Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [Info] Moorage - miasto piratów
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

avatar PW
26 stycznia 2008, 17:23
Temat z cyklu: kolejny projekt, który fajnie sie zapowiada, choć zapewne nic z tego nie wyjdzie :)

http://moorage.woggrad.ru/

The first page translated useing babelfish.altavista.com:

Good to grant to the site that dedicated to the development of new city "moorage" for the game the "heroes of sword and magic 3.5" (Heroes of Might & Magic 3.5) briefly about the project: Work on the creation of moorage officially begun on 4 December, 2007, - precisely this date became the date of the creation of command. By coordinator and the author of idea is Docent Picolan. At the given moment the volume of the accomplished works of about 20-30%, but has already been prepared the basic topical line it is fixed the balance of essences they are created their model. And this in spite of so short an effective life of project. Further information can be found on the forum. On the city: Player decided to select moorage will encounter the the romantikoy of sea. Salt water, the squeak of tackle and wind in the sails. Pirates and corsairs. Audacious marine wolves. Them povedet after itself not the thirst of the vengeance of their leader and not war with kriganami. Pirates will leave for the way searching for of adventures and skorovishch searching for legendary artifact that forgotten in the ocean depths. Storm, surprising sea essences the sharp grins of reefs await them. The former enemies can become friends and even sand of time will not wash off the track of their friendship. And certainly love - where without it even in spite of that - that girl aboard the ship for the misfortune. There will be enemies both death and pain but nothing will frighten sea it is Volkov following dream. But you would not want to follow them? If yes - you on the right track! Command: Docent Picolan - coordinator, main artist, the creator of maps, modeler of monsters, the creator of the formulation of site and the author of the idea of city. Arseni - deals with maps, scripts, ideas. hippocamus - is occupied by maps, scripts, technical realization of site. Mugays - is occupied by maps. Silver - is occupied by the subject of campaign, by maps, scripts, biographies of heroes and by texts in the campaign for the city. Black Phantom - is occupied by the description of resources, by technical text documents. Fizik- is occupied by balance, ED-MODELIROVANIEM. D'yakon - is occupied by writing the emulator of city, by scripts. XEL - adviser on the history of the peace of heroes, the tester. Alexander - ED-MODELER monsters (participants in the command in the order of entrance) by ideas, by criticism and drawing helped: Saruman (it granted the first concept of "pirate city") Morn (creator of the majority of the portraits of the heroes of moorage) Darkloke Night Hunter ZahaR Damacon Ganymed Bes pokrik1 Bisik Necronix Berserker Green Dracon (if it forgot someone, you will report - with happiness I will include you in this list) the separate thanks: Sergroj - for program Def Tool izrukvruki - for the hosting

vinius PW
26 stycznia 2008, 18:19
A mnie się podoba - zwłaszcza jednostki, ale jedynie te, które są ustawione pod właściwym kątem do pola walki. Miasto też niczego sobie :) będzie konkurencja dla Regny!

jankes_begbie PW
27 stycznia 2008, 10:02
Wg mnie jednostki są odrobine za silne (oczywiście biorąc pod uwagę czysto teoretyczne rozważania "na papierze"). Ta kreatura na 7 czy 8 lev. przerasta wszystkie inne, które były do tej pory, co powoduje, że może nieco namieszać i zaburzyć dotychczasowy układ sił. Mnie się wydaje, że sensowniej byłoby ustawić większy przyrost stworzeń przy jednoczesnym obniżeniu niektórych statystyk. Ale to tylko jeśli okaże się, że projekt wypali. Czego twórcom i sobie życzę.

Dark Dragon PW
27 stycznia 2008, 10:36
Cudowne miasto i jednostki [nie wyglądają, jak żywcem wyjęte z MM]. Warto by było połączyć ich team z TI ;)

Ginden PW
27 stycznia 2008, 20:04
Za Gindena powiadam wam, że nic z tego nie wyjdzie!
Pierwszy poziom jest obślizgły, bardziej niż Galaretka, drugi wygląda jak z kreskówki, 3 poziom nie pasuje (w świecie MM nie ma jeszcze broni palnej) i wygląda kreskówkowato, czwarty to tragedia, piąty całkiem ładny, ale perspektywa nieheroesowa i obślizgły, szósty jest bardzo ładny, ale perspektywa kuleje, 7 to tragedia i ze względu na statystyki i na wygląd.
Miasto jest bardzo ładne i dobrze rozplanowane, ale musi poczekać na Slavę – w żadnym mieście nie ma tak rozplanowanych budynków.

Quba Drake PW
27 stycznia 2008, 20:25
Gindenie dziękuje, że wyręczyłeś mnie w pisaniu posta którego treść byłaby prawie taka sama jak w twoim(poście). Zgadzam się z tobą(poza bronią palną) w 90%.

Dark Dragon PW
27 stycznia 2008, 20:36
Ginden:
(w świecie MM nie ma jeszcze broni palnej)

Byzydura, w świecie MM jest broń palna, kiedyś było już o tym pisane wystarczy poszukać ;)

Cichy PW
27 stycznia 2008, 21:13
Zgadzam się z Dark Dragonem. Kiedyś w Grocie była mowa o armatach w MM.

Martin14m PW
27 stycznia 2008, 21:21
No miasto miastem fajne. Co do jednostek, to 1 i 2 poziom jest w porządku. Trzeci faktycznie ta broń palna... 4 poziom beznadzieja, 5 i 6 spoko ale "niehirołsowe", choc na screenie wyglądają przyzwoicie. Natomiast 7 poziom to masakra. Klękajcie narody!:D

Trang Oul PW
27 stycznia 2008, 23:12
Wg mnie broń palna pasuje do piratów. Poza tym Regnanie i tak dysponowali znacznie bardziej zaawansowaną technologią (łódź podwodna, działo dominacji...).

Qui PW
28 stycznia 2008, 00:37
Dark Dragon:
Warto by było połączyć ich team z TI ;)

Wtedy to z pewnością nic z tego nie wyjdzie.

Acid DragonAcid DragonTak jakby teraz szanse były większe ;P


QuiQuiJesteś większym pesymistą ode mnie... gratulacje ;)


Trang OulTrang OulI tak żadne z tych miast nie powstanie, nie wspominając o WoGu 3.59 }:> . I nastąpi kolejne Rozliczenie
Hahaha, kto tu jest największym czarnowidzem?


Acid DragonAcid DragonGdyby nie ten kawałek o Rozliczeniu, to powiedziałbym, że jest to najbardziej realistyczna, a nie pesymistyczna prognoza :P.

Alistair PW
28 stycznia 2008, 17:35
Ja! :) W 2012 roku czeka nas koniec świata, przynajmniej takiego jak znamy. Dlatego z wszelkich projektów nici :P

AltairAltairJesteś jak widzę optymistą. Moim skromnym zdaniem to nastąpi znacznie szybciej. ;P


QuiQuiWybacz Altair, ale bardziej jestem skłonny uwierzyć kalendarzowi Majów niż twojemu skromnemu zdaniu... ;)


Trang OulTrang OulDobra, koniec spamu albo z wami koniec.

Kulex PW
28 stycznia 2008, 17:46
Nie będzie końca świata.
Miasto jest ładne, ale nie wyjdzie, bo jest konkurencją dla Regny, a Regna ma ładniejsze jednostki, więc zamiast miasta piratów wszyscy będą ściągać Two Islands.

AmiDaDeer PW
29 lutego 2008, 19:10
Wyjdzie, bo nie wszyscy mają taki gust jak Ty (chyba, że nie masz takiego gustu jak Ty, ale to by było bez sensu). Według mnie gdyby poprawić perspektywę, to te jednostki byłby bardzo ładne. A nie jak Ci regnianie zerżnięci z MM (czego nie polecam, bo ruchy wyglądają "mechanicznie", a w wielu przypadkach perspektywa jest taka sobie) lub z przerobieni z innych jednostek (czego również nie polecam, bo widać elementy takowych jednostek).
Przepraszam za moją szczerość.

Kulex PW
29 lutego 2008, 20:08
Nareszcie poprawili to obślizgłe coś na węża morskiego.

AmiDaDeer PW
1 marca 2008, 11:41
Prawda. Choć na razie nie wygląda zachęcająco (ale lepiej od tego monstra).

Zalew PW
13 marca 2008, 22:53
A dla mnie bardzo dobrze wygląda te wężowate stworzenie. Ogólnie miasto jest naprawde niezłe. Regna też spoko ale to jest lepsze, jak dla mnie.

marek11 PW
14 marca 2008, 15:11
Ja jestem za wprowadzeniem prymitywnej broni palnej, w końcu jakaś rasa może być bardziej zaawansowana oczywiście kosztem czegoś. Np. w projekcie miasta kremlin - krasnoludów jest jednostka na kształt czołgu, ale wygląda tak że pasowała by do reszty jednostek podobnie jest tutaj.

Ginden PW
14 marca 2008, 15:26
W świecie MM nie ma ręcznej (tzn. trzymanej w ręce) broni palnej, przynajmniej na taką się nie natknęliśmy. Regnanie mieli armaty, ale nie mieli ręcznej broni palnej. Ale to dyskusja pozbawiona sensu, bo to miasto i tak musi czekać na VCMII lub Sir Foura (układ budynków nie pasuje do żadnego miasta).
EDIT: Niezręczne sformułowanie zostało poprawione.
EDIT2: Armata jest prosta do zrobienia (gruba, wytrzymała rura, metalowa kula, proch i jakiś zapalnik i mamy armatę), w przeciwieństwie do pistoletu.
Trang OulTrang OulA czymże jest pistolet, jak nie pomniejszoną armatą?

Kulex PW
14 marca 2008, 19:56
Też ciekawe miasto, ale Regna będzie ciekawsza niż na projekcie, ale najciekawszy jest Grove.
strona: 1 - 2
temat: [Info] Moorage - miasto piratów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel