Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 162 - 163 - 164 | |
Sheensherr |
Właśnie takiego programu mi trzeba było, al w Grocie nie ma RotatePica. Gdzie on jest, w paincie nie moge zbytnio przekręcać broni u samuraja. |
czarnyczarodziej |
GIMP ma wszystko co jest potrzebne w sobie (także obracanie o dowolny kąt) dlatego przyjemniej się z nim pracuje. Mi najbardziej przydała się obsługa warstw i możliwość zaznaczania obszarów o dowolnym kształcie i proste dodawanie obszarów do zaznaczenia, jak i ich odejmowanie. To wszystko i parę innych rzeczy upraszcza pracę, przez co można o wiele szybciej osiągnąć dobry efekt. I poza tym GIMP potrafi też w prosty sposób tworzyć animację - kolejne klatki otwiera się jako nowe warstwy, zapisuje w formacie gif i animacja gotowa :) |
Quba Drake |
Postanowiłem wam uchylić rąbka tajemnicy o moich nieudanych jednostkach. Dziś pokażę Smoka ostatecznego zniszczenia lub jak kto woli Smoka Armagedonu. http://img71.imageshack.us/img71/5586/bibryzbabramiikociodupanw5.png Tak na marginesie dobry humorek mnie ostatnio ogarnął._Sztuka dla sztuki czy jakoś tak, nikt nie mówił że nie można się pośmiać._W końcu śmiech to zdrowie. |
czarnyczarodziej |
Fajny :P Jak skonczę z kosiarzem, zrobie tego Behemota Wielkanocnego, który był zaproponowany na poczatku tematu ;P |
Cichy |
Może nie uwierzycie, ale w 4 godziny, za pomocą Painta, RotatePica i Gif Animatora zrobiłem Strażnika Lasu (jeszcze niedokończonego, ale sami sprawdźcie). Oto poszczególne kroki: 1. Wyciągnąłem animację strzelca (CSHARP.DEF) 2. "Zabrałem" strzelcowi łuk (animacja chodu bez niczego): http://img483.imageshack.us/img483/9167/1bezbronicw1.gif 3. "Założyłem" mu hełm krzyżowca spreparowany z hełmem krasnala: http://img483.imageshack.us/img483/4476/2bezbronijr3.gif 4. Dodałem rękę dzierżącą miecz...: http://img483.imageshack.us/img483/6865/3sbronits3.gif 5. ...I dorobiłem animację ataku. Oto animacja chodu z atakiem w przód: http://img461.imageshack.us/img461/9660/5chodataklh5.gif Najłatwiejsze było zrobienie animacji chodu (zabieram łuk, usuwam cień, dodaję miecz i hełm), a najtrudniejsze z pewnością zrobienie animacji ataku (trudno z jednostki strzelającej zrobić wojownika "wręcznego"). Jeśli dobrze pójdzie, za tydzień animacja będzie KOMPLETNA. Rozumiem, że statystyki (na razie) nie są potrzebne/podam je, gdy ukończę animację/ -- ciach -- smacznego... |
czarnyczarodziej |
Mam nadzieję, że nie zrobiłeś go tylko po to, żeby mi pokazać co w Paincie da się zrobić ;) Ale hełm chyba powinien mieć inny, ten od krzyżowca jakoś nie za bardzo pasuje, poza tym ok :) |
Ginden |
A teraz prezentacja czegoś gorszego niż można sobie wyobrazić: http://www.komputerowiec-max.republika.pl/Zielone_niewidomo_co.gif -- ciach -- |
Micki |
Ostatnio zrobiłem się dosyć leniwy i robię przekolorowaną jednostkę-Szarego Smoka. Potrzebna jest mi do pewnej mapy, a i moim znajomym się może przydać. http://img133.imageshack.us/my.php?image=cddrag01em0.png |
ponury |
Proponuje swój pomysł na projekt Chłopskiego Milicjanta. Pracuje nad samym projektem od trzech dni, ale nic mi nie wychodzi. Jak mi się uda, to za kilka(kilkanaście ewentualnie) tygodni będzie animacja (już taka porządna). |
Cichy |
@Micki - rozumiem twoje zaangażowanie, ale jakbym był leniwy, to nawet przekolorowywarki bym nieruszył :) W jakim programie przekolorowałeś złotego smoka? PS - jest trochę za podobny do diamentowego z NU. ---------------------------------------------------------------------------- Mam już animację ataków i śmierci strażnika lasu. Trzy ataki: http://img405.imageshack.us/img405/6361/5atakiwq1.gif Śmierć: http://img405.imageshack.us/img405/5001/8mierrn6.gif Animacja strażnika po otrzymaniu obrażeń: http://img157.imageshack.us/img157/7285/10puknityzl2.gif Wszystko, co do tej pory zrobiłem, w jednym GIF'ie: http://img217.imageshack.us/img217/5985/11chodpukatakideathtu1.gif |
Sheensherr |
Mógłbyś zmienic, by mieczem zatakował, nie ma go do ozdoby, zmień mu zbroj jest zbyt do strzelca podobny |
Cichy |
To ma być strzelec, który nie radzi sobie ze strzelaniem i lepiej posługuje się mieczykami. Może zrobię zamiast tego małego sztyletu drugi miecz. A jeśli chodzi o atakowanie, to nie da się inaczej zrobić (i tak atakuje zbyt szybko, szybciej niz tancerz ostrzy z H5). W ostateczności mogę wykorzystać animację strzelania jako atak przez zionięcie. |
Sheensherr |
To przenies mu miecz z lewej ręki do prawej, w lewej może mieć tarcze. A co byście powiedzieli na szlamowca z MM VII http://img126.imageshack.us/img126/4364/szlamowiecgv1.gif |
Cichy |
To nie szlamowiec! To Galaretka - maskotka Kwasowej Groty. Sam zobacz: http://www.forum.acidcave.com/topic.php?TID=517 temat o niej A jaką tarcze do leśnego strażnika byś proponował? Tę od krzyżowca nie - byłby za bardzo do niego podobny. |
Sheensherr |
Myśle, że najbardziej by pasowała, przemalowana tarcza basilisk rider z http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=16581&pagenumber=1 |
Cichy |
Racja... Ale jak mam wykorzystać JPEGa do produkcji BMP lub PNG? Tarcza ma o wiele gorszą jakość. EDIT: Nie mam Photoshopa, skombinuję w PSP (Paint Shop Pro), mam demo. |
Micki |
No to zrobiłem wszystkie klatki animacji do mojego Szarego Smoka. W Defmakerze zrobiłem wszystko, co trzeba, dałem "zapisz jako" (tą teczkę) i nie mam takiego pliku. Co robić? Mam wersję polską z Groty. |
Acid Dragon |
trza najpierw kliknąć na teczkę, aby wybrać lokalizację i nazwę pliku, a potem kliknąć na przycisk 'create def file', aby plik faktycznie utworzyć. |
Trang Oul |
Tak, jeżeli to nie same statystyki. |
vinius |
Cichy - nawet ładny :) wiesz, w sumie to chciałem, żeby bardzo podobnie wyglądał mój Liczyrzepa podczas przemiany w rycerza, ale nie chciało mi się tworzyć wszystkich klatek animacji :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel