Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 162 - 163 - 164

Trang Oul PW
17 marca 2007, 11:42
Użycie aerografu do zrobienia "całej" animacji było bardzo twórcze...
Statystyk nie oceniam, bo są zbędne.

ponury PW
17 marca 2007, 13:38
Czy mogę się spytać co cię tak denerwuje panie MCaleb???
Ja na tym forum jestem dwa dni, a czytać umię, więc jeśli chodziło ci o coś innego to starczyło powiedzieć.

>>> No i co z tym 'dymem'? Wygląda jakby 'haftował'. :P
Ten dym to po prostu nieudana wersja popiołu, który miał być główną ozdobą animacji ruchu, a tak WoGóle to nie każdy może mieć talent do tworzenia animacji MCaleb


>>> Użycie aerografu do zrobienia "całej" animacji było bardzo twórcze

To w dobrym czy złym znaczeniu Szanowny Trang Oulu??

Trang Oul PW
17 marca 2007, 13:53
>> >>> Użycie aerografu do zrobienia "całej" animacji było bardzo twórcze

>>To w dobrym czy złym znaczeniu Szanowny Trang Oulu??

A jak myślisz?

ponury PW
17 marca 2007, 13:59
Nie wiem nie czytam w twoich myślach Trang Oul.
Mam nadzieje że w dobrym, a tak Wogóle to proszę jeśli mogę o kilka rad co do tworzenia animacji.

Co do statystyk: Masz rację, rzeczywiście są niepotrzebne

A te klatki to tylko wstępna realizacja czyjegoś projektu

Trang Oul PW
17 marca 2007, 14:10
Dwuklatkowe animacje i te kilka maźnięć wygląda paskudnie.
Nawet jednostki do WoGa nie były rysowane od podstaw. Animacje najczęściej skleja się z innych jednostek i przerabia.

ponury PW
17 marca 2007, 14:14
A ja tak wyjade po za temat: Jak dorobiłeś się takiej funkcji na forum i czy miałeś jakiś udział w tworzeniu WoGa Trang Oul


PS: Dzięki za rady. Na pewno skorzystam

A i jeszcze jedna sprawa. Jeśli to dla ciebie nie problem, to mógłbyś trochę zrealizować ten projekt? Pytam się bo Żniwiarz to moja ukochana jednostka i dał bym wszystko żeby znalazła się w WoGu.

Sheensherr PW
17 marca 2007, 15:01
Tutaj jest wszystko o wijach:
obrazki:
http://img248.imageshack.us/img248/5158/wijeqx8.png
avatary:
http://img329.imageshack.us/img329/2404/avatarif9.png
na mapie:
http://img248.imageshack.us/img248/3241/mapavr7.png
obrazek przyrostu:
http://img370.imageshack.us/img370/7859/przyrosttc9.png
budynek:
http://img59.imageshack.us/img59/7704/zat281ch322anoraof8.png
budynek w mieście :
http://img20.imageshack.us/img20/3204/newhr4.jpg

Trang Oul PW
17 marca 2007, 16:58
Jak na razie, jedynie pomagałem przy tworzeniu Nowych Ulepszeń i Two Islands. Co do wprowadzenia Żniwiarza do WoGa musisz poprosić Acida, on jest "koordynatorem d.s. grafiki" (cokolwiek to znaczy).

Sheensherr PW
17 marca 2007, 17:11
A czy moje wije miałyby szanse jakbym je dobrze zanimował, nie muszą być w mieście, może chociaż jednego by się dało wprowadzić do gry

Acid Dragon PW
17 marca 2007, 17:43
Podobieńswo do wiwerny i bazyliszka jest zbyt duże, aby toto mogło udawać innego stwora. Zachwytu ogólnym wyglądem też nie wzbudza raczej.

Mimo wszystko, decydująca jest zawsze animacja i od tego zawsze powinno się zacząć.

Sheensherr PW
17 marca 2007, 18:06
Tak to prawda podobieństwo jest b. widoczne, zwłaszcza do wiwerny. Spróbuje zanimować Boa 9 nie miałem pomysłu na nazwe). On może miałby szanse?!

ponury PW
17 marca 2007, 20:53
Acid Dragonie czy wysłuchasz mej prośby i wprowadzisz kosiarza do WoGa? Błagam! Ta jednostka byłaby moją ukochaną gdyby weszła. (Oczywiście proszę o stworzenie z mojego projektu.Tj poprawienie go i dorobienie klatek)

Dark Dragon PW
17 marca 2007, 20:55
Acid nie może go wprowadzić (przynajmniej nie bez zamieniania jednostek). Tylko Wielki Mistrz potrafi to zrobić.

Acid Dragon PW
17 marca 2007, 23:02
Actually wystarczyłoby poszukać. Nawet w Grocie.

Inna sprawa, że projekt jest projektem od dawna i ktoś musiałby go najpierw zrealizować, a ta realizacja przedstawiona tu na forum, z całym szacunkiem, nie ma żadnych szans. Po prostu nie spełnia żadnych standardów oczekiwanych od nowych jednostek.

Póki nie znajdzie się ktoś, kto zrobiłby dobrze wyglądającą animację dla niej (przy czym animacja jednostki to ruchoma sekwencja obrazów, a nie statyczny obrazek, któremu dorobiono nienajlepiej wyglądające efekty), to nawet Slava nie pomoże.

Sheensherr PW
18 marca 2007, 11:36
A co byście powiedzieli na górskiego olbrzyma, jakbym go dobrze zanimował


ponury PW
18 marca 2007, 12:22
A to mój projekt Ifryta Rycerza:
udało się na IS
http://img179.imageshack.us/img179/1473/efknyj6.png

Co wy na to? Czy jak by się go zaanimowało, to mógłby się znaleźć w WoGu?

Trang Oul PW
18 marca 2007, 12:39
I gdzie ten projekt?
EDIT: Uploadnij na jakiś inny serwer i daj link.

Tak przy okazji...
Poradnik tworzenia jednostek

ponury PW
18 marca 2007, 12:51
Jaki on jest ogólnie??
Sam projekt chyba lepszy niż żniwiarz prawda??

Trang Oul PW
18 marca 2007, 12:54
Jest znacznie lepszy. Jeżeli ma być ulepszeniem Ifryta sułtana, to możesz mu dodać turban.

ponury PW
18 marca 2007, 12:55
Trang Oul jakbyś go miał oceniać w skali od 1 do 5, to ile byś dał??

Efreet Knight już po modyfikacji
http://img89.imageshack.us/img89/1542/efreetknightte6.png

EDIT: I jak wygląda teraz??
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel