Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 30 - 31 - 32 ... 81 - 82 - 83

Acid Dragon PW
9 czerwca 2007, 22:35
mówiąc wprost: nie.

ustawienie ilości rzucanych czarów w plikach konfiguracyjnych też nie pomaga.

Altair PW
9 czerwca 2007, 23:09
Jak pisałem kiedyś stworzyłem taki skrypt. Jego pierwsza wersja jest na początku tego tematu. Jeśli chcecie mogę wam go napisać, ale muszę wiedzieć o jakie jednostki wam chodzi i jakie zaklęcia. Jest to bardzo ważne, ponieważ można ERM w miarę prosto zmusić jednostkę do rzucenia zaklęcia. Jednak nie brane są w tym wypadku żadne odporności, właściwości artefaktów itd. Dlatego aby to jakoś w miarę wyglądało (i logicznie działało) trzeba od zera napisać funkcje na sprawdzenie artefaktów, odporności i zablokować rzucenie niektórych na własny oddział i masę innych "drobnostek" takich jak choćby ikona rzucenia zaklęcia.

Ginden PW
9 czerwca 2007, 23:13
A co musiałbym zmienić, a bu rzucało stworzenie zaklęcie?

Acid Dragon PW
9 czerwca 2007, 23:23
kod gry.

Technicznie chyba też w plikach quicksilvera widziałem jakiś pseudosposób na rzucanie zaklęcia oparty na sztucznym skrypcie, ale osobiście aż się tego boję ;).

aivin PW
10 czerwca 2007, 19:04
Altair, ponownie wysłałem tą mapkę z problemem, aczkolwiek nie rozumiem co się stało, że mail nie dotarł. adres - altair2@op.pl

Altair PW
10 czerwca 2007, 20:19
Aivin:
Altair, ponownie wysłałem tą mapkę z problemem, aczkolwiek nie rozumiem co się stało, że mail nie dotarł. adres - altair2@op.pl

Jest tak jak pisałem. Gracz fioletowy ma ustawioną zbyt niską wartość patrolu. W edytorze można ustawić tylko do 10 pól (w rzeczywistości jest to 7-8 pól). Po ustawieniu patrolu na 15 AI przejął wszystkie swoje kopalnie. Oto skrypt na to:

ZVSE

!#TM15:S1/1/1/1;
!?TM15;
!!HE137:U86/54/15;

Cichy PW
14 czerwca 2007, 12:22
Mam dwa pytania co do Wieloskryptu:
1. Jakie są numery pozostałych terenów (dla 0 był ląd, 1 - woda, a 2 - woda i ląd)?
2. Czy możliwe jest, by wędrowne stworzenie odnalazło danego bohatera danego koloru gracza (np. Orrin koloru czerwonego) i dołączyło się TYLKO do niego?

Altair PW
14 czerwca 2007, 13:18
Cichy:
Mam dwa pytania co do Wieloskryptu:
1. Jakie są numery pozostałych terenów (dla 0 był ląd, 1 - woda, a 2 - woda i ląd)?
2. Czy możliwe jest, by wędrowne stworzenie odnalazło danego bohatera danego koloru gracza (np. Orrin koloru czerwonego) i dołączyło się TYLKO do niego?

Wędrowne stworzenia posiadają tylko te 3 ustawienia (ląd, woda, woda i ląd) i jak na razie nie ma ustawień co do innych terenów. Co zaś tyczy się drugiego pytania to trzeba napisać do tego oddzielny skrypt ERM w którym należałoby sprawdzić nr wędrownego stworzenia i w zależności od gracza zmieniłby poziom agresywności. Co nie jest proste w wykonaniu.

Nomad PW
14 czerwca 2007, 14:49
Witam
Mam takie pytanie:
W jaki sposób ustawić dla danego bohatera 2 różne awatary w ten sposób, żeby zmieniały się cyklicznie z dnia na dzień?

Cichy PW
16 czerwca 2007, 12:31
Mam problem z mapą do LERM 5.0, którą niedawno stworzyłem. Uruchamiam ją z dołączonym oddzielnie plikiem .erm. Postępuję zgodnie ze wskazówkami (bez WoGifikacji) i pojawia się kilka błędów, które tworzą pętlę (tzn. nie da się ich ominąć). Potrzebuję pomocy. Czy to może być wina Nowych Ulepszeń (polecenia w mapie są prawidłowe, sprawdzałem wielokrotnie)? Dla pewności dołączam screeny i skompresowaną rarem mapę:
błąd 1
błąd 2
błąd 3
błąd 4
mapa (trzeba odczekać 10 sekund, zanim pojawi się przycisk POBIERZ)

Altair PW
16 czerwca 2007, 14:24
Polecenia wcale nie są poprawne! W krypcie na powierzchni ustawiłeś polecenie:
/G< straż 1 60 100 straż 2 61 80 straż 3 159 50 straż 4 159 50 straż 5 159 50 straż 6 61 80 straż 7 60 100 zas 6 100 zas 7 10 zas 5 20 art 1 dow art 2 d-mocy //

a powinno być:

/G straż 1 60 100 straż 2 61 80 straż 3 159 50 straż 4 159 50 straż 5 159 50 straż 6 61 80 straż 7 60 100 zas 6 100 zas 7 10 zas 5 20 art 1 dow art 2 d-mocy //

Niestety kodu skryptu nie dopracowałem na tyle aby ignorował wszystkie błędne dane ;P

Cichy PW
16 czerwca 2007, 16:24
Ups, przegapiłem błąd :D
Więc może to być wina Nowych Ulepszeń?
A czy u ciebie mapa działała?

SuperEDIT: Nie uwierzysz - usunąłem ten JEDEN błąd i mapa zadziałała. Mimo to dzięki :):):):)

AltairAltairTak? A o czym ja pisałem w poprzednim poście? Gdybym znalazł inne błędy to bym napisał. Należy czytać ze zrozumieniem :)

Micki PW
27 czerwca 2007, 16:30
Ja w skryptach jestem kompletnie tępy. Dlatego proszę o pomoc.
Chciałbym, żeby puste artefakty dodawały ileś do umiejętności pierwszorzędnych.
Czy mógłby mi ktoś napisać ogólną postać skryptu i numery tych artefaktów?

qwerty PW
5 lipca 2007, 02:07
Witam, wie ktoś może jak zmienić skrypt gildii najemników (script21.erm) tak, żeby wysłane jednostki poruszały się z większą prędkością niż 1 pole na turę (np. 3 lub 5 na turę...)?

Altair PW
5 lipca 2007, 11:29
Nie można tego zmienić niestety. Przynajmniej ja nie znam żadnego na to sposobu.

Acid Dragon PW
5 lipca 2007, 12:23
hmmmm... A gdyby tak cały skrypt kazać powtórzyć 3 razy?

AmiDaDeer PW
5 lipca 2007, 13:33
To - o ile mi się dobrze zdaje - wysłałby trzy razy jednostkę. :P
Oczywiście się mogę mylić.

Altair PW
5 lipca 2007, 22:23
Acid Dragon:
hmmmm... A gdyby tak cały skrypt kazać powtórzyć 3 razy?

Gdyby to było takie proste. :)

Ginden PW
6 lipca 2007, 10:31
A gdyby własnoręcznie napisać skrypt przesuwający stworzenie o 1 pole...
Dam to:
Sprawdź czy w kierunku przesunięcia nie ma czerwone/żółtego pola
przesuń o 1 pole
Sprawdź czy w kierunku przesunięcia nie ma czerwone/żółtego pola
przesuń o 1 pole
Sprawdź czy w kierunku przesunięcia nie ma czerwone/żółtego pola
przesuń o 1 pole

Altair PW
6 lipca 2007, 12:00
Można, ale za dużo przy tym roboty. Jak chcesz to napisz taki skrypt. ;)
strona: 1 - 2 - 3 ... 30 - 31 - 32 ... 81 - 82 - 83
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel