Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Problem z edytorem
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Kulex PW
30 stycznia 2008, 17:06
Nic nie da się zrobić.
Próbowałem copymapem naprawić mapę, ale przy dekompresji był błąd, próbowałem konwentorem, ale się zacinał.
Kwadraty edytuj za pomocą ERM.

Altair PW
30 stycznia 2008, 18:07
Można wiedzieć w którym obiekcie zmieniałeś te kwadraty oraz gdzie w przybliżeniu znajdował się ten obiekt?

EDIT: Archiwum jest uszkodzone. Niestety nie da się chyba nic zrobić.

Cichy PW
30 stycznia 2008, 19:52
Zmieniałem kwadraty w prawym dolnym rogu mapy (była to kopalnia) i w pobliżu lewego górnego w podziemiach - usunąłem kwadraty z pola lawy, aby nadawało się do przejścia.

Cytat:
Niestety nie da się chyba nic zrobić.
Skoro tak, to... tworzę nową wersję mapy. Mam już koncepcję.

Kulex PW
31 stycznia 2008, 09:15
Jeśli chcesz zachować mapę całą, to zastosuj się do moich rad.
1.Zapisuj pod kilkoma nazwami.
2.Włącz autozapis. Narzędzia -> Opcje -> Włącz autozapis.
3.Do przejezdnego terenu napisz komendę ERM !#TRx/y/z:P1;

Cichy PW
31 stycznia 2008, 11:06
Dziękuję za rady. Na pewno się do nich dostosuję :) .

Dragonar PW
5 czerwca 2008, 21:13
Mam spatchowany edytor map WoG i NU. Edytor map WoG nie potrafi generować map losowych, bo edytor sam wyłącza się. Czy jest łatka na generator, żeby działał?

Altair PW
5 czerwca 2008, 22:50
Standardowy angielski patch do edytora pozwalał bez problemu generować losowo mapy. Niestety występowały błędy (dosyć nieprzyjemne) podczas korzystania ze standardowych pędzli przeszkód. Dlatego w polskiej wersji tegoż patcha dołączyłem dwa pliki ZEOBJTS.txt jeden do generacji map losowych drugi do zwykłych akcji. Standardowo aktywny jest ten drugi. Więcej szczegółów w dokumentacji (dlaczego nikt tego nie czyta?)
http://www.erm.acidcave.net/opisy.php?id=1
http://www.erm.acidcave.net/opisy.php?id=2

Mr Szmati PW
14 czerwca 2008, 21:08
Witam :) Mam problem z edytorem, otóż, gdy przedwczoraj przeinstalowałem WoG-a i po spaczowaniu go i edytora(patch 3.2pl), wszystko bylo ok. Wczoraj nie mogłem edytora właczyć, trudno przeinstaluje jeszcze raz. Wywaliłem całego heroesa razem z wpisami w rejestrze. Po tym zainstalowałem jeszcze raz spaczowałem- działał. Dzisiaj znowu to samo- nie mogę właczyc edytora, nie chce znowu instalowac go od początku. Jakieś pomysły?

Altair PW
14 czerwca 2008, 21:56
Jeśli chodzi o edytor to wpisy w rejestrze nie mają raczej znaczenia. Problem mogą sprawiać uszkodzone pliki gry (lub brak jakiś plików). Podczas patchowania zaleca się wykonanie kopii exe edytora. Jeśli posiadamy taką kopię to warto sprawdzić w takim wypadku czy działa ona poprawnie. Gdy z tą wersją nie ma problemu to najprawdopodobniej "coś" uszkodziło, usunęło lub zmieniło pliki patcha. Należy więc jeszcze raz przekopiować pliki patcha (zgodnie z instrukcją) do odpowiednich katalogów. To powinno pomóc o ile nie ma w systemie wirusa, który znowu usunie te pliki. ;P

Mr Szmati PW
15 czerwca 2008, 13:01
Kopia edytora działa więc pewnie te pliki. Spróbuje jeszcze raz spaczować go :)
EDIT: ekhm... żal d... ściska :D zapomniałem tych plików to folderu data skopiować :) thx Altair

Dragonar PW
26 czerwca 2008, 21:26
Robiłem samouczek do gry z rozszerzeniem *.tut. Zapisałem go jako Zutorial. Niestety, gdy włączyłem grę i samouczek to zrobił się tylko czarny ekran mapy i po przewinięciu ruchu od razu się przegrywa. Czy ktoś znający się na programie COPYMAP, mógłby mi skopiować całą mapę do pustej mapy z rozszerzeniem *.h3m. Czyli po prostu, żeby zrobić z mapy *.tut - *.h3m. Jeśli ktoś zechce mi pomóc to mój mail:
kondzio09-10@wp.pl
Jeśli dostanę maila z chęcią, wyśle osobie moją mapę, żeby zrobił z niej *.h3m.
Proszę o pomoc.
PS: Nie chcę stracić super mapki. :(

avatar PW
27 czerwca 2008, 07:46
A nie wystarczy zmienić tylko rozszerzenia tut na h3m i odwrotnie? To, że przegrywasz już po chwili może być wynikiem złego napisanie skryptu...

Dragonar PW
30 czerwca 2008, 19:25
Już mi się udało!!! Długo myślałem, co zrobić, aż nagle wpadłem na pomysł, żeby zmienić kolor gracza na czerwony (miałem zielony, by bardziej pasował do Bastionu) i... działa! Chyba gra w samouczku akceptuje tylko kolor głównego gracza jako czerwony...więc uprzedzam wszystkich, co chcą robić jakiś swój samouczek - kolor czerwony! :P :P :D

jankes_begbie PW
6 września 2008, 16:34
W poście pod poniższym adresem
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=473#12046
Altair podaje linki dotyczące prawdopodobnie patcha do edytora map.
Niestety nie są to aktualne linki i nie znalazłem odpowiedzi. Może ktoś (p)odpowie mi: jak i na co zainstalować w/w patch? Zależy mi na przetestowaniu jak poradzą sobie dowódcy w roli zwykłych jednostek, a - z tego co wyczytałem - ta łatka daje taką możliwość. Proszę o (p)odpowiedź.

Altair PW
6 września 2008, 18:57
Zmień domenę w adresie z .com na .net, a tak w ogóle to owy patch można pobrać z Gildii ERM.
strona: 1 - 2
temat: Problem z edytorem

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel