Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Biblioteka Legendtemat: Potrzebny pomysł: Fabuła na Antagarichu
komnata: Biblioteka Legend

Ginden PW
10 lutego 2008, 12:24
Poszukuję pomysłu na fabułę na Antagarichu. Fabuła najlepiej w punktach, misje poboczne też się przydadzą.

TOLBERTI PW
10 lutego 2008, 12:38
# Przynieście czerwony eliksir sędziemu na Szmaragdowej Wyspie
Aby ukończyć: Obok budynku, w którym znajduje się sędzia, leży "czerwony kwiatek". Podnieście go, kupcie u alchemika pustą butelkę na eliksir, połączcie oba składniki i... voila!
Nagroda: Quest głównego wątku gry

# Przynieście muszlę sędziemu na Szmaragdowej Wyspie
Aby ukończyć: Można to zrobić na dwa sposoby:
1. Odkupcie muszlę od Sally (przechadza się ona w pobliżu groty smoka... widocznie już nie dziewica, skoro smok jej jeszcze nie pożarł ;-))))
2. Wybijcie ważki pilnujące budynku ze skrzyniami. W jednej z nich (skrzyń) będzie muszla.
Nagroda: Quest głównego wątku gry

# Przynieście długi łuk sędziemu na szmaragdowej wyspie
Aby ukończyć: I znowu na dwa sposoby:
1. Wejdźcie do groty smoka. W pobliżu wejścia będzie leżał łuk.
2. Spenetrujcie świątynię księżyca. W pewnym momencie dojdziecie do komnaty, w której stoi dwóch kolesi z mieczami. W skrzyniach za nimi będzie m.in. "Strojny Kapelusz" - potrzebny do innego quest'u. Zabierzcie go i porozmawiajcie z niebieskim rycerzem. Nie zgódźcie się oddać mu kapelusza. Zaatakuje was. Przy jego zwłokach będzie długi łuk.
Nagroda: Quest głównego wątku gry

# Przynieście płytkę podłogową ze świątyni księżyca sędziemu na Szmaragdowej Wyspie
Aby ukończyć: Spenetrujcie świątynię księżyca. W jednym z pokoi (bibliotece) będą drzwi w ścianie. Za nimi, na podłodze, leży płytka.
Nagroda: Quest głównego wątku gry

# Przynieście strojny kapelusz sędziemu na Szmaragdowej Wyspie
Aby ukończyć: Patrz quest 3 (druga możliwość).
Nagroda: Quest głównego wątku gry

# Przynieście instrument muzyczny sędziemu na Szmaragdowej Wyspie
Aby ukończyć: W pobliżu tawerny będzie spacerowała ubrana na czarno kobieta. Zagadajcie z nią i zaoferujcie kupno lutni. Jej cena to 500 szt. złota. Możecie ją też ukraść (ctrl+kliknięcie na kobiecie).
Nagroda: Quest głównego wątku gry

# Odnajdźcie zaginionych zawodników
Od kogo: Lord Markham (Szmaragdowa Wyspa)
Aby ukończyć: Na północnym - wschodzie wyspy znajduje się grota smoka. Wejdźcie do niej. Zaraz przy wejściu będzie leżała tarcza. To jest to, czego szukaliście. Zabierzcie ją do Lorda Markhama.
Nagroda: 1000 szt. złota.

# Oczyśćcie Zamek Harmondale z goblinów
Od kogo: Lokaj, gdy będziecie próbowali wejść do zamku.
Aby ukończyć: Proste zadanie - wejdźcie do zamku i wybijcie wszystko, co się rusza.
Nagroda: Quest głównego wątku gry

# Odnajdźcie latarnię światła krasnoludzkich kurhanach i przynieście ją do świątyni w Harmondale
Od kogo: Człowiek w świątyni Harmondale
Aby wykonać: Krasnoludzkie kurhany to dość skomplikowany labirynt. Radzę, abyście sami rozszyfrowali jego "mechanizm" (no, jak ktoś juz naprawde nie może, to niech pisze do mnie ). W kurhanie nr 2 w pierwszej i drugiej kaomnacie są sekretne przejścia w ścianach. Za nimi znajdziemy korytarz, na którego końcu z kolei jest pomieszczenie z 3 skrzyniami. W jednej z nich jest latarnia światła.
Nagroda: 1000 szt. złota

# Sprawdźcie co się stało z bratem Darrona w Grotach Białych Klifów
Od kogo: Darron Temper - Harmondale
Aby wykonać: Groty Białych Klifów to bardzo proste podziemia - nie będziecie mieli trudności ze znalezieniem kart ArcoMage (niezbędnych do tego i jeszcze jednego zadania). Do grót można dojść wybierając północną ścieżkę z wioski obok Harmondale, a chwilę potem skręcając w prawo i przechodząc przez dwa mosty.
Nagroda: 750 sztuk złota.

# Odnajdźcie sygnet Davrika i oddajcie go mu
Od kogo: Davrik - karczma Harmondale
Aby ukończyć: W Erathii, obok fortu na rzece, jest ścieżka prowadząca w górę. Spotkacie tam wielu bandytów, a także (nieźle ukryte) wejście do ich kryjówki. Owa kryjówka to jeden z mniejszych lochów w grze, szybko znajdziecie pierścień.
Nagroda: 5000 sztuk złota.

# Porozmawiaj z krasnoludami z Kamiennego Miasta i nakłoń je aby odbudowały Zamek Harmondale
Od kogo: Lokaj - karczma Harmondale, po wykonaniu zadania 8
Aby ukończyć: Idźcie do Kamiennego Miasta i porozmawiajcie z królem krasnoludów. Da on wam kolejne zadanie. Po jego wykonaniu krasnoludy odbudują zamek.
Nagroda: Zadanie 14, quest głównego wątku gry.

# Znajdź miejsce do medytacji w Kurchanach
Od kogo: Bartłomiej Hume - jeden z domów w wiosce niedaleko Zamku Harmondale
Aby ukończyć: Udajcie się do Kurchanów. Będzie tam jeden oznaczony znakiem "Ankh" (taki dziwny krzyż) na panelu informacyjnym (wyjaśnienie działania systemu podróży między kurchanami u mnie ). Wejdźcie do niego. W samym centrum pomieszczenia zobaczycie studzienkę. Kliknijcie na nią, a ukończycie zadanie.
Nagroda: Promocja z Mnicha na Wtajemniczonego.

# Przywróćcie do życia zamienione w kamień krasnoludy z Kopalni Czerwonych Krasnoludów i powróćcie do króla Kamiennego Miasta
Od kogo: Król krasnoludów - sala tronowa w Kamiennym Mieście
Aby ukończyć: Kopalnie znajdują się na Pustyni Bracada. Mają dwa poziomy: na pierwszym spotkacie szlamowce i będziecie mogli ożywić wszystkie krasnoludy (król da Wam miksturę, mając ją w plecaku wystarczy kliknąć na kamienną statuę, aby otrzymać krasnoluda :-) ). Poziom drugi jest związany z innym quest'em.
Nagroda: Krasnoludy odbudują Zamek Harmondale, 5000 sz. złota, quest głównego wątku gry.

# Zabij wszystkich troglodytów znajdujących się pod Kamiennym Miastem
Od kogo: Spark Brunkindle - jeden z domów w Kamiennym Mieście
Aby ukończyć: W północnej części miasta (obok świątyni) znajdziecie windę. Zjedźcie nią, a traficie do jaskiń zamieszkanych przez troglodytów. Teraz wystarczy je wszystkie wybić.
Nagroda: 2500 szt. złota

# Zniszcz wszystkich nieumarłych w Nawiedzonym Domu w Dolinie Kurchanów
Od kogo: Frederick Org - dom w Erathii
Aby ukończyć: Nawiedzony Dom znajduje się w północno-zachodniej części Doliny Kurchanów. Spotkasz tam raczej słabych przeciwników. Labirynt również nie jest za bardzo skomplikowany. Jedyną trudnością może się okazać znalezienie przycisku otwierającego drzwi do dalszej części domu. Ma on postać książki wystającej z zachodniego regału w głownym pokoju na piętrze.
Nagroda: Awans Rycerza na Kawalerzystę.

# Zabij Wromthxraxa Bez Serca w jego jaskini w Tatalii
Od kogo: Sir Charles Quixote - dom w Erathii
Aby ukończyć: W Tatalii, na zachód od wioski w północnej części mapy, jest wejście do jaskini. Wromthrax to Niebieski Smok, ciężko go pokonać. Jeżeli się Wam to uda, Sir Charles sam z Wami porozmawia.
Nagroda: Awans Paladyn na Krzyżowca.

# Wygraj w ArcoMage we wszystkich 13 tawernach
Od kogo: Gina Barns - dom w Erathii
Aby ukończyć: Tawerny znajdują się w: Harmondale, Dolinie Kurchanów, Kamiennym Mieście, Erathii, Tatalii, Deyja, Tulareańskim Lesie, Avlee, Pustyni Bracada, Wyspie Evernmorn, Nighonie, Czeluści, Celeste.
Nagroda: 100 000 szt. złota, skrzynia z kosztownościami (m. in. 4 artefakty).

# Zanieś list Norberta Thrusha Lordowi Markhamowi w Tatalii i zwróć Norbertowi pióro
Od kogo: Norbert Thrush - dom w Erathii
Aby ukończyć: Bardzo łatwe zadanie. W Tatalii wejdźcie do majątku Markhama i kliknijcie na drzwi jego komnaty. Odda on wam pióro. Zwróćcie je Thrushowi.
Nagroda: 2000 szt. złota.

# Ukradnij wazę z majątku Markhama w Tatalii
Od kogo: Mistrz Złodziei - kanały pod Erathią
Aby ukończyć: Wejdź do majątku Markhama. Zaatakuj strażników (uwaga! są dośc silni!). Wejdź w zachodnie drzwi. W pomieszczeniu sąsiednim do tego, w którym się znajdziesz, stoi waza. Zabierz go do Mistrza Złodziei.
Nagroda: Awans Złodzieja na Łotrzyka, 5000 szt. złota.

# Zdobądź trzy obrazy i przynieś je Ferdynandowi Viscontiemu w Tatalii
Od kogo: Ferdynand Visconti - dom w Tatalii
Aby ukończyć: Pierwszy obraz znajduje się w Nawiedzonym Domu. Wisi w pokoju na wschód od wejścia. Pozostałe dwa można znaleźć w amku w Erathii. Znajdują się w przeciwległych skrzydłach budynku, w okrągłych pokojach.
Nagroda: 50000 szt. złota.

# Sabotuj Kopalnie Czerwonych Krasnoludów i wróć do Steagla Snicka w Avlee
Od kogo: Steagle Snick - dom w Avlee
Aby ukończyć: Musicie zejść na niższy poziom kopalni. Spotkacie tam bardzo niebezpiecznych przeciwników - Meduzy. Są one odporne na jakiekolwiek czary, potrafia także sparaliżować i zamienić w kamień. Bez czary Ochrona przed Magią walka z nimi będzie bardzo trudna. Całe zadanie sprowadza się do kliknięcia na głośno pracującej maszynie na drugim poziomie kopalni i jak najszybszym wydostaniu się z tamtąd.
Nagroda: 7500 szt. złota, awans Łuczników na Magów-wojowników.

# Zbierz sześć części golema, złóż go i wróć z nim do Thoamsa Greya
Od kogo: Thomas Grey - szkoła magii, Pustynia Bracada
Aby ukończyć:

1. Pierwsza część golema znajduje się w tym samym obszarze. W zasadzie są to dwie części. Głowę możecie znaleźć w skrzynce obok teleportów (będzie tam też zwój z czarem Fly), jak również pod "mostem", obok stajni. Ja polecam tę drugą (aczkolwiek aby ją dostać musicie mieć czar Fly :-), pierwsza jest wadliwa.
2. Druga część znajduje się w Dolinie Kurchanów. Obok wejścia do Kamiennego Miasta są 2 mosty. Udajcie się tym zachodnim. Dojdziecie do "wyspy". Od niej odchodzą 4 mosty (wliczając ten, którym przybyliście). Wejdźcie na północno-zachodni. Na kolejnej wyspie będzie skrzynka z częścią golema.
3. Dwie kolejne części znajdują się w Deyja. Skrzynie z nimi łatwo znaleźć, wystarczy przejśc się po klifie na północy.
4. W Tatalii, niedaleko wejścia do Jaskiń Tidewater, w skrzyni znajdziemy kolejną część. Wejście do jaskiń znajduje się na północny-zachód od miasta. Musimy posiadać czar Waterwalk, aby się tam dostać.
5. Ostatnia część jest w Avlee. Tutaj też niezbędny okaże się Waterwalk. Na wyspie z obeliskiem, pilnowanej przez Water Elementals, stoi skrzynia z kończyną golema. Wyspa leży na południowy-zachód od miasta.


Uwaga: Golema składamy klikając na jego portret w oknie NPC podróżujących z drużyną. Po ożywieniu golema przez Grey'a odstawiamy go do zamku. Jeśli zabraliśmy głowę "spod mostu :-)", będzie on pilnował zamku przed intruzami. Jeśli tą drugą, zaatakuje nas.
Nagroda: Awans Magów na Czarodziei.

# Odzyskajcie 3 statuetki i postawcie je na piedestałach w Avlee, Pustyni Bracada i Tatalii
Od kogo: Thom Lumbra - dom w Lesie Tulareańskim
Aby ukończyć: Satuetki znajdują się w następujących miejscach: Świątynie Słońca i Księżyca na Wyspach Evernmorn, Labirynt w Nighon. Problem może sprawić ta w Świątyni Księżyca, ponieważ jest schowana za ścianą. Ta ściana znajduje się na lewo od końca schodów prowadzących do korytarza z pułapką. Kiedy będziecie mieli statuetki, ustawcie je na piedestałach (w Tatalii-statuetka Orła, południowo-zachodni róg mapy, w Avlee-statuetka rycerza, wyspa obok tej z obeliskiem, w Pustyni Bracada-statuetka Anioła, północno-zachodni róg mapy).
Nagroda: 50000 szt. złota.

# Znajdźcie sposób na wejśćie do Komnaty pod Wzgórzem i porozmawiajce z królem skrzatów
Od kogo: Ebednezer Sower - dom w Lesie Tulareański
Aby ukończyć: Banalne zadanie. Po prostu wejdźcie do Komnaty pod Wzgórzem i obejdźcie 2 razy kopiec przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
Nagroda: Awans Łowców na Myśliwych

# Zanieś list królowi skrzatów i wróć do Johana Kerrida
Od kogo: Johan Kerrid - dom w Lesie Tulareańskim
Aby ukończyć: Sposób na dostanie się do króla skrzatów opisany jest w zadaniu powyżej. Wystarzczy z nim porozmawiać. Stracimy całe żarcie, ale zyskamy to, po co tu przyszliśmy - fletnie.
Nagroda: 1000 szt. złota.

# Odwiedźcie 3 kamienne kręgi i wróćcie do Anthonego Greena
Od kogo: Anthony Green - dom obok stajni w Lesie Tulareańskim
Aby ukończyć: Najbliższy z kręgów znajduje się w Avlee. Stoi mniej więcej na południe od środka mapy, pilnuje go horda wyvern. Następny jest w Tatalii. Również na środku mapy. Ostatni krąg możemy znaleźć na Wyspach Evernmorn, a dokładniej na małej wyspie po zachodniej stronie mapy.
Nagroda: Awans Druidów na Wielkich Druidów.

# Znajdźcie mapę Wysp Evernmorn w Grotach Tidewater i wróćcie do Daedalusa Falka
Od kogo: Daedalus Falk - dom w półnodnej części Deyji
Aby ukończyć: Jak dostać się do Grot? Patrzce zadanie 23 podp. 5. Sam loch jest mało wymagający (no, może pułapki są dość silne). Mapa znajduje się w skrzyni, która ukryta jest za ścianą obok zejścia na niższy poziom jaskiń (pod pokładem statku).
Nagroda: Awans Kleryka na Kapłana, 5000 szt. złota, dostęp do Wysp Evernmorn.

# Odnajdźcie szczątki Haldara w Labiryncie w Nighon i zwróćcie je Mazimowi Dusk
Od kogo: Mazim Dusk - dom w Nighonie (w wiosce obok gildii ognia i tawerny)
Aby ukończyć: Labirynt to dość skomplikowany loch. Gdy już dotrzecie do jaskiń w północnej części budowli, łatwo znajdziecie skrzynię ze szczątkami Haldara.
Nagroda: 35000 szt. złota.

# Przynieście plany Fortu Riverstride królowi Parsonowi
Od kogo: Król Parson - zamek królewski w Lesie Tulareańskim
Aby ukończyć: Musicie wejść do Fortu Riverstride. Po zejściu na niższy poziom budowli w jednym z pokoi zauwarzycie portret Królowej Katarzyny. Kliknijcie na niego, a mapa będzie Wasza.
Uwaga: Na wykonanie tego zadania macie tylko miesiąc!
Nagroda: 5000 szt. złota (na Waszym koncie w banku).

# Uratuj Lorena Steel z Grot Tulareańskich i przyprowadź go do Królowej Katarzyny
Od kogo: Królowa Katarzyna - Zamek Gryphonheart, Erathia
Aby ukończyć: Wejśćie do Grot znajduje się w północno - zachodnim rogu mapy Lasu. I znowu skomplikowane podziemia. Przedstawię tu najszybszą drogę do więźnia. Na wprost od wejścia zobaczycie kilka kamiennych filarów, a za nimi drzwi. Należy tak skakać na filary, aby dotrzeć do tych właśnie wrót. Następnie skręćcie na wschód. Dojdziecie do miejsca, w którym droga się urywa. Ale don't panic! Jest to niewidzialny most, możecie przez niego przejśc. Następnie wejdźcie na górę lewą ścieżką, na końcu której znajdziecie przycisk. Chyba nie muszę mówić, co z nim macie zrobić :-) Wróćcie do mostu, i wybierzcie drogę w prawo. Dojdziecie do tzrech teleprtów. Wejdźcie w ten z prawej. Następnie zeskoczcie na dół i pójdźcie prosto do pokoju z Lorenem!
Uwaga: Na wykonanie tego zadania macie tylko miesiąc!
Nagroda: 5000 szt. złota (na Waszym koncie w banku).

# Dostarczcie fałszywego Lorena Królowej Katarzynie
Od kogo: Król Parson - zamek królewski w Lesie Turaleańskim
Aby ukończyć: Zadanie otrzymamy jako ripostę króla na zadanie 31. Nic prostszego. Wystarzy doprowadzić fałszywego Lorena do Zamku Gryphonheart.
Nagroda: 5000 szt. złota (na Waszym koncie w banku).

# Oddajcie fałszywe plany Fortu Riverstride Parsonowi
Od kogo: Królowa Katarzyna - Zamek Gruphonheart, Erathia
Aby ukończyć: To z kolei riposta Królowej na zadanie 30. Analogicznie, wystarczy donieść fałszywe plany do Zamku Navan.
Nagroda: 5000 szt. złota.

# Zabierzcie Trąbkę z miejsca bitwy w Lesie Turaleańskim i oddajcie ją którejkolwiek ze stron
Od kogo: Zadanie otrzymacie od posłańca, kiedy co najmniej po 50 dniach od rozwiązania zadań 30 i 31 będziecie w Lesie Tulareańskim.
Aby ukończyć: Bitwa ma miejsce obok wejścia do Grot Tulareańskich. Trąbka jest w skrzyni w tym właśnie miejscu. Możecie oddać ją Królowi Parsonowi, Królowej Katarzynie, albo sędziemu w Harmondale.
Nagroda: 5000 szt. złota jeśli Trąbkę oddaliście Parsonowi/Katarzynie, nic jeśli sędziemu. Quest głównego wątku gry.

# Wybierzcie nowego sędziego
Od kogo: Posłaniec, jeśli co najmniej po 50 dniach od rozwiązania zadania 34 będziecie w Harmondale.
Aby ukończyć: Macie do wyboru dwóch sędziów. Jednego z Pustyni Bracada, drugiego z Deyji. Ten wybór ma olbrzymi wpływ na dalszą rozgrywkę. Kiedy się zdecydujecie, idźcie do tawerny w danej krainie, zabierzcie z tamtąd sędziego i doprowadźcie go do jego nowego domu w Harmondale.
Nagroda: Quest głównego wątku gry.

# Przejdźcie przez Ściany Mgły nie zabijając żadnego przeciwnika i wróć do Gavina Magnusa
Od kogo: Gavin Magnus - Zamek Lambent, Celeste
Aby ukończyć: Proponuję rzucić czar Niewidzialność, zanim wejdziecie do Ścian. Pamiętajcie, nie możecie zabić tam nikogo! W głownej komnacie znajdują się 3 teleporty, a także 3 filary z dziurkami na klucze. Zajmijcie sie najpierw teleportami. Wejdźcie do tego z lewej. Dojdziecie do zamku, którego korytarze rozwidlają się na dwie strony. Pójdźcie w lewo. Na końcu korytarza znajdziecie 3 przyciski i dźwignię. Wciśnijcie wszystkie przyciski. Teraz analogicznie, na prawo. Tam wciśnijcie tylko 2 południowe przyciski i przesuńcie dźwignię. Ukaże się Wam skrytka z kluczem. Wróćcie do głównej komnaty i wejdźcie w środkowy teleport. Zejdźcie na dół po spirali i stańcie na trójkątnej windzie w południowo-zachodnim rogu komnaty. Odnajdziecie kolejny klucz. Ostatni teleport zaprowadzi Was do zamku, w którym jest 5 basenów. Wciśnijcie przyciski w tych bocznych, a następnie wskoczcie do środkowego. W skrzyni znajdziecie ostatni klucz. Teraz, powróciwszy do głównej komnaty, kliknijcie na każdy filar z zamkiem. Przed Wami otworzy się ściana. W nowo-widocznej komnacie znajduje się tylne wyjście.
Nagroda: Modernizacja zamku Harmondale, członkostwo w gildii światła.

# Odnajdź części ołtarza w świątyniach światła i mroku, a następnie oddaj je Ressurectrze
Od kogo: Ressurectra - dom w Celeste
Aby ukończyć: Zacznijmy od Świątyni Ciemności. Wystarczy tam wejść, podejść do ołtarza (który znajduje się zaraz przy drzwiach frontowych) i na jego tyle nacisnąć przycisk, a ukaże się skrytka z pierwszą częścią ołtarza. W Światyni Światła jest to trochę bardziej skomplikowane. Po wejściu do budowli idźcie prosto, a następnie skręćcie w prawo (w ścianie jest ukryte przejście). Idąc dalej, traficie do dużej sali. Zeskoczcie na dół i wejdźcie do budynku z kolumnami. Później cały czas prosto, aż zobaczycie ołtarz w kształcie gwiazdy. To znak, aby skręcić i wejść schodami na górę. Kiedy już wejdziecie po schodach, wciśnijcie na zachodniej "układance" symbol słońca, na północnej księżyca, a na wschodniej gwiazd, zeskoczcie na dół i kliknijcie na ołtarzu. Otworzy się przejście do pokoju ze skrzynią, w której znajduje się druga część ołtarzu.
Nagroda: Brak :-(

# Zbadajcie Piwnicę z Winami i wróć do Crag Hacka
Od kogo: Crag Hack - dom w Celeste
Aby ukończyć: Piwnica z Winami leży w Tatalii (jest to jeden z domków w mieście). Nie należy ona do lochów skomplikowanych. Po wybiciu wszystkiego, co żyje, wróćcie do Crag Hacka.
Nagroda: 20000 szt. złota.

# Znajdźcie Naczynia Dusz w Zamku Gloaming i oddajcie je Sir Canaghemowi
Od kogo: Sir Canaghem - dom w Celeste
Aby ukończyć: Po wejściu do Zamku skierujcie się do głównej komnaty, a następnie małym tunelem w lewo. Wsiądźcie do łodzi i kliknijcie na ster. Po teletportacji skierujcie się schodami na górę, później idźcie prosto, w lewo, i spiralą na górę. Znajdziecie skrzynkę z Naczyniami.
Nagroda: Brak :-(

# Oczyśćcie ołtarz księżyca w Świątyni Księżycac na Wyspach Evernmorn
Od kogo: Rebbeca Devine - dom w Celeste
Aby ukończyć: Świątynia Księżyca znajduje się na Wyspach Evernmorn. Jest to bardzo mała budowla. Ołtarz zła stoi w sali na wprost od wejścia. Wystarczy na niego kliknąć.
Nagroda: Awans Kapłanów na Kapłanów Światła, 10000 szt. złota.

# Odzyskajcie Stułę Pór Roku dla Garrego Zimma
Od kogo: Garry Zimm - dom na Pustyni Bracada
Aby ukończyć: Po stułę musicie udać się do Komnaty Czeluści. Kolejny nieskomplikowany labirynt. W wielkim skrócie: idźcie prosto, zjedźcie windą, przez most, teleporter, prosto i do skrzyni :-)
Nagroda: 7500 szt. złota.

# Odnieście 5 zwycięstw na Arenie na poziomie Rycerz
Od kogo: Leda Rowan - dom na Pustyni Bracada
Aby ukończyć: To zadanie może być bardzo trudne, lub trywialnie łatwe. Zwycięstwa można odnieść PRZED przyjęciem zadania! Na początku gry jest to najłatwiejsze. Do Areny można się dostać z Harmondale, konno, w niedzielę.
Nagroda: Awans Kawalerzystów na Czempionów.

# Uspokójcie dzrewa z Lasu Tulareańskiego
Od kogo: Lysander Sweet - dom na Pustyni Bracada
Aby ukończyć: Porozmawiajcie z najstarszym drzewem, które stoi na jednej z wysp nieopodal Lasu. Powie Wam ono, że ludzie skradli Serce Kniei, i drzewa nie uspokoją się, dopóki ktoś nie zwróci klejnotu. Serce znajduje się w Gildii Najemników w Tatalii (duży budynek w wiosce w górach). Po wejściu do gmachu nie powinniście mieć problemów ze znalezieniem Serca.
Nagroda: Awans Myśliwych na Szlachetnych Łowców.

# Odnajdźcie księgę z czarem Boska Interwencja i oddajcie ją Thomasowi Greyowi
Od kogo: Thomas Grey - Szkoła Czarów, Bracada Desert
Aby ukończyć: Patrzcie zadanie 54. W tym mini-labiryncie, w jednym z pokoi znajduje się skrzynia z księgą.
Nagroda: Awans Czarodziei na Arcymagów, księga Boskiej Interwencji, 10000 szt. złota.

# Odnajdźcie Doskonały Łuk w Fortecy Tytanów i przynieście go Lawrencowi Markowi
Od kogo: Lawrence Mark - dom w Harmondale
Aby ukończyć: Forteca Tytanów znajduje się w Avlee. Badająć dokładniej tą krainę, nie sposób jej nie zauważyć. Łuk jest w skrzyni w północno-wschodniej części Fortecy.
Nagroda: Awans Magów-Wojowników na Mistrzów Łuku, ulepszony Doskonały Łuk (ale paranoja :).

# Zabijcie Wysokiego Kapłana Baa w Świątyni Baa w Avlee
Od kogo: Bartłomiej Hume - dom w wiosce obok Harmondale
Aby ukończyć: Świątynia Baa znajduje się w Avlee, na południowym - zachodzie. Na początek zejdźcie prawą spiralą, a następnie idźcie cały czas prosto. W ostatnim pokoju bedzie na Was czekał Kapłan Baa.
Nagroda: Awans Wtajemniczonych na Mistrzów, 7500 szt. złota.

# Odnajdźcie kości króla krasnoludów i złóżcie je w jego grobie
Od kogo: Anthony Green - dom w Lesie Tulareańskim
Aby ukończyć: Kości króla krasnoludów znajdują się w tunelach do Nighon. Można tam dotrzeć z Kamiennego Miasta, przechodząc przez jaskinie zamieszkałe (do niedawna :)) przez troglodytów. Tunele są dość rozległe. Ważne, abyście znaleźli część zalaną wodą. Wśód wodnych korytaży znajdziecie kości króla (należy kliknąć na kupkę kości leżącą na ziemi) oraz jego bardzo dobry topór. Teraz zanieście kości króla do kurhanu z symbolem Ankh. Złóżcie je w trumnie na wprost i prawo od wejścia.
Nagroda: Awans Wielkich Druidów na Arcydruidów.

# Uratuj Alice Heargraves z wieży Williama Setaga w Deyji
Od kogo: Sir Charles Quixote - dom w Erathii
Aby ukończyć: Udajcie się, rzecz jasna, do Deyji. Tam, w budynku zaraz obok wioski ze stajnią, Setag przetrzymuje Alice. Wjedźcie windą na górę, zabijcie Setaga i zabieżcie mu klucz. Zadanie wykonacie, kiedy odprowadzicie Alice do Quixote'a.
Nagroda: Awans Krzyżowców na Bohaterów.

# Przenieście ciężarek z góry na dół Wieży Strażniczej nr 6
Od kogo: William Lasker - ścieki Erathiańskie
Aby ukończyć Wieża stoi w Deyji, na wzniesieniu, w południowo-zachodnim rogu mapy. Idźcie prosto, użyjcie wind, znowu prosto, znowu użyjcie windy. Teraz musicie tak manipulować dźwigniami, aby wysunął się most prowadzący na południe. W pokoiku znajdziecie dźwignię na ścianie. Zadanie spełnione!
Nagroda: Awans Łotrzyków na Szpiegów, 15000 szt. złota.

# Ukradnijcie gobelin z zamku Lambent
Od kogo: Zadanie dostaniecie od Stantleya, jeśli przyjęliście Różdżkę Kul Ognia od Malwicka na Szmaragdowej Wyspie, a następnie w swoim czasie będziecie w Harmondale i spotkacie posłańca. Stantley jest w Gildii Najemników w Tatalii.
Aby ukończyć: Naprawdę nie polecam wykonywania tego zadania. Nie ma za nie nagrody, a cały zamek Lambent będzie do Was wrogo nastawiony, gdy ukradniecie gobelin. Jeśli nie wykonacie zadania w przeciągu miesiąca, Harmondale zaatakują Miecznicy i Gobliny. Jednak na tym etapie gry nie będziecie mieli najmniejszych trudności z pozbawieniem ich życia.
Nagroda: Nic :-(

# Zabijcie Tolbertiego w jego domu w Czeluści i zabierzcie mu Kostkę Kontrolną
Od kogo: Robert the Wise - dom w Celeste
Aby ukończyć: Dom Tolbertiego nazwany jest Małym Domem, znajduje się w zachodniej części czeluści. Tolberti to BARDZO groźny przeciwnik. Pokonać go bez czaru Ochrona przed magią na poziomie arcymistrza jest niesamowicie trudno. Bez tego zaklęcia członkowie drużyny będą cały czas "wymazywani". W dodatku koleś się leczy podczas walki!
Nagroda: Drużyna nauczy się umiejętności Miotacz.

# Zabijcie Xenofexa w Kolonii Zod w Krainie Tytanów
Od kogo: Resurectra - Zamek Lambent, Celeste
Aby ukończyć: Do Krainy Tytanów można dojść przez Tunele Eofol. Z kolei do nich wchodzi się z wnętrza Góry Thunderfist. Nie ma sensu opisywać przejścia tuneli, zajęłoby to zbyt dużo miejsca. UNDER CONSTRUCTION.
Nagroda: Ostatnie zadanie!

# Udajcie się do Lincolna i odzyskajcie stamtąd Fałdownik Oscylacyjny
Od kogo: Resurectra - zamek Lambent, Celeste
Aby ukończyć: Lincoln znajduje się pod wodą! Weźcie kombinezony ze skrzyń przed salą tronową w zamku. Następnie w drogę do Avlee! Załóżcie kombinezony (postacie nie moga mieć ŻADNYCH przedmiotów na sobie!). Idźce na zachód mapy, przez morze. Wylądujecie pod wodą. Na północy map jest Lincoln. Wejście znajduje się na płozach. UNDER CONSTRUCTION.
Nagroda: Zwycięstwo w grze!

# Przejdźcie przez Strefę Wylęgu i powróccie do Archibalda w Czeluści
Od kogo: Archibald - zamek Gloaming, Czeluść
Aby ukończyć: Wejście do Strefy znajduje się w zaraz obok wejścia do Czeluści. Spotkacie tam Żywiołaki Ognia, Gogi oraz bardzo silne i wytrzymałe Behemoty. Z tymi ostatnimi będzie spory problem. W skrócie: idźcie prosto, zeskoczcie na dól z mostu, zabijcie Behemoty. Dojdziecie do pokoju, w którym jedna (a nawet dwie ;-) ze scian są fałszywe. Traficie do mini-labiryntu. Jest on dośc prosty, tu wcisnąć przycisk, tam otworzą się drzwi, itd. Dojdziecie w końcu do komnaty z przepaścią. Kolejny przycisk schowany jest sprytnie w baseniku z wodą :) Wysunie się most. Wciśnijcie kolejny przycisk, a następnie zeskoczcie w dół i skierujcie się na wschód. Na końcu korytarza znajduje się wyjście.
Nagroda: Członkostwo w gildii Ciemności.

# Zdejmijcie czar broniący dostępu do Laboratrium Clankera
Od kogo: Dark Shade - dom w Czeluści
Aby ukończyć: Laboratorium znajduje się w Lesie Tulareańskim, na jednej z wysp na wschód od miasta. Nie jest zbyt skomplikowanym lochem. Trudności możecie napotkać w pokoju-bibliotece. W jednym z regałów jest książka, która wystaje ze swojego miejsca. Wystarczy ją popchnąć, a otworzy się przejście prowadzące do pokoju z magicznym urządzeniem. Teraz wystarczy na nie kliknąć.
Nagroda: Brak :-(

# Odzyskaj skrzynkę z Naczyniami Dusz z Góry Thunderfist
Od kogo: Maxmius - dom w Czeluści
Aby ukończyć: Najlepiej jest wejść do góry bramą w centralnej części mapy. Prowadzi ono do biblioteki. Na jej tyłach znajdziecie skrzynię z naczyniami.
Nagroda: Brak :-(

# Odzyskajcie części ołtarza ze Świątyni Śweiatła i Świątynie Ciemnośći, a następnie wróćcie do Kastore w Czeluści
Od kogo: Kastore - dom w Czeluści
Aby ukończyć: Patrz zadanie 37.
Nagroda: Brak :-(

# Odzyskajcie Naczynia Liszy ze Ścian Mgły w Celeste
Od kogo: Halfgild Wynac - dom w Czeluści
Aby ukończyć: Patrz zadanie 36. W skrzyni przy drugim wyjściu z toru przeszkód będą naczynia.
Nagroda: 7500 szt. złota, awans Czarodziejów na Liczów.

# Złamcie szyfr ze Szkoły Magii w Pustyni Bracada i włamcie się do Krypty Ashwar Nog'Nogoth
Od kogo: Stephen Sand - dom w Czeluści
Aby ukończyć: Opiszę tu tylko jak dostać się do krypty. Znajduje się ona w południowo-wschodniej Erathii. Obok drzwi znajdziecie przyciski. Należy wciskać w kolejnośći: górny, prawy, dolny, lewy, środkowy. Krypta stoi otworem!
Nagroda: Awans Wtajemniczonych na Ninja.

# Zbeszcześćcie Ołtarz Dobra w Świątyni Słońca na Wyspach Evernmorn
Od kogo: Daedalus Falk - dom w Deyji
Aby ukończyć: Świątynia znajduje się na jednej z mniejszych wysp. Obok niej duchy walcza z gargulcami. Nie sposób jej przeoczyć. Sala modlitewna znajduje się zaraz obok wejścia. Wystarzy kliknąć na ołtarz.
Nagroda: 10000 szt. złota, awans Kapłanów na Kapłanów Ciemności.

# Zabijcie Lady Carmine w Celeste i przynieście jej sztylet Seknitowi Undershadow
Od kogo: Seknit Undershadow - dom w Deyji
Aby ukończyć: Oczywiście, musicie udać się do Celeste :-) Obok wejścia do Zamku Lambent będzie się przechadzała Lady Carmine. Zabić ją będzie bardzo łatwo.
Nagroda: 15000 szt. złota, awans Łotrzyków na Zabójców.

# Porwijcie Alice Hargreaves i doprowadźcie ją do Williama Setaga
Od kogo: William Setag - dom w Deyji
Aby ukończyć: Alice Hargreaves znajduje się w jednym z pokoi w Zamku Gryphonheart. Dość łatwo ją znaleźć. Jej pokój jest pilnowany przez dwóch Czempionów Miecza. Co prawda, takich pokoi jest kilka, ale nie będziecie mieli problemów ze znalezieniem Alice.
Nagroda: 10000 szt. złota, awans Krzyżowców na Złoczyńców.

# Obrabujcie elfi skarbiec w Zamku Navan
Od kogo: Fredercik Org - dom w Erathii
Aby ukończyć: Nic prostszego! Wystarczy zabrać wszystkie skarby z zamku (przy okazji wybijając wszystko, co się rusza ;-)
Nagroda: Awans Kawalerzystów na Mrocznych Rycerzy.

# Zbierzcie 10000 szt. złota z Łowów Nagród i wróćcie do Ebednezera Sowera
Od kogo: Ebednezer Sower - dom w Lesie Turaleańskim
Aby ukończyć: Czy rzeba coś dodawać? :-)
Nagroda: Awans Myśliwych na Łowców Nagród.

# Odzyskacjcie Doskonały Łuk z Fortecy Tytanów w Avlee
Od kogo: Steagal Snick - dom w Avlee
Aby ukończyć: Patrz zadanie 45.
Nagroda: Awans Magów-Wojowników na Snajperów i ulepszony Doskonały Łuk :-)

# Zabierzcie Smocze Jaja ze Smoczej Groty w Krainie Tytanów
Od kogo: Tor Anwyn - dom w Nighon
Aby ukończyć: Jaskinie smoków znajdują się na północnym-wschodzie mapy Krainy Tytanów. Nie będziecie mieli żadnych trudności ze znalezieniem jaj (ale możecie miec lekkie z przeciwnikami :-)
Nagroda: Awans Wielkich Druidów na Czarnoksiężników, smok-chowaniec, dający wszystkim czarnoksiężnikom +3 do ich umiejętnośći magicznych i powodujący regenerację SP.

# Zabijcie wszystkie gryfy w Erathii i Pustyni Bracada, a następnie wróćcie do Setha Drakksona
Od kogo: Seth Drakkson - dom w Deyji
Aby ukończyć: Czy trzeba wyjaśniać? :-)
Nagroda: 5000 szt. złota.

# Ukradnijcie gobelin z Zamku Glomaing
Od kogo: Patrz zadanie 50.
Aby ukończyć: Moje sugestie te same, co w zadaniu 50.
Nagroda: Nic :-(

# Zabijcie Robrta Mędrca w jego domu w Celeste i zabierzcie mu Kostkę Kontrolną
Od kogo: Tolberti - dom w Czeluści
Aby ukończyć: Podobnie jak w zadaniu 51, z tym, że dom Roberta znajduje się we wschodniej części Celeste.
Nagroda: Drużyna nauczy sę umiejętności Miotacz.

# Zabijcie Xenofexa w Kolonii Zod w Krainie Tytanów
Od kogo: Kastore - Zamek Gloaming
Aby ukończyć: Patrz zadanie 52.
Nagroda: Ostatnie zadanie!

# Udajcie się do Lincolna i odzyskajcie stamtąd Fałdownik Oscylacyjny
Od kogo: Kastore - Zamek Gloaming
Aby ukończyć: Patrz zadanie 53.
Nagroda: Zwycięstwo w grze!

To jest z MM7 jak ktoś nie wie (źródła- www.katane.webpark.pl)

Nemomon PW
10 lutego 2008, 13:07
A ja osobiście radzę Ci przejść parę starych przygodówek, powiedzmy Discworld a na pewno jakąkolwiek z jajem (sic!) w tle jak Fantastic Adventure of Dizzy, Treasure Island Dizzy, Fantasy World Dizzy czy Magicland Dizzy. Zapewniam, że pogubisz się w pomysłach :P.

TOLBERTI PW
10 lutego 2008, 13:55
Tak na marginesie może kontynuować starą fabułę samemu, a nie brać z innych gier?

Field PW
10 lutego 2008, 14:15
1. Tolberti - on chciał pomysł na fabułę Antagarichu, a nie na fabułę M&M7.
2. Ginden - co Ty właściwie kombinujesz? Albo inaczej - doprecyzuj prośbę, bo to wygląda teraz, jakbyś chciał, żeby ktoś odwalił za Ciebie jakąś robotę.

TOLBERTI PW
10 lutego 2008, 20:35
Resztę fabuły dodam potem.
P.S. MM7 dzieje się na Antagarichu, czyż nie?

VatrasVatrasEkhm, Ginden potrzebuje pomysłu na fabułę, na nową fabułę, nie trzeba do tego przytaczać wszystkich questów z MM7. Czasem naprawdę warto nauczyć się czytać ze zrozumieniem

Ginden PW
29 czerwca 2008, 17:30
Ponawiam prośbę z pierwszego postu. Fabułę główną mam skonstruowaną, brakuje mi questów pobocznych, więc...

Tarnoob PW
30 czerwca 2008, 13:13
Ginden, muszę się podpisać pod postem F!elda. O co Ci łazi? W zaciszu swojego pokoju pracujesz nad projektem podboju świata? Jeżeli chodzi o wyzwania „poboczne”, to często są związane z awansowaniem na nowe profesje.

Niech zgadnę: chcesz zrobić megamoda moda do MM7. Odradzam, bo przerost ambicji nie jest zdrowy :-P

kraken PW
8 lipca 2008, 13:36
A co byś powiedział na to Ginden, że by część misji pobocznych tworzyła drugoplanową fabułę? Ostatnio mi się coś takiego pałęta po głowie.

Ginden PW
8 lipca 2008, 14:32
Może być.

TOLBERTI PW
8 lipca 2008, 16:54
Przed wszystkim napisz o co ci łazi z tą fabułą. Mniej więcej kiedy ma sie dziać po MM7 czy MM8 czy jeszcze coś innego? Wtedy coś pomyślę.

Quba Drake PW
9 lipca 2008, 09:13
Też mam kilka pomysłów, ale muszę wiezieć o co Ci chodzi.

Ginden PW
9 lipca 2008, 16:34
Przed Rozliczeniem, po MM8.

TOLBERTI PW
9 lipca 2008, 17:47
Ok to to małe dziadostwo co wypadło z Escatona nie dotarło do celu(starożytnych) przez kreengan, w związku z czym starożytni nie dowiedzieli się o porażce(Escaton miał nie wrócić już do starożytnych gdyż miał ulec samozniszczeniu dlatego nawet nie podejrzewali porażki.) Parę lat później Kreegans wykorzystując zgromadzoną technologię starożytnych "odpalają" Xeen i lecą w stronę Antagarichu. Kult Baa się odnawia i twierdzi że to oni przyzwali dziwną gigantyczną planetoidę i jeśli cały ród Ironfistów nie zabije się rytualnie zrzucą oni ów przedmiot na ziemię i ją zniszczą. Chłopi panikują. W międzyczasie kreeganie lądują na Jadame I żyją w ukryciu pod ziemią przygotowując inwazję. W tatalii Lord Markham snuje plany przeciwko Avlee.

P.S. To dopiero początek dopiszę więcej później.(Chyba że komuś się nie podoba. ;P)

Alamar PW
9 lipca 2008, 18:31
Cytat:
Escaton miał nie wrócić już do starożytnych gdyż miał ulec samozniszczeniu dlatego nawet nie podejrzewali porażki.
Tylko, że jest to sprzeczne z dotychczasowymi danymi o Starożytnych - nie pozbywają się oni żywych istot, jedynie dlatego, że nie są już potrzebne. Zresztą misja Escatona na Jadame nie oznaczała, ze nie ma on gdzieś indziej do wypełnienia podobnego zadania. Kreegan w galaktyce trochę było (choćby w ich "wymiarze" - gdziekolwiek ten świat odwiedzony w H4 się znajdował).

Cytat:
Parę lat później Kreegans wykorzystując zgromadzoną technologię starożytnych "odpalają" Xeen i lecą w stronę Antagarichu.
Tak, a naprężenia spowodowane przez przemieszczanie planety rozwalają ja w drobiazgi. Przemieszczanie planety a statku kosmicznego (jakim był Xeen przed Unifikacją), to dwie różne sprawy. I nie wydaje mi się, by Kreeganie byli mistrzami inżynierii i potrafili bezpiecznie przemieścić planetę z jednego układu do innego (co innego ich "bogowie", ale tu się już zaczynają spekulacje).


Cytat:
Kult Baa się odnawia i twierdzi że to oni przyzwali dziwną gigantyczną planetoidę i jeśli cały ród Ironfistów nie zabije się rytualnie zrzucą oni ów przedmiot na ziemię i ją zniszczą.
Taa, a Ironfistowie od razu ich usłuchają. Pominę to, że z Baa nic nie zostało (niedobitkom urządzamy "dożynki" w MM7), wieśniacy na wspomnienie o Baa mówią o owcach (MM7), zaś Roland, Katarzyna, czy ktokolwiek na Enroth od razu by urządził krucjatę, by pozbyć się tych oszołomów. Nie było "bezkrólewia" jak podczas MM6.
I jeśli dobrze pamiętam, Xeen stał się pełnoprawną planetą a nie planetoidą.


Cytat:
W międzyczasie kreeganie lądują na Jadame I żyją w ukryciu pod ziemią przygotowując inwazję.
Zapomniałeś o sojuszu, który powstał podczas Dnia Niszczyciela - wątpię, by siedzieli z założonymi rękoma w takiej sytuacji.

TOLBERTI PW
9 lipca 2008, 19:43
Ten post to bardziej dla jaj był, wymyślę coś lepszego ale nie w 15 minut! Nie bierz tego na serio. W MM raczej nie zaczynało się od SF Zresztą doskonale wiem jak to było z baa. (Sam wszystkich w MM6 i 7 wytępiłem) Z Xeen to pamiętam jak było oglądałem kiedyś na youtubie.

Ginden PW
9 lipca 2008, 20:09
Chodziło mi o questy poboczne. I na Antagrichu, nie na Jadame, ani na Xeen!

kraken PW
9 lipca 2008, 20:26
To Escaton był żywą istotą Alamarze?

Dość pośpiesznie wymyślone, ale jak się spodoba mogę dopracować. Oczywiście wymaga paru założeń w kontrowersyjnych sprawach.

1. Sprawdź co się stało ze statkiem Sir Charlsa Quixota, i zdaj raport jego bratu (dostał on od niego list, że powraca z Jadame, jednak mija już prawie rok, a jego ciągle nie ma). Statek znajdują bohaterowie uwięziony (zamrożony) w lodowcu, ciągnącym się od wybrzeży Tatali aż po Vori. Statku broni masa żywiołaków lodu. w końcu znajdują wewnątrz statku nasze dzielnego rycerza wraz ze świtą zamienionych w kostki lodu.
2. Okazuje sie że normalne rozmrożenie naszego dzielnego krzyżowca zabije go, więc wyruszamy w podróż do Bracady, do Thomasa Greya, przyjaciela rodziny Charlsa, aby odmroził delikwenta. Na miejscu okazuje się że Grey został porwany. Większość czarodziei obwinia o to nekromantów.
3. Po zaciągnięciu słowa w Deyi, dowiadujesz sie że jedyną zdolną do takiego czynu osobą jest najlepszy uczeń Williama Setaga, "odziedziczył" po mistrzu miejsce zamieszkania. Po puszczeniu jego domostwa, straży, i jego samego z dymem w ostatniej chwili życia wyznaje że porwanie zlecili mu czarnoksiężnicy z Nighon.
4. Biednego czarodzieja, czarnoksiężnicy przechowują w specjalnie ukrytej komnacie w górach grzmiącej pięści. Tor Anwym, ich przywódca, twierdzi że też jest w stanie odmrozić Quixota. W zamian za pomoc musisz wypełnić dodatkową misje.
5.Czarnoksiężnicy chcieli stworzyć swój własne latające miasto, a właściwie port, unoszący się w powietrzu dzięki specjalnym kamieniom lewitującym. Niespodziewanie pomocną dłoń wyciągnął Thomas Grey, twórca kamieni lewitujących w Celeste. Miał on stworzyć sześć kamieni głównych do portu, i przekazać swą wiedzę czarnoksiężnikom, aby ci mogli tworzyć kamienne latające platformy, kotwiczące we wspomnianym już porcie. Umożliwiło by to im uniezależnienie przemieszczania od tuneli. Oczywiście nie trzeba dysponować nieprzeciętną inteligencja żeby wyczuć podstęp ze strony Greya. Szpiedzy czarnoksiężników cały czas mieli go na oku, aż w końcu udało im się podsłuchać rozmowy czarodzieja z wysłannikiem Gavina Magnusa. Kamienie lewitujące mają byc wadliwe, po kilku dniach port i wszystkie statki maja spaść na największe miasto na powierzchni Nighonu. Szybko wynajęto porywaczy w Deyi, dla zmylenia czarodziei. Cała operacja się udała, ale Grey schował gdzieś kamienie. Pomimo tortur cały czas milczał. Nie mogli go zabić i wskrzesić, by stał się rozmowniejszy, gdyż potrzebowali też jego wiedzy do budowy reszty kamieni. Tor Anwym, postanowił zmniejszyć straznikow minimalnie, pozwolić Ci uwolnić Thomasa nie zabijając ani jednego czarnoksiężnika by zdobyć jego zaufanie. A potem spytać się go gdzie schował kamienie, i czy są już wadliwe.
6. Po uwolnieniu, Grey twierdzi że kamienie sa aktualnie zupełnie sprawne i dopiero musi je "zaprogramować" na spadnięcie. Same kamienie dał pewnemu podróżnikowi z Jadame, który wraz z innym żeglarzem wyruszył ku Erathii by prosic o pomoc w walce z piratami z Regny (Parę osób na Jadame w MM 8 mówiło o tym). Jego współtowarzysz został złapany przez Regnan i wywieziony na jakąś kolonie. Kiedy już dotarł sam na miejsce, jacyś bohaterowie z Jadame zatopili już część floty Regnańskiej, usuwając kłopot. Od tego czasu postanowił szukać swojego dawnego współtowarzysza.

C.D.N. za niedługo.

TOLBERTI PW
10 lipca 2008, 17:27
Kolo był maszyną.
temat: Potrzebny pomysł: Fabuła na Antagarichu

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel