Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] The Forge - temat ogólny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 29 - 30 - 31

tymolord PW
16 kwietnia 2007, 14:12
>>Miejmy nadzieję, że *jeszcze* nie.
Dlaczego mamy mieć nadzieję?

Acid Dragon PW
16 kwietnia 2007, 14:33
Bo wariant "jeszcze nie" jest wariantem optymistycznym.

Wariant pesymistyczny to "nigdy w życiu, więc idź się powieś".

Pozostaje mieć nadzieję, że Slavie się jednak kiedyś uda.


Dru PW
30 kwietnia 2007, 22:55
Więc i równie dobrze może się wcale nie ukazać, jeśli Slava nie odkoduje gry.....

chyba, że zastąpi jakieś miasto, tak jak to było planowane w pierwowzorze...

Acid Dragon PW
30 kwietnia 2007, 23:03
Owszem.
I taki plan też jest brany pod uwagę.

Dru PW
30 kwietnia 2007, 23:17
To nie lepiej w takim razie, stworzyć łatkę do WoGa, która by podmieniała stare miasto na Forge?

Bo możemy tak czekać w nieskończoność, a projekt marnieje....

Dodatkowo: nie wiem co jest niepozytywnego w prezentowaniu swojej pracy (jeśli jest prawie na ukończeniu) opinii publicznej... bardziej bym powiedział, że jest to samolubne i egoistyczne podejście do sprawy....

Acid Dragon PW
30 kwietnia 2007, 23:37
Na krótki dystans.

Zakładam jednak, że Slava powróci i weźmie się za toto, a dla fanów HoMM będzie lepiej, jeśli Forge będzie można dodać do gry (a przy okazji włączyć i wyłączyć), miast podmieniać jakieś istniejące miasto.

Wariant z podmienianiem jest lepszy tylko zakładając, że Slavie się NIE uda, a tego nie będę zakładał, dopóki nie będzie poważnych przesłanek ku temu.

Co do nieprezentowania prac, to już Twoja opinia. Wg mnie jest kompletnie pozbawiona jakichkolwiek racjonalnych podstaw i napisana wybitnie złośliwie. Póki projekt nie ma 100% szans na realizację, nie uważam, by prezentowanie czegokolwiek miało jakikolwiek pozytywny wpływ. Prócz braku pozytywów są jeszcze negatywy - rozbudzanie niepotrzebnie oczekiwań graczy.

Wg mnie w przypadku ciągle niepewnych projektów (przynajmniej co do drogi ich realizacji, jak i ewentualnej daty premiery) znacznie lepiej jest się pozytywnie zaskoczyć, niż nieprzyjemnie rozczarować.

Nie wiem też jak wogle można tu mówić o egoizmie, skoro jest to praca wybitnie dla innych, z której autorzy niczego nie mają. Powinni chyba przynajmniej mieć prawo do decydowania o tym co pokażą przed premierą bez narażenia na podobnie niekonstruktywne i niezbyt wartościowe komentarze.

Zapewniam, że gdy już będzie wiadomo w jaką stronę to pójdzie i wyznaczona zostanie orientacyjna data premiery, to kilka screenów przed premierą świat zapewne ujrzy. Ale nie wcześniej.

Dru PW
1 maja 2007, 00:09
Zakładasz.... a Ja zakładam, że prędzej wyjdzie trzeci dodatek do HoMM5, niż Slava cokolwiek zrobi w tym kierunku...

Nie ma żadnej pewności, że Slava odkoduje kod. Możemy tak czekać wieczność, zakładając, iż się uda...... nie widzę przeciwwskazań by podmienić Forge pod stare miasto.

Cóż.... spóźniłeś się z tym. Wiadomości o Forge były już wiele miesięcy temu. Powstała oficjalna strona projektu, forum no i ten temat...... i Ja jako osoba, która jest zainteresowana tym projektem, jestem ciekaw czy coś idzie do przodu jestem ciekaw zrobionej do tej pory pracy – dlatego jest to dla mnie totalnie bezsensowne stwierdzenie, że „znacznie lepiej jest się pozytywnie zaskoczyć, niż nieprzyjemnie rozczarować.... trzeba było WOGLE nie mówić o tym projekcie wtedy takie zdanie by przeszło...

Tak jest egoistyczna, gdyż zabronione jest przekazywanie jakichkolwiek szczegółowych informacji, sceernow, czy samej łatki, która by podmieniała miasto.... jest to niekorzystne dla fanów HoMM jak i samego projektu i tylko dlatego, że ktoś ubzdurał sobie, że będzie czekał na odpowiedz Slavy...

Acid Dragon PW
1 maja 2007, 00:28
Jakkolwiek konstruktywna krytyka jest zawsze dobrze widziana, o tyle na tym poziomie nie mam zamiaru dyskutować. Podałeś jedynie zbiór nieprawdziwych, wprowadzających w błąd, niczym nie popartych ogólników.

Jeśli chcesz, możesz się tym również zająć. Ja swoją pracę będę planował wg tego, co sam uważam, że jest w danej sytuacji najlepsze i dla rozwoju projektu, i dla fanów, wg założeń, które uważam, że są bardziej prawdopodobne i uważam, że mam do tego prawo.

Mówiąc w skrócie: zwyczajnie się mylisz. (A na dodatek jesteś hipokrytą :P.)

Oprócz tego dodam, że akurat decyzja o tym, by miasto dodać, a nie podmienić pierwotnie nie była moja, ale tak było od początków koncepcji, z tego, co mi wiadomo. A całość swoich wypocin, posługując się Twym językiem, sobie "ubzdurałeś".

Field PW
23 maja 2007, 23:54
Acidzie, zadam pytanie po raz drugi, tylko może w inny sposób, bo mnie to jednak wciąż ciekawi. Dlaczego nie chcecie ze Zielem teraz wstawić już Forge jako nakładki, a potem ewentualnie, gdy Slava rozwiąże problem dodawania miast, wrócić do pierwotnego planu? Pytam z tego powodu, że wielu graczy z chęcią by chyba zobaczyło ten zamek zamiast np. Conflux (które, jak wiadomo, ma się teraz - w najlepszym wypadku - średnio do całej fabuły, nawet uwzględniając tę pretekstową w Armageddon's Blade). Wiadomo, jak sam piszesz, lepiej dodać, niż zastąpić... ale na bezrybiu i rak ryba, a Slava od długiego czasu coraz bardziej odsuwa w niebyt kwestię WoGa 3.59
Drugie pytanie - jeśli to nie tajemnica zawodowa ;) - jakie konkretne są wymagania, żeby przynajmniej coś "na zewnątrz" się ruszyło? I wreszcie - kiedy (w sensie: jakie warunki muszą zostać spełnione) - żebyście wiedzieli, w jakim kierunku to pójdzie, jak sam mówisz?

Acid Dragon PW
24 maja 2007, 00:48
Decyzja o tym, by miasto było dodane jako nowe, a nie podmienione była właściwie od początku. Z tym, że wówczas nikt raczej nie podejrzewał, że na 3.59 przyjdzie czekać aż tak długo. Gdy prace nad miastem egipskim posuwały się dość szybko, a wszystko wskazywało na to, że Slava ruszy z pracami jak tylko będzie miał odpowiednie grafiki, było to wybitnie uzasadnione.

Teraz w sumie przyznaję, że gdyby można było przyszłość przewidzieć, to może lepiej byłoby miast stanąć z pracami, faktycznie zmierzać w innym kierunku.

Nie mniej jednak, przechodząc do teraźniejszości, ze Slavą kontaktowałem się jakieś 3 tygodnie temu i powtórzył, że "niedługo" wraca do WoGa.

Wnioskując po okrutnym czasie końca roku akademickiego tyczącego się nie tylko studentów, przewiduję, że jeśli coś ruszy, to gdzieś od połowy czerwca.

Nie mniej jednak, jeśli NIE ruszy, to będzie trzeba pomyśleć czy wogle można (a jeśli, to jak) podmienić inne miasto. Z podmianą jednak wiąże się wiele dodatkowych komplikacji. Po pierwsze, układ budynków musi wtedy jednak być w przybliżeniu podobny do układu pierwotnego miasta (dlatego, co widać, miasto Grove w układzie budynków jest dalej podobne do Fortress). Natomiast to wymagałoby przerobienia prawie wszystkich grafik, jakimi dysponujemy - łącznie z dobieraniem odpowiedniego rozmiaru czy testami, co właściwie oznaczałoby zaczęcie prawie od zera, a właściwie gorzej. Niektóre grafiki trzeba by wogle od nowa zrobić. Np. pas startowy po zmniejszeniu nijak nie wpasuje się w perspektywę i układ terenu na miejsce analogicznego siedliska w Conflux.

Inny problem to taki, że bez znajomości programowania na poziomie Slavy nie da się dodać/usunąć niektórych właściwości jednostek. I tak na przykład jeśli gobliny z miotaczami (jednostki w założeniu strzelające) miałyby podmienić rusałki, to nie mogłyby strzelać.

Generalnie, tak naprawdę oznaczałoby to, że choć mamy "jakieś" materiały, to korzystając z nich trzeba zrobić w istocie inne miasto, które jedynie w większym, lub mniejszym stopniu przypominałoby Forge.
A więc w telegraficznym skrócie: od cholery pracy :P.

A odnośnie jakichkolwiek materiałów do pokazania "na zewnątrz", to uważam, że aby nikogo nie oszukiwać, takie screeny mogłyby pochodzić tylko z faktycznej gry, a więc z jakiejś wersji "w trakcie tworzenia". Póki co, właściwie mamy zestaw materiałów "gotowych" do dodania do gry, ale brak możliwości, żeby to zrobić, choć osobiście swojego czasu próbowałem na wiele sposobów "obejść" to ograniczenie, jakim jest piekielnie dobra znajomość dekompilacji i reverse engineering, jak i samego głównego programu H3. Niestety - pewne rzeczy są wręcz fizycznie niemożliwe do zrobienia.

A więc albo Slava wróci i Forge pójdzie w pierwotnie zaplanowanym kierunku, albo trzeba będzie zrobić rewizję i podjąć decyzję czy po tych miesiącach, a właściwie już latach, cofamy się wiele etapów wstecz i próbujemy zrobić "pseudoForge" zamiast Confluxa czy też Forge na zawsze jednak pozostanie legendą. Być może też wtedy uda się zrobić jakiś patch "demo", który podmieniając niektóre grafiki, po prostu pokazywałby niektóre elementy Forge.

Ostateczna decyzja zależeć będzie od słów i czynów Slavy w ciągu chyba najbliższych dwóch miesięcy.

Field PW
24 maja 2007, 06:08
Aha, dzięki wielkie. No, to faktycznie rozjaśnia sytuację.

DArkon PW
28 lipca 2007, 01:44
http://tbs.heroes-centrum.com/tbs/wog/forge.html jednostki z zamku The Forge.

Alamar PW
28 lipca 2007, 08:20
Zaspałeś... o pół roku, rok, albo i dłużej.
Czytaj posty w tematach, napisy na obrazkach i nie dubluj postów.

DArkon PW
28 lipca 2007, 18:33
Ja dałem Linka dla tych co nie widzili jednostek z zamku The Forge

Acid Dragon PW
28 lipca 2007, 18:45
Po prostu przyjmij do wiadomości, że zaspałeś :P

To nie są jednostki z miasta Forge, tylko próby ich odtworzenia.

Ginden PW
28 lipca 2007, 19:51
Acid: ruszyło się coś w sprawie dodawania zamków?

Acid Dragon PW
28 lipca 2007, 21:43
Niestety nie... Slava odezwał się co prawda po miesiącach ciszy na naszej liście dyskusyjnej, ale chyba tylko z okazji swoich urodzin :P.

Póki co, żadnych nowych wieści.

Dragonar PW
24 sierpnia 2008, 12:32
Wie ktoś może skąd ściągnąć jakieś jednostki, budynki, itp. z miasta Forge? Żeby było można sobie podmienić. :) Chciałbym zobaczyć w grze jakąś namiastkę Forge... Najlepiej mi się podobał ten metalowy smok (7 level) ;)! Trochę podobny do Smoczego Golema z H4.
Jeśli w WoGu 3.59 WoGóle ma być jakieś miasto, to chciałbym właśnie The Forge :).

EDIT:
PS.: Nie mam MM7 i nie wyciągnę def'ów animacji.

Tarnoob PW
24 sierpnia 2008, 15:23
W MM7 nie ma defów, jest tylko jedna wielka sklejka bitmap.

Jakąśtam namiastkę Forge możesz znaleźć tutaj. Częściowo zmienia ekran miasta i podmienia animację ży­wio­ła­ka powietrza na cyber dead. Screen

Dragonar PW
28 sierpnia 2008, 23:39
Dzięki. :)
Słyszałem kiedyś o jakiejś łatce, która zmieniała wygląd goblina, ogra i zombiaka na stwory z The Forge. Wie ktoś skąd to ściągnąć?
Robił je chyba - Zielevitz.
Naprawdę nikt nie wie? :( Przekopałem całą Kwasową Grotę i nic... :(
Na pewno gdzieś tu to widziałem...ale głowy uciąć sobie nie dam. ;)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 29 - 30 - 31
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel