Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 51 - 52 - 53 ... 162 - 163 - 164

vinius PW
26 września 2007, 18:47
Nie są wybitnym "mixem" nadającym sie do WoG- a (po prostu wycinanka), ale mimo to wyglądają przyzwoicie i po prostu - profesjonalnie (z wyjątkiem nóg ogrotaura).

Micki PW
26 września 2007, 19:13
Leśny Centaur mnie się podoba. Wygląda nieźle. Łowca Głów też może być.
Robisz animacje? Chciałbym zobaczyć Leśnego Centaura w grze.

AmiDaDeer PW
26 września 2007, 19:39
A mi się żadna z tych jednostek nie podoba (wybacz, new dragonie) - według mnie te jednostki do siebie nie pasują (a zwłaszcza ogr do minotaura).

Sheensherr PW
26 września 2007, 19:59
Nad dwójką ostatnich trzeba baaaaaaaaardzo dużo popracowac

AmiDaDeer PW
26 września 2007, 20:56
Nad Liszem Arystokratą też. Ten hełm nie pasuje.

Dark Dragon PW
26 września 2007, 21:07
Lisz jest nie najgorszy...

Assassin PW
27 września 2007, 14:15
Oto poprawiony arcylisz.
http://img469.imageshack.us/my.php?image=cplich51pm6.png

Sheensherr PW
27 września 2007, 15:50
Przecież to hełm dread knighta na głowie zwykłego arcylisza..

Nie_mam_nicka PW
27 września 2007, 16:31
Co do jednostek:
Liszy Arystokrata - Numer 1 jest w sumie lepszy, ale 2 prędzej się nadaje na ulepszenie.
Leśny Centaur - To jest ciekawe, tylko ciało trzeba przekolorować ;)
Łowca Głów - Nazwa jest dobitna, pomysł średni, ale... wygląda bardzo dobrze.

Ogółem dobra robota, zamierzasz coś zaanimować, czy nadal będziesz próbował złożyć Szkieleta Łucznika na bazie tego z MM8?

Martin14m PW
7 października 2007, 08:00
Ema!!! Jestem tu nowy. Większośc jednostek z tego tematu mi sie podoba. Co prawda grafik ze mnie jak z koziej dupy trąba, ale ja sobie wymyśliłem miasto:D. Trochę głupie ale to szczegół.
Chiny(lub jakieś takie)
lv1) Chińczyk ---> Wyznawca Chin
lv2) Berserker ---> Kamikaze
lv3) Ninja ---> Nocny Ninja
lv4) Duchowy Wojownik ---> Czciciel Smoków
lv5) Samuraj ---> Shogun
lv6) Smoczy Treser ---> Jeździec Smoka
lv7) Pierzasty/Węźowy Smok ---> Chiński Smok

I jak wam się podoba?

P.S.
Jak ktoś grał w Warcraft III, to ja na necie znalazłem nowe miasto.
http://img161.imageshack.us/img161/5148/nowemaistocl6.jpg
http://img509.imageshack.us/img509/6366/nowemiastojednostkiwe5.jpg

Trang OulTrang OulTo jest temat do prezentacji grafik, a nie samego projektu.


Hehe. Wiedziałem że ktoś mi pojedzie;).

Dark Dragon PW
7 października 2007, 09:42
Martin14m:
To "nowe miasto" wcale nie jest nowe i było już o tym pisane wcześniej (i to dość dużo.)

Martin14m:
Ema!!! Jestem tu nowy.
Ave! Chociaż to nie temat do przywitań...

Martin14m:
Większośc jednostek z tego tematu mi sie podoba. Co prawda grafik ze mnie jak z koziej dupy trąba, ale ja sobie wymyśliłem miasto:D. Trochę głupie ale to szczegół.
Chiny(lub jakieś takie)
lv1) Chińczyk ---> Wyznawca Chin
lv2) Berserker ---> Kamikaze
lv3) Ninja ---> Nocny Ninja
lv4) Duchowy Wojownik ---> Czciciel Smoków
lv5) Samuraj ---> Shogun
lv6) Smoczy Treser ---> Jeździec Smoka
lv7) Pierzasty/Węźowy Smok ---> Chiński Smok
To, że miasto jest głupie to nie jest szczegół. Projekt chińskiego miasta już jest, ale chociaż z jedną klatką animacji na każdą jednostkę. A to jest niestety beznadziejne :(

Ginden PW
7 grudnia 2007, 21:11
Wskrzeszenie! Nie po głowie!
Mam zamiar zająć się prostymi animacjami. Czy ktoś może mi polecić jakiś program do obróbki grafik poza Paintem?

silvermane PW
8 grudnia 2007, 00:15
Paint .NET, GIMP

Ginden PW
9 grudnia 2007, 11:21
Jeździec białego wilka. Godzina roboty.

Field PW
9 grudnia 2007, 11:38
I wilk wygląda jak nie powiem, co. Nie umiem robić takich rzeczy, ale to jest wybitnie niestrawne. Wziąłeś go w negatyw?

Ginden PW
9 grudnia 2007, 11:42
Tak. Wilk mi zdecydowanie nie wyszedł. Czas na coś paranoidalnego! Tylko 4 minuty roboty.

Assassin PW
10 grudnia 2007, 20:11
Zrób coś ładnego. Przyłóż się do jednej pracy dłużej, dopracuj ją i będzie lepiej :P.

Tarnoob PW
16 grudnia 2007, 16:11
Coś by mogło z tego być, tylko że:
– nogi za szerokie, przez co stwór wydaje się nieforemny
– kolory nie są jednolite
– powyżej pasa mógłbyś chociaż dodać jakiś gadżet (może rogi?), a nie tylko przekolorowywać
– dobrze by było, gdybyś wykorzystał elementy więcej niż jednego stwora (najlepiej mnóstwo zniekształconych szczegółów, które z niczym konkretnym się nie kojarzą)
– żeby to to jakieś bardziej przemyślane było, a nie opierało się na zasadzie „fajne + fajne też jest fajne”.

Czekam na kolejną wersję.

Assassin PW
18 grudnia 2007, 13:50
Fajnie by wyglądały rogi wystające z pleców.I nogi zmniejsz.

Martin14m PW
19 grudnia 2007, 11:33
Cześc. Daje kilka moich projektów (których nie dokończe), bo ze mnie grafik jak z koziej dupy trąba. Na dodatek nie mam żadnych programów. Może się wam spodobają i będzie ktoś to kontynuował... http://www.speedyshare.com/301199315.html (Nie znam na tej stronie tagów.)


P.S.
Gdzie jest folder z wszystkimi jednostkami?
strona: 1 - 2 - 3 ... 51 - 52 - 53 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel