Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23

MCaleb PW
8 czerwca 2006, 21:54
VatrasVatrasPost został w znacznej mierze przepisany od nowa, gdyż większość informacji/linków była nieaktualna. Jeśli mimo to znajdziesz tu jakieś błędy, lub chciałbyś by coś zostało dopisane, napisz w tym temacie.

Ostatnia aktualizacja: 03.03.2012


Jako, że coraz więcej pojawia się modyfikacji do najnowszej odsłony Heroesów, powstaje ten temat.
Zasadniczo nie będziemy podawać listy wszystkich modów, gdyż te rosną w zastraszającym tempie, natomiast kilka naszym zdaniem godnych uwagi zostanie tu wyróżnione.

I. Gdzie szukać modów?

Obecnie najlepszym miejscem wydaje się odpowiedni dział na Heroes Community. Większość twórców właśnie tam decyduje się opublikować swoje dzieła.

II. Mody - dodatki
Czyli paczki modów, które tworzą właściwie nowe dodatki do Heroes.

VatrasVatrasWypisane tu modyfikacje wymagają do poprawnego działania dodatku Tribes of East (Dzikie Hordy) uaktualnionego do wersji 3.1, chyba że napisano inaczej. Z góry jednak zastrzegam, że nie miałem możliwość testować wszystkich modów i nie odpowiadam za ewentualne szkody wynikająca z ich użytkowania, oraz nie gwarantuje poprawnego ich działania


Xazardous Skill Wheel - Czyli nic innego jak skill wheel dostępny w grze. Bardzo przydatny. Inne mody autora, które w zamierzeniu mają usprawnić interfejs gry dostępne tutaj Większości jednak nie miałem okazji przetestować, więc nie ręczę za ich jakość.

The HOMM5 Role Playing Edition - Duży mod dodający (oprócz wielu innych drobnych modyfikacji) dwie dodatkowe klasy bohaterów dla każdej frakcji. Możemy więc wybierać pomiędzy bohaterami magii, miecza lub klasą hybrydową znajdującą się gdzieś po środku. Dodatkowo zmieniony został rozwój postaci, a wiele umiejętności zmodyfikowano. Po szczegóły zapraszam do obszernej, dołączonej do moda, dokumentacji. Ze swojej strony gorąco polecam!

New Creatures Framework - Nowe stworzenia do Heroes 5. Szczegóły i instrukcja instalacji w linku.

Serce Ashan - Kolejny duży mod, tym razem w naszym ojczystym języku! Dużo nowości, nie będę ich tutaj wypisywał, gdyż wszystko jest ładnie opisane w powyższym linku.

Wiedźmy i Demony Czyli Cytadela z Heroes 3 w piątce. Zastępuje orkową twierdzę.

Conflux Mod I kolejna modyfikacja z kraju nad Wisłą (Czyli z Polski, jakby ktoś nie wiedział). Po szczegóły, oraz link do wersji angielskiej, odsyłam do postu Dru na naszym forum.

Refuge Town - Jeszcze jedna podmianka Twierdzy. Tym razem miasto w klimatach Krzyżowców, z nową, unikalną zdolnością rasową

Legends of the Ancients - zapowiadający się całkiem nieźle zestaw kampanii wprowadzających porzucony przez Ubival świat wykreowany przez JvC do Heroes V.Gotowe są dwa rozdziały, trzeci jest w przygotowaniu, docelowo zaś ma być ich cztery. Featuring: Gauldoth Półmartwy, Ebora, Solmyr (!!!), Alamar (nie, nie nasz ;)), Lord Lysander (!), Malustar, Emilia Nighthaven (!) i - last but not least - Nicolai Ironfist...
Mod dostępny w języku angielskim i francuskim.

Ghosts of the Past - reklamowane jako "Heroes V WoG". To chyba wystarczy. Kompleksowa robota, aktualnie pierwsze beta-testy (alfa-testy?). Mod nierozwijany od ładnych paru lat. Link (póki działa) zostaje w celach historycznych.

III. Patche i programiki

Nieoficjalny patch 3.1.1 Poprawia błędy językowe z polskiej wersji Dzikich Hord, zawiera w sobie patch 3.1

Patch 3.1Najnowszy, oficjalny patch do polskiego wydania Dzikich Hord

ToE AI patch Nieoficjalny patch znacznie usprawniający sztuczną inteligencję, a przy tym wyraźnie przyśpieszającym tury komputera. Sporo opcji pozwalających dostosować rywali do naszych upodobań i możliwości oraz garść dodatków. Patch ciągle jest rozwijany oraz jest częścią większego projektu zwanego Eternal Essence. Po szczegóły zapraszam na stronę tegoż projektu. Ze swojej strony gorąco polecam! Uwaga! Patch może być niekompatybilny z niektórymi modami!

RTMG Zaawansowany generator map losowych do Dzikich Hord. Wspiera stworzenia dodane przez NCF oraz ładnie współdziała z HOMM5 RPE. Polecam!

IV. FAQ

1. Jak zainstalować mod?
Większość modów dostajemy w postaci pliku z rozszerzeniem *h5u. Pliki te należy umieścić w katalogu UserMODs w głównym katalogu z grą. Pliki z innymi rozszerzeniami lądują zazwyczaj w:
*.pak - wrzucamy do folderu Data
*.h5m - wrzucamy do folderu Maps (uwaga, większość powstała po wydaniu Hammers of Fate, więc może się gryźć ze starymi wersjami)
*.exe - lądują w katalogu bin

2. Jak odinstalować mod?
Usuwamy plik z folderu UserMODs.

3. Mod nie działa
Sprawdź, czy mod został napisany pod wersję gry, którą posiadasz. Obecnie większość modów wymaga Dzikich Hord w wersji 3.1

4. Gra multiplayer wykrzacza mi się.
Albo jeden z graczy nie ma danych modów i trzeba uzgodnić "wersje" gry, albo mod nie był przewidziany pod multiplaya (trzeba go usunąć).

5. Mam pytanie dotyczące modów, znalazłem błędy w tym poście, mama mnie nie kocha - co mam robić?!
Zawsze możesz napisać w tym temacie, może uda nam się pomóc

Alamar PW
29 czerwca 2006, 08:37
Dwie ciekawostki:
- ubrania dla Panien z Lochu (w trakcie produkcji)
- H5 MOD ROR 0.2 - zmienia statystyki i zdolności niektórych stworzeń, zamienia smoki z Sylvan na feniksy, dodaje kilku nowych bohaterów (mod użyteczny jedynie w singleplayer).

Alamar PW
26 sierpnia 2006, 19:55
Zalążki Generatora map losowych - to co, Nival już sobie ten pomysł odpuści? ;P

Dark Dragon PW
29 czerwca 2007, 10:11
Moje odczucia co do Modu z Yetim.

Mod ten jak wiadomo dodaje nam nową jednostkę (a raczej nakłada teksturę na niedokończoną wersję, którą i tak mamy w grze).

PLUSY:
- Dodaje avatarek Yetiemu
- Dodaje ciało Yetiemu podczas walki
- Można z nim sobie powalczyć

MINUSY:
- Ciało Yetiego nie jest animowane
- Nie można zrobić podglądu "biografii" Yetiego (bez moda jest to możliwe)*
- Nie można mieć Yetiego w swojej armii (a przynajmniej walczyć nim)*
- Nie można go ustalić na mapce (pojedynczego, za to można go dać bohaterowi, do zamku itp.)
- Mod jest nie kompatybilny z ver. 2.1

*Jeżeli jednak ktoś by chciał tego spróbować to wywali go do pulpitu i wyłączy grę
____________________________________________________________________________
UWAGA: Wszystkie wyżej wymienione rzeczy działy się tylko i wyłącznie na moim kompie
____________________________________________________________________________

Dark Dragon PW
30 czerwca 2007, 10:09
Stronka z modami i mapami: http://www.jeuxvideopc.com/downloads/8927-heroes-of-might-magic-v/265-mod/

MCalebMCalebPod warunkiem, że ktoś ma français version, lub posługuje się tym językiem.

f!eldf!eldW razie czego proszę do mnie :>

OwnedByRaven PW
4 lipca 2007, 21:51
Czy jest jakis mod na zmiany jednostek w Przystani lub inferno
np Paladyn 7 stopien archaniol 6 lub jak można to zrobic za pomoca edycji plikow w grze ?

Field PW
4 lipca 2007, 23:17
Zamiana Pit Fienda na Ifryta
Poza tym sugeruję zajrzeć do linków, ale co do Haven to raczej nie ma takiego moda.

Sheensherr PW
24 lipca 2007, 18:12
Oto mod, który dodaje enta plagi :) (wymagania: patch 2.1 - czyli HoF)

Alamar PW
14 sierpnia 2007, 17:03
Kilka ciekawszych (wg. mnie) modów:
- No Shader - (mógłby ktoś to przetestować?) czyli wyłączenie shaderów (cokolwiek to jest :P)i dzięki temu możliwość (teoretyczna) odpalenia HV na słabszych kartach graficznych
- Academy Heroes - indywidualne wyglądy bohaterów Akademii
- Necro Heroes - j.w. tylko dla trupów
- Haven Heroes - j.w. tylko dla rycerzy
- Female Dungeon Heroes - zamienia bohaterki Lochów na rożne wariancje Ylayi (czy jak jej tam było), działa bardzo dobrze (sprawdzałem u siebie i nie było żadnych problemów, nie wymaga Kuźni)
- Ubranie dla Panien z Lochu - dodaje kolczugi jednostkom z drugiego poziomu, bo się jeszcze biedactwa przeziębią ;) - działa bez zarzutu z najnowszymi wersjami gry
- Unlock all Heroes at HoF - (nie wiem czy działa) odblokowuje wszystkich (no prawie) bohaterów na mapach single i multiplayer (w tym tych z kampanii)


Instalacja modów standardowa - rozpakować plik (jeśli jest spakowany np. rar lub zip), wgrać do folderu Maps i ewentualnie zmienić rozszerzenia z *.pak na *.h5m

Agrael PW
28 sierpnia 2007, 15:16
Nie wiem czy to jest dobry temat do wypowiedzenia, się na ten temat w owym temacie, ale napisze. Mój problem jest tematyki takiej(i owakiej):

Chodzi otóż o program Heroes V Advanced GameMechanics Modifier(czy jakoś tak) W każdym razie H5 AGMM. Mój problem jest otóż taki, gdzie są te pliki co mogę je modyfikować? Znalazłem kilka, ale statystyki nie chciały mi się zmieniać(to były potwory z Haven), a mod też nie chciał się utworzyć zaradzcie coś!!!
Może ma ktoś do tego jakiś poradnik, albo zna się dobrze na tym programie? Ja jestem tylko szpiegiem demonów to mnie chyba przerasta, bo z kompów to korzystam tylko na ziemii w piekle nie ma takich wygód...

Pomóżcie.Stop.Please.Stop.W miarę szybko.Stop.Zapłacę.Stop.Ale nie w naturze.Stop.

DArkon PW
28 sierpnia 2007, 23:54
Agrael, Zerknij tu.

Dark Dragon PW
2 września 2007, 21:46
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć ["po polskiemu"] jak zrobić nową jednostkę ?

Ptakuba PW
3 września 2007, 07:45
Do H5? Wątpię żeby nawet myszczunio Slava potrafił. Jak ci się uda to jesteś... eee... dobry.

Field PW
23 września 2007, 15:39
Spakować i zmienić rozszerzenie na *.h5m, a potem do folderu maps.

Field PW
23 września 2007, 22:38
WinRarem na przykład... :/

Olorin PW
20 listopada 2007, 02:49
Jako, że TotE zbliża się wielkimi krokami (nie licząc częstych przerw w podróży), postanowiłem odświeżyć sobie V część Herosów. I tu pojawił się problem. Elrath, gdzie byla ich kopalnia, dotknął kataklizm a na w innych miejscach nie mogę znaleźć tego czego bym potrzebował. Czyżbym padl ofiarą zaklęcia oślepienie ?:|
Wdzięczny byłbym za zdjęcie ze mnie tej nie mocy.
Najbardziej poszukiwane przeze mnie modyfikacje to:
- mod zwiększający doświadczenie za walki
- skeelwheel_in_game HOF2.1 - ulepszony (mozliwosc podgladu przy zdobywaniu levelu) - preferowana wersja pl, ale moze byc tez eng.

Ktoś może wie, w jaka jest formuła obliczania wartosci 'Power', którą ma każde stworzenie? Szukałem lecz niestety nie znalazłem, a wiedza ta przydała by się do pewnej modyfikacji, która wpadła mi do głowy podczas przeglądania plików gry.

Jak mawiał towarzysz Gierek: Pomożecie?

MCalebMCalebDolna część pierwszego postu.

Alamar PW
20 listopada 2007, 09:46
Cytat:
- mod zwiększający doświadczenie za walki
Jeśli czegoś ni pokręciłem, to ten mod od wersji 1.3 nie działa.

Cytat:
- skeelwheel_in_game HOF2.1 - ulepszony (mozliwosc podgladu przy zdobywaniu levelu) - preferowana wersja pl, ale moze byc tez eng.
Zobacz na oficjalnej stronie CDP o HV w dziale download.
Aha, do ToE też już jest taki mod (na razie po angielsku).


EDIT:
Cytat:
1. Jak zainstalować mod?
Trzeba by wspomnieć o zmianach w ToE - *.h5u i UserMods/Campaigns.


Post do późniejszego usunięcia.

DArkon PW
24 stycznia 2008, 02:17
Dla tych co podoba się system kampanii w Heroes 3 i 4, działa z Dzikimi Hordami wersja 3.0

Chodzi o wybór kampanii tak jak w Heroes 3 i 4 było, w 2 i 1 też chyba, że nie musisz włączać osobnej wersji by zagrać w Kampanie, tylko tak jak powinno być.
MCalebMCalebH3 i H4 na H5:ToE? Czy też H5 i H5:HoF na H5:ToE?

Do jedynki nie było dodatków. No i mów tak od razu.

DArkon PW
24 stycznia 2008, 19:28
Alamar Ja co do Skill Wheela, jest już wersja 3.0.2 już nie beta, lepiej zapodaj tą wersję moda. A tu macie linka no wyższej wersji, do Dzikich Hord Naturalnie.


:P literówka, dzięki MCaleb :)
MCalebMCalebWszej wersji? To chyba dla chłopów, oni lubią wszy. Albo to wszy lubią ich.
No i poprawże tego posta, patrzeć się na niego nie da.

Alamar PW
31 stycznia 2008, 21:13
New creatures framwork - czyli strona z projektem i downloadem modyfikacji pozwalającej na dodawanie jednostek do gry (a nie podmianę już istniejących na nowe).
Tak, żeby się nie zapodziało.
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel