Witaj Nieznajomy!
|
temat: Uśmiechnij się! (póki jeszcze możesz ;) komnata: Podziemna Tawerna |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 120 - 121 - 122 | |
dambibi |
Mistrz Gry:Krasnolud patrzy na ciebie, wyciągając rękę po twoją sakiewkę. Cała karczma czeka w milczeniu... Gracz:Niepostrzeżenie odrąbuję mu głowę toporem. |
CKM |
1. Dobrze: Twoja żona jest w ciąży. Źle: Ma w brzuchu trojaczki. Bardzo źle: Ty jesteś bezpłodny. *** 2. Dobrze: Twoja żona z tobą nie rozmawia. Źle: Ona chce rozwodu. Bardzo źle: Ona jest adwokatem. *** 3. Dobrze: Twój syn staje się dorosły. Źle: Zaczął romansować z 40-letnią sąsiadką. Bardzo źle: Ty też. *** 4. Dobrze: Twój syn dużo czasu spędza w swoim pokoju. Źle: W jego pokoju znalazłeś filmy porno. Bardzo źle: W niektórych filmach grasz główną rolę. *** 5. Dobrze: Twój mąż stwierdził - "Dość dzieci!" Źle: Nie możesz znaleźć tabletek antykoncepcyjnych. Bardzo źle: Ma je twoja córka. *** 6. Dobrze: Twój mąż zna się na modzie. Źle: Odkrywasz, że on potajemnie nakłada twoje rzeczy. Bardzo źle: On lepiej wygląda w nich niż ty. *** 7. Dobrze: Opowiadasz swojej córce o tym jak "to" robią pszczółki. Źle: Ona ciągle ci przerywa.... Bardzo źle: ........ i cię poprawia. *** 8. Dobrze: Twój syn ma pierwsza randkę. Źle: Z mężczyzną. Bardzo źle: Który jest twoim najlepszym przyjacielem. *** 9. Dobrze: Twoja córka od razu po studiach znalazła pracę...... Źle: ...jako prostytutka. Bardzo źle: Twoi koledzy to jej klienci. Tragicznie: Ona zarabia więcej od ciebie. *** 10. Dobrze: Czytając powyższy tekst się śmiałeś. Źle: Znasz ludzi z podobnymi problemami. Bardzo źle: Jesteś jedną z tych osób. A tu coś co ma klimat fantasy http://rotflpg.kirtanoffice.com/ |
dambibi |
Ja jakoś ich nie czytałem jeszcze.Całkiem fajne ^^ R(otfl)PG wymiata.Czytałem do nocy. |
Alamar |
Niektóre cytaty z pewnego komiksu - polecam szczególnie ten o czarach z Wojów Mirmiła. Przy okazji: Pole, las, woda, wieś... Nadszedł czas - kłodo nieś! |
Ginden |
Co różni czarnoksiężnika od paranoika? Paranoik myśli, że wszyscy go chcą zabić. Czarnoksiężnik to wie. |
Alamar |
Kto powiedział, że różowy jednorożec nie może być słodki (więcej takich "słodkich" zwierzaków można znaleźć tutaj)? EDIT: Karta postaci do D&D 4 (komentarz do niej na stronce WotC). |
Alamar |
Ubisoft wszędzie to swoje kAshan wciska, nawet do niewydanych projektów NWC. ;) |
Alamar |
Słownik małżeński gracza w Heroes of Might and Magic 3. Tom - zaklecia |
Ginden |
http://bash.org.pl/387957/ Coś się o Heroesach pojawiło. |
Eteryczny Smok |
Również coś o Heroes'ach na bashu. http://bash.org.pl/312361/ |
Alamar |
... i reszta. |
Dark Dragon |
[Gra RPG osadzona w realiach średniowiecza] G:Wchodzę do lasu, czy w lesie jest mech? MG:Tak G:Wsiadam do mecha i rozwalam las |
Dragonar |
Jak już było o SW to polecam śmieszny filmik...:P http://www.youtube.com/watch?v=r8tc6qjUX4E&feature=related Najlepszy szturmowiec z łopatą! :D |
złoty smok |
Temat LOTR-a trochę już wyeksplatowany, ale co tam... przedstawiam szanownenu jury Władcę CDA. Część 2 Część 3 Część 4 Część 5 Część 6 Część 7 |
Alamar |
D&D to poważna gra ;) |
Dragonar |
Cytat: Wydziera się gorzej niż Anakin Skywalker po finałowej bitwie Epizodu III, na Mustafar... ;)Dzieciak opanowany furią Żal klawiatury... :D |
Dark Dragon |
"Jak poznać, że jesteś uzależniony od Heroesów: * Poruszasz się tylko na koniu, bądź na czymś, co cię wiezie. * W ciągu jednego dnia, poruszasz się tylko określoną ilość kroków. Jak już ją wykonasz, stoisz w miejscu i wyczekujesz następnego dnia. * Jeśli jednak chcesz powiększyć swoją ilość ruchów, musisz się skierować do stajni, na najbliższej wsi. * Podczas bijatyki, poruszasz się o określoną ilość kroków. Zadajesz tylko jeden [w bardzo rzadkich przypadkach dwa]ciosy, po czym pozwalasz na cios przeciwnika, w ogóle się przed nim nie broniąc. * Jeśli to czytasz czujesz się obrażony, to także duża oznaka uzależnienia. * Co dzień próbujesz wyłudzić od rodziców od 500 - 4000 zł. * Widzisz orła w zoo i drzesz się na cały głos "ptak gromu, ptak gromu!". * Usiłujesz jeździć na krowach, by naśladować dzielnego bohatera Orków. * Zastanawia cię, dlaczego Portal nie chce się przed tobą otworzyć. * Ganiasz białe konie po polankach z dzikim wrzaskiem "jednorożec". * Zastanawiasz się, kto ci podebrał artefakty. * Rozdajesz kieszonkowe biednym, by zyskać trochę PD. * Kategorycznie odmawiasz wyjazdu w góry, ponieważ: "Są tam behemoty. I cyklopy. I behemoty. I takie śliczne ptaki gromu. A wspominałam o behemotach?" * Rozmawiasz z wiekowymi drzewami, które cię ignorują. Usiłujesz je przekonać, by dodały ci lvl za darmo. * Nigdy własnoręcznie się nie bijesz. Przecież Twoja armia Cię wyręczy! * Widząc czarną krowę, łapiesz się za oczy i uciekasz. * Gdy zostajesz wywołany do tablicy, pytasz nauczyciela o koszt kapitulacji. * Zatykasz swoje flagi na okolicznych piaskownicach. * Przechodząc przez most, szukasz trolli. * Widząc norę szukasz niziołków" |
Acid Dragon |
Się śmiej :P Jak za dużo grałem w Might and Magic VI, to pewnego dnia, wychodząc zza mojego domu miałem przebłysk w postaci "tutaj dobrze byłoby zasejwować - nie wiadomo co kryje się za rogiem" ;P |
Tarnoob |
Hmm… Ja miałem gorzej – jak kiedyś z kumplem do 2 w nocy męczyliśmy się nad „Za króla i kraj”, to nie mogłem zasnąć, bo mi w uszach brzęczało „GRASS.mp3". Sny z płaskimi ludźmi, wieśniakami w środku miasta i swoim zdjęciem u dołu to codzienność. |
Dark Dragon |
"Heroes I * Bohater siedzi w namiocie, boi się wroga. * Kościstość nie jest w modzie, jest tylko jeden kościsty bohater. Heroes II * Bohater nadal boi się wroga. * Bohater jest strasznie niedowartościowany: nie może nauczyć się wskrzeszać zmarłych w kościstej formie, barbarzyńca nie może być magiem. Heroes III * Prawdziwy przełom bohater nie kryje się w namiocie przed wrogiem. * 9 miast. Z których tylko 7 da się grać. A kolejne dwa są banowane na turniejach. * Oryginalne czary: pole siłowe, ściana ognia, kula ognia. * Świat nadal jest płaski. * Stworki rozmnażają się co tydzień. Heroes IV * Przełom - bohater chodzi, walczy, i pada po pierwszym walnięciu małym mieczykiem w łogromnego smoka. * Kolejny przełom bohater służy jako maszynka do zabijania: zabija 3 czarne smoki uderzeniem. * Genialna fabuła zderzyły się dwa kawałki magicznego żelaza i było wielkie bum. I wtedy pojawiły się portale do nowego świata. * Metale w formie bohaterów walą gitarą. * Stworki rozmnażają się ekspresowo - "dobrego nigdy za wiele!". * Kościstość jest w modzie. Królowe, baronowe i inne ślicznotki poddają się najnowszym trendom. Heroes of Might and Magic V * Powrót do tradycji: bohater boi się wyjść z namiotu, bo świat się trójwymiarowy zrobił... [to akurat nawet mi tu nie pasuje :/ dop. Dark] * Nowość: Bohater na swoim koniku przebiega przez kamienie. * Nowość - bunt stworków. Cyt Smoka Cienia: "A bo ja mam dosyć tej ponurej czerni! Teraz będę czerwony, a do tego dali mi gratisowo zbroję... taką wypasioną. Tylko co na to powie mama?" " |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 120 - 121 - 122 |
temat: Uśmiechnij się! (póki jeszcze możesz ;) | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel