomm3.free.fr/memory.htm
http://modhomm3.free.fr/maps/map_general.htm
http://modhomm3.free.fr/cartes.htm

Klekot PW
18 września 2008, 14:37
Gryzie nawet nie wiesz jak mocno ; ( i dzięki za linki : p

Killer 78 PW
18 września 2008, 14:39
To memory przypomina mi warcafta 2;)

avatar PW
18 września 2008, 14:58
Memory nie przypomina Warcrafta2. Moja wina za zamieszanie.
Pierwszy link jest do modu Memory.
Drugi link jest do modu-mapu Tribute to Warcraft - ten faktycznie ma animacje rodem z W2.
Trzeci link jest do modu-mapy L'exode. Dużo nowych grafik i animacji ale tylko na mapie przygody!

jankes_begbie PW
18 września 2008, 19:06
Władco! Nawet nie poruszaj takiego tematu :)
my tu wszyscy czekamy na Twojego moda i nawet nie myśl o tym, żeby go nie skończyć :))

Dru PW
19 września 2008, 09:27
W owym czasie byłem młody, głupi i porywczy, a takie czynniki niestety źle wpływają na tworzenie moda....

Także gdy czytam nieraz informacje o powstawaniu kolejnego niesamowitego moda to najzwyczajniej przymykam na to oko. Najnowszym takim przykładem jest chociażby Two island, gdzie coś lub ktoś zawiódł, mimo ze co poniektórzy naprawdę się starali...

Powstały niezłe animacje Lewiatanów czy Maridów, które są teraz zwyczajnie niewykorzystane, o ile jeszcze przetrwały...
Trang OulTrang OulWszystko ocalało.


Osoby, które rzucają hasła, iż tworzą super-hiper-niepowtarzalnego moda, chcą po prostu zwrócić na siebie uwagę. Prawdziwi moderzy charakteryzują się tym, że nie ujawniają swojej pracy dopóki nie jest zrobiona przynajmniej połowa modyfikacji. Lepiej miło innych zaskoczyć niż niemiło się rozczarować!.

Na dzień dzisiejszy nie biorę aktywnego udziału na Polskiej scenie Heroesów, a tym bardziej nie biorę się za dokończanie czy tworzenie nowych modów. Brak mi czasu, a może też nie ten zapał co kiedyś. Mimo wszystko miło wspominam tą szaleńczą młodość :P.

Pozdrawiam

Altair PW
19 września 2008, 23:55
Cytat:
Także gdy czytam nieraz informacje o powstawaniu kolejnego niesamowitego moda to najzwyczajniej przymykam na to oko. Najnowszym takim przykładem jest chociażby Two island, gdzie coś lub ktoś zawiódł, mimo ze co poniektórzy naprawdę się starali...

Głównie zawiniło "coś", a raczej czegoś brak. W tym wypadku brak serwera. ;) Jednak uważam, że jest jeszcze jakaś nadzieja (szczególnie, że wiele się zmieniło, a moje umiejętności pisania skryptów w ostatnim czasie drastycznie wzrosły). Jest więc całkiem możliwe, że TI powróci po przerwie.

Field PW
20 września 2008, 00:03
Ale jeżeli już, to na pewno z paroma zmianami w dziale personalnym.

Ginden PW
20 września 2008, 10:47
Cytat:
Głównie zawiniło "coś", a raczej czegoś brak. W tym wypadku brak serwera. ;) Jednak uważam, że jest jeszcze jakaś nadzieja (szczególnie, że wiele się zmieniło, a moje umiejętności pisania skryptów w ostatnim czasie drastycznie wzrosły). Jest więc całkiem możliwe, że TI powróci po przerwie.
Wątpię. Mafioss stwierdził, że TI jest martwe i on już nie chce w nim uczestniczyć. A na dodatek brakowało nam jednostek, nie skryptów. To cóż. Chyba popełnię jakąś grafikę do H3.

Altair PW
20 września 2008, 11:32
Dziwne bo gdy ja się go o to pytałem otrzymałem zupełnie inną odpowiedź. ;P
W każdym razie Mafioss wypalił się, a raczej znudził całym projektem. Jednak większość osób najwięcej robiących dla modu nadal gotowa jest go dalej tworzyć. Jak tylko skombinuję jakiś serwer Two Island wróci.

Cytat:
A na dodatek brakowało nam jednostek, nie skryptów.
Jednostki, jednostkami, a wówczas istniała także trudność związana z dodawaniem umiejętności specjalnych, umiejscowieniem budynków w mieście itp. Teraz sytuacja ta wygląda znacznie lepiej i nadal pracuję nad pełnych rozwiązaniem tych i podobnych problemów.

Goldenraz PW
20 września 2008, 11:54
To znaczy, że jest szansa na dodanie miast do WoGa (wersji takiej, jaka jest, gdyż nie wiadomo, czy i kiedy pojawi się nowa)?

Ginden PW
20 września 2008, 12:47
To może przenieśmy tego offtopa do tematu o Two Islands?
Nie, raczej nie.
Altair: mistrz Slava takie rzeczy zaimplementował w ERM i nam o tym nie napisał?

Dragonar PW
26 września 2008, 17:38
Ginden:
(...) mistrz Slava takie rzeczy zaimplementował w ERM i nam o tym nie napisał?
Z dodawaniem umiejętności to całkiem możliwe, ale z budynkami w mieście...sądzę, że nie. To sprawa grafik i kodu źródłowego gry.

Zombie PW
27 września 2008, 08:40
Szkoda że nie ma nowych modów.....
Są wspaniałe projekty, ale nie ma jak ich dodać do gry. jedynie to można zamienić.. czekam na projekt jaskini który umożliwi dodawanie modów

Altair PW
27 września 2008, 12:46
Ginden:
Altair: mistrz Slava takie rzeczy zaimplementował w ERM i nam o tym nie napisał?

Właśnie o to chodzi, że nie zaimplementował! Pozostawił jednak "narzędzie" pozwalające na modyfikacje pamięci gry podczas jej działania. Mając podobne (jak Slava) programy i wiedzę można odkryć nowe funkcje dotąd niedostępne. Np. Jak zmienić artefakty w obiekcie czarny rynek oraz wiele innych ciekawych rzeczy, które dopiero odkrywam. :)
strona: 1 - 2
temat: Niedokończone mody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel