Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Ogólnie o WoGu w wersji 3.58
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Acid Dragon PW
27 sierpnia 2004, 07:52
Nareszcie po ponad roku oczekiwań JEST!

Wersja 3.58 oferuje m.in zupełnie nowy system doświadczenia jednostek, 5 nowych jednostek, 5 nowych artefaktów, całą masę nowych skryptów, opcji, nowe budynki, nową, znacznie udoskonaloną i poszerzoną dokumentacja oraz wiele innych.

Jakie są wasze pierwsze wrażenia?
Które elementy najbardziej Wam się podobają?
Co myślicie o nowych jednostkach?

Zakładajcie nowe tematy i wciągajcie innych do dyskuji :)

Acid Dragon PW
5 listopada 2004, 00:41
Dziś wyszedł patch 3.58F. Nie ma prawie żadnych nowości, ale wydaje się jednak niezbędny, bo ilość poprawionych błędów z 3.58 jest dość spora ;).

Jeśli ktoś wcześniej zainstalował pliki czcionek, to po zainstalowaniu 3.58F nie musi tego robić drugi raz.

Dru PW
10 listopada 2004, 21:23
Nie będę się zbytnio rozpisywał w tym temacie bo mało grałem w nowego WoGa ale jeśli chodzi o pierwsze wrażenia to powiem ze jest naprawdę dużo zmian i to na leprze nie wiem tylko po jakiego skrzata pojawiły się giermkowie. Jaka jest ich rola w grze?, jedynie co zmienia się u giermka to trochę leprze statystyki, czyżby giermkowie mieli być pupilkami dowódców?

Acid Dragon PW
10 listopada 2004, 23:06
O ile dowódca ma być skrzyżowaniem jednostki i bohatera, o tyle giermek ma być skrzyżowaniem dowódcy i jednostki :P (inaczej mówiąc to taki twór będący w trzech czwartych jednostką i w jednej czwartej bohaterem :P).

Prawdę mówiąc, giermkowie zostali zaprojektowani i wykonani jeszcze na długo przed ukończeniem i wprowadzeniem systemu doświadczenia jednostek. We wczesnych fazach 3.58 ten skrypt był dość atrakcyjny, bo pokazywał, że teraz każda jednostka może być wypromowana do specjalnej postaci, która może zdobywać doświadczenie, kolejne poziomy i lepsze statystyki. Po wejściu systemu doświadczenia skrypt okazał się już nie tak atrakcyjny, bo okazało się, że podobne możliwości mają teraz WSZYSTKIE jednostki....

Haregar PW
11 grudnia 2004, 15:57
Heh,co do WoG, to po prostu jestem...
...bardzo uszczęśliwiony,że team takie coś wypuścił na świat.Ja patrze głównie na artefakty i jednostki,ale inne żeczy też niczego sobie.Szczególnie przypadła mi do gustu możliwość dowódcy,giermka i doświadczenia jednostek :) (1 chłop może powalić red dragona :D )
Good work to WoG Team...

Rabican PW
28 lutego 2005, 18:10
Mi bardzo podoba się gra na poziomie Impossible, kiedy komputer zdobywa doświadczenie błyskawicznie. Wreszcie jakieś wyzwanie!

gen_maczek PW
15 kwietnia 2005, 12:40
a niedlugo wyjdzie 3.59 ;))

Acid Dragon PW
15 kwietnia 2005, 14:10
a ja jestem różowym latającym behemotem :P

Oprócz pierwszych skryptów i pierwszych rozmów nic nie zostało zrobione przy 3.59. Patch pojawi się prawdopodobnie za jakiś rok...


Kaazam PW
21 lipca 2005, 09:57
WoG króluje. Nie ma nic lepszego. Z rabicanem jak gramy w multiplayera to tylko w WoG-a. Oczywiscie zawsze przegrywam, ale jak to się mówi "Człowiek uczy się na błędach". Radze spróbować gry na jednym kompie. Przy okazji można pogadać o ciekawych żeczach. :)

Kathrin PW
25 lipca 2005, 17:46
Kaazam, a ja już nie gram z przyjaciółmi, gdyż po kilku takich rozgrywkach straciłam ich:)

Co do WoGa to jest w nim sporo do odkrywania i dlatego nie sposób się znudzić.
Wciąż jeszcze wiele rzeczy mnie tu zaskakuje, może dlatego, że wszystko odkrywam w czasie walki, a nie na podstawie jakiegoś pisanego słowa. A swoją drogą przydałby się mały poradnik WoGowy.

Kaazam PW
27 lipca 2005, 19:38
>>>Kaazam, a ja już nie gram z przyjaciółmi, gdyż po kilku takich rozgrywkach straciłam ich:)


Więc to nie przyjaciele. Ja z Rabicanem nigdy nie wygrałem a nie mam do niego o to żalu. Po prostu poszukaj nowych prawdziwych przyjaciół a za razem fanów HoMM.

Lantis PW
12 marca 2007, 17:38
Jestem bardzo ciekaw co wy sądzicie o aktualizacjach WoG'a ? Co was irytuje a co satysfakcjonuje, podoba się ? Mnie osobiście bardzo denerwuje czas i zero nowych wiadomości i jakiś orientalnych dat ... Za to bardzo mi się podoba, że co nowy patch to nowa rzecz, jest tego przeważnie bardzo dużo i każdy nowy patch wprowadza coś nowego co umila rozrywkę i czekanie za nowymi patchami ... Tak przy okazji : czy jest jakaś orientacyjna data tym razem ?

tymolord PW
12 marca 2007, 17:52
Rzeczywiście, coś długo nie ma uaktualnień.

Ginden PW
12 marca 2007, 17:55
WoG 3.59 podobno pojawi się około stycznia 2008. Było to już mówione wiele razy.

Acid Dragon PW
12 marca 2007, 18:20
serio? hmmmm :P...

no ale faktycznie przy obecnym postępie prac i ciągłym braku Slavy, to raczej resztę roku proponowałbym zarezerwować.

Osobiście zaczynam mieć jednak wątpliwości, czy to wogle kiedyś wyjdzie. Bez Slavy wszystko rusza się w cokolwiek żółwim tempie, a nikt nie ma jego umiejętności, aby go zastąpić. Od czynnej działalności w Teamie odstąpił też niedawno "numer 2" WoG Teamu - Fnord tłumacząc to generalnie dyplomatycznie... no właściwie nijak :P.

Wszystko właściwie zależy od Slavy - jeśli wróci, jak zapowiadał, to spodziewam się ożywienia wszystkich i ostatniego wielkiego zrywu przed finalną wersją WoGa. Jeśli jednak jeszcze trochę pozostanie nieaktywny, to obawiam się, że nie będzie już czego ożywiać i wydany zostanie jedynie ostatni patch z kilkoma garściami skryptów.

Najbliższy kwartał powinien okazać się decydujący dla przyszłości WoGa.

avatar PW
12 marca 2007, 19:52
Tak troszeczkę zastanawiam się czy Slava akurat jest koniecznie potrzebny do nowej wersji WoGa. Kto powiedział, że 3.59 ma być większy, bardziej wypaśny od 3.58? Czy konieczne są nowe opcje 'hard-coded', aby uaktualnienie mogło godnie nosić nazwę WoG 3.59? Gdyby np. zagonić Sagamosę do pracy nad swoimi skryptami i Ismaela nad nowym systemem czarów - uciechy by było co niemiara! Fajne pomysły na skrypty + jakieś extra grafiki dostępne za pomocą aktualnych składni - to już by było coś fajnego. Nie wiem, czemu niektórzy twórcy niczym w obrazek wypatrują 3.59, żeby wreszcie zacząć ruszyć, albo coś opublikować... Moim zdaniem nowa wersja spokojnie by sie obyła bez nowych jednostek, miast, składni ERM itd...

Acid Dragon PW
12 marca 2007, 20:12
no i ostatecznie tak właśnie będzie, jeśli nie da się inaczej....

ale tak: Sagamosy nie widziałem od dawna, o systemie czarów też ostatnio cicho...

a mimo wszystko gracze tak naprawdę chcą nowości - które się ruszają, strzelają, da się je wybudować czy założyć... bo skryptów służących kolejnym modyfikacjom jest już sporo... a jednak nowe miasto było marzeniem "od zawsze", a i ilość oryginalnych nowych jednostek jak dotąd jest wciąż nikła (nie licząc dowódców).

Cichy PW
21 marca 2007, 12:31
Slavy nie ma, Sagamosy nie ma, no to gdzie się oni podziali (trochę głupie pytanie, ale moja hydrza ciekawość mnie "zżera" :P)?

EDIT: Oczywiście...

Acid Dragon PW
21 marca 2007, 17:53
Cóż... poza HoMM-MM każdy ma jeszcze swoje życie i inne zainteresowania.

Nemomon PW
21 marca 2007, 23:19
Co i tak nie zmienia faktu, że i tak wszyscy doskonale wiemy, iż jeśli (kiedyś) wyjdzie 3.59, to będzie to ostatnia rzecz do WoGa. Slava i reszta twórców mogliby się sprzężyć i dokończyć dzieło, które zaczęli. Potem już tylko fan made pozostaje.
strona: 1 - 2
temat: Ogólnie o WoGu w wersji 3.58

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel