Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 81 - 82 - 83 | |
Ginden |
Zmienne się wykluczają. |
tymolord |
Możesz napisać co powinienem zmienić, żeby działało poprawnie? |
Altair |
Najpewniej podmieniłeś tylko w jednym miejscu. Zgaduję, że tak: !#VRz201:S^Monolit^; !#HT63/63:T200; Prawidłowa zaś składnia powinna wyglądać tak: !#VRz201:S^Monolit^; !#HT63/63:T201; Czyli ogólna składnia to: !#VRzNR_zmiennej:S^Monolit^; !#HT63/63:TNR_zmiennej; |
Ginden |
Skrypt: Ucz się, ucz, a nauka to potęgi klucz. Jak będziesz miał dużo kluczy to zostaniesz woźnym.ZVSE !#VRz200:S^Kowal Doaran^; !#HT63/5:T200; !!HT63/5:Tx; !?OB63/5; !!IF:Q2/8/162/2^Wchodzisz do niewielkiej kuźni. Widzisz starego, brodatego kowala. On do ciebie mówi: -Czy chcesz tu kupić miecz? Zakup miecza (+3 Atak) kosztuje 500 sztuk złota.^; !!IF&2:M^Nie będziesz żałować mój panie! Ten miecz jest dobrej jakości.^; !!HE-1&2:A4/162; !!OW-1&2:R-1/6/d-500; !#VRz201:S^Monolit^; !#HT63/63:T201; EDIT: Altair mnie uprzedził o 13 sekund. :( EDIT2: tymolord, jak tam mapa którą mi wysłałeś? |
tymolord |
Ta mapka miała być sprawdzianem moich możliwości jeśli chodzi o robienie map, ale mogę kontynuować pracę. EDIT: NIE DZIAŁA!!! Zrobiłem według waszych rad, ale obiekt Kowal wtedy przestaje działać. A tak w ogóle wypróbowałem wszystkie kombinacje. Radzę wam spróbować zastosować te oba skrypty na waszych mapach. Umiem już trochę rzeczy z zakresu ERM, ale nie umiem zrozumieć zmiennych. |
Altair |
Cóż u mnie działa... Oto mapa na której testowałem: http://erm.heroespl.org/download/testht.rar Cytat: A od czego jest poradnik ERM? Umiem już trochę rzeczy z zakresu ERM, ale nie umiem zrozumieć zmiennych. EDIT: Nie zaprzeczam, że skrypt lekko zmodyfikowałem i usunąłem z niego błędne składnie. |
tymolord |
Rozumiem; te skrypty po prostu powinny być w jednym zdarzeniu, czyż nie? Chwała wam! Dzięki. EDIT:Jak można wyzerować początkową ilość zasobów, tak jak w kampanii Samarytanin czy Przebudzenie Bogów? |
Cichy |
Tymolord: Jeśli nie przeszkadza ci komunikat o odjęciu zasobów, to wystarczy ustawić w zdarzeniu czasowym mapy po -9999 z każdego surowca. Do tego nie trzeba ERM.
Jak można wyzerować początkową ilość zasobów, tak jak w kampanii Samarytanin czy Przebudzenie Bogów? |
tymolord |
Chodzi o to że przeszkadza. |
Altair |
Skrypt na to nie jest długi: ZVSE !#TM15:S1/1/1/255; !?TM15; !!OW:C?y1; !!OW:Ry1/0/0 Ry1/1/0 Ry1/2/0 Ry1/3/0 Ry1/4/0 Ry1/5/0 Ry1/6/0; |
Micki |
Kiedyś o to pytałem, ale nikt mi nie odpowiedział :(. Czy może mi ktoś podać skrypt, aby jakiś artefakt dodawał ileś do ataku, obrony, wiedzy i mocy? Jak wygląda skrypt na pusty obiekt? |
Altair |
Oto kompletny skrypt na artefakt: ZVSE !#UN:B6/1; !#VRz882:S^Nazwa^; !#VRz883:S^{Opis} Opis; !#UN:Anr_artefaktu/9/z882; !#UN:Anr_artefaktu/10/z883; !?OB5/nr_artefaktu; !!VRv3:S0; !!UN:P904/1 P905/0; !!DO3535/0/6/1:P; !!UN:P904/0; !!IF&1000/v3 |
tymolord |
Oto przerobiony skrypt. Miał zmieniać nazwe, ale coś jest nie tak. ZVSE !#UN:B6/1; !#VRz882:S^Ogromny topór^; !#VRz883:S^{Ogromny topór} Najzwykleszy w świecie topór, jednakże większy i cięższy.^; !#UN:A7/9/z882; !#UN:A7/10/z883; !?OB5/7; !!VRv3:S0; !!UN:P904/1 P905/0; !!DO3535/0/6/1:P; !!UN:P904/0; !!IF&1000/v3 |
Altair |
Nie może działać skoro jest ucinany w połowie. Cały przykład znajdziecie tutaj http://erm.heroespl.org/skrypt_przyklad.rar A oto przykład dla niepustych artefaktów. Zmiana tylko premii. ZVSE !?AE1&v998=nr_artefaktu; !!HE-1:Fdatak/dobrona/dmoc/dwiedza; !?AE0&v998=nr_artefaktu; !!HE-1:Fd-atak/d-obrona/d-moc/d-wiedza; EDIT: Może kiedyś doczekam się tagu nieucinającego skrypty? |
Micki |
Altairze, mógłbyś wytłumaczyć, która cyfra co oznacza? Jeszcze raz pytam, jak wygląda skrypt na pusty budenek? Chciałbym też, by na mojej mapie bastion wyglądał jak domek na drzewie. Czy mógłby mi ktoś pomóc? P.S. Pragnę dodać właściwości pustemu artefaktowi. Czy można dodać bohaterowi kilka specjalności? |
avatar |
Ale przecież takie rzeczy można robić modem do edytora map! Po co się bawić w skrypty? |
Ginden |
Modem do map nie da się zmieniać wyglądu miast. Z jakiegoś powodu nie działa. |
Altair |
Cytat: Altairze, mógłbyś wytłumaczyć, która cyfra co oznacza? Miałem podać skrypt a nie uczyć podstaw ERM. Od tego są poradniki. Należy podstawić właściwe (wybrane przez nas wartości). Reszty nie trzeba znać. Tablice obiektów oraz numery artefaktów, a także opis korzystania z pustych obiektów znajduje się w Poradniku ERM dostępnym na mojej stronie. |
tymolord |
Altairze, czy możesz mi podać Skrypt który podmieni muzykę z terenów trawiastych (chyba muzyka Grass) na muzykę z terenów ziemnych (dirt)? Z góry dziękuje. |
Altair |
Podać mogę: ZVSE !#MP:S12/^dirt^; Jednak niestety każdy krok bohatera i akcja na mapie przygody będzie powodować, że muzyka będzie odtwarzana wciąż od początku. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel