Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Heroes 3 - oficjalna gra planszowa
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

Matikun PW
7 listopada 2021, 02:17
To może ja dorzucę swoją opinię.

Z tego, co widziałem, prototypy kart jednostek na stronie są suchymi statystykami, moim zdaniem przydałoby się, żeby chociaż te najbardziej ikoniczne jednostki miały jakieś umiejki :P. Nadałoby to więcej charakteru frakcjom, asymetria jest fajna. Wymaga więcej testów związanych z balansem, ale wierzę w was :).

Jestem bardzo ciekawy tego szachowego systemu walki i jak on wpływa na downtime, choć najważniejsze by oddawał ducha oryginału i nie był zbyt przekombinowany. Jeśli chodzi o mapę przygody - Mage Knight jest dobrą bazą, bo w tym aspekcie bardzo przypominał HoMM.

Grafiki jednostek - mi akurat podobają się odświeżone grafiki i są dużo lepszą podstawą pod figurki. To trochę kontrowersyjny zabieg z waszej strony, ale mi się podoba :).

Z ciekawości, po ile typów jednostek będzie mieć każde miasto (pełne 7?) i w ilu sztukach figurek każda? Po jednej/dwie i po prostu licznik jednostek jak w oryginale czy jednak więcej plastiku?

Co do tych gwiazdek na kartach jednostek - zgaduję, że to tier jednostki prawda? Czyli wnioskuję, że będą 3 tiery. Według mnie dobry wybór, bo to może wiele uprościć w liczbach, a to ważne w grze planszowej. Zasoby też proponowałbym trochę uciąć, bo na potrzeby planszówki 7 surowców to trochę dużo.

Jak wygląda kwestia rozbudowy miasta? Każdy ma swoją planszetkę miasta i stawia na niej karty/żetony budynków?

Rozumiem, że poza kampanią będzie zwykły tryb potyczki? I czy planujecie już dodatki z frakcjami? Trzy miasta brzmią trochę biednie, ale rozumiem decyzję, pewnie znacząco zmniejsza to koszt podstawki.

Aj, mam strasznie dużo pytań jeszcze, ale myślę, że na większość nie możecie na razie odpowiedzieć. Pozostaje cierpliwie czekać na więcej informacji i na możliwość ogrania prototypu, kiedy nadarzy się okazja.

Yaaqob PW
9 listopada 2021, 15:34
Matikun:
Z tego, co widziałem, prototypy kart jednostek na stronie są suchymi statystykami, moim zdaniem przydałoby się, żeby chociaż te najbardziej ikoniczne jednostki miały jakieś umiejki :P.
Praktycznie wszystkie jednostki będą miały zdolności specjalne.

Matikun:
Z ciekawości, po ile typów jednostek będzie mieć każde miasto (pełne 7?)
Tak, pełne 7, ale bez ulepszeń.

Matikun:
w ilu sztukach figurek każda? Po jednej/dwie i po prostu licznik jednostek jak w oryginale czy jednak więcej plastiku?
Każda jednostka otrzyma po jednym modelu + licznik na karcie.

Matikun:
Co do tych gwiazdek na kartach jednostek - zgaduję, że to tier jednostki prawda? Czyli wnioskuję, że będą 3 tiery.
Tak, tak. Jednostki będą się dzielić na 7 leveli, ale także na 3 tiery (ma to swoje uzasadnienie mechaniczne).

Matikun:
Zasoby też proponowałbym trochę uciąć, bo na potrzeby planszówki 7 surowców to trochę dużo.
Zasoby są podzielone na: złoto, budulec (drewno + kamienie) oraz kosztowności (kryształy, klejnoty, siaka i rtęć).
Do tego, jako specyficzny zasób, dochodzą "punkty populacji". System rekrutacji jednostek będzie przypominać trochę "Heroes IV".

Matikun:
Jak wygląda kwestia rozbudowy miasta? Każdy ma swoją planszetkę miasta i stawia na niej karty/żetony budynków?
Mniej więcej tak. :-)

Matikun:
Rozumiem, że poza kampanią będzie zwykły tryb potyczki? I czy planujecie już dodatki z frakcjami? Trzy miasta brzmią trochę biednie, ale rozumiem decyzję, pewnie znacząco zmniejsza to koszt podstawki.
Dokładnie. :-)

Ciut więcej dowiecie się niebawem, bo planujemy opublikować pierwszy "Designer's Blog".

Matikun PW
11 listopada 2021, 22:38
Brzmi super :D.
A myślicie o polskiej wersji na wspieraczce?
Tak czy siak, czas odkładać pieniążki :)

avatar PW
12 listopada 2021, 07:43
Kickstarter nie wyklucza polskiej wersji, nie trzeba zakładać osobnej zbiórki na wspieram.

Yaaqob PW
17 listopada 2021, 11:24
Matikun:
A myślicie o polskiej wersji na wspieraczce?
Dokładnie. Myślimy, żeby zrobić podobnie jak Wookie z "Wiedźminem" - osobna kampania na polskiej wspieraczce. :-)

Kertra PW
17 listopada 2021, 15:19
Ciekaw jestem jak będzie działał Sokoli Wzrok xD Można dać np. szansę że jeśli wylosujemy 2 oczka na kostce to poznajemy losowe zaklęcie 2 poziomu, jeśli 3 oczka to losowe zaklęcie 3 poziomu i tak dalej, a jeśli wylosujemy 6 oczek to dostajemy "wybór" zaklęcia, a potem znowu rzucamy kostką żeby wiedzieć z którego poziomu należy wybrać zaklęcie. Oczywiście "Sokoli Wzrok", aktywował by się wraz z rzuceniem zaklęcia przez przeciwnika. Poza tym do gry planszowej można dodać różne DLC, które można będzie sobie dokupić. Swoją drogą jeśli mechanika tej gry będzie super, to gra może się rozrosnąć niczym D&D! ;)

lemon_curry PW
7 grudnia 2021, 13:59
@yaaqob

czy będzie można jeszcze gdzieś w realu Cię spotkać z fragmentami prototypu?

Yaaqob PW
7 grudnia 2021, 14:19
Hej, hej. :-)
Co poniedziałek o 17.00 jesteśmy tutaj -> Chaos Games Piła (przerwa świąteczno-noworoczna od 20. grudnia do 10. stycznia)

Później zapewne ruszymy też z testami gdzieś w Polskę. :-)

Kastore PW
7 grudnia 2021, 20:57
Do Szczecina. Pokażę Wam najlepsze miejsce z pasztecikami szczecińskimi i z bułką z frytkami.

Yaaqob PW
8 grudnia 2021, 08:21
Do Szczecina specjalnie daleko nie mamy, więc można coś ustawić po Nowym Roku. :-D

Darkem PW
13 grudnia 2021, 18:19
Warszawa również czeka! Trzymam kciuki za projekt i nie mogę przeboleć, że z kickstarterem ruszacie dopiero w listopadzie 2022 ;). Dlaczego tak późno?

Yaaqob PW
14 grudnia 2021, 09:25
Jeszcze troszkę i ruszymy w Polskę... ^^

Darkem:
nie mogę przeboleć, że z kickstarterem ruszacie dopiero w listopadzie 2022 ;). Dlaczego tak późno?
Cóż, różne czynniki...
1. Tyle mniej więcej trwa "zrobienie" solidnej gry.
2. Sprawy produkcyjno-wydawniczo-biznesowe.
Etc. etc.

Wczoraj opublikowano pierwszy "designer's diary", w którym mówię o swoich emocjach związanych z projektem i pobieżnie opisuję mechanikę
"Wyciąg" po polsku

lemon_curry PW
29 grudnia 2021, 12:10
ja także zapraszam do Warszawy!!!

Yaaqob PW
8 kwietnia 2022, 10:07

Pogadałem sobie z Pawłem z "Gram Tadam" o moim pierwszym "dziecku" - "Wolfensteinie". Pod koniec jest też mowa o planszowych "Heroes 3".

Yaaqob PW
30 maja 2022, 10:14
Zostawię to jeszcze tutaj, bo w komentarzu pod niusem niektórzy mogą przegapić: ;-)

Demo “Heroes of Might and Magic III: The Board Game” dostępne będzie na:

UK Games Expo, Birmingham (Hala 1, sektor A, 1-880), 3-5 czerwca
Pyrkon, Poznań (Hala 5, Stanowisko 187), 17-19 czerwca

Darkem PW
30 maja 2022, 20:51
Świetne wieści. Zmiana grafik na kaflach mapy na duży plus. Jest pięknie i czytelnie, czego chcieć więcej?

Co do testów gry - czy istnieje szansa na nagranie video z wydarzenia/samej rozgrywki?

Yaaqob PW
31 maja 2022, 07:52
Darkem:
Co do testów gry - czy istnieje szansa na nagranie video z wydarzenia/samej rozgrywki?
Tak, zapraszam. :-)

Darkem PW
1 czerwca 2022, 20:18
Bardzo chętnie, ale praca nie pozwala mi na wyjazd. Miesiąc deadlinów ;). Nie zmienia to faktu, że jestem (jak pewnie my wszyscy) niezwykle ciekaw mechaniki rozgrywki. Dlatego podrzucam pomysł streamu testów :)

Yaaqob PW
8 czerwca 2022, 12:14
Zamiast sprawozdania z UKGE...
:-) ;-)

Mentalnie szykujemy się już na Pyrkon. :-) Będziemy z naszym specjalistą od social media i postaramy się zorganizować jakieś nagrania (także z recenzentami-youtuberami planaszówkowymi).

Jak wszystko dobrze pójdzie, to nagramy też specjalny materiał dla Groty. :-) ;-)

Darkem PW
8 czerwca 2022, 15:10
Jest pięknie! Na pierwszy rzut oka w grze jest wszystko, co zawsze marzyło mi się w planszowych hirosach - ekran miasta, eksploracja i uproszczony system walki na oddzielnej planszy. Nie mogę doczekać się kickstartera, a z perspektywy mniej doświadczonego twórcy gier i wieloletniego gracza, podziwiam za dbałość o szczegóły. Trzymam kciuki i powodzenia w dalszych pracach!
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
temat: Heroes 3 - oficjalna gra planszowa

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel