Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Magia
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2

TOLBERTI PW
30 grudnia 2007, 15:28
Jak masz 4 arcymagów w drużynie i każdy ma boską interwencję to w sumie można czar rzucić aż 12 razy więc koledzy mogą się wskrzeszać nawzajem, a ograniczenie rzucania przy 12 na dzień to tylko nieistotny szczegół. Natomiast czar wyssanie duszy ma parę niedoskonałości tzn. Nie regeneruje many ani nie wskrzesza (tego wskrzeszania to pewien nie jestem).

Lord Kilburn PW
16 grudnia 2010, 11:38
Eee, w "szóstce" dobrze sprawdzał się zestaw błogosławieństwo+heroizm+pośpiech. Drużynę miałem złożoną z paladyna, łucznika, kleryka i maga. Chyba wszystkie stworzenia oprócz Obsydianowych Gargulców nie były odporne na konwencjonalne obrażenia, a do tego system ich odporności był dla mnie niejasny, tzn. nie zawsze wiedziałem czy dany czar nie zadział ze względu na odparcie czy czy buga albo jak zadziałał, to czy mi się wylosowały takie słabe obrażenia czy one mają tak silne odporności, więc zazwyczaj najłatwiej było mi kogoś zatłuc. :P Też nie przeznaczałem wszystkich punktów biegłości w jedną magię u moich postaci, także do końca gry nie mieli jakichś rewelacyjnych obrażeń.

W "siódemce" właściwie postępowałem podobnie, tylko że ją przeszedłem dużo szybciej także nawet nie zdążyłem przetestować niektórych czarów wysokiego poziomu. Za to już niższych tak i np. takie spowolnienie okazało się bardziej przydatne niż w poprzedniej części.
strona: 1 - 2
temat: Magia

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel