Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Four Upgrades
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26

Dragonar PW
8 lipca 2008, 18:04


Witam!
Od dawna robię mod - "Four Upgrades". Jest to mini-mod do moda "Nowe Ulepszenia".
Przede wszystkim, będzie dodawał do każdego specjalnego budynku w mieście, jeszcze jedno, nowe ulepszenie. Potrzebuję kilku ludzi do Teamu. Jeśli ktoś się chce przyłączyć to maile wysyłać na adres -
kondzio09-10@wp.pl

Planowane nowości:
- Czwarte Ulepszenia
- cztery nowe jednostki
- zmiana ulepszeń w Bastionie
- nowe siedliska
Mod na pewno (jeśli będzie kilku ludzi w Teamie) zostanie skończony.

Nowe jednostki:
Nowe jednostki z moda:

> Osa
> Ptak Burzy
> Potworne Oko
> Driada

Zmiana w Zamku:
Zamek będzie miał trochę zmienione jednostki, by dostosować się do Czwartych Ulepszeń:

1 level nieulepszona - Chłop
1 level ulepszona - Pikinier
6 level nieulepszona - Konny
6 level ulepszona - Kawalerzysta

Zmiana ulepszeń w Bastionie:
Bastion, poza Czwartym Ulepszeniem, zmienił swe poprzednie ulepszenia. Oto zmiany:

Centaur Bojowy --> Sylwański Centaur
Wysoki Elf --> Strzelec
Złoty Smok --> Szmaragdowy Smok

Oto lista Czwartych Ulepszeń dla każdego zamku:
-----------------------------------------------------------------------
ZAMEK:
Pikinier --> Halabardnik
Kawalerzysta --> Czempion
-----------------------------------------------------------------------
BASTION:
Krasnolud Bojowy --> Niziołek
-----------------------------------------------------------------------
FORTECA:
Arcymag --> Czarodziej
-----------------------------------------------------------------------
INFERNO:
Cerber --> Ognisty Rumak
-----------------------------------------------------------------------
NEKROPOLIS:
Upiorny Rycerz --> Koszmar
-----------------------------------------------------------------------
LOCHY:
Beholder --> Potworne Oko
-----------------------------------------------------------------------
TWIERDZA:
Ptak Gromu --> Ptak Burzy
-----------------------------------------------------------------------
CYTADELA:
Smocza Ważka --> Osa
-----------------------------------------------------------------------
WROTA ŻYWIOŁÓW:
Rusałka --> Driada
-----------------------------------------------------------------------

Dodatkowe ulepszenie w "Forcie na wzgórzu":
Ponadto, będzie jeszcze dostępne dodatkowe ulepszenie w "Forcie na wzgórzu":

Piekielna Hydra --> Gorynycz

Poprawa animacji:
Animacje, które już były obecne w grze, ale zawierały błędy, zostną poprawione:

Chłop
Szmaragdowy Smok

Nowy wygląd Piekielnej Hydry:
Wygląd Piekielnej Hydry zostanie zmieniony:



---------------------------------------------------------------------------------------

Galeria screenów:
Screeny z moda - "Four Upgrades":

POLSKIE:
1. http://i38.tinypic.com/5l75le.jpg
2. http://i38.tinypic.com/n6258n.jpg
3. http://i35.tinypic.com/28j9q8j.jpg
4. http://i36.tinypic.com/oiybv8.jpg
5. http://i38.tinypic.com/6ej0w0.jpg
6. http://i36.tinypic.com/2l97j40.jpg
7. http://i33.tinypic.com/33eok9j.jpg
8. http://i37.tinypic.com/xle794.jpg
9. http://i36.tinypic.com/2lcsku1.jpg
10. http://i36.tinypic.com/1gq2he.jpg
11. http://i37.tinypic.com/mttoc5.jpg
12. http://i38.tinypic.com/2qn4oi1.jpg
13. http://i35.tinypic.com/jsiknk.jpg
14. http://i37.tinypic.com/1603fgl.jpg
15. http://i34.tinypic.com/iwhys0.jpg
16. http://i33.tinypic.com/4gpxdj.jpg
17. http://i36.tinypic.com/nbxity.jpg
18. http://i38.tinypic.com/301efqe.jpg

ANGIELSKIE:
1. http://i36.tinypic.com/105w55t.jpg
2. http://i38.tinypic.com/2eyuux0.jpg
3. http://i33.tinypic.com/u7rso.jpg
4. http://i38.tinypic.com/15hgygz.jpg
5. http://i34.tinypic.com/14wu87b.jpg
6. http://i35.tinypic.com/287dbfk.jpg
7. http://i36.tinypic.com/2wp04so.jpg
8. http://i34.tinypic.com/2dlqdtw.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------
DOWNLOAD:
Pliki do pobrania z moda:

http://www.fu.tnb.pl/downloads.php

---------------------------------------------------------------------------------------

Instalacja

1. Instalacja BEZ możliwości odinstalowania:

a) Zmieniamy ustawienia systemowe języka (panel sterowania -> ustawienia regionalne) na język: angielski, kraj: stany zjednoczone.

b) Uruchamiamy program instalacyjny: 'Install.exe', który znajduje się w ściągniętym przez nas archiwum - 'Four_Upgrades_Gold.rar'.

c) Wybieramy język instalacji i klikamy na przycisk 'Accept'.

d) Zaznaczamy wybraną wersję językową moda (do wyboru polska i angielska) i przyciskamy 'Install'. UWAGA!.: Nie zaznaczamy dwóch wersji naraz!

e) Instalujemy patch.


2. Instalacja Z możliwością odinstalowania:

a) Kopiujemy cały folder 'data' i umieszczamy go w bezpiecznym miejscu (przedtem zarezerwujmy sobie około 400 MB miejsca na dysku twardym).

b) Instalujemy patch, jak to opisano w punkcie 1.


3. Odinstalowywanie:

a) Usuwamy cały folder 'data' z katalogu z grą.

b) W głównym folderze z grą umieszczamy własną kopię folderu Data, którą zrobiliśmy w punkcie 2.

---------------------------------------------------------------------------------------

FAQ:

1. Pytanie: Gdy klikam PPM na Radzie Osady/Radzie Miasta/Ratuszu/Kapitolu nic się nie dzieje. Dlaczego?
Odpowiedź: Nie masz włączonej opcji w menu WoGifikacji. 'Cztery Ulepszenia'. Włącz ją.

2. Pytanie: Dlaczego u mnie Osa nie rzuca osłabienia i rozproszenia?
Odpowiedź: Niektóre umiejętności dla jednostek zostały dodane za pomocą doświadczenia jednostek. Jeśli chcesz, by jednostki posiadały swe umiejętności graj zawsze z WŁĄCZONYM doświadczeniem jednostek.

3. Pytanie: Ratunku! Po zainstalowaniu FU w grze nie ma, np. Rdzawego Smoka! Czemu?!
Odpowiedź: Bo jednostki z FU nie są całkowicie nowe. Zastępują inne.

4. Pytanie: Po zainstalowaniu FU, nowe jednostki mają stare statystyki, np. Potworne Oko ma statystyki Drakolicza. Dlaczego?
Odpowiedź: Masz pewnie w katalogu 'Data' pliki *.txt. Usuń je.

---------------------------------------------------------------------------------------

LINKI:

www.fu.tnb.pl - oficjalna strona internetowa moda
Kwasowa Grota - forum w Kwasowej Grocie

________________________________________________________________________________

Quba Drake PW
9 lipca 2008, 09:11
To co jak to skończysz to Ja zrobię MoDa gdzie będzie pięć ulepszeń. Ok. bez jaj(jak to było z jajecznicą), co konkretnie byłoby do roboty?

Dragonar PW
9 lipca 2008, 11:52
No tak...
- trzeba zmienić statystyki potworów, jak będą wszystkie jednostki. V
- trzeba pogrzebać w "TwCrPort.DEF", żeby zmienić tła portretów.
- dodać ulepszenia do skryptu 99 (ale to ja już sam sobie zrobię - łatwe) V
- znaleźć jakiś nowe siedliska, dla nowych jednostek. V
- zrobić MINI dokumentację (też zrobię) V
- zrobić, żeby mod był opcjonalny V
Chyba wszystko...
Na razie, dobrze by było, jak byś się zajął szukaniem jednostek i siedlisk do moda, ja zrobię dokumentację, dorobię samouczek i takie tam... potem weźmiemy się za poważniejszą robotę.

Quba Drake PW
9 lipca 2008, 12:21
Tylko tyle, z siedliskami mogę Ci pomóc, zależy dla jakich jednostek.

Dragonar PW
9 lipca 2008, 13:38
Na razie zrobimy to, potem więcej i więcej... Na razie wiem, że będzie jednostka - Osa (ta z Quickslivera). Jak chcesz ściągnąć Quickslivera, to jest w temacie o nim. Trang podał mi nowy, działający link. Zrób do niej siedlisko, np. "Gniazdo Os". Tylko nie wiem jakie jednostki wyrzucić, żeby zrobić nowe...i żeby to nie przeszkadzało kampaniom i mapom...

Assassin PW
9 lipca 2008, 18:00
Ekhm, Ulepszenie w Nekropolis jest złe ja bym zrobił to tak:
Koszmar->Czarny Rycerz->Upiorny Rycerz
A i może do cytadeli tworzoną prze zemnie jednostkę Drakonin i nie wiem czemu taka szybka animacja.
http://img146.imageshack.us/img146/7761/drakoninatakyx8jn3.gif

Dragonar PW
9 lipca 2008, 18:10
Dobra może być:
Koszmar -> Czarny Rycerz -> Upiorny Rycerz, jak mi powiesz jak zmienić opisy budynków w mieście.
A co do jednostki, to nie wiem czego miałoby być ulepszenie. Replitona, to chyba nie, bo po co ma się cofać w rozwoju (powinien strzelać). Ale nie wiem do końca, czy dodam nowe jednostki. Jakby mi ktoś powiedział, jak zmieniać nazwy budynków w mieście...

Trang Oul PW
10 lipca 2008, 12:32
Lepiej pasuje Czarny rycerz -> Upiorny rycerz -> Koszmar. Przeczytaj biografię Koszmara.

Dragonar PW
11 lipca 2008, 22:09
Quba Drake - już prawie wiadomo, jakie nowe jednostki (3) będą w modzie.
- Osa (z Quicksilvera)
- Beholder Potworne Oko (z Quicksilvera)
- Jakaś jednostka do Twierdzy, którą poszukuję.

Możesz robić siedlisko dla Beholderów Potwornych Oczu i Os.

jankes_begbie PW
12 lipca 2008, 08:31
a co z Castle? aż się prosi, żeby był tam jakiś paladyn ulepszony z krzyżowca...

Dragonar PW
12 lipca 2008, 11:04
Paladyn...jakbyś mi dał jego wszystkie def'y i portret, to może...ale ja nie chcę za dużo wprowadzać nowych jednostek (konieczność usunięcia starych, a nikt nic nie chce usuwać), więc dodam tylko tyle jednostek, by było akurat dla czwartych ulepszeń. Jakbyś podał inną jednostkę do Cytadeli, Lochów lub nową do Twierdzy, to na pewno bym nad nimi pomyślał.

PS.: Dowódcy jako jednostkę, też nie warto.

Quba Drake PW
12 lipca 2008, 11:16
Władco Smoków(taa...ale mną nie władasz :P). Jest już jednostka Beholder(to oko śmieszne), co do Os...może raczej insektoidów. To ma być raczej taki rój?

Dragonar PW
12 lipca 2008, 11:32
Coś podobne do siedliska ważek, a są tylko: Złe Oko i Obserwator, więc może być teraz Beholder. WoGóle widziałeś te jednostki? Beholder taki biały. Ściągnij Quicksilvera.

Alamar PW
12 lipca 2008, 12:09
Beholder = Obserwator - sprawdź sobie słownik angielsko-polski. I przy okazji poprawnej polszczyzny.

Dragonar PW
12 lipca 2008, 13:00
No to trzeba mu dać inną nazwę...

Znalazłem grafikę siedliska dla Potwornych Oczu


Trang Oul PW
13 lipca 2008, 12:44
Może w takim razie coś z D&D, Tyran oczu (Eye tyrant)?

Dragonar PW
13 lipca 2008, 13:10
Albo "Potworne Oko"? Bo "Tyran Oczu", to jakoś dziwnie brzmi. Tyranizuje oczy? :P
A propos potworności, znalzłem dobry, nowy portret Koszmara do Nekropolis:



Jest z KG z tematu: Nasze Własne Jednostki. Nie pamiętam kogo autorstwa.
Trochę przeze mnie poprawiony.

Alamar PW
13 lipca 2008, 14:42
Oczka z H3 są wytworem czarnoksiężnika Agara, a w MM6 (gdzie po raz pierwszy je spotykamy) mamy:
- Flying Eye
- Terrible Eye
- Maddening Eye

Wbrew temu co jest w polskim H3, w angielskiej wersji H3 to złe oko jest silniejsze od obserwatora i tak wygląda ich klasyfikacja:
- Floating Eye (MM7)
- Gazer/Beholder
- Evil Eye

Tak więc nazw gał mamy do wyboru, do koloru, nawet nie sięgając do innych światów.

Martin14m PW
13 lipca 2008, 14:47
No. Może to będzie demoniczne oko?

Dragonar PW
13 lipca 2008, 15:10
Dobra już z tymi oczami. :P Teraz trzeba przejść do smutniejszych rzeczy. Mam pytanie. Dodaję 3 jednostki, więc 3 jednostki muszę usunąć. Które? Pytam się, żeby potem nie było narzekania. Usunę te 3 jednostki, których największa liczba ludzi nie lubi i i ch usunięcie nie przeszkodzi w kampanich, miastach, itp. Czekam na propozycje.
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26
temat: [WoG/mod] Four Upgrades

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel