Witaj Nieznajomy!
|
temat: Might and Magic - papierowe RPG komnata: Podziemna Tawerna |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
TOLBERTI |
Ktoś kiedyś założył temat o D&D i dlaczego go lubi bądź też nie. Fakt: w D&D jet parę głupot i bezsensownych zasad (co denerwuje) więc może spróbujemy stworzyć coś w tym stylu, bez głupot i bezsensownych zasad oraz żeby działo działo się w uniwersum Might and Magic. A teraz pytanie: Ile osób by grało w M&M "na kartce" |
Nemomon |
A ja bym się zapytał, ile osób będzie ciągnęło tworzenie mechaniki w swoją stronę? Zresztą, jak doskonale wiesz, co dla Ciebie jest głupotą, dla mnie może być istotną częścią systemu :P. Anyway, ja raczej grać nie będę i tak u mnie kampania się ciągnie w nieskończoność (4 czy 5 sesja a MG mówi, że mamy około 50% sesji ukończone), ale mogę być jednym z niekonstruktywnych krytyków. Zresztą na AC jakoś sesyi się nie klei, z tego co widzę... Ale niech się Alamar też wypowie (on był autorem tego tematu...) (btw, dzisiaj będą skany). |
TOLBERTI |
Głupoty np.: Inteligencja roju(im więcej jest w roju szczurów tym większą ma on inteligencję. Dodatkowo może rzucać czary jak czarodziej/zaklinacz poziomu x) Więc wyobraźcie sobie 2000 szczurów rzucających razem rój meteorytów czy też przywołujące diabła czy innego czarta. To właśnie jest bez sensu pewnie dla każdego. Poza tym mechanika ma jak najbardziej przypominać tą z MM6-8. |
Quba Drake |
Nigdy nie grałem w D&D(ale trochę słyszałem), no z tym rojem to bezsens totalny xP. Jeśli chodzi o sesje to pozwólcie, że się wypowiadać nie będę. |
Nemomon |
Chyba, że tymi szczurami kieruje Król Szczurów.. :P, to osobiście się nie dziwię, że Armageddon rzucają ;). Niemniej, skoro ma się to opierać na mechanice M&M, to ja odpadam, ponieważ jej nie znam. Ale spytam się, czy posiadasz ją w wersji papierowej (orientacyjnie, czy posiadasz najważniejsze filary tej mechaniki), czy dopiero chcesz takową tworzyć? ----------- Skany podesłałem, Alamar. |
TOLBERTI |
Mechanika MM jest bardzo prosta, na tyle żeby można było trochę pograć na kompie żeby się zorientować. Zresztą masa fanów MM zna choćby podstawy mechaniki. P.S Żeby nie było wątpliwości walka będzie turowa |
Field |
Tolberti - widziałeś jakiegoś rpga papierowego z walką inną niż na tury? Nawet te mutowane systemy i tak się sprowadzają do kolejek :/ Poza tym mechanika M&M - różnie z nią. Jest prosta, ale opiera się o kupę statystyk. No i nieśmiertelne kostki :P |
TOLBERTI |
Napisałem że gra będzie turowa żeby nikomu nie przyszło na myśl że chcę zrobić w czasie rzeczywistym (nie chciałem poprostu zbędnych postów w tym temacie) (MM nie jest turówką choć da się tą opcję włączyć.) |
Nemomon |
Nie da się zrobić papierowego erpega w czasie rzeczywistym. przecie Misiu Gry by zwariował po pierwszej większej potyczce. Zresztą sam doskonale wiesz, że co gra komputerowa, to na pewno nie "system książkowy" - wszystkich mechanizmów nie uda Ci się przenieść, choćbyś ma uszach stanął i podskoczył. For example ten właśnie system walki w czasie rzeczywistym (gracze siebie przekrzykują, co kto robi a MG się zastanawia co z jego NPC). Meh, i wychodzi, że w tych dwu tematów o RPG. to ja jestem najaktywniejszy... :/. |
Quba Drake |
W czasie rzeczywistym, to żart, jeśli nie to życzę powodzenia. Turówka to prawdopodobnie jedyne i najlepsze wyjście, chodź nie zawsze sprawiedliwe. Te szczury w D&d to jakieś mutanty? Armagedon? |
TOLBERTI |
Napisałem że nie będę robił gry w czasie rzeczywistym bo to jest niemożliwe na papierze(trza nauczyć sie czytać ze zrozumieniem.)Słuszna uwaga "nie da sie zrobić w czasie rzeczywistym" To było przebłyskiem waszego geniuszu. Jak na to wpadliście? |
Field |
To po coś w ogóle o tym pisał? Dobra, zejdźmy z turówki. Jak to widzisz w ogóle? Konkrety. |
TOLBERTI |
1. Napisałem to aby niektórzy nie myśleli że chcę robić grę w czasie rzeczywistym(Deja vu mam, czy ja już tego nie pisałem?) 2. To będzie jedna książka podzielona na cztery rozdziały: -zasady (Coś jak księga mistrza podziemi ale ze wszystkimi zasadami.) -ekwipunek (tytuł mówi sam za siebie.) -przeciwnicy (Tu też. Będzie opis przeciwników z MM 6-8 i opis trzeba będzie zrobić zgodny z fabułą ) -magia (Będą tu wszystkie czary z MM6 i MM8.) Nieśmiertelne kostki też będą gdyż trzeba dodać jakąś losowość do gry. Karty postaci będą na papierze. Odnośnie terenów to pola walki jak w D&D(Ja zawsze rysowałem przeszkody itp. na papierze z siatką) 3. Opis tej głupoty ze szczurami znalazłem w "księdze plugawego mroku" Pewnie gryzonie są jakieś spaczone(muszę sprawdzić) ale nie zmienia to faktu że głupota. |
Field |
Tolberti: Wyjdzie, że dzielę włos na czworo, ale sformułowanie "gra książkowa" już na wstępie zakłada chyba turówkę... Dobra, eoot.
1. Napisałem to aby niektórzy nie myśleli że chcę robić grę w czasie rzeczywistym(Deja vu mam, czy ja już tego nie pisałem?) |
TOLBERTI |
Z uwagi na małe zainteresowanie projekt porzucam. |
Trang Oul |
A czego się spodziewałeś, że zaraz wszyscy się zainteresują rzuconym hasłem "zróbmy grę"? Najpierw zrób cokolwiek, potem oczekuj rezultatów. |
TOLBERTI |
Cokolwiek - zadanie wykonane (bestiariusz w wersji papierkowej ale bez opisów i zachowań) |
Tarnoob |
Każdy może tak powiedzieć. Może najpierw byś to coś przedstawił? patrzy spode łba i ze zniecierpliwieniem |
TOLBERTI |
Za parę dni, trzeba przerobić na elektronika. |
Quba Drake |
To jest projekt? No to zaraz trzeba było pisać na GG, a nie czekać aż Ja się domyśle o co chodzi :P(trzeba było komóreczki wysilić), dla waszej informacji ;] jestem i będę zainteresowany każdym(prawie) projektem dotyczącym czego kol wiek. Ps. A tak na marginesie. Co będzie z sesją? |
strona: 1 - 2 |
temat: Might and Magic - papierowe RPG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel