Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 49 - 50 - 51

Hayven PW
6 stycznia 2023, 11:30
Kammer:
(z jakiegoś powodu link nie chce działać, usuń wszystko przed heroes i będzie ok)

JB działa tylko w protokole HTTP, a forum Groty od jakiegoś czasu automatycznie zamienia link na pytający po HTTPS i serwer Jaskini nie umie sobie z tym poradzić. Z tego samego powodu nie działają ludziom awatary z linków w HTTP.

uhm PW
6 stycznia 2023, 13:26
@Droopy Szanse są zawsze, tyle że musiałby się za to wziąć nowy zespół. Tak jak ktoś pisał pod postem w Jaskini, ja już z 5 lat pracowałem nad modem sporadycznie, a teraz już zupełnie mówię pas, Rosjanie od momentu rozpoczęcia prac nad Factory do HoTA zniknęli kompletnie, Orzie ma jak zawsze bardzo dużo zapału, ale projekty muzyczne i samo życie sprawiły, że kilka lat był zupełnie nieaktywny. Wersja 0.8.2 w obecnej formie była gotowa już praktycznie 3-4 lata temu, tylko Orzie upierał się przeciągać wydanie, licząc że kiedyś jeszcze prace ruszą z kopyta. O tym, że prace nie ruszą niestety było wiadomo od dawna i tylko Albert był napalony na dalszą pracę, nawet zaczął ogarniać kodowanie, ale sam niestety nie udźwignie kontynuacji. 0.8.2 wizualnie prawie nic nie zmienia, ale zawiera dużo konkretnych bugfixów i sporo pomniejszych poprawek, dlatego liczę że znajdzie się ktoś chętny kontynuować moda na tej bazie. Materiałów do tworzenia nowych zamków i potworów mamy multum, potrzeba tylko kogoś mającego mnóstwo czasu i zaparcia, bo rysowanie kolejnych klatek animacji i przerabianie trójwymiarowych modeli na pikselozę jest bardzo czasochłonne. Ragoon robił tutaj niesamowitą robotę, niestety chyba się zniechęcił, bo dołączył do nas gdy aktywność zespołu leciała na łeb na szyję. Tutaj mamy szkice line-upu, breeder i cerber po poprawkach już mogłyby być w grze:

https://i.postimg.cc/LsHT1SDB/Inferno-Creatures.png
https://i.postimg.cc/rwGjss1w/old-Agar-s-drafts.png
https://i.postimg.cc/SxbVmCzP/wip-efreet-by-dron.png
https://i.postimg.cc/7hTMkZPD/Breeder-For-deviant-art.png
https://i.postimg.cc/4nkvNRnc/Cerberus.png


@Kammer Zaraz zagaję Orziego, od lat nie sprawdzałem działania HD-Moda.

avatar PW
6 stycznia 2023, 14:42
U mnie też występuje błąd hd-moda, ale jest tylko irytujący, gdyż mod po chwili uruchamia się z hd modem.

Dark Dragon PW
18 stycznia 2023, 11:57
@uhm Pozwoliłem sobie dokonać korekty językowej w tekstach na mapie. Poprawiłem literówki, gramatykę, stylistykę i kolokacje językowe :). Do pobrania tutaj.

uhm PW
3 marca 2023, 23:03
Mam dobre wieści, chłopaki uczą SI rysować w stylu H2, efekty są po prostu nieprawdopodobne, wszystko oczywiście trzeba obrabiać, ale grafika na każdym polu nabiera miodności, komputer prawie że wypluwa kolejne wersje zamków i bohaterów. Trzymam za nich kciuki, dzieje się, oj dzieje!

Wracając do bugów, wygląda na to, że w obecnej wersji znacznej części, jeśli nie większości crashy winien jest... WoG. Platforma na której bazujemy niestety daje o sobie znać, na ten moment niewiele można na to poradzić.

Andruids PW
3 marca 2023, 23:53
Można gdzieś już pooglądać te efekty treningu SI?

Bajan PW
4 marca 2023, 12:02
Czekałem na to, ale nie spodziewałem się tak szybkich efektów. "SI" nieźle porusza się w pixel arcie już na ten moment, więc wierzę na słowo, że efekty są więcej niż udane. Podłączam się do pytania Andrzeja, czy można rozbudzić apetyt grafikami? :)

uhm PW
4 marca 2023, 16:04
Hype to nasze drugie imię, dlatego tylko delikatnie rozsunę zasłonę tajemnicy :P Portrety, artefakty i obiekty na mapie przygody wychodzą super, jeszcze nie ma pewności co będzie z ekranami miast.




Kastore PW
4 marca 2023, 19:10
Wow, niesamowite.

jbnp5 PW
4 marca 2023, 19:16
Świetnie to wygląda. Bohaterowie nie do odróżnienia od tych obecnych w grze. Można wiedzieć jaki to program?

Hayven PW
4 marca 2023, 20:03
Wygląda nieźle, ale jak najbardziej do poprawy; strasznie te twarze, a zwłaszcza ozdoby, asymetryczne; za to brak detali w tle nie przeszkadza, bo i w oryginale trudno było z reguły powiedzieć, co tam właściwie jest.

Podstawki pod ekrany miast też niczego sobie: wyglądają jak pikselarty z lat 90. Fajnie by było, gdyby dało się to jakoś zespolić z budynkami, chociaż ciekawi mnie, do czego byście takiego ekranu mogli potrzebować, skoro zestaw miast jest już chyba zamknięty...? :)

uhm PW
5 marca 2023, 12:48
Na pewno brakuje nam kilku grafik budynków specjalnych z H3 i siedlisk dla nowych jednostek dla każdej frakcji. Dodatkowo może udałoby się zrobić zamek Heretyka i Wiedźmy w stylu oryginalnych zamków, bez wielomiesięcznego modelowania w 3D i zabaw z ziarnistością tekstur, byłoby bosko. Dodatkowo zamek Derwisza miał w pierwszym próbnym projekcie świetną podstawową teksturę budynków, ale Agar zgubił gdzieś ten model :P Może SI byłoby w stanie nałożyć odpowiednie efekty na gotowy ekran miasta, by jakością nie odstępował od oryginalnych?


Edit: zapomniałem dodać, że program to Leonardo:

https://leonardo.ai/

ShEv441 PW
7 marca 2023, 12:26
W SW grałem więcej dopiero ostatnio (od premiery 0.8.2) i muszę przyznać, że to bardzo fajny dodatek. Chętnie zobaczyłbym następne wersje tego moda, jeśli użycie A.I. może umożliwić / przyspieszyć ten proces - świetnie.
Portrety jakie udostępniono wyglądają dobrze. Gdybym nie wiedział, nie pomyślałbym że autorem nie jest człowiek. Fajnie, że zespół dalej pracuje i rozwija zawartość.
Czy ten 1 model to jakiś bohater cyborg z forge? :)

Orzie PW
8 marca 2023, 11:08
We have much more of that. In fact, the development speed has been increased 20x, regarding graphics. Objectively, new versions are possible in the foreseeable future.

Disclaimer: these graphics are work-in-progress concepts which may or may not be included in the next mod version.

Some results for the last 7 days:


Some artifact drafts:


And this is how finalized graphics are supposed to look:



Much more graphical breakthroughs (and hype) is on the way.

P.S. Guys, seriously, where is the "insert image" tag?

Droopy PW
8 marca 2023, 14:35
Wow Great Job !

Kastore PW
8 marca 2023, 14:39
Absolutely amazing.

Andruids PW
8 marca 2023, 15:51
Thanks for showing these Orzie. It's definitely something to look forward to.

Orzie PW
11 grudnia 2023, 18:28


Since the team was satisfied enough with this collage and asked me to make it public, here are some goodies.

This collage is done just to crystallize our design direction for the Witch a little bit more and provide some idea on how the actual H3SW Witch townscreen could possibly look. This version is probably the last before we start sketching the actual design and composition so it could be implemented via 3D, 2D, and neural artwork combined.

What I personally like here is:

- Green sky with magenta and yellow tint
- Approximate coastal line, including the zone near the castle gates (finally a solution allowing the moat to appear natively without breaking the composition)
- Multi-story pagoda style for round buildings and huts
- Wooden bridge at the foreground (Might and Magic 8 Dagger Wound Island vibes here)
- Swamp style brick texture on the pyramid/altar placeholder
- Toltec/mesoamerican style texture on the red mage guild placeholder

What to expect from a "real" version in future:

- More Polynesian/Mesoamerican landscape and architecture
- More Quetzalcoatl and Aztec vibes to accommodate the creatures, heroes and overall Witch vibe so it's not Fortress even further
- Less urbanistic and more cult-ish design (because we have Cult of Tsantsa to feature here)
- Marketplace floating on water
- Improved or even redone Castle shape so that it's more eclectic, fortified and probably less looking like a museum :P

Kastore PW
11 grudnia 2023, 21:53
The collage is really beautiful and promising.
strona: 1 - 2 - 3 ... 49 - 50 - 51
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel