Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Wojny Bogów
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

avatar PW
14 stycznia 2007, 20:18
Viktoriuszu - a ja zawsze ceniłem cyników. Co prawda taki nigdy nie będę, ale masz we mnie wiernego czytelnika :)

Vader: obiecaj mi, że skończysz przynajmniej jedną kampanię!

Phoenix PW
14 stycznia 2007, 20:45
Uroczyście przysięgam, Avatarze.
Prawie skończyłem...
Czy mógłyś mi służyć radą i pomocą, jeśli będę miał problemy z tym Wilkołakiem?
Acid mi nie pomoże(może), a czytałem jednego twojego posta, w który mówiłeś, że udało ci się dodać nowe obiekty do WoGa! Proszę...

avatar PW
14 stycznia 2007, 20:59
Umiem (umiałem) kiedyś dodać nowe obiekty do edytora SoD. Były one niekompatybilne z WoG. To znaczy, na mapie podczas gry były poprawnie wyświetlone, w edytorze WoG działy się cuda... Jeśli chodzi ci o dodanie nowej jednostki (Wilkołaka) jest to niemożliwe - można tylko zastąpić starą animację nową...

Quba Drake PW
14 stycznia 2007, 21:25
>>Nie zamykaj tego tematu, gdyż będą tu przedstawione i ocenianę kampanie mojego autorstwa o tej własnie fabule.
To znaczy moja kampania się nie liczy, gdyż będą to tylko kampanie twojego autorstwa, rozumiem, czyli moja pomoc jest całkowicie zbędna.


Phoenix PW
15 stycznia 2007, 16:15
@Quba
Mój błąd! Sorki! Jasne, przedstawiaj swoje kampanie o tej tematyce!!! Sorki, nie chciałem cię urazić, tak napisałem, zapomniałem...
@Avatar
Ale przecież WoG Team (Slava) tego dokonał! Zaryzukuję, i spytam się Acida...

@Szanowny Acid Dragon
Pytam: Jak się WoG Teamowi udało dodać nowe jednostki? Czy mogłbyś mi powiedzieć dokładnie, krok po kroku? Proszę...

@trang oul

A co w tym poscie jest nie tak?
Trang OulTrang OulNajpierw zacznij od pisania postów z sensem.

Acid Dragon PW
15 stycznia 2007, 20:22
Póki co, dodawać do gry nowe jednostki potrafi tylko Slava i gwarantuję, że nie ma procedury "krok po kroku". Dżizas....... Czy wy do ciężkiej łasicy naprawdę myślicie, że do tworzenia WoGa istnieje jakakolwiek instrukcja? opis? przepis? procedura? algorytm? PODRĘCZNIK?

Nigdy nie było, nie ma i z pewnością nie będzie.

Phoenix PW
15 stycznia 2007, 20:33
Dzieki Acid, szkoda. Ostatnio maniakalnie rozpracowuję Heroesy, Badam Każdy plik, próbuję edytować, patrzę jek to działa...
Tak poza tematem, mogę prosić o Adres e-mail Ubisoftu? Pogadam z se z nimi...

QuiQui Znalezienie adresu e-mail firmy produkującej gry komputerowe to akurat żadna sztuka, wystarczy poszukać... No ale jak widać jesteś kolejną osobą, która prosi o coś innych, zamiast samemu się ruszyć. Znalezienie tego adresu to zapewne nie więcej niż wbicie 20 znaków na klawiaturze i parę kliknięć myszą. Ale nie, podajcie mi adres, bo mi się nie chce.

A inna sprawa to to, czy Ubisoft będzie chciał pogadać "z se" z tobą... jakoś obstawiam że niekoniecznie :P.

AmiDaDeer PW
17 stycznia 2007, 16:44
Ja sądzę, że UbiSoft "pogada" na pikantno (z chili, piri piri i tabasco!).
A tak w ogóle, to kampania się tworzy - niedługo będzie gotowa. Ale fabuły zdradzić jeszcze nie mogę (bo znam tylko jej początek i koniec :P).

Trang Oul PW
29 marca 2007, 20:58
Jak postępy?

AmiDaDeer PW
13 marca 2008, 19:15
Huh... Przypuszczalnie nic nie wyszło. Jak zwykle...

Dragonar PW
3 czerwca 2008, 21:44
Ja chciałbym stworzyć patch do WoGa na polskie Menu. Czy można skopiować ikonki z SoD i zainstalować w WoGu? Czy próbował ktoś tego? CZY będzie to wyglądało estetycznie?

Field PW
3 czerwca 2008, 21:52
Grafiki Ci nie znajdę, ale ktoś próbował.
Jeśli dla Ciebie estetyką są wycięte fragmenty menu z tła SoDa okalające ikony (efekt halo), to jak najbardziej :/
Ogólnie - kicha.

Dragonar PW
4 czerwca 2008, 16:58
Nie wiem czy jest to dla mnie estetyka, bo nie próbowałem jeszcze i nie widziałem tego efektu. Może z RoE lub AB będą wyglądały lepiej. Jakoś spróbuję zrobić. Coś tam podmaluję i zobaczę efekt.
strona: 1 - 2 - 3
temat: Wojny Bogów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel