Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Jarmark Cudówtemat: Hero Forge (Of Might and Magic)
komnata: Jarmark Cudów
strona: 1 - 2 - 3

Eggyslav PW
17 września 2022, 15:11
Zgodnie z obietnicą, oto jednostki Kronverku, fakcji z dalekiej i mroźnej północy:

Kobold/Kobold Kopacz




Krasnoludzki Górnik/Krasnoludzki Gwardzista




Najemnik/Łowca Nagród*




Niedźwiedź/Śnieżny Niedźwiedź




Kapłan Run/Patriarcha Run




Walkiria/Walkiria Tarczowniczka




Górski Olbrzym/Magmowy Olbrzym







*Jednostka dystansowa, miotają toporami.

Górski Krasnolud PW
18 września 2022, 11:02
Ale miło jest popatrzeć, że nie tylko mi brakuje Kronverk w Horn of The Abyss, i że inni również o nim pamiętają. Widzę jednak Eggyslav, że postawiłeś na balans, pomiędzy wizją Różka, a Ubi, ponieważ w Twoim line-upie znajdziemy rozwiązania znane z tego pierwszego (Miotacze Toporów, Walkirie, Lodowe Olbrzymy) oraz drugiego (Koboldy, Niedźwiedzie, czy Ogniste Olbrzymy), jak i jednostki, które mogliśmy zaobserwować w obydwu tych frakcjach.
Bardzo ciekawa jest wizja Kobolda, jaką zaprezentowałeś, na pewno znacznie poważniejsza od Chomików z Ubi (nie mówię, że były złe, po prostu Heroes VII miał dziwną tendencję do zalewania nas takimi niezdarnymi stworkami) no i coś, za co leci ogromny plus ode mnie - Miotacz Toporów. Cieszę się, że używając nazwy Kronverk pamiętałeś, że nie było to miasto krasnoludów, a raczej "mroźnej północy", czyli wszystkich istot, które mogły zamieszkiwać takie obszary (Szroniaki, Krasnoludy, czy wikingowie). Odnoszę wrażenie, że przez lata zapomnienia o tym projekcie, Kronverk (jeśli ktoś jeszcze o nim wspomina) raczej jest nazywany miastem krasnoludów, a to trochę krzywdzące dla jego wizerunku.
Krasnolud wyszedł bardzo bezpiecznie (troszkę za nudnawo wg mnie), którego jeśli mam być szczery, nie chciałbym widzieć na drugim poziomie. Podobnie mam z niedźwiedziem - zamiast niego, chętniej ujrzałbym Kozicę Górską, jest wg mnie ciekawsza (i pozwalałaby na zrealizowanie mojego Kronverku marzeń :D) Niedźwiedź jakoś tak wg mnie jest wepchany trochę na siłę do takich śnieżno-górskich frakcji, i oczywiście istnieją niedźwiedzie polarne, po prostu uważam, że jest wiele ciekawszych stworzeń, które można wstawić w miejsce niedźwiadka.
Jeśli miałbym odnieść się jeszcze do jakiś jednostek, to Walkiria, i Lodowy Olbrzym. Ta pierwsza w swojej podstawowej formie jest troszkę zbyt "ludzka". Nie powiedziałbym, że to boska wojowniczka, tylko jakaś średnio opancerzona kawaleria, sytuacja jednak zdecydowania się poprawia z ulepszeniem, którego nieodzownie kojarzy mi się z Żelazną Dziewicą z Age of Wonders II. :D Natomiast Lodowy Olbrzym jest świetny, dopóki nie przeistacza się w Ognistego Olbrzyma. Jakoś za bardzo mi wtedy zajeżdża Arkathem, i mitologią Ashanu.

Szczerze cieszy mnie to, że ktoś jeszcze prowadzi ciekawy content na Kwasowej.

Natomiast wyżej wspominałem o swoim wymarzonym Kronverku (na podstawie jednostek, które udostępniła HoTA). Kiedyś sam lubiłem mówić o tej frakcji, jako o warowni brodatych pokurczów, lecz im starszy jestem, tym taka koalicja różnorakich stworzeń coraz bardziej za mną przemawia (plus na pewno bardziej wpasowałaby się w trójkowe składy armii).
Do rzeczy, tak wyglądałoby to z mojej strony. :)

Poziom I: Szroniak -> Ul. Szroniak
Poziom II: Miotacz Toporów
Poziom III: Kozica Górska -> Argali
Poziom IV: Krasnolud Weteran
Poziom V: Kapłan Run -> Patriarcha Run
Poziom VI: Jeździec na tym ciekawym mamuto-nosorożcu :D
Poziom VII: Zawsze miałem tutaj koncepcję alternatywnego ulepszenia. Na poziomie podstawowym Yeti natomiast w miejscu ulepszenia następowałoby rozgałęzienie, ponieważ mielibyśmy do wyboru Lodowego Olbrzyma z młotem lub tarczą. Ten pierwszy byłby szybszy, i miałby więcej obrażeń i pkt ataku, natomiast opcja druga miałaby najwięcej pkt obrony z wszystkich jednostek do wynajęcia w mieście (ok.32-34) i rzucałaby potężne czary ofensywne, lub błogosławieństwa na swoich sprzymierzeńców.

Ogólnie odnoszę wrażenie, że wczesne Horn of The Abyss strasznie wzorowało się na Disciples, oraz Age of Wonders. Można znaleźć nawiązania do obydwu tych marek w ich pomysłach na frakcje. Zarówno cały Kronverk (Szroniaki i Parowe Czołgi z AoW [wśród konceptów z Hoty można znaleźć taką jednostkę], czy Lodowe Olbrzymy z Disciples) oraz Stanford (frakcja Archontów z Age of Wonders). Cathedral było raczej wzorowane na Czerownej Przystani z Heroes V, chociaż Inkwizyotrzy też wystąpili w Disciples, często właśnie będąc ponurymi fanatykami... ale to tylko luźne dywagacje.

Mam nadzieję Eggyslav, że po tym poście (i kilku innych w tym temacie) ponownie uwierzysz w możliwość ciekawej dyskusji na forum Kwasowego Smoka. ;)

Eggyslav PW
18 września 2022, 11:25
Dziękuję za tą wyczerpującą i doskonale skomponowaną recenzję. Jeśli chodzi o miśki, to cóż, jest to jedno z niewielu stworzeń które da się zrobić w Hero Forge w sposób przekonujący (Kozica dziwnie by wyglądała, gdyby zamiast racic na przednich nogach miałaby ludzkie ręce), i powiedzmy sobie szczerze, jest to raczej jednostka ściśle powiązana właśnie z nordyckimi klimatami, weźmy na przykład słynnych wikińskich Berserkerów noszących niedźwiedzie skóry, i którzy wierzyli że potrafią zmieniać się w niedźwiedzie (choć w tym przypadku są to zwykłe niedźwiedzie tresowane do walki). Więc z jednej strony jest to wina ograniczeń mojego medium, a z drugiej, kwestia przyzwyczajenia. Niedźwiedź to po prostu typowa (żeby nie powiedzieć sztampowa) jednostka fakcji z mroźnych regionów danego świata fantasy, masz je w Heroesach od Ubi, masz je w C&C Red Alert, w Warhammerze, Warcrafcie, nawet w tak unikalnym świecie jakim jest The Elder Scrolls też się pojawiają niedźwiedzie, czy niedźwiedziołaki.

Nie mniej jednak, twoja propozycja line-up-u też mi się podoba, tylko że Hero Forge hest dość ograniczone, i wielu jednostek zrobić się nie da.

Co do Katedry, (której premiera jutro :)) to sporą inspiracją musiał być również Warhammer, który wręcz jest słynny z epatowania grimdarkową atmosferą. Moja wersja fakcji to państwo buforowe pomiędzy Nekropolią i Przystanią, i jest to dom inkwizytorów, upadłych aniołów i łowców demonów, broniących Przystani przed napływem nieumarłych i heretyków.

Kolejne Fakcje w planach to Inferno, oraz zupełnie nowa fakcja, Iglica, która jest tajemnym zakonem, a jej głównym motywem jest światło.

Kastore PW
18 września 2022, 14:07
Górski:
Odnoszę wrażenie, że przez lata zapomnienia o tym projekcie, Kronverk (jeśli ktoś jeszcze o nim wspomina) raczej jest nazywany miastem krasnoludów
Nigdy nie spotkałem się, żeby ktoś nazywał Kronverk miastem krasnoludów. Już szybciej wikingów, bo w line-upie Hoty było dwóch i zero krasnoludów (ew. kapłan run, ale to też nie wiadomo).

AmiDaDeer PW
18 września 2022, 21:42
Zapewne nazywanie Kronverku "miastem krasnoludów" wzięło się stąd, że krasnoludy stanowiły fabularny trzon całego projektu.

Górski Krasnolud PW
18 września 2022, 23:18
@Eggyslav
Cieszę się, że moja recenzja zachęciła Cię do tak obszernej odpowiedzi w sprawie miśka, i jak najbardziej to rozumiem.
Sam również bardzo lubię niedźwiedzie w tego typu armiach, Kozicę wybrałem właśnie na zasadzie jej oryginalności, jak i dopasowania do Kronverku, natomiast ograniczenia Hero Forge, o których wspominałeś już w pierwszym poście, na pewno nie dają na 100% rozwinąć skrzydeł, dlatego tym bardziej chylę czoła, gdyż do tej pory line-upy wychodziły Ci bardzo sprawnie (jednym z moich ulubieńców jest na pewno Gremlin Inżynier, oraz Mroczny Rycerz. Niedawno Czarny Smok też podbił mojego serducho, no i oczywiście czekam na swoich faworytów z Inferno ;D).

@Kastore
Kurczę, to aż dziwne, bo ja oczywiście również kojarzę sformułowanie "Miasto Wikingów" niemniej określenie Kronverku frakcją krasnoludów, jestem pewny, że też niejednokrotnie padło.

@AmiDaDeer
Więc te opisy z Heroes3Towns faktycznie stanowią genezę tych frakcji? Czy ktoś z HoTA Crew kiedykolwiek potwierdził, że w takie właśnie sposoby miały na świecie Antagarichu pojawić się Kronverk i Cathedral w lore? Jestem tego niesamowicie ciekaw.

Kastore PW
18 września 2022, 23:21
@AmiDaDeer
Jeśli sądzisz, że rozumiem te znaczki, to jesteś w błędzie.

Eggyslav PW
19 września 2022, 13:26
@Górski Krasnolud Inferno na razie musi poczekać, bo dzisiaj zajmujemy się Katedrą.

Fanatyk/Męczennik*




Łowca Demonów/Pogromca Demonów




Kat/Egzekutor




Mścicielka/Furia**




Egzorcysta/Hierofanta***




Katafrakta/Krzyżowiec




Nefilim/Upadły****






* Ulepszony Fanatyk ma w założeniu mieć nową umiejętność "Atak Samobójczy", gdzie kosztem jednej jednostki atak zadaje spore obrażenia obszarowe.

** Inspiracją dla tej jednostki były greckie Erynie (które w Rzymie zresztą nazywały się Furiami), i ten duch co wyłazi z Arki Przymierza w pierwszym Indianie Jonesie. :)

*** Latarnie tutaj funkcjonują jako kadzielnice. I nawet nie wyobrażacie sobie jak trudno było zrobić infułę dla Hierofanty...

**** Tak, wiem, Upadły Anioł kojarzy się bardziej z Inferno, ale według mojego Lore, Upadli to po prostu Anioły które z jakiegoś powodu utraciły więź jaka ich łączyła z głównym bogiem, Ammunem, którego są awatarami i aspektami. Na przykład założyciel Fakcji, Azrael Bezskrzydły był upadłym Aniołem, który tysiące lat przedtem został pojmany w walce z demonami, torturowany i okaleczony (obcięto mu skrzydła), tym samym odcinając go od Ammuna. Mimo że stracił boską łaskę, Azrael nigdy jednak nie przeszedł na "ciemną stronę". Nefilimy zaś to dzieci Aniołów i śmiertelników, posiadające moce i skrzydła swoich niebiańskich rodziców, jednak są śmiertelni jak ludzie (choć o znacznie dłuższym życiu).

Górski Krasnolud PW
20 września 2022, 13:54
Dziwi mnie tak mały odzew w tym temacie, zupełnie serio. Nie dość, że sam temat jest bardzo ciekawy, to jeszcze Eggyslav zahacza nie tylko o klasyczne frakcje znane z podstawowych Heroesów, ale również odwołuje się do fanowskich projektów.
Mega przyjemne dla oka wykonanie Cathedral. Co prawda kibicuje Yaaqobowi, i reszcie zespołu w produkcji ich planszówki na bazie trójki, lecz dopiero taka odsłona, z figurkami i frakcjami takimi jak te byłaby w stanie zaspokoić moje chore żądze.

Wizualnie większość jednostek prezentuje się tak, jak w sumie sobie to wyobrażałem (choć niektórymi jestem zaskoczony), szczególnie Fanatyk/Męczennik bardzo mi się spodobał. Tym bardziej odczuwam do niego sympatię, ponieważ kiedyś wymyśliłem podobną (właściwie taką samą) umiejętność, ale dla Entów Żaru z Heroes Online. Różnica u mnie jednak była taka, że żeby czar nie był zbyt OP, bo np. w przypadku, gdy mielibyśmy takich jednostek 741, a ginęłaby jedna, co właściwie byłoby nieodczuwalną stratą, byłaby ona po prostu za mocna, dlatego w moim założeniu strata takiego oddziały byłaby procentowa (np. 10%) ale w zamian taki atak byłby coraz potężniejszy, w zależności od tego, ile jednostek "wysadziło się w powietrze".
Łowca i Pogromca Demonów to totalne kozaki, szczególnie ten ulepszony jest kwintesencją tego, jak powinny wyglądać jednostki z inkwizycyjnej familii. Cieszę się, że jest strzelcem, bo mógłbym go wykorzystywać do późnego etapu gry, zamiast zastępować go czymś innym. ;)

Ciężko tak naprawdę wymyślić coś zupełnie "nowego", jeśli obcuje się z frakcją, która nie dość, że zyskała swoje 5 minut tylko w jednej odsłonie, to, w dodatku nigdy nie została wydana, więc w sumie nie wiemy, jak miała ostatecznie wyglądać. Z pewnością 90% gdyby projekt miałby być kiedykolwiek jeszcze kontynuowany, to niemal na pewno zostałby opublikowany w zupełnie innej formie, więc ciężko mi oceniać, czy coś do niej pasuje, czy też nie (i tak naprawdę to, co piszę jest czysto subiektywne) lecz Mścicielka/Furia i obecna wersja Upadłych Aniołów ciutkę mi nie pasuje. Już piszę dlaczego.

Furia/Mścicielka po prostu zbytnio mi zalatuje z duchami, ugina się to w stronę Nekropolii. Zawsze miałem wrażenie, że Katedra była swoistą fuzją pomiędzy Zamkiem, Inferno, z jakimiś naleciałościami Nekropolii, ale jednostka będąca de facto jakąś formą Upiora, to wg mnie troszkę za dużo.
U Nefilima efekt psuje broń. Kosa w połączeniu z ponurą szatą kojarzy się zbytnio z Śmiercią. Co prawda ulepszenie ratuje się swoją czerwienią, ale Upadłego Anioła zawsze widziałem, jako mroczne odbicie swoich boskich odpowiedników, dlatego nie widzę ich z innym orężem, niż ciemnym ostrzem upuszczonym w dół.

Do Krzyżowca też niestety mam nieco mieszane uczucia. Zdjąłbym go z konia. To na liście jest bezdyskusyjne i obowiązkowe. ;) W Twoich line-upach mamy już na szóstym poziomie Mrocznego Jeźdźca, oraz Czempiona, za dużo podobnych konceptów. Jeśli byłbyś zainteresowany jakąś inną wizją, możliwą do zrealizowania w Hero Forge, to polecam tą wersję. Bardzo oryginalna.

Po tym lekkim "hejcie" ;) chciałem na koniec docenić pracę włożoną w nakrycie głowy Hierofanty. ;) Jak i w sam jego koncept, strasznie mi się podoba z tą latarenką, kojarzy się mocno z konceptem ekranu miasta od HoTA, gdzie też mrok panujący na tamtejszych ulicach był rozświetlany przez intensywne źródła sztucznego światła. Dla mnie (obok Męczennika, Pogromcy Demonów, i Egzekutora) najlepiej wykonana jednostka.

Swoją drogę zachęciłeś mnie Eggyslav do stworzenia swojej wersji Cathedral, ale w Disciples 2, i wydaje mi się, że jednak kilka inspiracji w Hota Crew jednak było. Szczególnie, jeśli chodzi o jednostkę 7 poziomu. ;)

1.

2.

3.

4.



Czekamy teraz na więcej frakcji!

Eggyslav PW
20 września 2022, 15:50
Masz sporo racji w tym co piszesz. Co do Mścicielek, mimo że wyglądają na nieumarłe, to jednak nie są zwykłymi duchami. Są to raczej swego rodzaju awatary, manifestacje bólu, gniewu i żądzy zemsty ofiar mordów, gwałtów i innych zbrodni wojennych, którym w czasie rytuałów odprawianych przez Inkwizytorów (Bohaterów Magii Katedry, Bohaterowie Mocy to Sędziowie) nadawane jest ciało i nowy cel. Odbija się to w ich umiejętnościach ( Latają, Zawsze Kontratakują, Furie dodatkowo atakują dwa razy, i NIE mają właściwości typowych dla nieumarłych) W założeniu, Upadli mieli mieć również zdolność wskrzeszania poległych sojuszników, ale właśnie jako Furie (Podobnie do umiejętności Arcydiabłów).

Jeśli zaś chodzi o Katafraktów i Krzyżowców, cóż mogę rzec, lubię jednostki kawaleryjskie, i w każdej fakcji staram się umieścić jedną. I tak, wiem że na pierwszy rzut oka są trochę zbyt podobni do Czempionów, ale różniliby się umiejętnościami, zamiast szarży, ich morgenszterny ignorowałyby obronę atakowanej jednostki (podobnie jak prawdziwi katafrakci byli powolną ale mocno uderzającą kawalerią w Bizancjum i Sasanidzkiej Persji), a Krzyżowcy jeszcze zadawali dodatkowe obrażenia demonom i nieumarłym. W Lore są oni nielicznymi rycerzami którzy dołączyli do Azraela i jego proroka Faustinusa Hierofanty w ich misji odbicia ziem Katedry z rąk Nekropolii.

No i jeszcze jeśli chodzi o kosę jako broń Nefilimów i Upadłych, to ponownie uzasadnienie leży w Lore: Jest to ulubiona broń Azraela Bezskrzydłego (o czym świadczy inny jego przydomek "Żniwiarz Grzechów"), i duża część jego braci i synów na jego cześć używają tej broni. Nie mówiąc już o tym że to właśnie demoniczny miecz "Zabójca Aniołów" pozbawił Żniwiarza Grzechów jego skrzydeł, więc Azrael jest nieco uprzedzony do tego typu broni.

Generalnie, choć sam koncept fakcji jest inspirowany HoTA, to jednak Lore i jednostki mało mają z nim wspólnego. (Pamiętajmy że są to fakcje z mojego własnego uniwersum).

Eggyslav PW
23 września 2022, 13:23
A teraz czas na fakcję Starożytnego i Tajemnego Zakonu Oświeconych, zwana Iglicą. Armia składa się z członków Zakonu i niebiańskich i świetlistych istot które im służą. Bohater Mocy to Paladyn, bohater Magii to Mistrz.

Strażnik Świątyni/Pretorianin




Akolita/Adept*




Ognik/Matka Ogników**




Mistyk/Wyrocznia




Sfinks/Sfinks Strażnik***




Gwiezdny Rycerz/Słoneczny Rycerz****




Anioł/Archanioł






* Strzela kulami energii, praktycznie jest to Mnich z Przystani, tylko z obniżonymi statami.

** Jednostka latająca, ulepszenie oślepia wrogów.

*** Lata, atakuje jak Cyklop dwa pola przed sobą, i też jak Cyklop strzela laserem z oczu. :)

**** Wspominałem że lubię kawalerię? Jest to super szybka jednostka, powstrzymuje kontratak, a ulepszenie się teleportuje (w końcu ich wierzchowce są stworzone ze światła, i poruszają się z szybkością światła).

Eggyslav PW
27 września 2022, 14:11
Tam gdzie są Anioły, muszą też być Demony, zatem teraz czas na naszych starych znajomych z piekła rodem, czyli Inferno.

Chochlik/Chowaniec




Potępiony/Infernus*




Piekielny Ogar/Cerber




Sukkub/Sukkub Uwodzicielka**




Ifryt/Ifryt Sułtański




Czart/Czarci Lord***




Diabeł/Arcydiabeł





*Praktycznie jest to reskin Goga, ulepszenie tradycyjnie miota kulę ognistą. Według Lore są to dusze śmiertelników które zawarły wieczysty pakt z demonami (tak, tutaj Lore raczej kieruje się w stronę Demonów niż Kreegan), i mają im służyć nawet po śmierci.

** Nie mogłem (i do tej pory nie mogę) się zdecydować czy sukkuby w mojej wersji mają latać czy strzelać jak w HoMM 5.

*** Czarty zamieniły się trochę miejscami z Ifrytami, a to dlatego, że pierwotnie w ich miescu były Molochy/Balrogi, ale ostatecznie zdecydowałem się na bardziej klasyczne istoty, ale w nowej formie, żeby cerbery nie były jedynymi niehumanoidalnymi jednostkami.

Andruids PW
27 września 2022, 15:36
Superowa zbroja u ifrytów. I fajny pomysł z centaurowatymi czartami.

Eggyslav PW
27 września 2022, 15:38
Dzięki Andru!

Eggyslav PW
9 października 2022, 17:10
Po małej przerwie powracam z nowym line-upem, tym razem Pirackiej Zatoki, znanej z HoTA jako Przystań (A ponieważ nazwa Przystań odnosi się tutaj do frakcji Rycerzy, postanowiłem, jako polskiej nazwę użyć dosłownego tłumaczenia angielskiej nazwy).

Marynarz/Bosman




Niksa/Niksa Harpunnik*




Pirat/Zawadiaka




Harpia/Harpia Wiedźma**




Kraboczłek/Karkinos***




Syrena/Królowa Syren****




Potwór Morski/Kraken*****






* Niksa tutaj jest na niższym poziomie, ale za to walczy na dystans.
** Stwierdziłem że Harpie (mimo że nie załapały się do Lochu) całkiem fajnie pasuje do tej fakcji, zwłaszcza jak da się im upierzenie papug (Podstawa to Kakadu, Ulepszenie to Ara Żółtoskrzydła).
*** Ta jednostka to oczywiście nawiązanie (przynajmniej w nazwie ulepszenia) do gigantycznego kraba z mitologii greckiej, który obecnie jest konstelacją Raka, ale także do niesławnej, niewykorzystanej jednostki z AoB (Nawet chciałem nazwać podstawę "lobstrocity" XD).
**** Import z HoMM IV, idealnie wpasujący się w temat przewodni fakcji. Rzuca zaklęcia.
***** Pomiot Wielkich Pradawnych, czy Fangarm na Sterydach? Zdecydowanie ciekawsza opcja niż przerośnięty węgorz czy inny wąż rzeczny, nieprawdaż?

Hayven PW
9 października 2022, 17:17
Harpie kojarzą się z tymi z H6(-7?) (i DoC), które tam pojawiają się obok Orków w Twierdzy.

Królowa Syren wygląda jak na mój gust trochę zbyt królewsko (trudno sobie wyobrazić trzymanie w armi dziesiątków takich jednostek).

Ale pytanie: po co potworowi morskiemu skrzydła? Po co mu małe skrzydła, które go nie uniosą? Po co mu duże skrzydła, które pewnie tylko przeszkadzają w pływaniu?

Eggyslav PW
9 października 2022, 17:27
A czymże są płetwy jak nie podwodnymi skrzydłami? ;)

Co do Syreny, Barbarzyńcy mają całe hordy króli cyklopów a czarnoksiężnicy królów minotaurów. Przynajmniej w angielskiej wersji.

Hayven PW
9 października 2022, 19:58
Ale tamci nie wyglądają, jakby się właśnie odstawili na sylwestra :P

I chyba żaden z nich nie nosi korony.

Eggyslav PW
9 października 2022, 20:32
W sumie przyznaję że trochę przesadziłem z purpurą, na swoje usprawiedliwienie te kolory wybrałem po prostu żeby przywodziły na myśl rafę koralową, i egzotyczne ryby żyjące w nich. I bez przesady, metalowy napierśnik, spódnica z wodorostów, naramienniki z muszli i korona z korali to nie jest jakiś super wykwintny strój.

Eggyslav PW
16 października 2022, 12:22
Na Fabrykę od HoTA jeszcze trochę poczekamy, a na razie proponuję moją wersję:


Automat/Blaszany Żołnierz:




Strzelec Wyborowy/Snajper




Gnom Górnik/Gnom Saper*




Lotnik/Rakietowiec




Szalony Naukowiec/Szalony Geniusz**




Żyrokopter/Żyrokopter Bojowy***




Moloch/Drednot







* Gnomy i ludzie to główne rasy fakcji. Gnom Górnik rzuca dynamitem, który zadaje obrażenia obszarowe. Ulepszenie porafi burzyć mury obleganego miasta.

** Atak ulepszenia dodatkowo rzuca losowy magiczny efekt na cel.

*** Lata i strzela na krótki dystans.
strona: 1 - 2 - 3
temat: Hero Forge (Of Might and Magic)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel