Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130

avatar PW
13 maja 2023, 18:10
Okrutny ort ci się napisał w poście, i to taki, który zupełnie zmienia sens zdania :)

tempo, nie tępo :)


Majster PW
13 maja 2023, 18:50
A, faktycznie. Dzięki za uwagę.
Już poprawione.

Podobno jestem dyslektykiem, ale zawsze to kwestionowałem.

Andruids PW
16 maja 2023, 00:14
Dopiero dziś dowiedziałem się, że ten ficzer doszedł w 1.2. To teraz jednostki z negatywnymi czarami albo rzucające miny czy inne ściany ognia mają sens!

Warmonger PW
16 maja 2023, 10:46
Chodzi o nowe przyciski akcji? Bo bynajmniej z tych screenshotów nic nie wynika :P

Andruids PW
16 maja 2023, 22:55
Tak. Chodzi o możliwość wyłączenia strzelania beholderów i ataku z powrotem harpii.

Lord Hawk PW
17 maja 2023, 10:37
Majster:
Co do Asylum, to mam podobne zdanie do Ciebie, z tym, że nie dostrzegam problemów z balansem. Ja jednak nie jestem pro player, a zwykłym casualem, więc może dlatego. :)
Asylum już przed ostatnim updatem bardzo mi się podobało, a teraz to już w ogóle jest super. Ale fakt, do tej "topki" jeszcze trochę brakuje, i mam tu na myśli jednostki: lvl 1 i 2 można by trochę poprawić by wyglądały lepiej. Nie grałem też wszystkimi bohaterami, więc nie wiem, czy są tam jakieś bugi, czy nie.

Najbardziej to chodzi mi o 7 poziom, który jest de facto vampirem na sterydach. Także na tym, że tam każda jednostka ma odporność na czary umysłu i morale, jak nekro czy żywiołaki. To ostatnie trochę nie pasuje, do wszystkich jednostek. Poza tym, ulepszona 7, traci "King 3", przez co też, wydaje się to robione na szybcika. To wszystko sprawia, że miasto jest trochę za mocne.

kz111 PW
20 maja 2023, 17:25
Istnieje mozliwosc zwiększenia rozdzielczości, bo w opcjach launchera widze tylko 800X600?


Erui PW
21 maja 2023, 00:56
Kz kliknij na okienko z rozdzielczością. Powinna ci się pokazać lista. Jeśli nie ma listy, to wejdź do: C:\Users\VOBIS\Documents\My Games\vcmi\Mods i usuń vcmi extras. Zrestartuj launchera i powinno być już wszystko w porządku.

kz111 PW
21 maja 2023, 09:46
Dzięki, ten problem rozwiązany. Okazało się że nie miałem vcmi extras zainstalowane.
Wczoraj trochę pograłem i AI coś szwankuje, bo długo "myśli" podczas swojej tury, a walka z wrogim bohaterem dzieje się w zwolnionym tempie. Poza tym, reszta śmiga dobrze.


Majster PW
26 maja 2023, 20:44
Spotkaliście się już z lądowymi statkami?

avatar PW
27 maja 2023, 00:47
Tak, to obiekt w Tides of War. Ma też wersję morską, ale (chyba) się nie generuje.

Warmonger PW
27 maja 2023, 07:03
Jak najbardziej generuje się na wodzie, ale przed zmianami w RMG mógł się trafić tylko na najprostszych szablonach (w tym Jebus).

Tym niemniej uważam, że wersja lądowa (latająca!) to zwyczajnie kiepski pomysł.

avatar PW
27 maja 2023, 08:19
Gdy mod był tworzony, innej opcji nie było :)

Majster PW
29 maja 2023, 21:45
Aha, to normalne, więc nie ma co panikować. :)
Pomimo, że rozmawiamy o latających statkach.

Lord Hawk PW
30 maja 2023, 14:14
Majster:
Aha, to normalne, więc nie ma co panikować. :)
Pomimo, że rozmawiamy o latających statkach.

Tak to normalne, że tak występuje. To takie statek widmo, jest znany z popkultury, który zamiast na wodzie, często lata, a załogą są, szkielety lub widma :)

Hayven PW
30 maja 2023, 16:34
Aj tam statek widmo, po prostu crossover z Final Fantasy :)

Dydzio PW
18 lipca 2023, 23:02
Dawno tu nic się nie dzieje - czas na małe treściwe odświeżenie informacji o stanie projektu:

O ile nie będzie dobrze uzasadnionych opóźnień to VCMI 1.3 wyjdzie 4 sierpnia.
DLa graczy PC będzie to release nastawione na ulepszenie tego co jest + definitywne rozwiązanie różnorakich problemów z rozdzielczością gry. Dla graczy mobilnych sterowanie ulegnie dramatycznemu usprawnieniu rodem ze współczesnych aplikacji/gier mobilnych.
Będzie między innymi zoomowanie mapy kółkiem myszy lub na ekranie dotykowym przy pomocy gestu "szczypania". Rozwój generatora map losowych też nie zostaje w tyle. Poprawek AI chyba w release nie będzie, ale ogólnie smażą się znaczące usprawnienia na tym polu - głównie w kwestii obrony miast i byłem w lekkim szoku gdy je testowałem.

Do tego na nadchodzącej wersji VCMI odbędzie się niedługo turniej offline - kolejny z serii turniejów PAH, więcej informacji: http://imperium.heroes.net.pl/post/88366#p88366


Natomiast motywem przewodnim dalszego release 1.4, który wyjdzie gdzieś pod koniec roku będzie multiplayer.

Warmonger PW
22 lipca 2023, 07:23
Ruszyła beta. Przez następne 2 tygodnie planujemy szlifować to, co powstało do tej pory. Potem premiera wersji 1.3. Oczywiście będziemy wdzięczni za wszelkie testy, uwagi i opinie :)

Obecny changelog wygląda tak: link.

val-gaav PW
22 lipca 2023, 11:33
"Implemented hero backpack limit (disabled by default)"

Nie jestem w stanie zrozumieć po co to zostało zaimplementowane. Ktoś naprawdę będzie chciał włączyć ten limit ?

Warmonger PW
22 lipca 2023, 11:50
Tak, pewien osobnik zrobił to z własnej inicjatywy. A potem 5 deweloperów naprawiało zarządzanie artefaktami przez kilka tygodni, bo sypało błędami na wszystkie strony :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel