Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] Problem z kampaniami
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2

Doman PW
5 lipca 2006, 18:53
Mam problem. Grałem dwie kampanie z RoE (Wojenny zamęt, Podziemia i Diabły) i po przejściu przy ich obrazkach w menu wyboru kampanii pojawiały się te haczyki oznaczające to, że kampania już jest zaliczona. Jednak po wyłączeniu gry i ponownym uruchomieniu te znaczki zniknęły. Tzn. że gra nie zapamięta, że kampanie są zaliczone i nie odblokuje mi później kolejnych?

Z góry dzięki za pomoc.

Lord Pawello PW
6 lipca 2006, 13:50
Jeśli chcesz, żeby kampanie były zaliczone musisz wczytać zapisaną grę, bo jeśli wybierzesz nową kampanie to bedziesz musiał przechodzić od początku.

vinius PW
6 lipca 2006, 14:02
a jezeli nie zapisałeś... to zostaje autosave!

Kathrin PW
7 lipca 2006, 10:58
I dobra rada na zawsze:) musisz zapisywać kolejne kampanie pod tym samym hasłem.

Alistair PW
28 września 2006, 23:07
Czyli jeśli zapisuję stan jednej kampanii w określonym pliku np. o nazwie "Kampania", to drugą też zapisuję w tym samym pliku? Czy wtedy gra zapamięta, że rozgrywałem wcześniejszą kampanię i będę mógł zagrać w odblokowane? Trochę to dla mnie dziwne.

Jeśli chodzi o wczytywanie ostatniego save'a to przerypane jeśli jest to save przed trudną walką, którą raz udało się wygrać ;)

Solmyr PW
16 lipca 2007, 19:29
Mam problem z kampanią "Niech żyje król", nie chodzi mi o to, że jest trudna czy coś takiego, ale po wygraniu pierwszej mapy nie wiem w którą grać później, bo jak najpierw wezmę tę, w której trzeba zdobyć 2500 szkieletów, to nie mogę otworzyć straznika misji, bo nie mam Orderu Odwagi; lecz gdy najpierw wezmę tę, w której trzeba zabić Mota, to tam też nie mogę otwrzyć strażnika misji, bo nie mam artefaktu (uff, to się dopiero nazywa zdanie wielokrotnie złożone).
Czy ktoś może mi w prosty i przejrzysty sposób wyjasnić, jak przejść te misje ze wszystkimi możliwymi artefaktami?

Quba Drake PW
16 lipca 2007, 19:36
Jest jeszcze zaklęcie:) lot i portal czy przeniesienie:).

Solmyr PW
16 lipca 2007, 19:56
Tylko że żadne z tych zaklęć mi się nie trafiło w żadnej planszy (być może są zakazane w tych mapach).

avatar PW
17 lipca 2007, 00:12
Artefakty trzeba po prostu znaleźć :) Nie pamiętam już tych kampanii zbyt dobrze, ale było to coś takiego jak reakcja łańcuchowa. W jednej kampanii trzeba było znaleźć jakiś artefakt (nie pamiętam jaki), który umożliwiał dostęp do strażnika misji w drugiej mapie. Za strażnikiem można było znaleźć artefakt, który otwierał z kolei strażnika w trzeciej mapie :) Oczywiście, odnalezienie tych artefaktów nie jest wymagane - co prawda chyba troszeczkę ułatwiają rozgrywkę, ale tylko troszeczkę :)

Solmyr PW
17 lipca 2007, 09:43
No dobrze, w pierwszej mapie znalazłem i przeniosłem do nastepnej planszy Ducha Opresji, a teraz mam do wyboru 2 plansze, jedną ze szkieltami, a drugą z Motem i nie wiem, którą rozegrać najpierw, bo czy najpierw rozegram tę czy tamtą, to i tak brakuje mi jakiegoś artefaktu i z przejścia przez straznika nici.

P.S. Mogę podesłac save'a po przejściu pierwszej misji, jeśli ktoś by chciał.

Alamar PW
17 lipca 2007, 10:22
A nie był to przypadkiem jakiś błąd? Tzn. czy w tych misjach nie pomylona przy projektowaniu map wymaganych artefaktów? Coś mi dzwoni, ale nie wiem, w którym kościele. ;P

W AB była podobna sytuacja, ale tam artefakt z jednej misji pasował do dwóch następnych misji (kampania Dracona) i trzeba było wybrać, którą chce się rozegrać. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Solmyr PW
17 lipca 2007, 10:49
To chyba jest jakiś błąd. A można jakoś zedytować kampanie?

Vatras PW
17 lipca 2007, 12:15
Jeśli się nie mylę to do przejścia tych strażników potrzeba Ducha Opresji, który powinien przejść z poprzedniej misji. Poza tym przejście tych strażników nie jest wymagane do ukończenia misji.

EDIT: Rzeczywiście jest błąd. Strażnik misji domaga się Ducha Opresji, a żaden z początkowych bohaterów go nie posiada. Na mapie też nigdzie znaleźć go nie można.
Pewnie jest to błąd wprowadzony w którymś z dodatków, w RoE napewno ten bug nie występował.

Solmyr PW
17 lipca 2007, 14:13
Zrobiłem mały rekonesans obu plansz i wychodzi na to, że obie są masakrycznie zabugowane.
Pierwsza (ze szkieletami): Jeden jasnowidz chce Opończę przeciwstania, lecz nie ma jej na planszy, straznik misji chce Amulet śmierci, lecz nie ma go na planszy.
Druga (z Motem): jasnowidz chce Order odwagi, lecz nie ma go na planszy, straznik misji chce Ducha opresji, lecz użyłem go w poprzedniej, aby przejść przez innego starżnika misji.
Ponawiam pytanie: Da sie zedytować kampanie? Jak tak, to jak?

avatar PW
17 lipca 2007, 19:26
Gdy grałem w te kampanie, to miałem czyste RoE - zapewne grasz, mając SoDa - a tam chyba nie było możliwości wyboru mapy, którą mogło się grać, tylko leciało po kolei - ale mogę się mylić.

Po drugie, t o czym piszesz to wcale nie są bugi. Oczywiście, że nie ma np. Amuletu Śmierci na planszy skoro zdobyć go musisz w POPRZEDNIEJ planszy i przynieść do tej mapy w ekwipunku bohatera :)

Po trzecie - piszesz także "jasnowidz chce Order odwagi, lecz nie ma go na planszy, strażnik misji chce Ducha opresji, lecz użyłem go w poprzedniej, aby przejść przez innego strażnika misji." - to mój drogi bracie, hołubiona przez wszystkich graczy tzw. NIELINIOWOŚĆ fabuły :)

Solmyr PW
17 lipca 2007, 19:40
O Boże, to wszystko jest tak zakręcone, że już się sam nie mogę połapać w tych strażnikach, ale co tam, bez tych artefaktów też mi się chyba uda w ostatniej planszy (dobrze, że mam save'a po przejściu Mota). By the way, przechodzę kampanie w WoGu.
P.S. Jest mozliwość wyboru mapy.

Acid Dragon PW
17 lipca 2007, 19:44
Cytat:
By the way, przechodzę kampanie w WoGu.

a nie masz przypadkiem włączonej opcji WoGowskich artefaktów? Jeśli tak, to całkiem możliwe, że niektóre artefakty wymagane przez jasnowidzów zostały na mapie zamienione na inne, WoGowe podczas WoGifikacji.

Solmyr PW
17 lipca 2007, 19:46
Też tak właśnie pomyślałem, bo ta opcja jest włączona. Zaraz wypróbuję bez WoGowskich artefaktów.

Edit: Sprawdziłem i faktycznie nie wolno włączać artefaktów WoGa, ale tak czy siak, nie można uzyskać wszystkich artefaktów, a nasz wybór, czy Ducha Opresji damy w tej planszy czy w drugiej, daje nam w ostatniej planszy Pancerz Tytana albo Gladius Tytanów. I tyle, nie mam już pytań co do tej planszy, dzięki za odpowiedzi, jak znowu coś zmule, to się zapytam (nie bójcie się, Solmyr zawsze będzie zawracał Wam głowę pierdółkami).

Neader PW
21 sierpnia 2011, 15:26
Witam. Mam zainstalowaną Złotą Edycję + WoGa, niezależnie od tego, jakbym nie odpalał kampanii "Niech żyje królowa" i innych, mojego bohatera nie obowiązuje maksymalny w pierwszej misji poziom 6 i mogę mu wbijać doświadczenie, ile tylko bym chciał. Jakieś pomysły, co z tym zrobić?

Mitabrin PW
21 sierpnia 2011, 15:55
Podstawowe pytanie - Wogifikowałeś mapę? Jeśli, tak to bardzo możliwe, że właśnie wog popsuł mapę i chyba jedynym sposobem byłoby zaczęcie od nowa...
strona: 1 - 2
temat: [H3] Problem z kampaniami

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel