Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Absurdy
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 7 - 8 - 9

Dark Dragon PW
28 marca 2007, 14:47
To było na mapce z RoE.

avatar PW
28 marca 2007, 15:09
Cóż, bawiąc się edytorem map nie raz widziałem taki komunikat - w edytorze wiele obiektów ma limit. W grze nigdy - ale też za bardzo z tą wiedzą nie kombinowałem :)

Altair PW
28 marca 2007, 15:15
Otóż w grze też istnieje taki limit szczególne jeśli chodzi o niektóre obiekty.

Dark Dragon PW
28 marca 2007, 15:45
Ale ja miałem tylko 2 zamki. WoGóle nie modyfikowałem tej mapki.

avatar PW
28 marca 2007, 17:21
Owszem, w grze istnieje taki limit, ale... mapę tworzy się najpierw w edytorze :) Jak ilość obiektów nie przekroczy limitu w edytorze, to mapie raczej też nie, bo skąd? Przynajmniej tak mi się wydaje :)

Ginden PW
28 marca 2007, 20:06
A jaki jest limit czego? Ja zauważyłem, że 1 mapa kampanii "In the Wake of Gods" jest "kodoodporna" (Gorynicz się ustawia znowu na mapie po pokonaniu).

Seener PW
29 marca 2007, 21:53
Czemu od pewnego czasu pojawia mi się na monitorze od początku gry jakaś liczba (co turę się zwiększa) i zmniejsza się ona o 1 co sekundę ? Wiem, że to błahostka ale to jest strasznie irytujące.

Ginden PW
30 marca 2007, 18:46
Mi doszło do sytuacji (na specjalnej mapie), że walczyło dwóch dowódców. Obaj ich bohaterowie mieli Eliksir życia. Jeden z nich był na 75 (!) poziomie, drugi na 41. Po 2 godzinach walki wygrał ten na 75 poziomie (morale). Absurd jest ten, że jednostka teoretycznie 2 razy silniejsza nie może sobie dać rady z słabszą.
@seener:
nie masz włączonego czasu tury?

Micki PW
5 kwietnia 2007, 17:15
Gdy walczyłem z komputerem na mojej mapie. Mój przeciwnik połączył 39996(!) Nomadów. Zaatakowałem tak zaopatrzone miasto. Pisało pod nimi coś takiego: -21456 (mniej więcej, może nie połączył wszystkich). Pokonałem Nomada jednym strzałem 700 Kuszników. Po bitwie straciłem 728 tysięcy punktów doświadczenia.

Nemomon PW
5 kwietnia 2007, 18:09
@Micki: Z reguły jak ma się za dużo jednostek i chce się je połączyć w jeden oddział, to znikają. 40k jest już taką liczbą. Ewentualnie, jak z moimi driadami, pojawia się jakaś ujemna liczba, a dopiero po chwili znikają. Ale nigdy nie spotkałem się z czymś takim w czasie bitwy.

EDIT: Ja wczoraj połączyłem 100k Liczy i mi nie zniknęły. Ale przysiągłbym, że jak raz odsejwowałem i połączyłem jeszcze raz, to mi zniknęły. Może od jakieś zmiennej to zależy.

Cichy PW
6 kwietnia 2007, 11:14
Kiedyś połączyłem w H2 dwa oddziały po 9999 czarnych smoków (taka "dziwna" mapka była). Wyszło... zero, które zadawało zero obrażeń i miało wytrzymałość... 1. Podobnie musi być w H3 (nie próbowałem).

Alamar PW
6 kwietnia 2007, 12:21
W H2 jest limit 32 tysiące jednostek, później licznik się "przekręca" i jednostki znikają -
masz -32k jednostek, zaś na polu walki 0 (i się nie ruszają), a po walce taki oddział znika (spróbuj nekromancji na 90%, to szybko zobaczysz powstające i znikające legiony szkieletów).

Ginden PW
6 kwietnia 2007, 15:34
Mam nadzieję, że w WoGu 3.59 to poprawią... Ile chłopów trzeba aby pokonać 100 błękitnych smoków?

Trang Oul PW
6 kwietnia 2007, 15:56
Sprawdź.

Acid Dragon PW
6 kwietnia 2007, 16:37
Nie, tego prawie na pewno bez kodu źródłowego zrobić się nie da.

Nikt po prostu nie przewidział, że ktoś będzie na tyle nienormalny, żeby zebrać 32 000 jednostek :P. Po cholerę? :P

A chłop wystarczy jeden. O ile skyptowo da mu się 1 000 000 HP :P

Alamar PW
6 kwietnia 2007, 16:51
Pograj w H2 na największych mapach (6 zamków nekromanty + szpadel) i powalcz z legionami stworów (3600 szkieletów po walce), to zobaczysz jak szybko można dorobić się 0 szkieletów. :P
O kombinacji 1 duch + pełny legion (4000) chłopów nie muszę chyba wspominać?

W H3 przyrost jednostek neutralnych został trochę przyhamowany, inaczej ta sytuacja by się powtarzała.

A 1 mln HP to jednak chyba wciąż za mało na błękitnego smoka. :P

Nemomon PW
6 kwietnia 2007, 17:20
Powtarza się, ale mniej. W około 3-im miesiącu można co walkę otrzymywać 500 Duchów, albo i więcej. A ich umieralność jest niska. Może i przyrost jest niższy, ale karmiczne batalie robią swoje.
Ten milion HP może by wystarczył, jeżeli chłopkowi zwiększyło by się jeszcze atak i obrażenia. Jeżeli nie, to prawdopodobnie "nieskończoność" HP nawet by nie pomogła.

>>>>A w przypadku walki Cragiem Hackiem na 80 levelu?
Crag Hack nie może być na 80 levelu, gdyż jest to Ghost Level.


Ginden PW
6 kwietnia 2007, 17:33
A w przypadku walki Cragiem Hackiem na 80 levelu? 50000 chłopów wystarczyłoby by pewnie aby zabić 20 błękitnych. Inna sprawa, że doświadczenie jednostek masakruje. Maksymalnie doświadczony chłop z eliksirem życia i sztandarem wojennym potrafi pokonać pikiniera.

Trang Oul PW
6 kwietnia 2007, 20:22
>>Ten milion HP może by wystarczył, jeżeli chłopkowi zwiększyło by się jeszcze atak i obrażenia. Jeżeli nie, to prawdopodobnie "nieskończoność" HP nawet by nie pomogła.

Minimalne obrażenia to 1, więc taki chłop zabiłby 100 błękitków po 100 000 tur.

Acid Dragon PW
6 kwietnia 2007, 20:34
god....... czepialscy się znaleźli..... jakby już zadawanych obrażeń czy ataku nie można było zwiększyć :P.

Trang OulTrang Oul>>god
Że co?
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 7 - 8 - 9
temat: Absurdy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel