Witaj Nieznajomy!
|
temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 | |
Hayven |
Cytat: Wake of Gods zrobić lepszy instalator zrobić pl pod win 10 ^^ Ale po co, skoro jest ERA? |
Erui |
Ale chyba nie ma spolszczenia do najnowszej ERY? |
VIP |
ERA się ciągle zmienia, bo bodajże wychodzi aktualizacja za aktualizacją + wtyczki moderów do niej są pewnie też po ang. I chyba kampanie WoG nie działają na ERA - nie pamiętam. |
Starylaczek |
Panie VIP oraz wszyscy zaangażowani w to dzieło, chciałem z tego miejsca podziękować za ciężki arbait, krew, pot i łzy. Szczególnie po ogarnięciu HD Mod+HOTA ciężko mi było zabrać się za Kroniki (do wygodnego się człowiek za szybko przyzwyczaja :D), a teraz spokojnie będę mógł ograć wszystkie. Tym bardziej jestem kontent, że są opcje wyboru (zwykłe/ulepszone mapy i wersja językowa, piękna sprawa). Launcher wspaniale ogarnięty ale tutaj miałbym jedno pytanie - może warto byłoby zmajstrować coś ala guzik "Donate" jak w HD-Mod? Chętnie wrzuciłbym kilka złociszy i myślę, że nie jestem w tym odosobniony, po prostu jest wewnętrzna chęć materialnie podziękować za pracę :-) |
RustDragon |
Co by nie było, gratuluję i dziękuję za doprowadzenie projektu do finału i to w tak krótkim czasie, wielu graczy na pewno skorzysta, a grzechem byłoby, gdyby VIP nie doczekało się polskiej wersji.moze czas na Wake of Gods? |
VIP |
@Starylaczek Bardzo dziękuje :). Sporo było roboty :D. Dużo osób o tym właśnie wspomina/wspominało, ale zawsze mówiłem, że projekt w pełni darmowy :) i dla mnie już jest nagrodą zainteresowanie, spróbowanie, zagranie, ocenienie i polecenie projektu :)). Miłym i fajnym zaskoczeniem jest zalogowanie się na forum i szepnięcie miłego słowa ;). Fajnie by było obejrzeć kiedyś przechodzenie wszystkich Kronik pod HDmod przy pomocy projektu np. na YouTube :))). Kto wie może w bliskiej przyszłości jak wydam swój kolejny prywatny projekt również mile zaskoczę się takimi opiniami i dobrym słowem ;). @RustDragon Trochę czasu minęło :D. Dzięki również :). Pewnie fajny jest to pomysł, ale teraz chciałbym chwile odpocząć od modowania, ale pewnie wrócę, może z kolejną własną kroniką albo coś dorobię ;)? P.S. Aktualnie/teraz czas na rozwój własnych prywatnych projektów ;). --- JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJE ;). |
Anarion |
Na YouTube można obejżeć Kroniki po polsku nagrane przez MrSetoKami ( https://www.youtube.com/watch?v=2My8qIK7xJU&list=PL-pTssFj9lvfoweNHd7wD4KQHQypZbUYB&index=1 ), ale przeszło dwa lata stare. Może on da się namówić na powtórkę z rozrywki :-) ? |
VIP |
Nie wiem, do nikogo nie pisałem w sumie :P. |
Erui |
To jeszcze chyba nie finał? Co z piracką kampanią? |
VIP |
Pewnie w dalekiej przyszlosci ;) |
Kertra |
Szarża Smoków błędy (nie jestem czy te błędy zostały naprawione w ostatecznej wersji): - składane artefakty oraz Ostrze Armagedonu, mogą zostać wylosowane we wszystkich scenariuszach, co oczywiście nie powinno mieć miejsca. - w scenariuszu "Smoki o Tęczowych Skrzydłach" mamy do wyboru jako premie Gospodarstwo lub Strzelców, ale jeśli wybierzemy Strzelców to i tak mamy wybudowane Gospodarstwo (osobiście zmieniłem sobie Gospodarstwo na Magiczne Źródło). - w scenariuszu "Podejrzenia" możemy zdobyć na mapie przygody Zbroje Ognistej Mocy, ale tą samą zbroje dostajemy w Chatce Proroka (osobiście zmieniłem sobie Zbroje Ognistej Mocy na mapie przygody na Znak Świętości). W tym samym scenariuszu na mapie przygody leży Łuk Strzelca (składany artefakt), natomiast Sorsha też posiada Łuk Strzelca, moim zdaniem jest to pomyłka twórców (osobiście zmieniłem sobie Łuk Strzelca na mapie przygody na Złoty Łuk). Miecz Mrozu moja propozycja odnoście premii w pierwszym scenariuszu: Jak wiemy mamy do wyboru Taktykę lub Skuteczność Ataku, jednak nasz Tarnum posiada Taktykę, więc ta premia jest zbędna, ale można ją zastąpić odziałem 10-20 troglodytów. PS: Zrobiłem sobie swoje własne tłumaczenie Herosów i wykryłem literówki, używając strony do wykrycia błędów ortograficznych. Znalazłem literówki w oryginalnych kampaniach, pojedynczych mapach jak i w kronikach. Nie jestem w stanie powiedzieć gdzie konkretnie takie literówki się znajdują, bo tekstu do sprawdzenia było sporo, ale dam przykłady: nóź, sie, cie, wogóle, napewno, czy też ogólne braki polskich liter. POZDRAWIAM WSZYSTKICH! |
VIP |
Dzięki wielkie za informacje :) 1. Sprawdzałem to kiedyś i widziałem, że było tak w oryginale np. w Szarży: https://youtu.be/0p6tmLyjpbc?t=1399, więc chyba to nie jest błąd. 2. * To pewnie pasowałoby usunąć Gospodarstwo z premii, aby nie psuć rozgrywki. 3. To wydaje mi się, że jest git, bo łuk wskazuje na mapie obok jakoby miałby być dla Tarnuma (Sorsha ma swój), a dla zbroi pewnie tak samo (???). 4. To juz zostało usniete z premii z tego co pamietam dawno temu :P. 5. Tu teksty pewnie można poprawić, bo pamiętam, że w Wojownikach dokładnie analizowałem wszystko, ale pewnie coś mogło zostać. |
Kertra |
Hmmm no okey, rozumiem, ale co do składanych artefaktów się nie zgodzę. Uważam po prostu, że ten kto robił scenariusze do Szarży Smoków, zapomniał że składane artefakty można zdobyć poprzez skompletowanie artefaktów i nie trzeba ich zaznaczać w edytorze map :) Po prostu to zabija całą frajdę z rozgrywki, kiedy nagle np. rozbitek obdarowuje cię Ostrzem Armagedonu, albo Rogiem Obfitości... ;) No nie powinno tak być, to jest jedyna kampania, uwzględniając też oryginalne kampanie z dodatków i podstawki, gdzie można sobie od tak zdobyć składany artefakt lub ostrze. |
Kertra |
Znaczy ja tylko proponuje, aby to zmienić :D A to dlatego że zrobiłem sobie własne tłumaczenie Herosów, poprawiłem błędy językowe, czy np. zmieniłem Królewskie Wiwerny na Jadowite Wiwerny i po prostu wychwyciłem ten mały, ale za to jakże zabijający radość z gry błąd właśnie z tymi artefaktami składanymi w Szarży Smoków :) Mimo wszystko to było moje małe wtrącenie co do tematu :D Pozdrawiam VIP-ie! :D |
VIP |
Możliwe, że właśnie chodziło o tą frajde ze zdobycia i takiego szcześcia, że sie udało ;). Teraz pewnie inaczej myślimy (musimy wziąść pod uwagę HDmod) kiedyś nie było tylu funkcji i ułatwień - gra na czilku :D. Dzięki jeszcze raz. Jak coś nowego odkryjesz daj znac ;). === Ogólnie to gra ma spokoro bugów - mozesz nawet odpalić sobie mapke RoE i będą Ci się błędnie losować wyglądy artów (naprawione w SoD_SP - zgłaszłem) |
VIP |
Wracajac do premii. Tak sie zastanawiałem nad tym jeszcze bardziej dokładnie i drogą dedukcji prawdopodobne pomyłka osoby dodającej premie. Zakładajac, że twórcy nie chcieli uruchomic kampanii bez premii w sesnie starcie z "niczym". To w mieczu napewno powinien być ustawiona zaawansowana taktyka (bo skoro wybrali tą premie nie chcieli dodawac nowego slotu i napewno tez nie chcieli dodawac "nic"), a w Szarży pewnie zapomnieli ze ustawione jest w zamku gospodarstwo (albo po ang nazwa jest z czyms obok podobna w liście?), więc tutaj rozwiązanie problemu może być trudniejsze. Logiczne było by zmienić w zamku gospodarstwo, ale założyliśmy, że to osoba ustawiająca bonusy zapomniała, ale też mogła byc to ta sama :P, wiec wydaje mi się, że logiczne jest wyłączenie w zamku gospodarstwa - może kojarzysz, czy w innych kampaniach też tak było np. SoD? W sesnie ze jako premia jest gospodarstwo, a w zamku wylaczone? Edit. Albo ul. Gospodarstwo hmm... - tylko jak sie popatrzy na mapki to w poprzednich scenariuszach nie ma wgl gospodarstwa (w jednym bylo wszystkie 3 ulepszone budynki) |
Kertra |
VIP-ie to bardziej błąd twórcy kampanii, bo: - Łuk Strzelca można złożyć w scenariuszu: Rdzawe Smoki - Róg Obfitości można złożyć w scenariuszu: Podejrzenia - Moc Ojca Smoków można złożyć w scenariuszu: Szarża Smoków Według mnie, twórca kampanii popełnił błąd, zaznaczając te składane artefakty oraz Ostrze Armagedonu w edytorze map (składanych artefaktów nie trzeba zaznaczać) :) Dla mnie to jest ewidentny błąd twórcy :D |
Kertra |
Co do premii z Gospodarstwem to temat jest trudny do ogarnięcia... Bynajmniej ja sobie zamieniłem tą premie na Magiczne Źródło :) Bo usunięcie Gospodarstwa w Bastionie nie rozwiąże problemu, a to dlatego że na start mamy jeszcze Zamek w którym jest wybudowany Bastion Gryfów, czyli jednostek 3 poziomu. Gdyby on nie był wybudowany, to logicznie że w Bastione też nie powinno być Gospodarstwa na start :) |
Kertra |
VIP-ie mam tu kolejny argument, dlaczego składane artefakty muszą być odznaczone w edytorze: Kolejny list od zaklinaczki smoków brzmi następująco: "Przyjacielu Smoków, Rozmawiałam z jasnowidzami, którzy mają elementy mocy ojca smoków. Odszukaj ich. Większość zażąda jakiejś formy rekompensaty. Dobra wiadomość to ta, że zgodzili się rozmawiać tylko z tobą lub z kimś walczącym pod twoją chorągwią. Przynajmniej Mutare nie będzie w stanie zagarnąć mocy ojca smoków dla siebie. Powodzenia!" Fabuła nam mówi, że Mutare nie może posiąść tego artefaktu, natomiast skoro ten artefakt jest zaznaczony w edytorze map, to komputer może go zdobyć np. w Grobie Wojownika ;) PS: Ja sobie poszedłem jeszcze o krok dalej i np. w tym ostatnim scenariuszu zablokowałem elementy Mocy Ojca Smoków, bo można je zdobyć w chatkach jasnowidza i na mapie. To samo zrobiłem z dwoma wcześniejszymi scenariuszami, gdzie elementy Rogu Obfitości i Łuku Strzelca można było zdobyć na mapie :) Osobiście nie lubię czegoś takiego, że mamy chatki które dają nam dany artefakt, ale ten sam artefakt jest na mapie, według mnie niszczy to sens misji jasnowidzów :) |
Castlebeck |
Mam trochę głupie pytanie. Jak zaktualizować bezpiecznie spolszczenie kronik? Mam ściągnięte już v. 2.5.8, tylko chciałbym to tak zainstalować żeby nie wysypało mi całego spolszczenia łącznie z zapisanymi stanami gry kiedy grałem na launcherze 2.5.7 . |
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 |
temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel