Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Heroes V - Tribes of the East [Dzikie Hordy]
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14

Sheensherr PW
17 marca 2007, 19:25
Niedawno dowiedziałem się, że ma powstać drugi dodatek do HoMM V (niestety nie pamiętam tytułu). Miałby dojść nowy zamek - Twierdza z behemotami, goblinami, cyklopami itd. Także nowe jednostki neutralne, nowi bohaterowi oraz 2 typy bohaterów w każdym zamku. Jeśli ktoś ma też jakieś informacje o tym projekcie niech pisze!

Alamar PW
18 marca 2007, 09:06
O tym, że maja być co najmniej dwa dodatki, wiadomo już od czasów tworzenia HV. Co w nich będzie, to jednak tajemnica (teraz wiadomo, co się znalazło w pierwszym). Wszelkie informacje o drugim dodatku, to na razie tylko czyste spekulacje (łącznie z nową frakcją) - nawet jeśli któryś z graczy coś wie, to najprawdopodobniej ma zakaz wypowiadania się na ten temat (przynajmniej tak sądzę).
Dwóch typów bohaterów nie będzie, bo zaburzyło by to równowagę frakcji (czytaj: Ubival to lenie).

A następnym razem przeczytaj odpowiedni temat (o HV), zanim zadasz pytanie, zwłaszcza w nowym temacie.

Alamar PW
5 kwietnia 2007, 20:10
http://mightandmagic.uk.ubi.com/

...reszta wkrótce na głównej (bądź nie :P).

EDIT:
wysmarowane :P

DArkon PW
6 kwietnia 2007, 00:37
Ciekawe czy na ten dodatek, też będzie się tak z utęsknieniem czekać jak na Kuźnie Przeznaczenia heh, a co do samego zamku i jednostek, mnie się podoba, tylko ten Pao-Kai dla mnie brzydziej wygląda niż w Dark Messiah, no i szkoda że nie ma Behemotków, przecież to podstawowa jednostka po Cyklopach i Orkach, Goblinach też, heh widać że twórcy idą na Innowacje i chcą nam dać coś nowego. Pozdrawiam.

Dark Dragon PW
7 kwietnia 2007, 13:42


Dodatek zapowiada się b. ciekawie. Jedno jest pewne - kiedy to wyjdzie to od razu to kupię ;)

tymolord PW
7 kwietnia 2007, 14:56
E tam, mi się nie bardzo to podoba. Miasto krasnoludów nie było złym pomysłem, ale było fatalnie wykonane. Jakie tu są jednostki w tym mieście? Wiem na razie że cyklopy, centaury i orki.

Alamar PW
7 kwietnia 2007, 16:15
http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?p=139103#139103

- The orcs come from the Plains of Ranaar;
- The orcs do not acknowledge the use of magic and are able to disrupt enemy magic;
- The racial ability of the Orcs, battle rage, works by each creature having an adrenaline bar in battle. The bar fills after each successful or missed hit, the amount of adrenaline in their blood determines how large is the bonus added to hit points, attack, speed;
- One of the orc town's unique buildings is a slave market, where you can sell unneeded troops for resources;
- Alternative upgrades will bring 49 new creatures, for example instead of the traditional archmages, you will now be able to recruit battle mages, which can inflict higher damage when shooting, but are unable to cast any spells;
There will be 3 campaigns;

MCaleb PW
7 kwietnia 2007, 16:56
Zakładam, że niektórym potrzeba tłumaczenia tekstu z poprzedniego postu (tłumaczenie tłumaczenia :P).

- Orki pochodzą z Równin Ranaar;
- Orki nie potrafią używać magii, ale są zdolne do zakłócania zaklęć;
- Zdolność rasowa Orków to szał bitewny, działa na każdą jednostkę posiadającą pasek adrenaliny w czasie walki. Wypełnia się po każdym udanym lub nieudanym trafieniu, ilość adrenaliny w ich krwi wpływa na ich dodatkowe współczynniki - punkty życia, atak, szybkość;
- Jedną ze specjalnych budowli w mieście orków jest targ niewolników, gdzie można sprzedać zbędne jednostki w zamian za zasoby;
- Alternatywne ulepszenia przyniosą 49 nowych jednostek, na przykład zamiast zwykłych arcy magów, można powołać magów bitewnych, którzy zadają większe obrażenia przy strzelaniu, ale nie potrafią używać magii;
- Będą 3 kampanie.

W razie błędów proszę mnie poprawić - robię to bez słownika. :P
Można je dołączyć do newsa na głównej.

Dark Dragon PW
7 kwietnia 2007, 20:35
Cytat:
Orki nie potrafią używać magii, ale są zdolne do zakłócania zaklęć;
To odrobinę na podstawie H4. B. fany pomysł.

Cytat:
Zdolność rasowa Orków to szał bitewny, działa na każdą jednostkę posiadającą pasek adrenaliny w czasie walki. Wypełnia się po każdym udanym lub nieudanym trafieniu, ilość adrenaliny w ich krwi wpływa na ich dodatkowe współczynniki - punkty życia, atak, szybkość;
Zapowiada się ciekawie

Cytat:
Jedną ze specjalnych budowli w mieście orków jest targ niewolników, gdzie można sprzedać zbędne jednostki w zamian za zasoby;
To wzięte z H3. Wspaniały pomysł, brakowało mi tego budynku.

Cytat:
Alternatywne ulepszenia przyniosą 49 nowych jednostek, na przykład zamiast zwykłych arcy magów, można powołać magów bitewnych, którzy zadają większe obrażenia przy strzelaniu, ale nie potrafią używać magii;
Marzyłem o czymś takim. Według mnie to zwiększy grywalność.

Field PW
8 kwietnia 2007, 15:16
Jeżeli chodzi o targ niewolników... Ktoś tego w ogóle używa? Dla mnie jest to nieprzydatny budynek (ale ja w ogóle nie lubiłem nigdy Stronghold, więc mogę się mylić). Moim zdaniem niezbyt trafiony pomysł.
Co do natomiast braku możliwości rzucania zaklęć - ciekaw jestem jak to wyjdzie w praktyce... Ubiwał wpadł na dobry pomysł. Miejmy nadzieję, że go nie skopią.
Co do reszty - cóż... trzymam kciuki, aczkolwiek informacja, że dodatek nie wymaga podstawowej wersji gry coś jest dla mnie niezbyt odpytmistyczna.

Trang Oul PW
8 kwietnia 2007, 16:01
Ja używam gildii najemników/targu niewolników, jak przyprowadzę jednostki z innego zamku albo jak mi brakuje jakiegoś surowca.

tymolord PW
8 kwietnia 2007, 16:48
Niedowiedziałem się jakie jednostki ma te miasto. Jeśli chodzi o orków: nie umieją korzystać z magii, ale zakłócać zaklęcią- to jest całkiem ciekawe. Adrenalina- ciekawe, ale sam nie wiem co o tym myśleć.

Dru PW
9 kwietnia 2007, 11:25
Po kolei:

Skład Jednostek w Twierdzy – Wydaje mi się, że będzie różnorodny, mam nadzieje, że znajdzie się w nim cyklop, czy behemot.

Alternatywne Ulepszenia Jednostek – Świetny Pomysł!. Dzięki temu grywalność powinna się zwiększyć dwukrotnie :). Pamiętam jak kiedyś w starej Twierdzy Smoka, wpadł ktoś na taki pomysł i został chyba przekazany Fabricemu, więc możliwe, że go wykorzystali :P.

Targ Niewolników – Tez bardzo dobry pomysł, pasujący do klimatów tejże nacji.

Brak Gildii Magów w Zamku - Jeśli to wprowadzą chyba zamek nie straci wiele na tym. Osobiście mi jest to obojętne...

Pasek Adrenaliny – nie rozumiem zbytnio jak to będzie działać w praktyce i jak wpłynie na samą mechanikę gry...

Czego oczekuje jeszcze od dodatku:

Zwiększenia Liczby stworów neutralnych bo to co jest w tej chwili to prawie tyle co nic...

Wprowadzenia dwuklasowych bohaterów na zamek, gdyż jakby nie patrzeć brakuje tego trochę...

Zrobienie normalnego interfejsu budowy lokacji w zamku!

Dodanie bohaterowi z Inferno jakiegoś wierzchowca :P

Ogólnie rzec biorąc myślę, że warto będzie czekać na ten dodatek ;)

DArkon PW
10 kwietnia 2007, 03:05
Prawdopodobnie osoby, które odwiedzają Celestial Heavens tak jak ja zwróciły (bądź zwrócą) uwagę na komentarz Eternora do newsa o Tribes of the East:

"(...) to the Russian game developers conference, which happened from 6th till 8th of April, where they saw presentation for Tribes of the East. According to this presentation, cyclops will be a level 7 creature and will have the ability to eat and throw goblins. Female orc shamans will be able to sacrifice goblins. Also, if you are going to loose a battle, goblins can turn against you and fight at the opponents side."

(źródło - http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=1175794288)

Trzeba przyznać, że jeśli ta nieoficjalna informacja miałaby się potwierdzić mielibyśmy bardzo "interesującą" frakcję. Bo jak takową nazwać gdy jej jednostki zjadają lub rzucają innymi jej jednostkami :P Jak to było w Dark Messiah of Might and Magic.

Field PW
10 kwietnia 2007, 11:05
Oby, oby... ;) Przypomina mi się czerwona mana z Magic: the Gathering ;)

DArkon PW
10 kwietnia 2007, 16:26
Pozwoliłem sobie to przetłumaczyć:

(...) na rosyjskiej konferencji deweloperów gier, która odbyła się w dniach od 6 do 8 kwietnia, gdzie zobaczyli prezentację Wschodniej Braci Tribes of the East. Zgodnie z tą prezentacją Cyklop będzie jednostką z 7 lvl poziomu, a jego zdolnością będzie zjadanie i rzucanie Goblinami . Orkowa Szamanka będzie posiadać umiejętność składania Goblinów w ofierze. Poza tym A także, jeśli przegrasz przegrywasz walkę, Gobliny mogą obrócić się przeciwko tobie i walczyć po stronie przeciwnika.

MCaleb: Spróbuj mi te przekreślenia (i wybielenia) wymazać, to obedrę ze skóry.

Xian PW
10 kwietnia 2007, 18:11
Nigdy nie przepadałem za zamkiem mocy, no może w I części Herosów miał coś w sobie, ale informacje które zostały póki co przedstawione, powodują, że naprawdę zaczynam przychylnie patrzeć na tą frakcje. Oby Behemoty nie okazały się plotką [i nie wyglądały jak te z IV...].

Alamar PW
10 kwietnia 2007, 23:26
Kilka "nowin" (a raczej poszerzonych informacji) z Heroes Community:

- Artifacts combo are mentioned as "combo-based Artifact Power Link" (notka: pomiędzy Artifact a Power Link najprawdopodobniej powinien być przecinek, co zmienia "nieco" wydźwięk tego zdania w oryginale - na stronie Ubi). In the french description, it is specified that bonuses are unlocked when completing an artifact set.
Premie artefaktów łączonych są odblokowywane po zdobyciu zestawu. Teraz pytanie (nie moje) - czy działa to jak w H3 (zebrany cały zestaw) czy jak np. w Diablo 2 (część premii odblokowana po zebraniu tylko kilku części zestawu)?

- The "unique ability" of the Orcs is named "Battle Rage". In french, it is said that it allows Orcs to be more and more powerful after each attack.
Zdolnością rasową orków zwie się Szał bojowy. Orki z każdym atakiem stają sie coraz bardziej potężne (pasek adrenaliny).

- Without possessing capabilities for magic sciences, protected by weak armors, the army of Orcs, nevertheless, is capable of resisting the strongest magicians of Ashan, and it is extremely dangerous in the attack.
Nie posiadająca zdolności nauki magii, chroniona przez słaby pancerz, armia orków, mimo tego wszystkiego, jest zdolna oprzeć się najsilniejszym magom w Ashanie, a także jest niezwykle niebezpieczna podczas ataku.

- New spells and new structures on the adventure map. New magic objects and the unique collections of the artifacts of identical nature, giving to player additional bonuses and possibilities depending on the obtained quantity.
Nowe czary i budowle na mapie. Nowe lokacje magiczne oraz unikatowe kolekcje artefaktów o identycznym charakterze, ofiarujące graczowi dodatkowe premie i możliwości, zależnie od ilości zgromadzonych artefaktów.

Alamar PW
11 kwietnia 2007, 18:57
http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?p=139792#139792

W skrócie:
Zestaw jednostek zielo... pomarańczoskórych:
1. Goblin
2. Centaur
3. Ork wojownik
4. Ork szaman (sądząc po obrazkach to jednak będzie szamanka)
5. Watażka orków (warlord nie ma polskiego odpowiednika)
6. Pao-kai
7. Cyklop

Jeden z budynków specjalnych orków (drugi to targ niewolników) ma zwiększać umiejętność szału bojowego - jeśli dobrze przeczytałem ma się to zwać Heaps of Trophies (Stos Trofeów).
Orki będą mogły rzucać tylko czary na mapie przygód (Town Portal, Dimension Door, Summon Creatures, Summon Boat).
Regeneraci :P (FJP) nie będą alternatywnym ulepszeniem Przystani (np. swordsman zamiast tarczy i miecza dostanie do łapek miecz dwuręczny). (podobno Nival zaprzeczył tej plotce, ale nie jest to do końca pewne)
Co do dezercji goblinów - ma ona się uaktywniać, jeśli oddział ten straci 3/4 swego stanu osobowego z początku walki.
Pasywne zachowanie armii orków (obrona, czekanie, itp.) ma powodować obniżanie statystyk (prawdopodobnie chodzi o kurczenie się paska adrenaliny).

Dark Dragon PW
11 kwietnia 2007, 21:10
Na co może ulepszać się Pao-kai?

МЦалэбМЦалэб`Pao-kai_upg' undeclared (first use this function)
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14
temat: Heroes V - Tribes of the East [Dzikie Hordy]

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel