Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Heroes V - Tribes of the East [Dzikie Hordy]
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 - 14

Dark Dragon PW
27 września 2007, 20:25
Alamar:
...ani nie była w całości po polsku (Laszlo gadał zdaje się po węgiersku, a w HV Raelag był niemową na niektórych filmikach)...

Nie przypominam sobie takiego przypadku [może to bez poprawki/patcha?]

Alamar:
b) chodziło o nius od CDP - tam nigdzie nie wspomniano o profesjonalnej wersji językowej (bo opis ze sklepu, to się w ogóle nie zmienił od czasu pierwszego wpisu).

Spoko [ ;) ], nie wiedziałem.

DArkon PW
27 września 2007, 21:46
Demo Tribes of the East jest nie tylko na FilePlanet ale i na GamerShell tam nie trzeba mieć konta i ściągasz normalnie.

Alamar PW
27 września 2007, 23:49
Zajrzyj na stronę Ubisoftu, to znajdziesz więcej linków. Na WP czy gry-online demo też powinno już być (bo obydwa portale chwaliły się takim rozwiązaniem).

@Dark
Przeczytaj sobie plakietkę "PL" na pudełku.

Aha - dodałem kod aktywacyjny do mapki Agraela - podziękowania słać dla sir Charlesa, bo wątpię by ktoś z Was otrzymał newsletter Ubisoftu.

PS
Jak się ściąga nienormalnie? :P

Alistair PW
28 września 2007, 00:47
A choćby w ten sposób, że gdy zatrzyma Ci się proces ściągania pliku, to przy wznowieniu ściągania wyświetla się napis "zakończono", choć plik nie został ściągnięty do końca. Przed chwilą właśnie ściągałem za pomocą Opery demo z Gamershella, zatrzymało mi się na 124 MB i przy wznowieniu straciłem nawet to. Z reguły ściągam takie pliki za pomocą Opery, właśnie ze względu na to, że można wznawiać ściąganie. Jak widać nie zawsze.

DArkon PW
28 września 2007, 17:21
Wyszedł Skill Wheel 3.0

dambibi PW
29 września 2007, 10:06
W firefoxie również można wznawiać download.A już myślałem że umiem grać w heroes v.A teraz znowu nauka jednostek!Wcale to nie takie trudne, ale jeszcze pamiętam jak przez pierwsze dni w trybie singleplayer testowałem każdą jednostkę i umiejętność.

Alamar PW
29 września 2007, 10:09
Alistair - nie wszystkie serwisy pozwalają na wznowienie ściągania plików - nieraz trzeba ściągać bez rozłączeń (i wspomagaczy). O ile pamiętam, to File Planet nie ma takich obostrzeń.

Alistair PW
29 września 2007, 12:53
Jak widać, trochę się pozmieniało. Doszedł nowy trzeci poziom zdolności. Chyba na nowo trzeba się będzie uczyć dokonywać wyborów przy awansie. Inną zasadniczą zmianą jest to, że do nauki zdolności ostatecznej (ZO) potrzebne są teraz tylko trzy umiejętności zamiast czterech. Teraz również nie każdy heros będzie się mógł nauczyć zdolności ostatecznej, ale z tego co zauważyłem dotyczy to w danej rasie jednego bohatera, takiego, który potrzebuje np. ataku i jest to równocześnie jego umiejętność początkowa przy równoczesnej znajomości zdolności, która do osiągnięcia ZO jest zbędna. Przykładem jest Nebiros z Demonów. Nadal można się nauczyć jedynie trzech zdolności z danej umiejętności. Dodatkowo do ZO trzeba znać teraz wszystkie 3 (normalnie brakuje mi wyrazów na określenie rodzajów zdolności, umiejętności, talentów) zdolności typu Znamię Potępionych

Ktoś wie kiedy wyjdzie polskie demo?

EDIT: Bohaterowie, którzy nie mogą się nauczyć ZO:
Barbarzyńca Garuna
Lord Demonów Nebiros
Nekromanta Zoltan
Łowca Ylthin i Ossir (a jednak tutaj są dwaj tacy bohaterowie)
Kapłan Runów Svea
Czarodziej Nur.

Trochę niesprawiedliwie każdy Rycerz może się nauczyć ZO (niestety się ona nie zmieniła dla Rycerza), a z Łowców 2 nie może.

Alamar PW
29 września 2007, 13:38
Cytat:
EDIT: Bohaterowie, którzy nie mogą się nauczyć ZO:

A odkryj całą mapkę, czytaj opisy "budynków", to bzdur nie będziesz pisał.

Żaby było jasne - choć może się wydawać, że niektórzy bohaterowie nie nauczą się ZO (np. Gothai z taktyką), to w istocie (jeśli tylko mapka posiada odpowiednią "budowlę") każdy bohater może ją zdobyć.

Alistair PW
29 września 2007, 14:07
(jeśli tylko mapka posiada odpowiednią "budowlę"). Już wystarczająco ciężko jest się ZO nauczyć, żeby jeszcze liczyć na budowle, które mogą, ale nie muszą wystąpić na mapie. Pewnie nie mam racji, ale dla mnie to czepianie się szczegółów. Niewątpliwie jest to możliwość osiągnięcia ZO, tylko czy warto na to liczyć?

Edit: Jeśli masz na myśli Demo Tribes of the East, to mogę się o tym przekonać dopiero po jego ściągnięciu co nastąpi najwcześniej za cztery godziny.

Alamar PW
29 września 2007, 14:16
Właśnie, że nie jest teraz ciężko nauczyć się czego chcesz. Idziesz do tego Mentora, płacisz 2500 sztuk złota i możesz "zapomnieć" wybraną zdolność, a po odejściu otrzymujesz, w ramach braku, "level up" (wybierasz sobie umiejętność lub zdolność jak podczas awansu). Jeśli znowu nie trafiłeś, możesz znowu odwiedzić mentora. Zresztą wypróbuj to na mapce z dema, a się przekonasz o czym mówię.

Dzięki temu można odwiedzać chatki bez obawy, że dana umiejętność/zdolność zepsuje nam plan budowy herosa.

Alistair PW
29 września 2007, 14:46
Problem polega na tym, że nie mam czasu by grać np. codziennie by móc przejść wszystkie mapki. Gram tylko od czasu do czasu, więc dla mnie liczenie na znalezienie Mentora jest bez sensu. Dlatego wybieram bohatera, który na wstępie ma potrzebne zdolności.

Acid Dragon PW
29 września 2007, 17:48
Jestem w trakcie przechodzenia mapki Agraela. I już mogę powiedzieć jedno - Inferno jest jeszcze bardziej przegięte niż było ;P. Nie dość, że ciągle ma swój gating (podobno osłabiony w którymś momencie był, ale nie zauważyłem), to teraz jeszcze za te samą cenę alternatywnie ulepszone jednostki są wręcz o niebo lepsze...

Familiary były tylko bezużytecznym mięsem armatnim - Verminy za to mogą dostarczyć Pit Friendom/Pit Lordom od cholery punktów many, dzięki czemu nie strzelają już tylko raz swoimi śmiercionośnymi czarami, ale mogą to robić wręcz ciągle! a dodatkowe punkty many przekazywane raczej małomagicznemu bohaterowi Inferno przez Familiary i tak nie miały większego znaczenia...

Horned Demons były typową jednostką defensywną - były silne, ale wolne i rzadko się ruszały, a ich zdolność specjalna rzadko się przydawała. W sumie pożytek ofensywny z nich był niewielki. Teraz Horned Grunts mają swój leap attack, co pozwala im przeskoczyć prawie całe pole bitwy i jeszcze zaatakować ze zwiększoną siłą (+10% ataku za każde przebyte pole). Co prawda wystawione są też na silniejszy kontratak, ale wszak wystarczy zaatakować coś, co już nie skontratakuje ;). Jakby tego było mało, to wydaje mi się, że wogle szybciej się ruszają i częściej. Z mało użytecznej jednostki defensywnej zrobił się z tego morderca!

Firehounds w sumie są analogiczne do Cerberów, tyle, że (jeśli dobrze zrozumiałem) ich atak nie tylko dotyka trzech najbliższych oddziałów, ale też oddziałów ZA nimi (kombinacja ataku cerbera i smoka). Czyli znów jednostka lepsza z minimalnie niższymi obrażeniami.

No i gwóźdź do trumny wroga.... ulepszone sukuby już były jednostką elitarną Inferno.... ale teraz... to po prostu koszmar. Darmowa hipnoza (tu zwana "uwodzeniem") na dowolną jednostkę wroga (nieodporną na czary umysłu) to znacznie więcej niż 10 ataków łańcuchowych swoich kuzynek. Nie dość, że wróg przynajmniej na jedną turę (a z reguły na więcej) traci jeden ze swych oddziałów w **całości** (zamiast jednego strzału, który zlikwiduje... 20% jednostek?), to jeszcze ów oddział obraca się przeciw niemu. Mało tego - zaatakowany dalej walczy po naszej stronie! Z reguły dwie tury kontroli spokojnie wystarczą, aby nasza i wroga ;) armia uporała się z tym oddziałem, zanim odzyska przytomność umysłu. Co prawda najwyraźniej w trakcie "uwodzenia" sukuby nie mogą wykonać żadnej akcji do czasu, kiedy czar się wyczerpie, ale wszak i tak mamy o jeden oddział w armii więcej ;P.

Z alternatywnych ulepszeń przetestowałem jeszcze Pit Spawns, ale tu jakoś wrażenie nie jest zbyt pozytywne - mogą być co prawda znacznie silniejsze w ataku przeciwko słabym oddziałom, ale ze względu na słaby zasięg i niską inicjatywę raczej rzadko tego dokonają. Znacznie lepsze są w roli rzucających Fireball oraz zabijających zawsze co najmniej 1 jednostkę Pit Lords.
Na Pit Spawns trzeba uważać grając przeciwko nim, ale nie polecam grać nimi. A te 50% odporności na magię raczej i tak rzadko kiedy się przyda - może przy walce przeciwko warlockowi.

EDIT: jednak nie było mi dane przetestować innych jednostek - gra zbyt szybko odnotowała zwycięstwo ;P.

Alamar PW
29 września 2007, 19:13
Cytat:
EDIT: jednak nie było mi dane przetestować innych jednostek - gra zbyt szybko odnotowała zwycięstwo ;P.

Właśnie skończyłem (drugi raz) tę mapkę - akurat udało mi się zablokować wroga (który praktycznie nie ma armii) przy kopalni, tak więc można sobie pozwiedzać resztę planszy.

Co do przegięcia to fakt, ale co do szybkości, to przecież Agrael ma specjalizację w zwiększaniu inicjatywy (plus artefakty smoka), tak więc ostateczny wynik jest "trochę" zawyżony.

EDIT:
Zapomniałbym - w końcu dodano dwa nowe przyciski (szkoda tylko, że drugi można aktywować tylko klawiaturą):
1. K lub odpowiedni przycisk w opcjach (tam gdzie puzzle, zadania, itp.) - podgląd królestwa
2. Z czyli można położyć herosa do łóżka i mieć spokój z potwierdzaniem końca tury.

Acid Dragon PW
29 września 2007, 19:28
Cytat:
Co do przegięcia to fakt, ale co do szybkości, to przecież Agrael ma specjalizację w zwiększaniu inicjatywy (plus artefakty smoka), tak więc ostateczny wynik jest "trochę" zawyżony.

o ile o specjalności faktycznie zapomniałem, o tyle artefaktów smoczych żadnych nie dorwałem. Chyba faktycznie przejście tej mapy po raz drugi to dobry pomysł...

***

EDIT: Też zabawiłem się w zablokowanie przeciwnika ;). Pozwiedzałem więc całą mapę i pograłem wszystkimi nowymi jednostkami Inferno. W sumie te z wyższych poziomów już taką rewelacją nie są.

Hell Stalions niby mają nieco lepszą umiejętność niż ich ogniści kuzyni (aura ognia zadająca obrażenia każdej jednostce w pobliżu, gdy przyjdzie jej tura, miast aury obniżającej morale o 3) ale ogólnie jakoś nie zauważyłem, żeby w praktyce szczególnie się to bardziej przydawało. Zadają za to więcej obrażeń.

Pit Spawns jak już mówiłem, nie zrobiły na mnie wrażenia - niby ogólnie lepsze parametry i lepsze w starciu bezpośrednim, ale znacznie lepiej chyba jednak rzucić z bezpiecznej odległości kulę ognia lub deszcz meteorytów - zwłaszcza, że teraz Verminy dostarczą nadmiar many.

Arcydemony też jakoś niespecjalne. Niby mają minimalnie lepsze parametry od Arcydiabłów, ale mają za to totalnie nieprzydatną umiejętność (teleportowanie do siebie innego oddziału - kto na coś takiego zmarnuje turę?). Arcydiabły w przeciwieństwie mogą przyzwać Pit Friends z poległego oddziału, co już częściej może się przydać i chyba warte jest tej drobnej różnicy w parametrach.

dambibi PW
29 września 2007, 23:09
Ja czekam na pl wersje.Bo co to jest za gra bez fabuły.A anglika to ja sie dopiero uczę i nie umiem czytać złożonych zdań z trudnymi słowami.

Alamar PW
30 września 2007, 09:17
To weź słownik do ręki i mozolnie tłumacz sobie poszczególne wyrazy. W końcu ułożysz z tego zdanie. I przy okazji czegoś się nauczysz.
W demie nie ma zbyt dużo tekstu (a podczas przerywników, zawsze możesz wciskać Print Screen, by później przetłumaczyć sobie gadki naszych wybrańców).

Co do jednostek, to alternatywy zarówno Przystani jak i Inferno (poziom 5-7) są w miarę wyważone. Z kolei Firehound to przegięcie - nie dość, że posiada lepsze statystyki, to jeszcze na dodatek ma jedną dodatkową zdolność specjalną więcej niż cerber.
Alternatywy orków też są w miarę wyrównane. Jedynie Untamed Cyklops wybija się in minus - niejednokrotnie uderzał on swoje jednostki przez ten atak 2x2. No i nie wiem, czy Sky Daughter nie jest przesadzona z tym Łańcuchem Piorunów (zwłaszcza jak oddział goblinów jest tuż obok).


EDIT:

Kilka zestawów z dema:

Lion's Spirit - zwiększa inicjatywę bohatera o 10% za każde pozytywne morale u jednostek (lub zmniejsza o 10% za każde negatywne).
Premia dla Rycerza: atak (oraz kontratak) rycerza redukuje morale celu o 2 punkty.

Sar-Issus Regalia - zwiększa poziom mocy i manę wszystkich magów w armii bohatera. Zwiększa inicjatywę bohatera po rzuceniu czaru o 10%.
Premia dla Czarodzieja: nieznane

Will of Urgash - zwiększa atak bohatera o 5.
Premia dla Lorda Demonów: zwiększa o 25% ilość przyzwanych bramą jednostek.

Death's Embrance - zmniejsza prędkość wrogich jednostek o 1. Zmniejsza o 20% atak i obronę wrogich jednostek do ich następnej tury, jeśli będą miały negatywne morale.
Premia dla Nekromanty: Skowyt Banshee obniża morale i szczęście wrogich jednostek o 2 zaś inicjatywę o 20%. Użycie skowytu pochłania tylko 50% inicjatywy nekromanty. Zmniejsza koszty mrocznej energii potrzebnej do nekromancji o 25%.

Runeforce - dodaje po 1 punkcie do ataku, obrony, mocy i wiedzy bohatera.
Premia dla Czarnoksiężnika: podwaja efekt Wizji Żywiołów (chyba chodzi i Łańcuch Żywiołów).

Armor of Dwarven Kings - dodaje 40% odporności na magię dla jednostek. Rzuca na początku walki czary na poziomie eksperta - Wytrzymałość i Odbicie Pocisku na wszystkie przyjazne jednostki (w tym także na przyzwane później).
Premia dla Kapłana Run: zwiększa moc magiczną bohatera o 10%.

Weapons of Might - zwiększa atak jednostek o 3 a ich wytrzymałość o 2.
Premia dla Barbarzyńcy: zwiększa inicjatywę bohatera o 30% po zadaniu ciosu.

Vestment of Enlightenment - zwiększa zdobyte doświadczenie o kolejne 15%.

Power of Dragons - zwiększa parametry bohatera o 4. Zwiększa atak i obronę stworzeń siódmego poziomu w o 5, zaś ich wytrzymałość o 20. Każdego dnia przybywa do armii bohatera jedna jednostka siódmego poziomu (zgodnie z rasą bohatera).

Brakuje opisu Archer's Dream, ale jego statystyki były kiedyś już podawane (poza tym nie wiem, czy w demie można natknąć się na kołczan - księgi mocy też nie widziałem).


Dodatkowo zmienione nazwy jednostek (choć patrząc na tydzień anioła, to nie jestem pewien, które są poprawne, a które są pozostałością po poprzednich pomysłach):
Angel - Archangel - Blood Angel (w demie mamy Serapha)
Walking Dead - Zombie - Rot Zombie
Vampire - Vampire Lord - Vampire Prince
Bone Dragon - Spectral Dragon - Ghost Dragon
Blade Dancer - War Dancer - Wind Dancer
Hunter - Master Hunter - Arcane Archer
Unicorn - Silver Unicorn - Pristine Unicorn
Treant - Ancient Treant - Savage Treant
Green Dragon - Gold Dragon - Crystal Dragon
Minotaur - Minotaur Guard - Minotaur Taskmaster
Grim Raider - Dark Raider - Brisk Raider
Hydra - Chaos Hydra - Foul Hydra

Acid Dragon PW
30 września 2007, 23:53
Cytat:
Hydra - Chaos Hydra - Foul Hydra

no nie.... a co się stało z Hydrą Acida? ;P

MCalebMCalebMoże się popsuła?

WULKANICZNY dragon PW
1 października 2007, 19:38
A czy ktoś widział wulkanicznego smoka? Bo ponoć jest w demku. (Ja widziałem tylko ognistego.)

Alamar PW
2 października 2007, 09:14
To chyba ten smoczek - jeśli będziesz cierpliwy i miał dużo szczęścia, to podczas walki z tym oddziałem, może spotkasz ulepszonego smoka. Może.

Jak kogoś interesują portrety/ikony jednostek z innych nacji, to tutaj można je obejrzeć (info z HC).

EDIT:
Jeszcze jeden skrót klawiszowy do dema - wciśnijcie M i popatrzcie na ikonkę bohatera.
A poza tym plik readme sie kłania. ;)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 - 14
temat: Heroes V - Tribes of the East [Dzikie Hordy]

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel