Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Ciekawostki (i błędy) w Might and Magic
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13

jbnp5 PW
28 stycznia 2023, 16:41
Czy odpowiedzi na 4-te i 5-te to kolejno okno i dziś?

EDIT: Po czasie pomyślałem, że do 3-go może pasować trumna, ale to zależy od tego, co uznamy za jej użytkowanie.

uhm PW
28 stycznia 2023, 20:57
Trzecia odpowiedź wyśmienicie :) Piąta jak najbardziej też, w oryginale była "szyba", ale okno jak dla mnie jest nawet lepsze. "Dziś" nie jest właściwą odpowiedzią na pytanie czwarte, pomysł Andruidsa był bliżej.

jbnp5 PW
31 stycznia 2023, 19:51
To moja ostatnia próba. Chodzi o przyszłość?

uhm PW
1 lutego 2023, 17:32
Tak, to prawidłowa odpowiedź :)

uhm PW
7 lutego 2023, 21:10
Błąkając się po stronicach starych magazynów z grami, natrafiłem na wzmiankę o niewydanej grze ze stajni New World Computing, nad którą studio pracowało równolegle z Might and Magic VI. Robocza nazwa tej gry to Sub-Terrane i nie natrafiłem nigdzie indziej na jakąkolwiek wzmiankę o niej, ale być może gra została wydana pod inną nazwą i ktoś skojarzy, jakie były jej dalsze losy? Z tekstu wynika, że podobnie jak w przypadku Might and Magic VI, nad silnikiem 3D współpracował zespół programistów ze studia Hurricane.





Dla ciekawskich także pierwsze zakulisowe spojrzenie na produkcję M&M6 z tegoż samego czasopisma Joystick nr 077:



Udało mi się też odpalić obraz płyty z kampanii reklamowej M&M8. Wystarczył do tego WinCDEmu :P Jestem zawiedziony, były tam tylko reklamy znane z magazynów, duże logo M&M8 oraz 3 znane promocyjne obrazki w dużej rozdzielczości. Miałem ich nie wysyłać, ale macie minotaura, bo z kordelasem jest cool.


Hellburn PW
7 lutego 2023, 22:32
Czy jesteś w stanie przesłać mi duże logo MM8? Może być na priv, będę bardzo dźwięczny. :)

uhm PW
8 lutego 2023, 23:21
Wrzucę tutaj, może ktoś jeszcze kiedyś za x lat będzie robił jakąś stronkę/artykuł o M&M8 :P

Zu PW
9 lutego 2023, 04:01
Ten link chyba nie działa. Otwiera tylko mój własny storage na OneDrive.

Andruids PW
9 lutego 2023, 05:07
Mi działa.

avatar PW
9 lutego 2023, 06:45
Mnie też!

Hellburn PW
9 lutego 2023, 18:35
uhm:
Wrzucę tutaj, może ktoś jeszcze kiedyś za x lat będzie robił jakąś stronkę/artykuł o M&M8 :P
Bardzo Ci dziękuję ;).

jbnp5 PW
5 kwietnia 2023, 20:13
Nie wiem czy jest to wystarczająco interesujące, żeby tu się znaleźć. Jeśli nie to strażnik się tym najwyżej zajmie. Początkowo miałem to wstawić do przydatnych plików, ale przecież nikomu się to nie przyda, bo nikt nie moduje tej przedpotopowej gry.

W każdym razie. Rozrysowałem barwy wszystkich przeciwników z NES-owej wersji MM1. Wszystkie stwory korzystają z 1-3 palet barw(3-9 kolorów)oraz składają się z 1. “warstwy”. W praktyce wszystkie mają od 3. do 8. kolorów. W niektórych wypadkach szersza gama kolorów jest wynikiem błędu np. szara barwa u myszy czy 2 odcienie bieli(ffffff oraz fdfdfd) u króla demonów.



*Ułożenie kolorów nie odpowiada pogrupowaniu kolorów w paletach. Jeśli kiedyś zechcę zmarnować na to dodatkowe kilka godzin, to pojawi się tu aktualizacja.

Yaaqob PW
11 kwietnia 2023, 12:12
Zarąbiste! ^^

uhm PW
27 maja 2023, 12:06
Garść nowych ciekawostek:
O Might and Magic VII
O Might and Magic VI
O Might and Magic VI: Historia Przedpremierowa
Na pewno kilka rzeczy mi umknęło, jak coś pamiętacie ciekawego, dajcie znać. Nie wchodziłem też wszędzie w szczegóły, bo miałem ostatnio mało czasu do kombinowania "jak to napisać po angielskawemu", dlatego mogę rozwinąć interesujące kwestie tutaj. Pamiętajcie żeby wchodzić w podstrony, z jakiegoś powodu moderacja uważa że dzielenie artykułu nad pięć ułatwia czytanie. Jak zawsze też błagam o wybaczenie za kulawy angielski, w szczególności za zupełnie randomowe użycie przedimków.


Hibernuję teraz na dłużej, zostały już tylko duże kobyły do zrobienia, ale bez gwarancji, że do tego wrócę:
*Film przedstawiający niewykorzystane mapy M&M6 z opisaniem działających i niedziałających eventów.
*Zagubione teksty z M&M6,
*Przedpremierowe materiały z M&M7
*Przedpremierowe materiały z HoMM3

Hayven PW
27 maja 2023, 14:41
Cytat:
Early peasant variant, in a final version of the game he appears as "Q" - terribly tough enemy which is a reference to a James Bond series.

A nie przypadkiem do Q ze Star Treka (TNG)?

AmiDaDeer PW
27 maja 2023, 14:57
Na pewno chodziło o Q ze Star Treka. Nie wspominając o tym, że ten fragment zawiera błąd gramatyczny/literówkę (powinno być the James Bond series, nie a; EDIT: I tak samo the final version).

Hayven PW
27 maja 2023, 15:04
Cytat:
Nie wspominając o tym, że ten fragment zawiera błąd gramatyczny/literówkę (powinno być the James Bond series, nie a; EDIT: I tak samo the final version).

To jak już się czepiamy przedimków, wypadałoby jeszcze chyba dorzucić "An early peasant variant" i "a terribly tough enemy"...?

Hellburn PW
27 maja 2023, 21:06
Uhm, rozumiem, że to Twoje dzieło zawartość tych stron? Jeżeli tak to wspaniała robota, gratuluję!

Kastore PW
28 maja 2023, 12:09
Przecież pisał, żeby mu wybaczyć błędy w angielskim. :c
Polecam Google tłumacz, bo to już nie jest to, co ileś tam lat temu, teraz jak chcę przekopiować dłuższe wiadomości po polsku dla kolegów obcokrajowców, żeby oszczędzić czas na pisanie, to wrzucam w Google tłumacz i rzadko muszę cokolwiek po nim poprawiać.

uhm PW
28 maja 2023, 13:11
@Hayven oj, racja. Bardzo mało jest nawiązań do Bonda w M&M, więcej jest Star Treka, ale nie oglądałem tego drugiego :p.

@AmiDaDeer @Hayven Mówiłem że filologom będą krwawić oczy, poza artykułem o HoMM3 prawie nikt na TCRF nie jest zainteresowany poprawianiem moich wypocin.

@Kastore dzięki, spróbuję, do tej pory Google tłumacz był u mnie na ostatnim miejscu przy jakimikolwiek tłumaczeniu.

@Hellburn w artykułach minimum 50%-60% materiałów jest ode mnie, kilka tworzyłem zupełnie od zera. Dużo się posiłkowałem informacjami z rosyjskich forów i MM6World ru, ale musiałem dokładnie sprawdzić wszystkie znaleziska, bo niejednokrotnie chłopaki błędnie spekulowali co przedstawia grafika, dodawali obrazki w grze już wykorzystane i dużo rzeczy nie wyłapali. Gratulować to mi trzeba tylko nadmiaru wolnego czasu ostatnio :p ale dzięki, cieszę się że wam też daje radochę snucie marzeń "co by było gdyby...". Może ktoś kiedyś szarpnie się i z pomocą tych informacji stworzy do którejś gry rozszerzenie?
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13
temat: Ciekawostki (i błędy) w Might and Magic

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel