Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 56 - 57 - 58 ... 162 - 163 - 164 | |
Altair |
Do gry defa najprościej chyba dodać def toolem. Oczywiście wtedy nazwę trzeba dać taką jak zamieniana grafika. |
shVVed |
Oto moja jednostka. Nazwałem ją Dementor http://i25.tinypic.com/svjp6w.jpg I co o nim sądzicie? |
Micki |
Sądzę, że nie wygląda najgorzej, lecz nie jest zbyt zmieniony. Nie wiem, czy to ma być Dementor z Harry'ego Pottera, lecz jeśli tak, to nie jst zbyt podobny. |
Dragonar |
Chciałem zadać pytanie: jak trwale zmienia się statystyki potworów i w jakim pliku? |
Ginden |
CRTRAITS.TXT. Słyszałeś o boskiej wyszukiwarce (ofiary dziękczynne przyjmuje dwugłowa łasica)? |
Dragonar |
Jest taki plik *.txt - "CRTRAIT0". Czy to ten? Ma inną nazwę niż podał Ginden. Jest jeszcze - "ZCRTAIT.txt", który jest chyba identyczny jak poprzedni. Też edytować go tak samo (żeby był taki sam)jak "CRTRAIT0.txt"? |
Trang Oul |
Wypakuj sobie CRTRAITS z h3bitmap.lod. |
Dragonar |
Mam go. Ale 2 pliki wspomniane przeze mnie w poście wyżej są takie same jak plik CRTRAITS. Czy je też mam tak samo edytować? |
avatar |
Zawsze możesz przekonać się sam metodą prób i błędów... |
Dragonar |
Jak zmienić tła portretów jednostek? Acid Dragonowi się to udało, np. Wilkołak na tle Inferno. W moim modzie będzie ulepszenie we Wrotach Żywiołów, a Czarodziejka ma tło bastionu, więc chcę, żeby miała tło z Wrót Żywiołów. |
Ginden |
Nie radzę się za to zabierać. Próby grzebania w TWCRPORT zwykle kończą się klęską (wszystkie portrety mają jedna paletę). Ale niech ci będzie. Portrety są w pliku TWCRPORT.DEF. |
Dragonar |
To że w TWCRPORT.DEF są portrety to ja wiem. No, ale ciekawe jak to zrobić? |
avatar |
Normalnie. Wypakowac z tego defa wszystkie składowe pcx-y. Zmienić tła w dowolnych PCX-ach. Podmienić orginalne i to wszystko z powrotem skompilować w plik DEF. Teoria jest prosta. Życzę powodzenia w praktyce. |
Dragonar |
"OGŁOSZENIE" Szukam gotowej jednostki do moda. Potrzebna jest jednostka na ulepszenie do Twierdzy. Nawet w Qicksilverze nie ma jednostki do Twierdzy! Jeśli ma ktoś wszystkie *.def'y i portret jednostki, to niech przysyła na adres: kondzio09-10@wp.pl |
jankes_begbie |
Smoku, czy coś Tobie wiadomo nt. galerii jednostek w Jaskini Behemota? Swego czasu była tam dosyć pokaźna galeria stworzonych przez graczy jednostek, ktore nie znalazły się w WoGu. Klikając na linka prznosi mnie do Groty, a tutaj w galerii takowych nie widze. Czasami miło obejrzeć wypociny innych. |
Dragonar |
Też kiedyś chciałem zobaczyć galarię, ale zawsze mnie przenosi do KG... PS: Jankes_begbie, czy chciałbyć dołączyć do mojego Teamu robiącego moda - Four Upgrades? Pisałeś, że ostatnio zajmowałeś się statystykami jednostek, mógłbyś pomóc. |
Acid Dragon |
Faktycznie, kiedyś ta galeria istniała i funkcjonowała. Myślę, że da się zrobić podobną Galerię w Grocie, ale niekoniecznie natychmiast. |
Dragonar |
Kiedyś, w tym temacie Hobbit pokazywał swoje propozycje portretów dla jednostek. Chłop miał tło takiego dużego domu pokrytego słomą, a niziołek małej chatki z drzewkami. Ja zawsze w H3 rekrutowałem Chłopów w małej chatce z drzewkami, a niziołków w dużej chacie. Czy to jest jakiś błąd, czy Hobbit się pomylił? EDIT: Sprawdziłem. To jednak Hobbit się pomylił. :P |
Alamar |
Sprawdź sam |
Dragonar |
Prezentuję swoją pierwszą jednostkę: LEŚNY CENTAUR Przynależność: Bastion Siedlisko: Sylvanie Gospodarstwo (to samo co Sylwańskich Centaurów) Statystyki: Atak: 8 Obrona: 5 Szybkość: 7 Punkty Życia: 15 Obrażenia: 4-5 Strzały: 24 Przyrost: 7 Koszt: 200 Właściwości specialne: Wesoły (jest pod działaniem zaklęcia Uniesienie) To tylko projekt - nie ma animacji. Jednostka może być downgrade Sylwańskiego Centaura. Pomyślałem, że skoro jest połączenie Centaura Bojowego i Wysokiego Elfa, to zrobię połączenie Centaura i Leśnego Elfa. :) Proszę o komentarze (tylko nie ostre, bo to moja pierwsza jednostka). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 56 - 57 - 58 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel