Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 162 - 163 - 164 | |
Trang Oul |
Użycie aerografu do zrobienia "całej" animacji było bardzo twórcze... Statystyk nie oceniam, bo są zbędne. |
ponury |
Czy mogę się spytać co cię tak denerwuje panie MCaleb??? Ja na tym forum jestem dwa dni, a czytać umię, więc jeśli chodziło ci o coś innego to starczyło powiedzieć. >>> No i co z tym 'dymem'? Wygląda jakby 'haftował'. :P Ten dym to po prostu nieudana wersja popiołu, który miał być główną ozdobą animacji ruchu, a tak WoGóle to nie każdy może mieć talent do tworzenia animacji MCaleb >>> Użycie aerografu do zrobienia "całej" animacji było bardzo twórcze To w dobrym czy złym znaczeniu Szanowny Trang Oulu?? |
Trang Oul |
>> >>> Użycie aerografu do zrobienia "całej" animacji było bardzo twórcze >>To w dobrym czy złym znaczeniu Szanowny Trang Oulu?? A jak myślisz? |
ponury |
Nie wiem nie czytam w twoich myślach Trang Oul. Mam nadzieje że w dobrym, a tak Wogóle to proszę jeśli mogę o kilka rad co do tworzenia animacji. Co do statystyk: Masz rację, rzeczywiście są niepotrzebne A te klatki to tylko wstępna realizacja czyjegoś projektu |
Trang Oul |
Dwuklatkowe animacje i te kilka maźnięć wygląda paskudnie. Nawet jednostki do WoGa nie były rysowane od podstaw. Animacje najczęściej skleja się z innych jednostek i przerabia. |
ponury |
A ja tak wyjade po za temat: Jak dorobiłeś się takiej funkcji na forum i czy miałeś jakiś udział w tworzeniu WoGa Trang Oul PS: Dzięki za rady. Na pewno skorzystam A i jeszcze jedna sprawa. Jeśli to dla ciebie nie problem, to mógłbyś trochę zrealizować ten projekt? Pytam się bo Żniwiarz to moja ukochana jednostka i dał bym wszystko żeby znalazła się w WoGu. |
Sheensherr |
Tutaj jest wszystko o wijach: obrazki: http://img248.imageshack.us/img248/5158/wijeqx8.png avatary: http://img329.imageshack.us/img329/2404/avatarif9.png na mapie: http://img248.imageshack.us/img248/3241/mapavr7.png obrazek przyrostu: http://img370.imageshack.us/img370/7859/przyrosttc9.png budynek: http://img59.imageshack.us/img59/7704/zat281ch322anoraof8.png budynek w mieście : http://img20.imageshack.us/img20/3204/newhr4.jpg |
Trang Oul |
Jak na razie, jedynie pomagałem przy tworzeniu Nowych Ulepszeń i Two Islands. Co do wprowadzenia Żniwiarza do WoGa musisz poprosić Acida, on jest "koordynatorem d.s. grafiki" (cokolwiek to znaczy). |
Sheensherr |
A czy moje wije miałyby szanse jakbym je dobrze zanimował, nie muszą być w mieście, może chociaż jednego by się dało wprowadzić do gry |
Acid Dragon |
Podobieńswo do wiwerny i bazyliszka jest zbyt duże, aby toto mogło udawać innego stwora. Zachwytu ogólnym wyglądem też nie wzbudza raczej. Mimo wszystko, decydująca jest zawsze animacja i od tego zawsze powinno się zacząć. |
Sheensherr |
Tak to prawda podobieństwo jest b. widoczne, zwłaszcza do wiwerny. Spróbuje zanimować Boa 9 nie miałem pomysłu na nazwe). On może miałby szanse?! |
ponury |
Acid Dragonie czy wysłuchasz mej prośby i wprowadzisz kosiarza do WoGa? Błagam! Ta jednostka byłaby moją ukochaną gdyby weszła. (Oczywiście proszę o stworzenie z mojego projektu.Tj poprawienie go i dorobienie klatek) |
Dark Dragon |
Acid nie może go wprowadzić (przynajmniej nie bez zamieniania jednostek). Tylko Wielki Mistrz potrafi to zrobić. |
Acid Dragon |
Actually wystarczyłoby poszukać. Nawet w Grocie. Inna sprawa, że projekt jest projektem od dawna i ktoś musiałby go najpierw zrealizować, a ta realizacja przedstawiona tu na forum, z całym szacunkiem, nie ma żadnych szans. Po prostu nie spełnia żadnych standardów oczekiwanych od nowych jednostek. Póki nie znajdzie się ktoś, kto zrobiłby dobrze wyglądającą animację dla niej (przy czym animacja jednostki to ruchoma sekwencja obrazów, a nie statyczny obrazek, któremu dorobiono nienajlepiej wyglądające efekty), to nawet Slava nie pomoże. |
Sheensherr |
A co byście powiedzieli na górskiego olbrzyma, jakbym go dobrze zanimował |
ponury |
A to mój projekt Ifryta Rycerza: udało się na IS http://img179.imageshack.us/img179/1473/efknyj6.png Co wy na to? Czy jak by się go zaanimowało, to mógłby się znaleźć w WoGu? |
Trang Oul |
I gdzie ten projekt? EDIT: Uploadnij na jakiś inny serwer i daj link. Tak przy okazji... Poradnik tworzenia jednostek |
ponury |
Jaki on jest ogólnie?? Sam projekt chyba lepszy niż żniwiarz prawda?? |
Trang Oul |
Jest znacznie lepszy. Jeżeli ma być ulepszeniem Ifryta sułtana, to możesz mu dodać turban. |
ponury |
Trang Oul jakbyś go miał oceniać w skali od 1 do 5, to ile byś dał?? Efreet Knight już po modyfikacji http://img89.imageshack.us/img89/1542/efreetknightte6.png EDIT: I jak wygląda teraz?? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel