Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Heroes III: Day of Reckoning
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 20 - 21 - 22

avatar PW
18 lutego 2022, 17:50
Tomte nie jest jednostką górniczą, krasnoludopodni kopacze do Vori raczej nie pasują.

Kertra PW
18 lutego 2022, 18:48
No dobra, rozumiem :) Ale według mnie za bardzo trzymacie się tego uniwersum M&M ;) HoTa jakby chciała się trzymać wyłącznie świata M&M to nie powstały by nowe jednostki :D Przecież w Herosach jednostki/potwory pochodzą głównie z mitów i legend :) Ja tam nie wiem, ale mi tam ten skrzat z kilofem by pasował :) Oczywiście jak coś to bez spiny, wyraziłem tylko swoją opinie i tak dalej, więc wiecie :D Trzymam kciuki za projekt ;) Powodzenia! Haha :D

Andruids PW
18 lutego 2022, 19:00
Ja tam bym wolał w Hocie jakąś jednostkę z Might and Magic zamiast pterodaktyli na kiju i niejaszczuroludzi, ale może to tylko ja.

Kammer PW
18 lutego 2022, 19:05
Ślunzocy mnie rozbawili.
Also -- większośc stworów w M&M to zżynki z DnD.

DragonKing PW
21 lutego 2022, 17:37
Weźcie nie psujcie tej jednostce tego mikołajowego klimatu, który nadaje jej charakteru. Z kilofem przypomina krasnala-z dziwnym upodobaniem do złota, tworzą kopalnie etc. Taka jednostka może byłaby spoko do jakiegoś Kronverku z czerwonymi krasnoludami czy czymś.

AmiDaDeer PW
21 lutego 2022, 18:22
Kertra:
Ale według mnie za bardzo trzymacie się tego uniwersum M&M ;) HoTa jakby chciała się trzymać wyłącznie świata M&M to nie powstały by nowe jednostki :D
Nie przypominam sobie, by w uniwersum M&M miało miejsce jakiekolwiek wspomnienie o Nisse i Tomte, więc zarzut jest trochę bez sensu - to jest nowa jednostka.

Avatar zwrócił uwagę na Vori dlatego, bo Palace jako miasto ma reprezentować ten ląd. Mogą tam zaistnieć zupełnie nowe dla settingu potwory, tak zresztą się stanie - ale jeżeli chcemy trzymać się uniwersum M&M (co zresztą HotA również robi - ich historia nie dzieje się w jakimś alternatywnym świecie zupełnie niezależnym od dzieł NWC), to lepiej jest unikać elementów, które są sprzeczne z kanonem.

Inna sprawa, że DoR w samych założeniach ma być mniej "fanfikowy" względem Hoty. Co prawda to wciąż będzie forma fanfikcji, ale zespół stara się unikać sytuacji typu "Tak, istnieje rasa stworzeń które władały własnym oceanicznym imperium i miały ogromny wpływ na geopolitykę planety, a o której nikt w kanonicznych grach z serii nigdzie nawet nie wspomina". To niekoniecznie znaczy, że jedno podejście jest lepsze lub gorsze od drugiego - chodzi tu tylko o to, że DoR nie stara się kopiować Hoty, tylko ustanawia własne standardy moddingu.

Kertra PW
22 lutego 2022, 12:08
No dobra, masz racje :)

val-gaav PW
25 marca 2022, 16:19
Po pierwsze gratuluję rozmachu, bo mody które już wydało MDT generalnie w pełni zasługują na znacznie większą rozpoznawalność niż zapewniało to VCMI. Patrząc na sprawę od strony przeciętnego użytkownika co nie umie w jsona czy jakąkolwiek konfigurację odejście od vcmi jako silnika ma sens.


Mimo wszystko jednak na forum heroescommunity padła wypowiedź od jednej z osób pracujących nad DoR, że ewentualny port na VCMI jest rozważany jeśli będzie zainteresowanie, co jest stanowiskiem odmiennym, od przedstawionego w tym temacie.

1) Czy są jakieś szanse, że zobaczymy te nowe zamki w VCMI np. nowe Groove (które chyba na samym początku prac było przygotowywane pod vcmi ? ) ?

2) Czy sama zawartość dodatku lub jego części będzie opublikowana na licencji CC-BY-SA analogicznie do Courtyard, Forge czy Tides of War już wydanych na VCMI ?

ShEv441 PW
28 marca 2022, 21:40
Fajny projekt. Mam kilka pytań i wniosków. Miasto zapowiada się interesująco, na trailer miałem obawy o poziom graficzny, ale te grafiki udpostępnione później nieco mnie uspokajają. Model elfa i tego skrzata są dobre. Mam pewne wątpliwości co do samego pomysłu na poziom 1 - wygląda trochę za bardzo jak święty mikołaj i atakowanie workiem z prezentami jest trochę dziwne.
Zastanawiam się ile właściwie będzie tych nowych miast w tym dodatku, czy będą one wydawane w jakiś częściach czy zbiorczo będziecie chcieli udostępnić całość.

Możemy liczyć na jakiś nowy news z postępów ?

Droopy PW
29 marca 2022, 10:22
Też chętnie bym jakiegoś newsa przeczytał !

Trith PW
1 kwietnia 2022, 15:24
Chcecie wieści? Wieść wam niesie.

Uznaliśmy że pokazywanie grafik jest zbyt nudną formą przekazywania aktualizacji więc przerzucamy się na format czysto tekstowy.

Mamy przygotowane małe Q&A, które w sumie uznałem że można już wrzucić:

Q: Czy możecie powiedzieć coś o nowych miastach?
A: Tak, pełną parą ruszyły pracę nad Rumuńskim Miastem, które o wiele lepiej pasuje do naszej wizji fabularnej niż inne opcje. Z tej racji pracę nad Vori zostały zamrożone. Szklarnia też była rozpatrywana ale szef naszego projektu się obraził.

Q: A co z nowymi jednostkami?
A: W swoim czasie zobaczycie przekolorowanki jakich jeszcze nie widzieliście, na razie tyle w tej kwestii.

Q: Będzie wsparcie dla RTX?
A: Tak, to jeden z naszych priorytetów.
Q: Czy możecie zdradzić jeszcze jakieś inne detale techniczne?

A: Tak, cały wprowadzony przez nas kod (a nawet grafiki) będzie szyfrowany aby zapobiec nieautoryzowanym próbom jego modyfikacji. Zapewniam że różnica w rozmiarach plików gry oraz szybkości działania będzie nieznaczna, porównywalna do długości tur AI w Heroes 5.

Q: Czy próbowaliście kontaktować się z ludźmi którzy pracowali nad grami HoMM?
A: Akurat tak. Nasz projekt uzyskał aprobatę Erwana Le Bretona, byłego dyrektora kreatywnego marki Might and Magic. Mamy z nim kontakt i czasami się z nim konsultujemy by mieć pewność że nasze przedsięwzięcie pod względem fabularnych jak i decyzji projektowych nie odstaje od najnowszego kanonu Might&Magic.

Andruids PW
1 kwietnia 2022, 15:42
Miasto Vori znowu nie wypaliło? To zbyt prawdopodobne, żeby mogło być żartem...

Kastore PW
1 kwietnia 2022, 16:26
Trith:
nie odstaje od najnowszego kanonu Might&Magic

Trith:
Q: Będzie wsparcie dla RTX?
Co to da?

Trith PW
1 kwietnia 2022, 17:19

AmiDaDeer PW
1 kwietnia 2022, 20:50
Jako osoba głównie odpowiadająca przy pracach nad DoR za przyczepianie się designu muzykę i audio, mogę zapewnić, że naszym celem jest również zremasterowanie całej oprawy dźwiękowej gry tak, coby mogła być odgrywana w jakości 22.2 surround sound.

Wymagania sprzętowe szacujemy na najnowszej jakości sprzęt HiFi odtwarzający każdy komercyjnie sprzedawany standard nośników (cyfrowych i analogowych), słuchawki jakości studyjnej, rozstawione po całym mieszkaniu monitory odsłuchowe, wymiana całej instalacji elektrycznej plus absolutnie konieczne okablowanie z czystego, 24-karatowego złota.

Droopy PW
2 kwietnia 2022, 10:47
Bardzo fajne wiadomości :D

Trith PW
20 maja 2022, 18:22


Ostatnio było tu nieco ciszej, ale zapewniamy że prace dalej idą w regularnym tempie. Dzisiaj postanowiliśmy przybliżyć kwestię murów miejskich na mapie przygody, których przykład mieliście okazję zobaczyć w Noworocznym Teaserze. Jak na zamieszczonym powyżej zdjęciu widać, nasze plany powiększenia palety obiektów dla mapmakerów nie ograniczają się tylko do lokacji posiadających nowe mechaniki możliwe do zrealizowania w DoR. Przygotowujemy również nowe elementy dekoracyjne, jak widoczne tutaj mury miejskie które mają na celu tchnąć trochę więcej charakteru i architektury frakcji w obszary map.
Zamieściliśmy też jeden nowy niepokazywany wcześniej obiekt. Do czego służy? Może zapytanie obecnych bohaterów co robili przed wojnami o Odnowienie Erathii da wam pewne poszlaki.

Droopy PW
20 maja 2022, 20:11
Podoba się i to bardzo ! A czy każdy zamek otrzyma taki rework na mapie świata ?

AmiDaDeer PW
20 maja 2022, 20:40
W sumie to po co? Większość wizerunków miast na mapie przygody prezentuje się wizualnie raczej dobrze. Poza nielicznymi przypadkami (jak właśnie Conflux) byłoby to wymyślanie koła na nowo.

Trith PW
20 maja 2022, 21:01
Akurat dodam ze szczerością, że głównie jest nowy wygląd Wrót na mapie bo miałem model ze wcześniej, a jak miałem to nie zaszkodziło zrobić coś z nieco mniejszą ilością błędów graficznych. Tak jak mówi Ami, jeżeli podobne takowe rekonstrukcje się odbędą, to przede wszystkim jeżeli zaistnieje potrzeba na nowy model z jakichkolwiek przyczyn.
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 20 - 21 - 22
temat: Heroes III: Day of Reckoning

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel