Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35 ... 162 - 163 - 164

MCaleb PW
18 marca 2007, 19:52
A oto Zróbciewreszcieanimajus:
Normalnie:
http://img370.imageshack.us/img370/5360/amztwkaanpkkc8.gif
Oraz w akcji:
http://img125.imageshack.us/img125/670/cmbkcurzw6.jpg

Oceńcie tak, jak za wszę ( od -1.2, 34, 5*6e-10 do 5, 6.2A.9F3, 853B35(E74)^6$ ).

Zdolności specjalne: Nienawidzi jednostek bez animacji i zadaje im ∞ razy większe obrażenia.

ponury PW
18 marca 2007, 20:16
MCaleb nie chce Cię denerwować, ale jeżeli tak dobrze się na tym znasz, to czemu sam nie pokazałbyś swojego talentu na forum?? Tak WoGóle to brałeś może udział przy tworzeniu Wake of Gods albo modów do niego, że tak krytykujesz same projekty? Przeczytaj pare pierwszych postów to dowiesz się po co wogóle został otwarty ten temat.

-- ciach --

MCaleb PW
18 marca 2007, 20:28
A czy krytycy filmowi tworzą własne filmy?
A czy tematy nie mogą ewoluować? (przeczytaj cały ten temat, ja byłem tu jeszcze przed założeniem go, wiec chyba mam o nim większe pojęcie)
A czy pojedyncza klatka animacji co post może być zaliczona jako spam?
(to samo ze statystykami i innymi nierealnymi projektami)

>>> czemu sam nie pokazałbyś swojego talentu na forum?
Widzisz go na awatarach niektórych grotowiczów (np. na moim), na stronie głównej i innych miejscach.

>>> brałeś może udział przy tworzeniu Wake of Gods albo modów do niego
O WoGu dowiedziałem się zbyt późno, by dołączyć do teamu (poza tym nie miałem ani dobrego sprzętu, ani podłączenia). A już do innego, tworzącego mod do niego już tak (Two Islands).

Koniec offtopa.

ponury PW
18 marca 2007, 20:49
No to szacuneczek dla Ciebie MCaleb. A czy do WoG Teamu nie mogłeś dołączyć po powstaniu WoGa, by pracować nad przyszłymi wersjami??


PS: Pokazał byś jak masz przez siebie zaanimowaną jednostkę??

PS2:A czy te projekty jako same projekty są dobre??

EDIT: Anielski Łowca po modyfikacji http://img441.imageshack.us/img441/4737/angelowcasr8.png
Do tych, którzy chcą oceniać: wiecie co robić

Sheensherr PW
19 marca 2007, 13:17
Z M&M 6. Wyszedł mi taki bo był w locie ;P


Tak wygląda samuraj:
http://img240.imageshack.us/img240/9549/samuraj2tn8.png

Tak wygląda samuraj warrior:
http://img120.imageshack.us/img120/115/samurajwarriorkx8.png

Mówcie co jest źle.

Micki PW
19 marca 2007, 14:22
A może ktoś by zrobił animację czegokolwiek?
Temat nazywa się "Nasze Własne Jednostki WoG", a nie "Nasze Własne, Bezanimacyjne Jednostki WoG".

ponury PW
19 marca 2007, 14:52
-- ciach --

A i poprawiłem Anielskiego Łowcę: http://img53.imageshack.us/img53/2587/angelowcap2jg5.png

Cichy PW
19 marca 2007, 16:43
Nie no... zaraz pęknę ze smiechu. HEH
Z tym marzeniem ściętej głowy... HEH
Z tymi ocenami... HEH
Z tym spaleniem na stosie H E H
Z tymi litaniami o dobro pojedynczych klatek wyimaginowanej reprodukcji fizycznej :P HEH
Z tymi "Odami do Bezanimacyjnych Jednostek" HEH
Z tymi "Poczuciami do ojczyzny pojedynczych klatek" HEH
Trzymajcie mnie, bo se głowę urwę.

A teraz poważnie:
Animacje może każdy tworzyć, o ile ma trochę doświadczenia (kombinowanie z klatkami animacji, nawet w Paincie) i zna kilka trików (zwykłe używanie CTR+C i CTRL+V - nie tak trudno). Po prostu trzeba się wziąć ostro do roboty (i nie chcę tu nikogo obrażać).
Polecam najpierw zrobić kompletną animację jakiegoś prostego stworka (np. goblin z jakimś hełmem i mieczykiem) a dopiero potem myśleć nad poważniejszymi projektami.

Sam zrobiłem animację krasnoluda z toporem, bucikami i kolczugą, która miała kilkadziesiąt klatek (w tym temacie kilkaset postów wstecz).

To tyle.

avatar PW
19 marca 2007, 19:00
To parę słów ode mnie. Owszem - to jest temat luźny, w którym można umieszczać swoje projekty, pojedyncze klatki, próby itd... to to w końcu powstał, by gracze mogli sobie pomarzyć... No właśnie, w czym problem? Ano w tym, że niektórym graczom uderza przez to woda sodowa do głowy. Nie wiem jak wy, ale w moim świecie, jak ktoś mi mówi, że machnął jedną klatkę w pięć minut, między kolacją a kiblem, umieszcza ją na forum i prosi o oceny a w dodatku drze się, żeby włączyć ją do WoGa... hm... czegoś tu nie rozumiem. Nie wiem dlaczego niektórym tak trudno to zrozumieć: Projekt zrobiony na szybkiego, w parę minut, bez poprawiania, bez ślęczenia nad nim godzinami, dniami, bez samokrytyki, tylko publikowania wszystkiego co wyjdzie spod pędzla w Paincie jest w 99% zły, niedobry, brzydki, paskudny, niedorobiony, koślawy i jeszcze długo by tu wymieniać inwektywy. Aby projekt miał jakąś wartość trzeba nad nim popracować, nie oczekiwać rezultatów w pół godziny, wyrzucać do kosza nieudane rzeczy, zaczynać od nowa, szlifować, dopieszczać, TESTOWAĆ... A dopiero oczekiwać jakiejś pochlebnej opinii. Smutne, ale prawdziwe. Nowicjusz musi dużo pikseli napsuć, natworzyć potworków, by powstało coś godne uwagi. To rzemiosło, które trzeba długo ćwiczyć! Pewnych rzeczy się nie przeskoczy!

Cichy PW
19 marca 2007, 20:14
Rozumiem, że istnieje takie coś jak "sztuka dla sztuki", czyli przedstawianie pojedynczych klatek animacji "tak sobie", aby ktoś to obejrzał. No więc możemy podzielić rodzaje wystawianych "dzieł" na:

- Animacje częściowe, do ukończenia

- Pojedyncze klatki, oceniane

- Pojedyncze klatki "sztuka dla sztuki"/"tak sobie"

- Pełne animacje, co wiąże się z całym opracowaniem jednostki wraz ze statystykami, siedliskiem, ulepszoną ewentualnie wersją, animacją na mapie przygody, awatarkiem i widokiem w przyroście miasta oraz w wynikach bitwy.

Micki PW
19 marca 2007, 21:10
(wypalona dziura)
Aktualnie nie robię jednostek (i tak jest ich tu sporo) z powodu braku czasu.
To jest moje ostatnie dzieło (zrobione przed brakim czasu):
http://img107.imageshack.us/my.php?image=csharp01fb7.png
Chciałbym nim zastąpić Strzelca, bo mam QuickSilvera. Animacji i tak prędko nie zrobię z wyżej wymienionego powodu.
Ponawiam moją prośbę o animację rekina z MM VII.

Sorry za tą nazwę, już ją poprawiłem.
A o moich projektach nie mówię, że są dobre.

Vatras PW
19 marca 2007, 21:32
@Micki
Proszę bardzo: http://www.robiestronedlajaj.cba.pl/rekin.rar

Acid Dragon PW
19 marca 2007, 22:34
dość na dziś. temat odblokuję jak mi się zachce zrobić tu porządek i używając WMLDPGIWZF usunę jakieś 20 ostatnich postów...

EDIT: no niech będzie... Ale jeszcze jeden taki spamerski karnawał i miotacz nie zostanie tylko w posty wycelowany...

czarnyczarodziej PW
20 marca 2007, 00:04
To ja tak skromnie, zrobiłem animację "śmierci" (wiem, że to średnio udane określenie dla takiej jednostki ;)) Kosiarza:


Mam nadzieję, że się spodoba ;)

Trang Oul PW
20 marca 2007, 00:07
Awesome! Na to bym nie wpadł.
Wydaje mi się, że powinieneś usunąć cień, gdyż to jest istota niematerialna.

Acid DragonAcid DragonNieumarli też mają cienie, nie widzę problemów. Efekt świetny, choć technicznie nie wiem, czy możliwy do wstawienia do gry (czy toto sie zmieści, jeśli jednostka akurat u góry pola bitwy będzie)

Nie wszyscy nieumarli mają cienie, np. wampiry i duchy nie mają.

Acid DragonAcid DragonWampiry mają jak najbardziej.... a duchy to chyba przez nieuwagę nie ;)

czarnyczarodziej PW
20 marca 2007, 00:50
Dzięki za uznanie (pomysł wiąłem z anioła z H5 :))

Co do cienia to jego obecność zależy chyba głównie od chęci twórcy, bo w H3 cień mają wszyscy nieumarli (wampiry, smoki i upiory też), za to nie ma go np. feniks :)

Acid DragonAcid Dragonfaktycznie.... żesz tego nigdy nie zauważyłem....

Z animacją chyba nie powinno być problemu, jak jednostka będzie w górnym rzędzie to raczej po prostu nie będzie widać części wiru, tak samo jak jest z czarem "psalm mocy" (tak na marginesie to zawsze sie zastanawiałem kto tłumaczył H3 na polski i czy nie było innych chętnych ;)). Ale jeśli uda mi się dokończyć ten projekt (a nie wiem czy będę miał czas), a z tym byłyby problemy to powinno się dać obniżyć trochę wir (ale o tym będę myślał później :))

czarnyczarodziej PW
20 marca 2007, 12:46
Animację (podobnie jak poprzednią) robiłem w programie GIMP, ma ogromne możliwości (a przynajmniej wszystko co potrzebne do takich animacji :)), ale za to jest troche nieprzyjemny w obsłudze, na początku czasem są problemy, żeby zrobił dokładnie to co ma zrobić, trzeba się przyzwyczaić :) Potem już pracuje się w miarę bezproblemowo, polecam :)

PS. Nie wyobrażam sobie robić animacji w Paincie, jeśli komuś się udało w nim coś sensownego zrobić (i nie zajęło mu to całego roku) to wielki szacunek ;)

Cichy PW
20 marca 2007, 13:13
>>>>>PS. Nie wyobrażam sobie robić animacji w Paincie, jeśli komuś się udało w nim coś sensownego zrobić (i nie zajęło mu to całego roku) to wielki szacunek ;)

Niestety, ale mojego krasnoluda CAŁEGO robiłem w Paincie, uruchamiając na raz czasami ze cztery okna. Animowalem w programie Easy Gif Animator. Całość zajęła mi około 3 tygodnie (codziennie po 3-4 godziny).
Widać, wszystko jest możliwe :P
Zresztą zobacz:
http://img259.imageshack.us/my.php?image=thebestdz7.gif

czarnyczarodziej PW
20 marca 2007, 13:24
Rzeczywiście, fajnie wygląda, na pewno w Paincie da się coś zrobić, ale zajmuje to dużo więcej czasu. Jestem pewny, że w GIMPie zrobiłbyś to samo tylko o wiele szybciej :)

A co do tego że prace się nie zapisują, to użyję standardowej odpowiedzi: "dziwne, u mnie działa" ;P A poważnie to ściągnij najnowszą wersję i sprawdź czy wszystko jest ok :)

Cichy PW
20 marca 2007, 13:38
Mi w Paincie się pracowało monotonnie, acz dobrze. Przy "ubieraniu" krasnoluda w pancerz i "podawaniu" mu broni, robiłem to automatycznie. Do "przechylania" broni i pancerza używałem RotatePica (dostępny w grocie, jakby co).
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel