Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 55 - 56 - 57 ... 162 - 163 - 164

Zalew PW
17 marca 2008, 17:11
Miło że doceniasz efekt mojej pracy :D Ginden (i oczywiście za ironie odpowiadam ironią)

Jesteś w błędzie, bo paleta jest wyciągnięta z mm-a 8 :P . A tak właściwie, wszystko wykonał automat, bo czym że w koncu jest komputer? Owszem, obsługiwany jest ręcznie ale pracuje automatycznie.
Sama jednostka wygląda lepiej optycznie (dla mnie, nie wiem jak dla was)od tej z NU (jest mniejsza itp...), więc jakiś pożytek z niej jest - mały ale zawsze jakiś.

Po za tym mam avatara, avatara w mini - okienku bohatera i wygląd na mapie przygody, ale nie wiem po co by wam to było, skoro samą jednostke spotyka krytyka :P . Coż, jakby nie było, ja wracam do heroesofikacji stworzeń z mm-ów.

Ginden PW
17 marca 2008, 19:10
Zalew:
Jesteś w błędzie, bo paleta jest wyciągnięta z mm-a 8
Dzięki za info. Licz na to, że odezwę się do ciebie na GG.

Może nam pokażesz screena z gry? Nie lubię ściągać w ciemno różnych rzeczy.
Może spróbujesz czegoś, czego jeszcze nie było w HoMM? Tryton, salamandra, ognik, koszmar, kruk...

Zalew PW
17 marca 2008, 20:58
Obawiam się, że nie będziesz miał jak się odezwać. Właściwie moge do profilu dać GG. Zakładając, że nie mówiłeś tego ironicznie.

Niestety screena nie dam, bo miałem naprawianego kompa, a co ważniejsze informacje zgrałem na cd (dlatego mam tego defa), więc i HoMM miałem odistalowane. Nie miałem kiedy go zaistalować, póki co nadal nie mam ale w najblizszym czasie postaram się zainstalować i dać Ci ten screena, o ile tego też nie mówiłeś ironicznie :P


A w planach mam heroesofikację: koszmara (ta maź z oczyma z MM8), minotaura z MM7, krasnoludy z MM7 i 8, wężoczłeka z MM8, upiora (tego w prześcieradle i ze sztylecikiem z MM7), ogra maga z MM8, ogra wojownika z MM8, piratów regnańskich i jeszcze kilka innych ale wszystko dla własnych celów :P, a nie dla krytyki (i tej pozytywnej, której raczej nie będzie i tej negatywnej, na którą moim skromnym zdaniem, że się wyrażę: leję).

Ginden PW
17 marca 2008, 21:15
Nie radzę konwertować minotaura z mm7, tak samo krasnoluda (brakuje większej części animacji: w MM8 tylko brony, w MM7 bodajże ataku w górę heroesową)
EDIT: Piratami regnańskimi TI będzie bardzo zainteresowane. Nie opieraj się temu. Mamy możliwości osobistej wizyty.

Zalew PW
17 marca 2008, 21:48
Mam gdzieś mozliwości osobistej wizyty TI :P
I jak napisałem, ja to konweruje dla siebie, a nie dla ludu :P (ale ze mnie samolub :D)

Po za tym, to w MM7 brakuje tylko animacji "czynnosci wykonywaniej w wolnej chwili" (sam nazywam to: "CWWWC") w boki i do tyłu, a reszta animacji (no oprócz obrony) jest.

vinius PW
17 marca 2008, 21:53
Dla siebie - jesteś więc prawie "artystą" - gratuluję i szanuję :) za to plus.
Nie dajesz się krytyce - to za daleko nie zajdziesz, za to minus :P

Czyli się zeruje. Pokaż skrina, albo jedną klatkę jednostki chociaż, czy wyszła ładnie :) sam widzisz, że ludzie się dopraszają. A taki "artysta" nie może chować swych "dzieł" tylko dla siebie.

Zalew PW
17 marca 2008, 22:07
Nie bądź złośliwy. Daleko mi nawet do amatora, a co dopiero do nazwania się artystą :P
Krytykę przyjmuję ale nie biorę jej pod uwagę jeśli i tak pracuję sam dla siebie.
Screena pokażę ale jutro albo po jutrze, bo nie chce mi sie dziś instalować HoMM 3.

Wybacz Trang, ale ja tylko odpowiadałem. Jeśli uznajesz to za offtop, to zaprzestanę odpowiedzi.
Trang OulTrang OulMożecie wreszcie przestać dyskutować o swoich preferencjach i skupić się na jednostkach?

marcin0224 PW
23 marca 2008, 09:09
1książe żywiołaków
http://imgcash5.imageshack.us/img183/1339/ksieywioakwvf6.png

2mistrz runów
http://imgcash4.imageshack.us/img186/134/mistrzrunwee2.png

3najwyższy arcymag
http://imgcash5.imageshack.us/img185/6673/najwyszyarcymagsd7.png

powiedzcie co o nich myślicie??

Trang OulTrang OulPrzeczytaj jeszcze raz ze zerozumieniem. Pierwszy i ostatni raz poprawiam.
Gratuluję umieszczenia miniaturek i niedziałających linków.

EDIT: Wstawiaj obrazki bez ".th" w linku, a jeżeli są duże, to w formie linka.

Field PW
23 marca 2008, 21:40
Mistrz RUN!!! Poza tym: kiepsko. Albo pikseloza albo zbyt małe, żeby dostrzec.

Assassin PW
24 marca 2008, 14:39
Prawie niemożna nic dostrzec, w ogóle słabe i mało pozmieniane. Zanim pokażesz jednostkę warto żebyś ją ładnie zrobił.

PS.Dziękuje za życzenia świąteczne.

marcin0224 PW
24 marca 2008, 19:57
najwyższy arcymag po paru poprawkach
http://img528.imageshack.us/my.php?image=beztytuuac6.png

Assassin PW
25 marca 2008, 11:55
Hmm, widzę że jakiś mały talent masz i warto żebyś go rozwijał, gdybyś ją zmniejszył może by coś wyszło.

PS.Gdzieś widziałem podobną jednostkę jak się skontaktujesz ze mną na gg to ci pokaże.

kraken PW
23 kwietnia 2008, 18:18
Czy ktoś wie czy na Gimpie można przekolorowywać? A jeśli tak to jak? Z góry dziękuje.
Trang OulTrang OulNp. tak. Google niestety nie gryzie leniwych istot.

Heroes_fan PW
6 maja 2008, 13:20
Witam,
Jestem tu nowy. Od niemal dziesięciu lat jestem wielkim fanem Herosów, a zwłaszcza 3, z dodatkiem WoG :D Stworzyłem swoją jednostkę - blokers. Mam już wszystkie klatki animacji, mam nawet opis animacji (Movement, Stand Still, Attack up, itd.). Wszystko to ma zastąpić animację Dzika (Boar). Mam tu kilka pytań:
1. Jak złożyć pliki bmp. w plik .Def? Wiem, że do tego jest DEFMaker. Postępowałem zgodnie z kreatorem, a gdy chce stworzyć plik .def, Defmaker dociera do 17%, i... wiesza się.
2. Czy mógłbym jednostkę dać jako dodatkową, a nie zastępować dzika? Poza tym chciałbym zmienić nazwę jednostki na blokers, oraz zmienić nieco współczynniki (wytrzymałość, szybkość, etc.)
3. Czy da się dodać dźwięki do jednostki?

Jeśli ktoś podjąłby się pomocy, mogę wysłać całą animację. Jest dość zabawna (blokers - Rogue na skuterze :P), i potrzebna do mapy, którą tworzę (Poland).
Bardzo prosiłbym o pomoc.
Pozdrawiam

Altair PW
6 maja 2008, 14:10
Po kolei:

1. Gdybyś postępował zgodnie z kreatorem to wiedział byś, że DEFMaker akceptuje bitmapy tylko z 256 kolorową paletą barw (24 bitowe mapy zawieszają program). Dlatego lepiej użyć do tego Def toola, który jest w stanie skonwertować je automatycznie do postaci 8 bitowej.

2. Niestety nie wiemy jak dodać nową jednostkę do WoGa 3.58F nie zastępując innej. Problem ten można rozwiązać skryptowo, ale póki co działa to tylko w WoGu TE. Myślę, że możliwość taka będzie dostępna dopiero w wersji 3.59. Co do zmiany nazwy (i współczynników) jednostki należy użyć do tego ERM lub przez modyfikując odpowiednie pliki. Było to już opisywane w innych tematach.

3. Teoretycznie tak. Trzeba tylko modyfikować plik schematu dźwiękowego jednostki (Def tools). Inna sprawa, że nowe dźwięki należy umieścić wtedy w katalogu data bo do gry nie da się chyba tego wpakować.

Heroes_fan PW
7 maja 2008, 21:05
Dzięki, ale niestety pokazuje mi się: Error: File not found, gdy próbuję ściągnąć DEF Toola. Nie mogę znaleźć żadnego innego linku do programu...
Może byłbyś w stanie mi go podesłać? Mój email: donkey_90@o2.pl
Może to będzie klucz do rozwiązania tego problemu :)
Pozdro

Nie_mam_nicka PW
7 maja 2008, 22:22
Heroes_fanie, oto link. Widać skasowali z serwera i sam plik z tego co wiem jest niedostępny od dłuższego czasu, bo ktoś mnie już na GG miesiąc (?) temu chyba o niego pytał... Wysłał bym na e-maila, ale niestety mój klient coś ostatnio szwankuje, więc wybacz ;)

PS. Jeśli to nie będzie problemem, to może uploadujesz tego Blokera na, na przykład RapidShare? Chętnie zobaczę, sam miałem kiedyś pomysł na coś takiego xD
PS2. Wow, mogę wysyłać posty :O Całkiem niedawno miałem takie coś, wie ktoś od czego to?

Heroes_fan PW
8 maja 2008, 14:14
Dzięx wielkie, Bezimienny! :)
Tutaj masz model:
http://rapidshare.com/files/113421438/blok.exe.html
Ten .exe to jest plik flash.
Pozdro


[edit]
Zmieniłem posta bo widzę niektórym się to nie podoba... już narzekają. Chciałem się jeszcze zapytać, co robić, jak już wykonałem ten plik .def. Gdzie go zamienić, itd.

Kulex PW
8 maja 2008, 16:17
Kiepsko jest zrobiony ten rozbójnik na motorze.
Ta mapa nie pasuje WOGóle do Heroesów.

Heroes_fan PW
8 maja 2008, 16:29
Zrób lepszy a wtedy pogadamy. 'Krytyk' się znalazł'...
strona: 1 - 2 - 3 ... 55 - 56 - 57 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel