Witaj Nieznajomy!
|
temat: Grafika komnata: Jarmark Cudów |
wróć do komnaty |
Nevendar |
Moje pierwsze dzielo to "przekolorowanie" i wprowadznei ekilku zmian w Lucyferze. Pierwotna forma: Moja przeróbka: |
tymolord |
Całkiem fajny obrazek, ale trochę za mało kolorów. Przy bokach powinien być trochę ciemniejszy a na środku jaśniejszy :) |
Nevendar |
Wydaje mi się, że taki jest właśnie ładny. Połączyłem w tym obrazku prostotę i piękno. |
Lucyfer Kreegan |
Ładny? Ja ładny?! Tożto profanacja! Wpierw moją osobę zgłasza się jako... maskotkę! A potem obraża się mnie taką marną... kolorowanką! Oto jak powinienem zostać przedstawiony - http://img101.imageshack.us/img101/443/lucekqi9.png i nie ważcie się znowu kalać mego wizerunku. No, chyba, że naprawdę dobrze wyjdzie. |
tymolord |
Eeee... A Ty zkąd? To twój pierwszy post Lucyfer? (On się tu pojawił przez Ciebie, Nevendar!) |
AmiDaDeer |
Lucyfer jest nie poraz pierwszy (wypowiedział się na temat swojej armii, ale niestety - takowej armii już nie ma). A ja uważam, że maskotka nie jest potrzebna (Kwasowa Grota to nie jest żaden klub piłkarski :P). |
Dark Dragon |
Zamieszczajmy tu linki do tapet z gier M&M. Każdy fan tych gier z pewnością lubi sobie od czasu do czasu udekorować pulpit taką tapetką ;) H4 WoW http://www.abcgames.sk/udaje/wallpapery/14/1425.jpg http://www.abcgames.sk/udaje/wallpapery/14/1426.jpg Później dodam jeszcze kilka ;) |
Alamar |
Czy ten temat jest konieczny? Wejdź na pierwszą, lepszą stronę o HoMM/MM, a na pewno jakieś tapety znajdziesz. Google też jest bardzo pomocne. |
Cheshire |
Ciekawa grafika przedstawiająca diabła |
avatar |
Nie chciałem zakładać nowego wątku, gdyż poszukuję odpowiedzi na pytanie czy się da. Prośba nie jest związana z Herosami, ale wyjaśnię na przykładzie herosów :) Czy można w gimpie nie umiejąc malować, tylko bawiąc się filtrami i bardziej zaawansowanymi narzędziami zrobić ze starego obrazka mniej więcej to samo co zdobił Ubisoft w HD Edition? |
Warmonger |
Nie można stworzyć czegoś z niczego, na pewno nie przy pomocy filtrów ;) |
avatar |
Bardziej chodziło mi o linki do samouczków jakich np. pędzli używać, jakie wartości wpisywać, jakie efekty specjalne w takich przypadkach można zastosować itd. Wiem, sam mogę sobie wygooglować, chodzi mi tylko o ukierunkowanie wśród setek możliwości gimpa, którymi 'poddziałami' się zainteresować. |
Kastore |
Możesz się też pobawić z Prismą, ale wtedy musisz się liczyć z tym, że obrazki będą stylizowane. |
avatar |
O tym nie pomyślałem. Dzięki! Sądzę że w prezentacji w power poincie aż tak nie będzie to razić, jeśli wszystkie grafiki dam w jednolitej stylistyce. |
Szaman |
Cytat: No nie przesadzajmy... coś już jest:) Ubisoft robiąc swoje HD jako bazę użyli starych defów. Avatarowi chodzi o zrobienie coś "HD" co jest "SD"... takie przeniesienie 1:1.Nie można stworzyć czegoś z niczego, na pewno nie przy pomocy filtrów ;) Faktycznie, za pomocą samych filtrów tego się nieda (choć niektóre same w sobie mają takie zdolności, ale efekt nie będzie 1:1). Wątpię, czy się znajdzie skrypto poradnik który będzie się nazywał "from SD to HD for dummies". Wszystko zależne jest od danej grafiki i fantazji autora "HD". Czasem sam się bawię w takie HD. np: zwiększenie rozmiary obrazków, które pierwotnie mają rozmiary tylko 800x600 na 1920x1080. Przykład: Oryginalna grafika (800x600) Moje przerobione HD (1920x1080) EDIT: Najlepiej widać różnice w nowym oknie w pełnej rozdzielczości. |
Hiro |
Kiedyś z ciekawości sprawdzałem, czy da się to osiągnąć jakimś, cytując reklamy w internetach, "jednym prostym trickiem". Trzeba przyznać, że pomimo wątpliwej jakości całego przedsięwzięcia H3 HDE na nowych jednostkach faktycznie są detale, które zostały po prostu narysowane. Fajnie to widać na przykładzie jaszczurki: Zielone strzałki wskazują obszary które wcześniej były niewyraźną plamą, zaś po liftungu - złośliwi powiedzą, że mniej niewyraźną plamą, da się jednak rozróżnić poszczególne zęby w gębie czy pióra strzał. Niestety jednak przeważają części które właśnie zostały poddane albo zwykłemu filtrowi wyostrzającemu (czerwona strzałka), albo po prostu otrzymały wyraźnie zarysowane krawędzie (tych jest najwięcej i podejrzewam że właśnie one są odpowiedzialne za lekki "efekt HD" przerobionych jednostek; tutaj np. klatka piersiowa stwora). Reasumując: twórcy nie poszli na całkowitą łatwiznę, lecz odwalili minimum roboty, tak aby nie można było im zarzucać potraktowanie oryginalnej grafiki filtrem. :) PS. Za tę mylącą grafikę promocyjną ktoś powinien solidnie dostać w tyłek. |
avatar |
Tak, ta grafika promocyjna to popis PR-owców Ubisoftu, którzy potraktowali wieloletnich graczy jak idiotów :) |
Andruids |
Poddałem rendery Kasi i Lucka z przerywników H3 małemu powiększeniu i liftingowi. Wrzucę to tutaj, bo czemu nie. |
temat: Grafika | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel