Witaj Nieznajomy!
|
temat: Edytor Map H5 komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
Korios |
Mam instrukcję do robienia "fills". Otwórz "resoruce" i kliknij "Close mod". Następnie w "Select tables" zaznacz "Fill preset". Musi być otwarte "Game detabase window" i tworzymy nowy obiekt. Klikamy na "Selection property window" i dajemy "layers", a następnie "objects". Jeśli chcesz mieć śnieżne krzaki to muszą być informacje takie same jak w "Rirch test", tyko obiekty inne. |
Korios |
Mam instrukcję do robienia "Effect". Otwórz "resoruce" i kliknij "Close mod". Następnie w "Select tables" zaznacz "Effect". Tworzymy nowy obiekt i dodajemy "Instances" Potem dodajemy "Particle" i "Textures" W przypadku "guard": ilość tekstur oznacza ilość światełek lecących do góry, a wygląd tekstur oznacza wygląd światełek. Screen przerobionego "curse" http://img373.imageshack.us/my.php?image=curse1pr5.png http://img413.imageshack.us/my.php?image=cursezj5.png Czaszki zostały dodane w "Models". |
DArkon |
Jeśli chcecie polską wersję Edytora map do Heroes 5 to piszcie na ten post http://www.forum.acidcave.com/topic.php?TID=536 tu się wszystkiego do wiecie odnośnie polskiej wersji edytora jak i nowych wersji UnOff Pacza. |
Korios |
Jak jestem w właściwościach tekstury,to jak nacisnę prawy przycisk myszy i "Show hidden" to pokazuje mi się "DestName", a w innych teksturach jest w tym okienku ścieżka pliku .dds. Jak robić te pliki? Jak je umieszczać w teksturach? |
MCaleb |
Sam się naszukałem już dawno informacji o tym rozszerzeniu. Okazało się, że to format 'made by' nVidia. Plugin do PhotoShopa można ściągnąć tu, a tu znajdują się "DDS Utilities", ale nie testowałem ich. >>> Jak robić te pliki? Pliki te są zwykłymi teksturami (obrazkami) o odpowiedniej kompresji i rozszerzeniu. >>> Jak je umieszczać w teksturach? One są teksturami. |
Acid Dragon |
tak właściwie, to te ddsy otwiera standardowo irfan view ;) |
Dark Dragon |
Kilka pytań: Jak zrobić, aby bohater nie musiał mieć miasta? Jak zrobić, aby jednostka po pokonaniu zamieniła się w obiekt (np. "Cross_01")? Jak zrobić, aby siedlisko po zdobyciu przez bohatera zniknęło lub zamieniło się zgliszcza? Gdzie się dodaje zadania główne i poboczne? Oraz 1 problem: Mapy źle mi się zapisują, nie można ich otworzyć. Każda taka mapka zajmuje 1kb. |
Agrael |
Mam pytanie czy któryś z pośród was ma w swoim edytorze map czołg taki prawdziwy, bo ja mam jest w zakładce artefakty, ale jeszcze nie sprawdzałem co daje podczas gry, jak się dowiem dam znać A i jeśli ktoś ma go u siebie niech napisze, a jak nikt nie ma, to wstawię screena. |
Field |
Ten czołg to easter-egg w kampanii Haven. Nie martw się, nic nie daje :) |
Lord Dracon |
Czy ktoś wie jak stworzyć nowy artefakt? |
Matheo |
Hm.. Ja mam pytanie. Da się dodać siedliska stworzeń na mapie? Mam podstawową wersję gry. W zakładace z obiektami ich nie ma. Strzelam że da się jak się ma Dzikie Hordy ;-) Dobrze mówię? |
TopFunny525 |
I nie tylko dzikie hordy, jak masz kuźnie przeznaczenia to też masz. Ale niestety, dobrze mówisz gdyż w podstawowej piątce nie ma edytora map. Tak więc sądzę, że musisz tworzyć tylko i wyłącznie w KP bądź DH. Pozdrawiam. |
Markham98 |
Zawsze chciałem tworzyć scenki filmowe. Edytor Heroes V to zapewnia. Co należy zrobić, aby uaktywnić taki panel? W poradniku do edytora nie nalazłem czegoś takiego. Jeśli chodzi o wersje gry to dysponuję najnowszą, wraz z Dzikimi Hordami. |
Hayven |
W Tawernie powinien być poradnik. Jestem leniwy, więc sam sobie go poszukaj, sorry ;) |
Markham98 |
Tak, wiem. Niestety, mi tak nie działa. Wszystko zostaje po staremu, gdy tylko zmienię wers w notatniku. |
Acid Dragon |
Byłoby świetnie, gdyby ktoś odpowiedział tutaj, ale biorąc pod uwagę dotychczasową liczbę znawców edytora Heroes V w Kwasowej Grocie, to chyba jednak najlepiej by było, jakbyś z tym pytaniem udał się bezpośrednio na forum Tawerny. Aczkolwiek z chęcią się w tej kwestii pomylę ;). |
Menelag |
Jeśli masz system Vista lub nowszy to pliki notatnika przed edytowaniem skopiuj gdzieś poza folder główny gry - do Moich Dokumentów na przykład. Dopiero po skopiowaniu edytuj plik, a następnie przenieś go do folderu z grą (zamień ze znajdującymi się tam pikami). |
RECONDO |
Czołem koledzy. Nie jestem pewny czy w tej głuszy nie jestem przypadkiem sam ale czy zna ktoś patent jak spolszczyć angielską wersję edytora map do wersji Dzikie Hordy? |
Hayven |
Kiedyś gdzieś była dostępna łatka spolszczająca, ale nie wiem, czy jeszcze mam gdzieś stary laptop, na którym *powinien* być instalator, a w internecie nie mogę nic znaleźć (poza wygasłymi linkami do strony, na której były kiedyś jakieś pliki). |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Edytor Map H5 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel