Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 - 29 - 30

VIP PW
28 maja 2022, 17:39
Zapisy gry dla kronik mamy w folderze "HC" i "HK" (rozdzielone na wersje jezykowe). Zawsze dla pewnosci mozesz sobie zapisac na przyszlosc :).

Pewnie najlepiej można zrobic instalacje na czysto, zeby nie bylo problemów, ale odinstalowanie i zainstalowanie nowszej tez wydaje mi sie ze nie powinno nic "zepsuć" - zostaną nie używane pliki, a pozostałe prawdopodobnie podmieni.

Castlebeck PW
29 maja 2022, 15:12
OK. Dzięki

Castlebeck PW
23 czerwca 2022, 10:45
Jakby ktoś potrzebował informacji:
Jak aktualizujecie minilauncher kronik to wystarczy zainstalować nową wersję w tym samym folderze co stara jest zainstalowana, u mnie bez problemu się wszystko nadpisało z plikami starej wersji i działa jak należy. Nie trzeba odinstalowywać starej wersji i instalować od nowa.

amanis PW
29 czerwca 2022, 22:09
Zainstalowanie spolszczenia kronik powoduje u mnie przedziwne błędy z animacja walki, ruch jednostek jest bardzo szybki, ale już atak bardzo zwalnia. Ktoś wie, o co chodzi?

Castlebeck PW
3 lipca 2022, 20:23
To nie spolszczenie tak robi tylko chyba HDmod(który instaluje się razem ze spolszczeniem) ma w standardzie takie ustawienie, ale nie wiem gdzie się zmienia tą szybkość w HDmodzie.

VIP PW
4 lipca 2022, 18:45
cranim usuwasz: https://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=3892&pid=159266&page=4#159266 :)

amanis PW
6 lipca 2022, 00:17
Pomogło!

Bardzo dziękuję!

Castlebeck PW
6 lipca 2022, 10:38
Ktoś wie może, czy istnieje jakiś skrót na ekranie miasta żeby ulepszyć wszystkie jednostki w armii albo przynajmniej jedną, ale bez otwierania okienka, na zasadzie - trzymam klawisze i klikam myszką(podobnie jak jest skrót do rozwiązywania oddziału)?
Bo jak mam całą armię podstawek i wchodzę do miasta żeby ulepszyć to trochę klikania jest.

Przydałby się też skrót do zamieniania miejscami herosów i miast na slocie, bo wiem że można ustawiać na pierwsze miejsce [alt + kliknięcie na avatar], ale nie wiem jak zmieniać miejsca w slocie(oczko w górę/ w dół).


Castlebeck PW
30 lipca 2022, 13:04
Zainstalowałem sobie Windows 10 po formacie chciałem znowu zainstalować Kroniki i spolszczenie. Przy próbie rozpakowania paczki ze spolszczeniem ściągniętej ze skarbca Kwasowej Groty wyskakuje błąd, że archiwum jest uszkodzone. Na Windows 7 nie było takich problemów, ktoś wie o co chodzi?
A może to nie u mnie, tylko rzeczywiście coś jest z tym plikiem nie tak teraz?
Bo inne pliki normalnie się rozpakowują, tylko ten nie chce.

Castlebeck PW
30 lipca 2022, 13:13
Po naprawieniu pliku przez winRAR i próbie wypakowania tej naprawionej wersji, zaczyna już wypakowywać, ale pojawia się błąd: "błąd sumy kontrolnej", a następny: "archiwum jest uszkodzone".

Castlebeck PW
30 lipca 2022, 23:36
Już działa, okazało się że coś przy ściąganiu poszło nie tak. Jak usunąłem i ściągnąłem jeszcze raz to już zadziałało.

VIP PW
10 września 2022, 15:10
Na Szybko stworzyłem anonimową ankietę na temat Projektu Kronik:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeAsDzETfbyhzK7DGr2DHSMb8p4sAPRo6K8kFTwnVUpBmfsVg/viewform Będę wdzięczny, jeśli otrzymam odpowiedzi😉

Starylaczek PW
4 listopada 2022, 18:28
Czołem VIP :-)

Ograłem wszystkie nieulepszone kroniki jakiś czas temu i powoli przymierzam się do ogrania wszystkich ulepszonych wersji. Pomyślałem, że podzielę się kilkoma spostrzeżeniami bazując na ul. wersji "Wojowników Pustkowi" (pewnie sporo z tego to po prostu moje narzekania/fantasmagorie że coś mogłoby być inne, no ale :D)

Tarnum nie może kupić księgi zaklęć w gildii magów i w zasadzie jest to rozwiązanie sensowne, tyle że zmieniłbym nieco komunikat (jeśli się da), który wyskakuje gdy podejmiemy taką próbę. Obecnie jest to: Tarnum nie ufa magii ani nikomu, kto jej używa. Polega na sile własnych mięśni". Jako że nasi bohaterowie zatrudnieni w karczmie mogą czarować, wydaje mi się że opis przynajmniej nie powinien zawierać tej części "ani nikomu, kto jej używa".

Druga sprawa związana z powyższym rozwiązaniem - w scenariuszu "Bitwa o Blanki" możemy złożyć artefakt "Piorun Tytana", tyle że mechanika tego artefaktu jest nieco odmienna od przykładowo "Ostrza Armageddonu", o którym również poniżej. Ostrze dodaje nam możliwość czarowania bez posiadania księgi zaklęć, piorun natomiast dodaje księgę oraz zaklęcie. Różnica jest o tyle istotna, iż Tarnum mając księgę może uczyć się zaklęć w gildii magów (nie ma komunikatu o braku zaufania do magii), co stoi w sprzeczności z rozwiązaniem uniemożliwiającym Tarnumowi czarować. Paradoksalnie, ani piorun, ani księga zaklęć nie przechodzą do kolejnego scenariusza, a Tarnum znowu nie może kupić księgi.

Wydaje mi się że usunięcie pioruna byłoby niezgodne z zamierzeniami twórców, pasowałoby zatem znaleźć jakieś rozwiązanie powyższego problemu. Biorąc pod uwagę, iż obecnie ostatnia misja gdzie zaczynamy tylko Tarnumem bez magii jest bardzo wymagająca (choć wciąż da się przejść wszystko na najwyższym poziomie trudności, świeżo skończyłem kilka dni temu), to być może warto dopuścić możliwość przenoszenia księgi zaklęć od scenariusza "Bitwa o Blanki"?

Myślę że warto byłoby przy okazji nieco zmodyfikować mapę, tak żeby konieczne do przejścia scenariusza byłoby zarówno złożenie jak i stracenie tego artefaktu (co tłumaczyłoby też dlaczego Tarnum nie przechodzi z nim dalej, mimo że artefakt jest kreowany na istotny dla tego scenariusza i ogólnie, wygrania przez Tarnuma wojny z Bracaduun). Można byłoby to zrobić na zasadzie dostępu do ostatniego zamku wroga w zamian za utratę tego artefaktu (wystarczy dopisać jakąś krótką historie czemu musimy poświęcić piorun żeby przejść dalej).

Przy powyższym założeniu należałoby również zasygnalizować już w pierwszej misji, iż w przyszłości Tarnum będzie mógł czarować, tak aby gracz mógł rozwinąć umiejętność "Mądrość", można byłoby to zrobić mniej lub bardziej subtelnie (przykładowo: komunikat albo tylko jeden bonus startowy do wyboru w pierwszej czy drugiej misji, którym byłaby Mądrość - podstawowy). Gdyby Tarnum znowu mógł czarować, to w ostatniej misji można zmienić nieco premie startowe, tak aby przeciwnik mógł używać zaklęć 4 i 5 poziomu (płaszcz odpada).

Co do wspomnianego Ostrza Armageddonu, wydaje mi się kompletnie bez sensu iż w ostatniej misji ten artefakt jest dostępny na planszy. To jest jednak kampania i jedyne ostrze pojawi się znacznie później podczas wojny z Kreeganami. Proponowałbym podmienić artefakt na taką kulę przeciwstawienia czy łuk strzelca, po prostu coś innego acz wartościowego.

Przedostatnia misja wciąż jest na tyle prosta, iż możemy nie przeczytać wszystkich komunikatów przed jej ukończeniem. Wydaje mi się że nie powinno się jej bardziej utrudniać, ale może warto byłoby zwiększyć częstotliwość komunikatów, trochę będzie bombardowanie informacjami, ale coś za coś.

Kurl w ostatniej misji broniąc Steelhorn ma na wyposażeniu Piorun Tytana oraz Statuę Legionów, co znowu wydaje mi się bez sensu, skoro Piorun złożyliśmy wcześniej w całej otoczce scenariusza, natomiast Statuę mamy niejako złozyć w tej ostatniej misji. Może warto również rozważyć (chyba się tak da) zablokowanie możliwości zakupienia kawałków statuy legionów na bazarku + uzyskania w smoczej utopii (potwierdzam, da się trafić). W ogóle mam wrażenie że ostatnia mapa powinna zostać nieco przebudowana jeśli chodzi o region wodny obok stolicy Bracaduun.

W karczmie w misji „Bitwa o Bagna” trafiłem Adrienne, nie wiem czy jest sens coś tu kombinować, ale de facto pojawi się ona dopiero w komunikacie w kronice „Szarża Smoków” jako ukochana Tarnuma.

W misji "Bitwa o Blanki" w małym rewirze wodnym jest rozbitek, ale nie ma opcji żeby stworzyć tam okręt, nie wiem czy to celowe biorąc pod uwagę że obok mamy postawione oko maga :D

Widzę że jest inna wersja "zapowiedzi" gdy korzystamy z ulepszonej wersji kroniki, mapa jest zupełnie inna, jeszcze nie grałem ale może to faktycznie dobry zabieg, bo w innym wypadku nie było sensu w te "zapowiedzi" grać.

Z grubsza tyle zaobserwowałem, pewnie zawsze coś się trafi i też takie małe rzeczy niekoniecznie warto grzebać i grzebać, ale pomyślałem że skoro już piszę to dam znać :-)

Pozostaje mi tylko dodać ponownie że cały projekt to kawał świetnej roboty, szacuneczek.

Begrezen PW
5 listopada 2022, 07:06
jako autor "ulepszonych kronik" wypowiem się

op:
Tarnum nie może kupić księgi zaklęć w gildii magów i w zasadzie jest to rozwiązanie sensowne, tyle że zmieniłbym nieco komunikat (jeśli się da), który wyskakuje gdy podejmiemy taką próbę. Obecnie jest to: Tarnum nie ufa magii ani nikomu, kto jej używa. Polega na sile własnych mięśni". Jako że nasi bohaterowie zatrudnieni w karczmie mogą czarować, wydaje mi się że opis przynajmniej nie powinien zawierać tej części "ani nikomu, kto jej używa".

Ten fragment to jest dosłowny cytat z fabuły. Nie bądźmy tacy drobiazgowi tłumacząc to dosłownie, przecież jedna z jednostek twierdzy - ogrzy szamani - też używają magii. I co, mamy zbanować ulepszenie ogrów we wszystkich mapach kampanii bo Tarnum im nie ufa? Cała klasa MAGÓW BITWEWNYCH też do hasioka, tak? W samej fabule Tarnum też korzysta z usług szamanów, czy wyroczni.

op:
Druga sprawa związana z powyższym rozwiązaniem - w scenariuszu "Bitwa o Blanki" możemy złożyć artefakt "Piorun Tytana", tyle że mechanika tego artefaktu jest nieco odmienna od przykładowo "Ostrza Armageddonu", o którym również poniżej. Ostrze dodaje nam możliwość czarowania bez posiadania księgi zaklęć, piorun natomiast dodaje księgę oraz zaklęcie. Różnica jest o tyle istotna, iż Tarnum mając księgę może uczyć się zaklęć w gildii magów (nie ma komunikatu o braku zaufania do magii), co stoi w sprzeczności z rozwiązaniem uniemożliwiającym Tarnumowi czarować. Paradoksalnie, ani piorun, ani księga zaklęć nie przechodzą do kolejnego scenariusza, a Tarnum znowu nie może kupić księgi.

Wydaje mi się że usunięcie pioruna byłoby niezgodne z zamierzeniami twórców, pasowałoby zatem znaleźć jakieś rozwiązanie powyższego problemu. Biorąc pod uwagę, iż obecnie ostatnia misja gdzie zaczynamy tylko Tarnumem bez magii jest bardzo wymagająca (choć wciąż da się przejść wszystko na najwyższym poziomie trudności, świeżo skończyłem kilka dni temu), to być może warto dopuścić możliwość przenoszenia księgi zaklęć od scenariusza "Bitwa o Blanki"?

Nawet gdyby było to możliwe, nie byłoby to zgodne z fabułą, w której nie ma mowy O tym, że Tarnum nagle zyskał zaufanie do magii po korzystaniu z Pioruna Tytana xD A jeśli chodzi o problem z zyskiwaną księgą zaklęć na czas korzystania z pioruna tytana to się powtórzę - nie bądźmy tacy drobiazgowi. Niech Tarnum sobie poczaruje na czas tej jednej misji. Przecież to, że nie ufa magii, nie znaczy że nie może czasem z niej skorzystać.

op:
Myślę że warto byłoby przy okazji nieco zmodyfikować mapę, tak żeby konieczne do przejścia scenariusza byłoby zarówno złożenie jak i stracenie tego artefaktu (co tłumaczyłoby też dlaczego Tarnum nie przechodzi z nim dalej, mimo że artefakt jest kreowany na istotny dla tego scenariusza i ogólnie, wygrania przez Tarnuma wojny z Bracaduun). Można byłoby to zrobić na zasadzie dostępu do ostatniego zamku wroga w zamian za utratę tego artefaktu (wystarczy dopisać jakąś krótką historie czemu musimy poświęcić piorun żeby przejść dalej).

W każdym scenariuszu Tarnum zdobywa artefakty, a potem traci je, gdy przechodzi do kolejnego. Normalna kolej rzeczy w kampaniach. W kolejnych scenariuszach O Piorunie Tytana nie słyszymy wcale - a przecież gdyby był tak istotny, coś by tam było wspomniane. Więc dziwne by było, jakby Tarnum ciągle go ze sobą nosił.

op:
Przy powyższym założeniu należałoby również zasygnalizować już w pierwszej misji, iż w przyszłości Tarnum będzie mógł czarować, tak aby gracz mógł rozwinąć umiejętność "Mądrość", można byłoby to zrobić mniej lub bardziej subtelnie (przykładowo: komunikat albo tylko jeden bonus startowy do wyboru w pierwszej czy drugiej misji, którym byłaby Mądrość - podstawowy). Gdyby Tarnum znowu mógł czarować, to w ostatniej misji można zmienić nieco premie startowe, tak aby przeciwnik mógł używać zaklęć 4 i 5 poziomu (płaszcz odpada).

Dla jednej misji, w której można czarować, szkoda slota na mądrość xd

op:
Co do wspomnianego Ostrza Armageddonu, wydaje mi się kompletnie bez sensu iż w ostatniej misji ten artefakt jest dostępny na planszy. To jest jednak kampania i jedyne ostrze pojawi się znacznie później podczas wojny z Kreeganami. Proponowałbym podmienić artefakt na taką kulę przeciwstawienia czy łuk strzelca, po prostu coś innego acz wartościowego.

Dla jakiegoś urozmaicenia gry i z powodu niewielkiej liczby dostępnych artefaktów - które nomen omen będą się powtarzać wielokrotnie, tak to własnie jest. To nie jedyna mapa, w której oszcze armagedonu się pojawi.

op:
Przedostatnia misja wciąż jest na tyle prosta, iż możemy nie przeczytać wszystkich komunikatów przed jej ukończeniem. Wydaje mi się że nie powinno się jej bardziej utrudniać, ale może warto byłoby zwiększyć częstotliwość komunikatów, trochę będzie bombardowanie informacjami, ale coś za coś.

Częstotliwość już i tak została bardzo zwiększona, a chyba jesteś jedynym, który zgłaszał taki problem.

op:
Kurl w ostatniej misji broniąc Steelhorn ma na wyposażeniu Piorun Tytana oraz Statuę Legionów, co znowu wydaje mi się bez sensu, skoro Piorun złożyliśmy wcześniej w całej otoczce scenariusza, natomiast Statuę mamy niejako złozyć w tej ostatniej misji.

Jak wyżej. Nie przywiązuj się do artefaktów, bo będą się powtarzać wielokrotnie xD

op:
Może warto również rozważyć (chyba się tak da) zablokowanie możliwości zakupienia kawałków statuy legionów na bazarku + uzyskania w smoczej utopii (potwierdzam, da się trafić). W ogóle mam wrażenie że ostatnia mapa powinna zostać nieco przebudowana jeśli chodzi o region wodny obok stolicy Bracaduun.

A to jakiś problem, że da się się trafić? Co masz na myśli, pisząc o przebudowie regionu wodnego?

op:
W karczmie w misji „Bitwa o Bagna” trafiłem Adrienne, nie wiem czy jest sens coś tu kombinować, ale de facto pojawi się ona dopiero w komunikacie w kronice „Szarża Smoków” jako ukochana Tarnuma.

Pojawi się, to zbyt duże słowo. Raz zostanie wspomniana i nie ma wpływu na żadne bieżące wydarzenia.

op:
W misji "Bitwa o Blanki" w małym rewirze wodnym jest rozbitek, ale nie ma opcji żeby stworzyć tam okręt, nie wiem czy to celowe biorąc pod uwagę że obok mamy postawione oko maga :D

Nie wpadłeś na to, że rozbitek to ozdoba terenu? :P

op:
Widzę że jest inna wersja "zapowiedzi" gdy korzystamy z ulepszonej wersji kroniki, mapa jest zupełnie inna, jeszcze nie grałem ale może to faktycznie dobry zabieg, bo w innym wypadku nie było sensu w te "zapowiedzi" grać.

Dokładnie tak. Polecam zagrać. W planach były też inne zapowiedzi w wersji ulepszonej, ale zabrakło motywacji do ukończenia. Już nie sięgam od dawna do edytora map, więc przygotuj się na to, że zawsze znajdę jakąś odpowiedź/wymówkę co do dowolnego "problemu" ulepszonych kronik, by żadnych zmian nie musieć dokonywać :P Już było oficjalne wydanie i był czas na testowanie i zmiany, a teraz mało który posiadacz tych kronik sięgnie po ewentualną aktualizację, żeby mieć zmienione parę pierdółek, na które sam nawet nie zwrócił uwagi podczas gry. IMO lepiej jak jest jedna, prawilna wersja, bez jakichś niepotrzebnych rozbieżności.


Starylaczek PW
7 listopada 2022, 19:47
Uszanowanie Panie Begrezen, kapelutek.

1) Co do pierwszej kwestii: Ten fragment to jest dosłowny cytat z fabuły. Nie bądźmy tacy drobiazgowi tłumacząc to dosłownie, przecież jedna z jednostek twierdzy - ogrzy szamani - też używają magii. I co, mamy zbanować ulepszenie ogrów we wszystkich mapach kampanii bo Tarnum im nie ufa? Cała klasa MAGÓW BITWEWNYCH też do hasioka, tak? W samej fabule Tarnum też korzysta z usług szamanów, czy wyroczni.

Podana przez Ciebie argumentacja wskazuje, że należałoby dokonać nie tyle korekty opisu, ile pozwolić Tarnumowi znowu czarować xD Tym bardziej że to jest zmiana stanu zastanego (mógł czarować w nieulepszonych, teraz nie może).

2) Co do sprawy z Piorunem

Nawet gdyby było to możliwe, nie byłoby to zgodne z fabułą, w której nie ma mowy O tym, że Tarnum nagle zyskał zaufanie do magii po korzystaniu z Pioruna Tytana xD A jeśli chodzi o problem z zyskiwaną księgą zaklęć na czas korzystania z pioruna tytana to się powtórzę - nie bądźmy tacy drobiazgowi. Niech Tarnum sobie poczaruje na czas tej jednej misji. Przecież to, że nie ufa magii, nie znaczy że nie może czasem z niej skorzystać.

No Panie Szanowny, to jest czysty absurd, bo właśnie literalnie nie może z niej skorzystać xD Jest nałożona blokada wszędzie poza tym specyficznym przypadkiem, sensowne choć dyskusyjne było rozwiązanie twórców (może czarować), natomiast bezsensowne jest rozwiązanie blokady w sytuacji, gdy mamy taki przypadek jak ten z piorunem. Jak już na żywca chcemy Tarnumowi ograniczyć czarowanie, to mając powyższe na uwadze lepiej byłoby zablokować możliwość zdobycia umiejętności mądrość, tak żeby mógł czarować tylko w ograniczonym zakresie. Nie mamy w fabule wzmianki że nabrał zaufania do magii po spotkaniu z Piorunem, bo od początku mógł czarować (tj. mieć księgę zaklęć) i taka wzmianka fabularnie byłaby bez sensu.

No co do reszty spraw to okej, agree to disagree że tak powiem. Z tym rozbitkiem dodam tylko, że po prostu każdy człowiek jest pazerny, i to jest to, pomyślałem że wspomnę - a może się uda.

W planach były też inne zapowiedzi w wersji ulepszonej, ale zabrakło motywacji do ukończenia. Już nie sięgam od dawna do edytora map, więc przygotuj się na to, że zawsze znajdę jakąś odpowiedź/wymówkę co do dowolnego "problemu" ulepszonych kronik, by żadnych zmian nie musieć dokonywać :P Już było oficjalne wydanie i był czas na testowanie i zmiany, a teraz mało który posiadacz tych kronik sięgnie po ewentualną aktualizację, żeby mieć zmienione parę pierdółek, na które sam nawet nie zwrócił uwagi podczas gry. IMO lepiej jak jest jedna, prawilna wersja, bez jakichś niepotrzebnych rozbieżności.

A pewnie, zagram jak najbardziej. Ogólnie prześledziłem w sumie całość tego projektu jeśli chodzi o posty i pracę nad kronikami, no i nieustannie jestem pod wrażeniem, także szacuneczek raz jeszcze że się chciało i że się udało. Tym niemniej ostatni argument przypomniał mi znane stwierdzenie świętej pamięci Arnolda Boczka skierowane do Pana Ferdasa

Bo Pan to wszystko jesteś na nie, ale żeby wódkę pić to na tak

Niemniej przyjmuje do wiadomości o końcu czasu testowania i korekt, w takim razie nie suszę głowy jeśli chodzi o jakieś pierdoły co mi nie pasują w drugiej kronice :-)

VIP PW
25 listopada 2022, 21:10
@Starylaczek

Cześć
Bardzo, bardzo dziękuje za feedback :). Jeśli masz jakieś uwagi warto napisać, może kiedyś uda się cosik poprawić jak znajdę czas, ale napewno nie w najbliższym czasie. Zawsze na foum sie zachowa i mozna wrócic :P. Niestety autor nie chciał/nie miał ochoty (nie wiem) ciężko stwierdzić czemu nie wprowadził fixów dla ul. kronik, które były wiele razy różne zgłaszane.

Chyba można zablokować zdobycie tego arta w tym scenariuszu, kwestia do rozmów :P.

Begrezen PW
20 lutego 2023, 16:34
jako że bulbet zaczął ogrywanie up kronik na 200% na streamie, jest to doskonały moment na wprowadzenie poprawek, bo widzę, że w samych wojownikach pustkowi kilka rzeczy wymaga zmian, choćby uniemożliwienie zdobycia miasta bez pokonania bossa w misji 3. poza zmianą balansu ostatniej misji w Woj Pustkowi i 3 misji w Ognistym Księżycu, jakie jeszcze zmiany wprowadzić?

ktostam:
Co do wspomnianego Ostrza Armageddonu, wydaje mi się kompletnie bez sensu iż w ostatniej misji ten artefakt jest dostępny na planszy. To jest jednak kampania i jedyne ostrze pojawi się znacznie później podczas wojny z Kreeganami. Proponowałbym podmienić artefakt na taką kulę przeciwstawienia czy łuk strzelca, po prostu coś innego acz wartościowego.

te oszcze leżało już w oryginale. ja bym je zostawił, ale zwiększył mocno siłe strażnika, tak żeby zniechęcić gracza do sięgnięcia po ten miecz, i jednocześnie zostawić tę furtkę otwartą, jakby ktoś miał problem z pokonaniem final bossa w "normalny sposób" xd

VIP PW
21 lutego 2023, 10:00
W tym całym wątku było opisywane przejście ulepszonych kronik sugestii/błędy. Na spokojnie trzeba cofnąć się, bo to było już chwile czasu. Jeśli chodzi o poprawki to najlepiej wyciągnąć z kronik, bo jak były jakieś problemy z integracja możliwe, że portretów? (nie pamiętam) wejściem w jakieś otoczenie zablokowane (przesuniecie o jeden pixel w wojownikach coś było na fb) to fixowałem drobne, a ważne rzeczy, bo myślałem, że nigdy nie zostaną poprawione.

Edit.
Warunkiem zwycięstwa oryginalnie jest przejęcie zamku 🤔

Begrezen PW
22 lutego 2023, 00:05
vip:
W tym całym wątku było opisywane przejście ulepszonych kronik sugestii/błędy.

no no, już przeglądam 27 stron tego tematu xdd

vip:
Jeśli chodzi o poprawki to najlepiej wyciągnąć z kronik, bo jak były jakieś problemy z integracja możliwe, że portretów? (nie pamiętam) wejściem w jakieś otoczenie zablokowane (przesuniecie o jeden pixel w wojownikach coś było na fb) to fixowałem drobne, a ważne rzeczy, bo myślałem, że nigdy nie zostaną poprawione.

no właśnie widziałem jakieś rozbieżności między wersją, którą wysyłałem, a tym co miał bulbet w grze. i nie jestem z tego zadowolony. bo jakieś budynki co miały być zablokowane, to nie są, albo premie początkowe zamiast dawać obrone i wiedze to dają atak i obrone... więc bazuje na swojej wersji i tam zrobie poprawki. a jak trzeba zmienić jakieś "drobne, a ważne rzeczy" o których nie wiem, to mi napisz, byle po polsku, żeby się dało zrozumieć.

vip:
Warunkiem zwycięstwa oryginalnie jest przejęcie zamku

no tak było, ale fabularnie to chodzi o pokonanie bohatera, a nie samego miasta. w każdym razie teraz bot będzie miał bardziej ograniczony zasięg ruchu i nie wyjdzie z miasta. EZ

Begrezen PW
22 lutego 2023, 23:37
pierwsza kronika zaktualizowana link

-zbanowany solmyr oraz lord haart jest niedostępny dla gracza
-glowne zmiany zaszly w ostatniej mapce, zostal zmieniony balans i uklad portali na mapie, przeciwnik juz nie ma statuy legionow na start, ale last boss ma dodatkową armię na start, a tarnum ma w miescie wybudowane gobliny oraz rade miasta (wczesniej nie mial nic)
-ostrze armagedonu dostalo silniejszego straznika
-w 3 mapce kurl nie wychodzi z miasta na wiecej niz 2 kratki, zeby nie dalo sie zajac miasta bez walki
-w mapce 5 zostaly wzmocnione garnizony komputera
-w 4 mapce zostal uszczelniony straznik na bagnach miedzy komputerami - bo dalo sie go ominac, ponadto nie da sie wykupic glownych bohaterow przeciwnika kiedy zginą
-minor change and fixes Kappa

PS
znalazlem blad tlumaczenia w ostatniej mapce kroniki
chodzi o fortece, ale tłumacz tower przetłumaczył jako wieża. w mojej wersji juz poprawione, a jak w oryginale?
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 - 29 - 30
temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel