Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Nowi bohaterowie
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

vinius PW
26 grudnia 2005, 15:18
Oto inne:
Mad Moham the Barbarian - wilczy jeźdzcy, atak
Sir Crimsaun the Knight - rycerze (zbrojni), finanse
Lord Palmer the Paladin - chłopi, dowodzenie
Tynnestra the Sorceress - nimfy, mądrość
heh, chyba kazdy wie, kto to jest :)

Trang Oul PW
7 września 2005, 18:05
Była już mowa o nowych jednostkach, dowódcach, zaklęciach... Teraz czas na bohaterów. Chciałbym, żeby WoG dodawał następujących herosów:
Gavin Magnus (Forteca)
Lucyfer Kreegan (Inferno)
Xenofex (Inferno)
Tralossk (Cytadela)
Chciałbym jeszcze paru bohaterów z H4, ale jeszcze nie jestem pewien, czy żyli w "świecie Enroth". Jak będę wiedział, to ich wypiszę.

Kaazam PW
9 września 2005, 13:37
To dobry pomysł. Ciekawie by było zagrać kimś nowym.

Kathrin PW
9 września 2005, 15:25
Dlaczego sami faceci??? A może jakaś ślicznotka dla odmiany?

Trang Oul PW
9 września 2005, 19:00
W takim razie zaproponujcie kogoś jeszcze. Ja proponuję Emilię Nighthaven (Forteca).


Proponowane specjalizacje Bohaterów:
Gavin Magnus - Kryształowe Smoki (trzeba zmienić przynależność do Fortecy, w końcu to też golemy)
Lucyfer Kreegan - Antychryści
Xenofex - Magia Ognia
Tralossk - Piekielne Hydry
Emilia Nighthaven - Władcy Piorunów

Tylko się nie czepiać, że będą za silni! To są sami władcy, a nie zwykli Bohaterowie.

Acid Dragon PW
9 września 2005, 20:14
Katarzyno - chciałbym zaznaczyć, że 'główne bohaterki' fabularne w HoMM3 już mają swoje specjalne postaci :) (Twa imienniczka, Adrienne, Gem, Mutare). A to właśnie coponiektórych facetów po macoszemu potraktowano :P. Rzeczywiście w H3 nigdy nie ujrzeliśmy na własne oczy Gavina Magnusa czy Xenofexa, więc byłby to niezły pomysł.


Teoretycznie dzięki ERM zawsze istniejącemu bohaterowi można dać nowy portret, nową specjalność, biografię i przynależność, ale byłaby to jedynie zamiana. Niestety nowych bohaterów na razie nie można dodawać, ale jeśli to się tylko zmieni przy okazji próby dodawania nowego miasta, to chyba faktycznie wspomnę coś o tym, by dodać kilku nowych specjalnych bohaterów - pomysł w każdym razie wyśmienity.

Ja postulowałbym jeszcze, by wreszcie króla Gryphonhearta zobaczyć - zarówno w ludzkiej, jak i nieumarłej formie.

Haregar PW
9 września 2005, 20:23
Po co? Już kiedyś gdzieś pisałem o tym i nie było to dobrym pomysłem. Uznano mój pomysł za zbędny. Po czasie też tak uznałem... Po co władców? Można za pomocą ERM zrobić WSZYSTKO (chyba :P ) . A twarz Gryphonhearta (jako jeden z części bohatera to zły pomysł. Niech to zostanie tajemnicą, takie jest moje zdanie.

Trang Oul PW
10 września 2005, 07:06
Ja chciałbym znowu zobaczyć Archibalda, ale on jest zarezerwowany dla Forge.
Co do Gryphonhearta, trzebaby było coś zrobić, żeby nie było na mapie i żywego, i nieumarłego.

Kryształowy smok PW
31 grudnia 2005, 20:16
Salfar-kleryk
specjalna umiejętność: ulepszenie kapłanów na kapłanów wojny

Lamida-czarodziej
specjalna umiejętność: czarodzieje

Marvin-czarodziej
specjalna umiejętność: inferno bum!:)

Eteryczny Smok PW
31 lipca 2006, 08:34
Może tak dla odmiany przydałby się jakiś bohater neutralny, którego można uwolnić z więzienia albo kupić z karczmy np. ze specjalizacją chłopów.

avatar PW
31 lipca 2006, 08:49
Czyli jednym słowem kompletnie nieprzydatny bohater! Po co?

Eteryczny Smok PW
31 lipca 2006, 09:00
Pisałem, że na przykład chłopi, mogły by też być gorynicze albo niziołki. A czy on będzie nieprzydatny? W końcu komuś zawsze może się przydać taki bohater przy tworzeniu kampanii, czy pojedyńczego scenariusza. A taki bohater mógł by ulepszać chłopów do dowolnej jednostki 1-poziomowej (oprócz szkieletów).

Alamar PW
31 lipca 2006, 09:37
Gdyby dodać takiemu bohaterowi specjalność, że chłopi płacą podatki (1szt. zł poziom na 1 poziomie bohatra, 2 szt. złota na 10 poziomie bohatera, 3 szt. zł. na 20 poziomie bohatera i tak dalej), to może nie byłby taki nieprzydatny. Oczywiście na mapie musiałoby być "trochę" chłopskich chatek.
A bohaterowi proponuję nadać imię Suiniv. ;)

vinius PW
10 sierpnia 2006, 21:35
Nieładnie, nieładnie :P mimo to "Unova" brzmi lepiej :) przynajmniej przywróciłeś Alamar, do którego zdążyłem sie przyzwyczaić. Podatki to według mnie średnio przydatna rzecz, gdyż nigdy zbyt dużych sum w H4 z nich nie ściągałem.

Alamar PW
11 sierpnia 2006, 09:06
EDIT (do postu niżej):
Skoro już wszystko wujaśnione (mam nadzieję), więc mozna ten offtop usunąć.

Trang Oul PW
11 sierpnia 2006, 10:11
Ja już wiem, o co chodzi. Vinius chyba też.

Quba PW
19 sierpnia 2006, 14:20
Ja bym proponował nekromantę, który miałby specialność, która polegałaby na zamienianiu jednostki żywej poziomu 1-7 na odpowiednik jednostki nieumarłej poziomu 1-7 np: złoty smok = upiorny smok.

tymolord PW
7 grudnia 2006, 14:03
Jeśli chodzi o bohaterów, to co trzeba zrobić, by dodać bohaterom nowe twarze?

Trang Oul PW
7 grudnia 2006, 15:00
Grafiki w formacie .pcx i rozdzielczości 58x64 oraz 48x32 piksele wgrywasz do Heroes III\Data. Nazwy plików muszą być takie same, jak oryginalny avatar bohatera w h3bitmap.lod
np. Mirlanda - HPL120WH.pcx i HPS120WH.pcx

AmiDaDeer PW
7 grudnia 2006, 18:01
Ja bym proponował wskrzeszenie Coraka. :P
Tylko nie za bardzo wiem, jakiej mógłby być profesji.
strona: 1 - 2
temat: Nowi bohaterowie

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel