Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: STALKER - Arrancar's Shadow
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

-=V!RU$=- PW
22 lipca 2007, 22:29
DOWNLOAD PONIŻEJ!!!

Na wstępie, będzie to taki oficjalny temat mapy już, tamten bardziej do problemów, ale jeżeli to moderatorom przeszkadza to można zamknąć/usunąć.

FABUŁA: Moja mapa opowiada o wybuchy w średniowiecznym świecie (nie ma żadnych potworów itp. [aż do czasu]) który spowodował wielkie szkody i dziwne zjawiska... oczywiście jest zaczerpnięta z gry STALKER jak i książki Piknik Na Skraju Drogi panów Strugackich.

Nazywasz się Frank Groun i chcesz przeżyć przygodę, uciec z nudnego życia codziennego. Dlatego opuszczasz dom po wybuchu w Arrancarze. Pierwszy cel: miasto. Co będzie dalej? Zobaczycie.

Dużo stawiam na fabułę, staram się jak najbardziej urozmaicić granie. Występuje dużo dialogów i eventów.

WYGLĄD: To co cenię w swoich mapkach to wygląd. Nie żebym się chwalił, ale po prostu spędzam na upiększaniu mapy dużo czasu. Brak tutaj pustych przestrzeni i nudnych "gór i lasów". Tutaj wszystko jest żywe, wygląda pięknie :-)

PROCES UKOŃCZENIA:

Aktualnie jeżeli chodzi o grafikę jest skończone jakieś 17%. Jest zrobiony cały teren nienaruszony przez wybuch, jutro zaczynam bagna. Fabuła? Jakieś 15%. Skrypty, LERM itp. 11%. Całość 16%

GRAFIKA: 17%
FABUŁA: 15%
SKRYPTY: 11%
CAŁOŚĆ: 13%


POMOC

Jeżeli chcesz mi pomóc w jakikolwiek sposób, czy przy skryptach, fabule czy może przy testowaniu albo tworzeniu samej grafiki. Pisz tutaj, na forum albo na gg lub mailu. Mile widziane opinie, wyłapane błędy, pomysły itp.

GG: 3471501
MAIL: yovirus@gmail.com


DOWNLOAD:

Aktualna wersja znajduje się tutaj:

http://rapidshare.com/files/45228398/STALKER_-_Arrancar_s_Shadow.h3m.html

Jeżeli nie masz skryptu L.E.R.M. ściągnij jeszcze to i włóż do folderu z mapami:

http://rapidshare.com/files/45238414/STALKER_-_Arrancar_s_Shadow.erm.html

Starsze:

http://www.speedyshare.com/296211607.html

Pamiętajcie że to nie wszystko, na tym terenie może się dużo zmienić, to głównie zależy do Was.

To wszystko, pozdrawiam serdecznie!







Sheensherr PW
26 lipca 2007, 20:04
Wirus:
Widzę że jest ogromne zainteresowanie mapą :| Proszę, myślę że jest naprawdę warta uwagi, zwłaszcza że pracuje nad nią z sercem ;-)

A niby co mamy obecnie komentować :/

Ginden PW
26 lipca 2007, 20:37
A możesz umieszczać normalne nazwa.h3m? Mi się pokazuje, że archiwum jest uszkodzone.

-=V!RU$=- PW
26 lipca 2007, 21:49
Co komentować? Wszystko! Jak się podoba teren, co byście zmienili, co dodali, pomysł, fabuła, błędy... Wszystko!

Co do uszkodzenia, OK wrzuciłem jeszcze raz, macie tutaj już całe bagna, jednak nie jest skończony obóz STALKERÓW. Niestety miałem problemy z wrzuceniem pliku i musiałem wrzucić go na RapidShare.

DOWNLOAD:

http://rapidshare.com/files/45228398/STALKER_-_Arrancar_s_Shadow.h3m.html

Jeżeli nie masz LERM ściągnij jeszcze to i włóż do folderu z mapami:

http://rapidshare.com/files/45238414/STALKER_-_Arrancar_s_Shadow.erm.html

Ginden PW
26 lipca 2007, 22:08
Bez wulgaryzmów pisz. Możesz wstawić gwiazdki. Przepuszczaj tekst przez Worda czy innego OpenOffice'a.
Uwagi do mapki:
*Grafika jest ładna
*Chatki jasnowidzów nie mają misji
*Brak miasta/zamku bohatera niebieskiego
*Brak podziemi – to pewnie zostanie poprawione: czekam na przepiękne podziemia jak z kampanii Smocza krew
*Brak skryptów do obiektów: możesz zrobić takie proste, wyświetlające jeden napis.

-=V!RU$=- PW
26 lipca 2007, 22:23
*Grafika jest ładna - dziękuję

*Chatki jasnowidzów nie mają misji - będą miały

*Brak miasta/zamku bohatera niebieskiego - tak jest specjalnie! Ludzie, WOG jest po to by zmieniać, zadziwiać! Ta mapa będzie całkiem inna niż wszystkie. Tu nie będzie zamku. To jest takie RPG. Gramy jednym bohaterem i już.

*Brak podziemi – to pewnie zostanie poprawione: czekam na przepiękne podziemia jak z kampanii Smocza krew - będzie uzupełnione, a podziemia będą jeszcze ładniejsze ;-)

*Brak skryptów do obiektów: możesz zrobić takie proste, wyświetlające jeden napis. tak, w obozie STALKERÓW nie ma skryptów jeszcze, to się oczywiście zmieni. Właściwości niektórych budynków są dobre i nie muszę zmieniać wszystkich jak np. studni. A co do tych "pustych" budynków w mieście, czy muszę je zapełniać skryptami? Jak to są normalne budynki mieszkalne/robocze które są np. zamknięte. To za każdym razem ma się pojawiać napis "Zamknięte" albo "W tym budyknu nikogo nie ma/ktoś w nim pracuje"?

Ale dziękuję za opinię. Pozdrawiam.

PS. Gdzie ja przeklnąłem? I wydawało mi się że pisze dobrze ;P

Lord Pawello PW
27 lipca 2007, 09:21
Ja tam przekleństw nie zauważyłem, natomiast sporo jest błędów, więc rzeczywiście przydałoby się tekst w wordzie poprawić ;) No i troszkę nudno jest, może jakieś questy w mieście czy coś ?

Sheensherr PW
27 lipca 2007, 19:42
To tak, podoba mis ię ludzka mieścina, ale:
- jak dla mnie to w pewnym miejscu jest za dużo drzew(otoczenia), jeżeli masz zamiar wszędzie go tylko ładować to po prostu od razu powinieneś wziąść mniejszy rozmiar mapki.
- na mapie jest za mało obiektów
- to co wspomniał Ginden

Ginden PW
27 listopada 2007, 18:58
Ugh. Jak postępuje praca nad mapą?

Assassin PW
10 marca 2008, 15:30
Kiedyś pisałem do Virusa to nic nie poszło z mapą.
temat: STALKER - Arrancar's Shadow

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel