Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Uśmiechnij się! (póki jeszcze możesz ;)
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 120 - 121 - 122

dambibi PW
17 stycznia 2008, 16:29
Mistrz Gry:Krasnolud patrzy na ciebie, wyciągając rękę po twoją sakiewkę. Cała karczma czeka w milczeniu...
Gracz:Niepostrzeżenie odrąbuję mu głowę toporem.

CKM PW
22 stycznia 2008, 14:07
1. Dobrze: Twoja żona jest w ciąży.
Źle: Ma w brzuchu trojaczki.
Bardzo źle: Ty jesteś bezpłodny.
***
2. Dobrze: Twoja żona z tobą nie rozmawia.
Źle: Ona chce rozwodu.
Bardzo źle: Ona jest adwokatem.
***
3. Dobrze: Twój syn staje się dorosły.
Źle: Zaczął romansować z 40-letnią sąsiadką.
Bardzo źle: Ty też.
***
4. Dobrze: Twój syn dużo czasu spędza w swoim pokoju.
Źle: W jego pokoju znalazłeś filmy porno.
Bardzo źle: W niektórych filmach grasz główną rolę.
***
5. Dobrze: Twój mąż stwierdził - "Dość dzieci!"
Źle: Nie możesz znaleźć tabletek antykoncepcyjnych.
Bardzo źle: Ma je twoja córka.
***
6. Dobrze: Twój mąż zna się na modzie.
Źle: Odkrywasz, że on potajemnie nakłada twoje rzeczy.
Bardzo źle: On lepiej wygląda w nich niż ty.
***
7. Dobrze: Opowiadasz swojej córce o tym jak "to" robią
pszczółki.
Źle: Ona ciągle ci przerywa....
Bardzo źle: ........ i cię poprawia.
***
8. Dobrze: Twój syn ma pierwsza randkę.
Źle: Z mężczyzną.
Bardzo źle: Który jest twoim najlepszym przyjacielem.
***
9. Dobrze: Twoja córka od razu po studiach znalazła pracę......
Źle: ...jako prostytutka.
Bardzo źle: Twoi koledzy to jej klienci.
Tragicznie: Ona zarabia więcej od ciebie.
***
10. Dobrze: Czytając powyższy tekst się śmiałeś.
Źle: Znasz ludzi z podobnymi problemami.
Bardzo źle: Jesteś jedną z tych osób.

A tu coś co ma klimat fantasy http://rotflpg.kirtanoffice.com/

filusfilusDobrze: teksty są bardzo fajne.
Źle: Ale stare i wszystkim znane.
Bardzo źle: Nijak nie pasują do forum fantasy

dambibi PW
22 stycznia 2008, 23:51
Ja jakoś ich nie czytałem jeszcze.Całkiem fajne ^^

R(otfl)PG wymiata.Czytałem do nocy.

Alamar PW
19 marca 2008, 23:35
Niektóre cytaty z pewnego komiksu - polecam szczególnie ten o czarach z Wojów Mirmiła.

Przy okazji:
Pole, las, woda, wieś...
Nadszedł czas - kłodo nieś!

Ginden PW
26 marca 2008, 15:27
Co różni czarnoksiężnika od paranoika?
Paranoik myśli, że wszyscy go chcą zabić. Czarnoksiężnik to wie.

Alamar PW
2 kwietnia 2008, 18:48
Kto powiedział, że różowy jednorożec nie może być słodki (więcej takich "słodkich" zwierzaków można znaleźć tutaj)?

EDIT:
Karta postaci do D&D 4 (komentarz do niej na stronce WotC).

Alamar PW
24 kwietnia 2008, 10:58
Ubisoft wszędzie to swoje kAshan wciska, nawet do niewydanych projektów NWC. ;)

Alamar PW
3 czerwca 2008, 08:13
Słownik małżeński gracza w Heroes of Might and Magic 3. Tom - zaklecia

Ginden PW
20 czerwca 2008, 21:25
http://bash.org.pl/387957/
Coś się o Heroesach pojawiło.

Eteryczny Smok PW
21 czerwca 2008, 06:33
Również coś o Heroes'ach na bashu.
http://bash.org.pl/312361/

Alamar PW
1 sierpnia 2008, 19:33


... i reszta.

Dark Dragon PW
2 sierpnia 2008, 09:36
[Gra RPG osadzona w realiach średniowiecza]
G:Wchodzę do lasu, czy w lesie jest mech?
MG:Tak
G:Wsiadam do mecha i rozwalam las

Dragonar PW
6 sierpnia 2008, 14:27
Jak już było o SW to polecam śmieszny filmik...:P
http://www.youtube.com/watch?v=r8tc6qjUX4E&feature=related
Najlepszy szturmowiec z łopatą! :D

złoty smok PW
7 sierpnia 2008, 20:54
Temat LOTR-a trochę już wyeksplatowany, ale co tam... przedstawiam szanownenu jury Władcę CDA.

Część 2
Część 3
Część 4
Część 5
Część 6
Część 7

Alamar PW
22 sierpnia 2008, 10:26
D&D to poważna gra ;)

Dragonar PW
29 września 2008, 16:55
Cytat:
Dzieciak opanowany furią
Wydziera się gorzej niż Anakin Skywalker po finałowej bitwie Epizodu III, na Mustafar... ;)
Żal klawiatury... :D

Dark Dragon PW
16 października 2008, 20:24
"Jak poznać, że jesteś uzależniony od Heroesów:

* Poruszasz się tylko na koniu, bądź na czymś, co cię wiezie.
* W ciągu jednego dnia, poruszasz się tylko określoną ilość kroków. Jak już ją wykonasz, stoisz w miejscu i wyczekujesz następnego dnia.
* Jeśli jednak chcesz powiększyć swoją ilość ruchów, musisz się skierować do stajni, na najbliższej wsi.
* Podczas bijatyki, poruszasz się o określoną ilość kroków. Zadajesz tylko jeden [w bardzo rzadkich przypadkach dwa]ciosy, po czym pozwalasz na cios przeciwnika, w ogóle się przed nim nie broniąc.
* Jeśli to czytasz czujesz się obrażony, to także duża oznaka uzależnienia.
* Co dzień próbujesz wyłudzić od rodziców od 500 - 4000 zł.
* Widzisz orła w zoo i drzesz się na cały głos "ptak gromu, ptak gromu!".
* Usiłujesz jeździć na krowach, by naśladować dzielnego bohatera Orków.
* Zastanawia cię, dlaczego Portal nie chce się przed tobą otworzyć.
* Ganiasz białe konie po polankach z dzikim wrzaskiem "jednorożec".
* Zastanawiasz się, kto ci podebrał artefakty.
* Rozdajesz kieszonkowe biednym, by zyskać trochę PD.
* Kategorycznie odmawiasz wyjazdu w góry, ponieważ:
"Są tam behemoty. I cyklopy. I behemoty. I takie śliczne ptaki gromu. A wspominałam o behemotach?"
* Rozmawiasz z wiekowymi drzewami, które cię ignorują. Usiłujesz je przekonać, by dodały ci lvl za darmo.
* Nigdy własnoręcznie się nie bijesz. Przecież Twoja armia Cię wyręczy!
* Widząc czarną krowę, łapiesz się za oczy i uciekasz.
* Gdy zostajesz wywołany do tablicy, pytasz nauczyciela o koszt kapitulacji.
* Zatykasz swoje flagi na okolicznych piaskownicach.
* Przechodząc przez most, szukasz trolli.
* Widząc norę szukasz niziołków"

Acid Dragon PW
16 października 2008, 20:32
Się śmiej :P

Jak za dużo grałem w Might and Magic VI, to pewnego dnia, wychodząc zza mojego domu miałem przebłysk w postaci "tutaj dobrze byłoby zasejwować - nie wiadomo co kryje się za rogiem" ;P

Tarnoob PW
16 października 2008, 20:54
Hmm… Ja miałem gorzej – jak kiedyś z kumplem do 2 w nocy męczyliśmy się nad „Za króla i kraj”, to nie mogłem zasnąć, bo mi w uszach brzęczało „GRASS.mp3". Sny z płaskimi ludźmi, wieśniakami w środku miasta i swoim zdjęciem u dołu to codzienność.

Dark Dragon PW
16 października 2008, 21:19
"Heroes I

* Bohater siedzi w namiocie, boi się wroga.
* Kościstość nie jest w modzie, jest tylko jeden kościsty bohater.

Heroes II

* Bohater nadal boi się wroga.
* Bohater jest strasznie niedowartościowany: nie może nauczyć się wskrzeszać zmarłych w kościstej formie, barbarzyńca nie może być magiem.

Heroes III

* Prawdziwy przełom bohater nie kryje się w namiocie przed wrogiem.
* 9 miast. Z których tylko 7 da się grać. A kolejne dwa są banowane na turniejach.
* Oryginalne czary: pole siłowe, ściana ognia, kula ognia.
* Świat nadal jest płaski.
* Stworki rozmnażają się co tydzień.

Heroes IV

* Przełom - bohater chodzi, walczy, i pada po pierwszym walnięciu małym mieczykiem w łogromnego smoka.
* Kolejny przełom bohater służy jako maszynka do zabijania: zabija 3 czarne smoki uderzeniem.
* Genialna fabuła zderzyły się dwa kawałki magicznego żelaza i było wielkie bum. I wtedy pojawiły się portale do nowego świata.
* Metale w formie bohaterów walą gitarą.
* Stworki rozmnażają się ekspresowo - "dobrego nigdy za wiele!".
* Kościstość jest w modzie. Królowe, baronowe i inne ślicznotki poddają się najnowszym trendom.

Heroes of Might and Magic V

* Powrót do tradycji: bohater boi się wyjść z namiotu, bo świat się trójwymiarowy zrobił... [to akurat nawet mi tu nie pasuje :/ dop. Dark]
* Nowość: Bohater na swoim koniku przebiega przez kamienie.
* Nowość - bunt stworków. Cyt Smoka Cienia: "A bo ja mam dosyć tej ponurej czerni! Teraz będę czerwony, a do tego dali mi gratisowo zbroję... taką wypasioną. Tylko co na to powie mama?" "
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 120 - 121 - 122
temat: Uśmiechnij się! (póki jeszcze możesz ;)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel