Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/mod] Refort komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
Chad |
Hej mam problem, zgubilem wszystkie pliki refortu, ma ktos moze jakiekolwiek moje pliki z refortu? Jak tak bardzo prosilbym o wyslanie na maila!!! :( |
Chad |
Witam po latach, znowu powracam do prac nad REfortem. Niestety, od ostatniego czasu wiele się wydarzyło, a konkretniej 2 laptopy które się zepsuły i jeden skradziony. Ale tym razem w końcu nauczyłem się jak korzystać z chmury i nie powinienem już nigdy stracić plików.. niestety mało miałem czasu by pracować nad tym projektem, ale udoskonaliłem się znacznie w tworzeniu grafik, głównie dzięki pracom nad moim discordem i twitchem... Niestety czas zrobił swoje i dużo zapomniałem, dlatego z pytaniem do was dość prostym muszę się zwrócić, zwłaszcza że nie jestem w temacie zmian oraz nowych/udoskonalonych narzędzi do tworzenia modów: 1. Czy do WoGa nadal nie da się dodawać nowych miast bez zastępowania ich? 2. Jakie są narzędzia potrzebne na dzień dzisiejszy? Póki co próbuję sobie odświeżyć deftoola, ale z pewnością było więcej programów, z których korzystałem lata temu ale nie pamiętam jakie... ktoś mógłby mi przypomnieć? :) 3. Czy byłby ktokolwiek chętny pomóc przy tym projekcie w postaci informacji na bierząco? Za wszelkie informacje bardzo dziękuję! |
Andruids |
https://discord.gg/hyz3b6SD To link do discorda Woga/ERY (która zbliża się w wersji do cyferki "4"). Powinieneś dostać tu interesujące Cię informacje. Prawdopodobnie będzie potrzebny Ci moduł Amethyst (albo Typhon), który obecnie jest najszybszym sposobem na dodawanie nowych jednostek w ERZE. |
Majster |
Fajnie, że coś się dzieje. Trzymam kciuki za projekt, i powodzenia! Jak będziesz miał jakieś zdjęcia grafik, to chętnie zobaczę, bo nawet nie wiem jaki ma być klimat miasta. Zdjęcia z pierwszego posta nie działają. |
Chad |
@Majster Resident Evil, klasyczne. Tak bardziej chodzi o odwzorowanie klaszycznego RE... mod był generalnie gotowy z 10 lat temu i nagle jebut mi siadł komputer a wszystkie wersje były na megauploadzie :/ Hmm co do grafik... niestety jak na razie w fazie "concept art" bardziej, dopiero kończę animacje więc pozy w jakich mam "pierwsze klatki" są dość... meh. Ale okej. Kilka tutaj dam: Spiderling Zombie (Wiem, nazwa gryzie się z Necropolis, nazwę Zombiaka z Necropolis się zamieni... Crimsonhead Dog Zombie Dog Giant Spider Black Tiger Hunter Hunter Alpha Hunter Gamma Edit: O dziwo jedna animacja sprzed 13 lat się zachowała, miałem w bardzo starym mailu gdzie pytałem o pomoc kolegę... oczywiście trochę usprawnię animację, ale użyję parę klatek tj. chodzenie. Edit2: Usprawniona animacja chodzenia... |
Kertra |
Może zamiast nazwy Zombie będzie pasować nazwa Ghul |
Majster |
Jako koncept, wygląda to ciekawie. Sam mam sentyment do starych dobrych gier z PSX'a, choć ja bardziej byłem fanem Metal Gear Solid, Spyro, czy Crasha Bandicoota. Tym niemniej, rozumiem nostalgię. :) Ghoul wydaje się być dobrym zamiennikiem do Zombie, jak kolega wyżej sugeruje. |
Chad |
Ghul, ale to jako Zombie z Necropolis, czy ten tu z mojego moda? Ewentualnie, myślałem czy by nie nazwać Zombie z mojego moda "Infected", albo coś w tym rodzaju ale... wtedy bardziej dawałoby vibe z The Walking Dead, albo Left 4 Dead :) I tak, oczywiście chodzi tu o nostalgię... nie robię bóg wie jakiego wielkiego moda o 100% idealnej estetyce itp. Jestem jedynie zwykłym fanem RE który chciałby przenieść trochę z RE do H3, taki crossover... :) |
Majster |
Miałem na myśli "Ghul" jako zamiennik "Zombie" w twoim mieście. Skoro w Necro już jest taka jednostka, to nie ma sensu tego dublować. "Infected" też brzmi nieźle. Uważam, że zmienianie nazw jednostek z podstawowych miast nie jest dobrym pomysłem. |
Chad |
Dla tych, którzy są ciekawi statystyk jednostek i zdolności jednostek to dam tutaj detale: =========================================================== Nazwa frakcji: "REfort" (Resident Evil Fort) Podmienia miasto Stronghold, głównie dlatego, że skupia się na ataku i ma tylko 3 poziomy szkoły magi. Do tego ma 2 jednostki strzelające. ========================================================= Jednostki: =========== Poziom 0: Pająk / Spiderling Małe pająki, bardzo powolne, praktycznie nie stwarzają większego zagrożenia - chyba, że w dużych ilościach. Jednostka, której do końca nie jestem pewien w jaki sposób będzie dodana - prawdopodobnie podmienię dziki... i zabiorę możliwość ulepszania jednostek 1 poziomu w dziki :) ================= Zdolności: Brak Kontrataku Po ataku wraca na miejsce ================= Statystyki: Attack: 2 Defense: 1 Shots: - HP: 5 Damage: 1-2 Speed: 4 Type: Land Price: 50 Population: 12 ================= Poziom 1: Zombie(?), Nosiciel(?) / Infected(?) Jednostka podstawowa, klasyczny zombie z Resident Evil 1. Powolny, słaby, ale kiedy w końcu zaatakuje - rzuca spowolnienie i zarazę, dzięki czemu w miarę pożyteczny. ================= Zdolności: Spowolnienie Zaraza ================= Statystyki: Attack: 3 Defense: 2 Shots: - HP: 6 Damage: 1-3 Speed: 5 Type: Land Price: 50 Population: 12 ================= Poziom 1 upg: Szkarłatny Zombie(?), Szkarłatny Nosiciel(?) / Crimsonhead Ulepszenie jednostki podstawowej, zombie. O wiele szybszy, do tego atakuje podwójnie. ================= Zdolności: Spowolnienie Podwójny Atak Zaraza ================= Statystyki: Attack: 5 Defense: 2 Shots: - HP: 8 Damage: 1-4 Speed: 6 Type: Land Price: 70 Population: 12 ================= Poziom 2: Pies / Dog Dobermany zainfekowane wirusem są bardzo zwinne co pozwala im na unikanie pocisków, do tego wirus powoduje, że są bardziej odporne na ból i obrażenia, ale też niestety, ich punkty życia nie są obiecujące. ================= Zdolności: Tarcza powietrza ================= Statystyki: Attack: 4 Defense: 5 Shots: - HP: 15 Damage: 2-5 Speed: 9 Type: Land Price: 100 Population: 8 ================= Poziom 2 upg: Pies Zombie / Zombie Dog Infekcja doprowadza w końcu do mutacji, ciało po części rozłożone regeneruje się w szybkim tempie, do tego niewrażliwość na ból powoduje, że są jeszcze bardziej agresywne, a głód do którego doprowadza wirus sprawia, że zdesperowane atakują jak tylko mogą zanim przeciwnik w ogóle się zorientuje. ================= Zdolności: Tarcza Powietrza Brak kontrataku ================= Statystyki: Attack: 6 Defense: 5 Shots: - HP: 15 Damage: 2-5 Speed: 11 Type: Land Price: 125 Population: 8 ================= Poziom 3: Ogromny Pająk(?) / Web Spinner Pająki zainfekowane wirusem osiągają gigantyczne rozmiary. Do tego ich jad ma dość wysoki potencjał. Są jednak powolne, a by pluć jadem - niestety, potrzebują... wozu z amunicją :) Dość słabe ale... przyzywają małe pająki. ================= Zdolności: Brak kar w walce w ręcz Strzela jeżeli bohater posiada wóz z amunicją Zatruwa Przyzywa oddział pająków co turę (ilość podstawowa to połowa oddziału Ogromnych pająków) ================= Statystyki: Attack: 8 Defense: 4 Shots: 0 HP: 20 Damage: 2-5 Speed: 4 Type: Shooter/melee Price: 150 Population: 7 ================== Poziom 3 upg: Czarny Tygrys / Black Tiger Odizolowane od świata zainfekowane pająki mieszkające w podziemnych jaskiniach nie tylko osiągają gigantyczne rozmiary - ich jad osiąga większy potencjał od pozostałych pająków, do tego są zwinniejsze i bardziej agresywne, a ich zdolność plucia jadem zwiększa ich potencjał jako jednostki strzelające. Do tego przyzywa ogromne pająki, z kolei te... przyzywają małe pająki! ================== Zdolnośći: Strzela Zatruwa Brak kar w walce w ręcz Przyzywa oddział ogromnych pająków co turę (ilość to połowa Czarnych Tygrysów) ================== Statystyki: Attack: 8 Defense: 5 Shots: 12 HP: 20 Damage: 2-5 Speed: 5 Type: Shooter Price: 165 Population: 7 ================== Poziom 4: Lizacz / Licker Ikoniczny potwór z Resident Evil 2. Są ślepe, ale ich słuch jest doskonały. Ich języki są tak ostre, że potrafią przebić na wylot przeciwnika, niczym włócznia. Ich ataki są w stanie przebić pancerz. ================== Zdolności: Atak na 2 hexy (Dragon Breath) Odporność na "Oślepienie" Rzuca zaklęcie "Promień osłabienia" przy ataku. ================== Statystyki: Attack: 10 Defense: 8 Shots: - HP: 30 Damage: 5-8 Speed: 8 Type: Land Price: 400 Population: 4 =================== Poziom 4 Upg: Lizacz Beta / Licker Beta Po dalszej mutacji, kończyny lizaczy łączą się w pojedyncze szpony. Są bardziej agresywne i odporne na obrażenia. Ich ataki są w stanie przebić pancerz. =================== Zdolności: Atak na 2 hexy (Dragon Breath) Odporność na "Oślepienie" Rzuca zaklęcie "Promień osłabienia" przy ataku. =================== Statystyki: Attack: 12 Defense: 12 Shots: - HP: 40 Damage: 5-10 Speed: 10 Type: Land Price: 500 Population: 4 =================== Poziom 4 Upg2: Lizacz Alfa / Licker Alpha Najsilniejsze Lizacze potrafią przejąć inicjatywę i uderzają tam, gdzie boli najbardziej... Wirus powoduje mutację dzięki której regenerują się w zastraszającym tempie, do tego potrafią udawać martwe. =================== Zdolności: Atak na 2 hexy Odporność na "Oślepienie" Rzuca zaklęcie "Promień osłabienia" przy ataku. Rzuca masową "Rządzę Krwi" na początku swojej tury. Szansa na podwójne obrażenia. Regeneracja. Po śmierci odradza się 20% zabitego oddziału. =================== Statystyki: Attack: 12 Defense: 12 Shots: - HP: 40 Damage: 5-10 Speed: 12 Type: Land Price: 650 Population: 4 =================== Poziom 5: Łowca / Hunter Klasyczny potwór z RE1. Są zwinne i potrafią przeskakiwać nad przeszkodami. Ich instynkt łowiecki zmusza je do atakowania w najbardziej czuły punkt - gardło, za pomocą ostrych szponów. =================== Zdolności: Szansa na podwójne obrażenia Jednostka latająca =================== Statystyki: Attack: 10 Defense: 14 Shots: - HP: 50 Damage: 8-12 Speed: 8 Type: Flying Price: 525 Population: 3 =================== Poziom 5 Upg: Łowca Beta / Hunter Beta Po dalszej mutacji łuski Łowcy robią się twardsze i bardziej spiczaste, co zapewnia im szansę na zablokowanie części obrażeń. Agresywniejsze od poprzedników, szukają czułego punktu przeciwnika - nie ważne czy to Smok, czy Behemot - największą satysfakcję daje im zabijanie dużych istot... =================== Zdolności: Szansa na podwójne obrażenia Jednostka latająca Szansa na blok 25% obrażeń. Pogromca =================== Statystyki: Attack: 12 Defense: 15 Shots: - HP: 50 Damage: 8-16 Speed: 11 Type: Flying Price: 600 Population: 3 =================== Poziom 5 Upg2: Łowca Gamma / Hunter Gamma Mniej agresywny, nie mniej jednak nadal groźny, a może i nawet groźniejszy. Traci szansę na podwójne obrażenia, blokowanie obrażeń oraz pogromcę, do tego jest wolniejszy - ale za to ma większą ilość punktów życia, jest odporny na "Oślepienie" oraz posiada ochronę przed obrażeniami magii wody i powietrza. Do tego potrafi połknąć w całości jednostki... =================== Zdolności: Jednostka latająca Spojrzenie śmierci Odporność na "Oślepienie" Ochrona przed magią wody Ochrona przed magią powietrza =================== Statystyki: Attack: 14 Deffence: 14 Shots: - HP: 60 Damage: 10-14 Speed: 9 Type: Flying Price: 650 Population: 3 =================== Poziom 6: Bluszcz / Ivy Klasyczna wersja graficzna z RE2 połączona z wersją Remake - czyli pół roślina, pół zombie... coś w rodzaju zombie z Outbreak w scenariuszu "Flashback". Powolne, ale wytrzymałe. Plują kwasem tak mocnym, że nawet są w stanie niszczyć mury miasta. Tak jak Ogromne pająki, potrzebują wozu z amunicją, żeby móc strzelać :) =================== Zdolności: Strzela jeżeli bohater posiada wóz z amunicją. Pluje kwasem. Może atakować mury miasta (jak katapulta) Odporność na "Oślepienie" =================== Statystyki: Attack: 10 Defense: 18 Shots: 0 HP: 100 Damage: 10-20 Speed: 4 Type: Shooting/Ground Price: 750 Population: 2 ==================== Poziom 6 Upg: Trujący Bluszcz/Poison Ivy O wiele silniejsza wersja Bluszczu. Strzela bez wozu z amunicją. Do tego atakuje mury dwukrotnie. Do tego oprócz tego, że pluje kwasem, to jeszcze Zatruwa! Z pewnością jedna z najsilniejszych jednostek 6 poziomu. ==================== Zdolności: Strzela Pluje kwasem Zatruwa Atakuje mury miasta dwukrotnie Odporność na "Oślepienie" ==================== Statystyki: Attack: 11 Defense: 18 Shots: 12 HP: 100 Damage: 10-20 Speed: 5 Type: Shooting Price: 1100 Population: 2 ==================== Poziom 7: Tyran / Tyrant Klasyczny Tyran, z wersji RE1 Remake. Nie jest specjalnie silny czy wytrzymały jak na jednostkę 7 poziomu, prototyp Tyrana. Niszczy Obronę przeciwnika. ==================== Zdolności: Obniża obronę przeciwnika ==================== Statystyki: Attack: 17 Defense: 16 Shots: - HP: 260 Damage: 25-50 Speed: 7 Type: Land Price: 1500 Population: 1 ==================== Poziom 7 Upg: Tyran R / Tyrant R Wersja "R" Tyrana, czyli "Reborn". O wiele silniejszy i zwinniejszy. Jego ramię posiada ogromne szpony, większe od wersji prototypu. Szarża. ==================== Zdolności: Obniża obronę przeciwnika Szarża ==================== Statystyki: Attack: 20 Deffence: 16 Shots: - HP: 350 Damage: 35-50 Speed: 12 Type: Land Price: 3000 Population: 1 ==================== Poziom 8: Tyran S / Tyrant S Wirus nie tylko powoduje, że Tyran staje się coraz zwinniejszy i szybszy - jego skóra robi się bardziej wytrzymała, niczym skała, a adrenalina powoduje, że jego ataki są częstsze i bardziej śmiertelne. ==================== Zdolności: Szarża Obniża obronę przeciwnika Podwójny atak ==================== Statystyki: Attack: 25 Deffence: 25 Shots: - HP: 600 Damage: 45-75 Speed: 14 Type: Land Price: 5000 Population: 1 |
Chad |
@Majster, pomyślałem że może nosiciel w wersji polskiej bardziej by pasował... tylko że w angielskim chyba infected zostanie :/ |
Kertra |
A może Covidowiec? xD Albo... Umarlak :) |
Chad |
Umarlak? Hmm nawet nie jest to zły pomysł. W wersji angielskiej, Deadman/Deadmen? Bo Walking Dead jest nawet nazwą już nieulepszonych zombie w necropolis ;) Edit: Tutaj efekt dalszej pracy nad usprawnieniem animacji Lickera... |
Chad |
Mam praktycznie gotowego defa lickera, po poprawkach. Mniej więcej takiej jakości będę próbował się trzymać przy animacjach. Teraz tylko muszę sobie jakoś przypomnieć, jak dodać defa oraz zmienić atrybuty jednostki... niestety, zapomniałem jak to się robiło dokładnie więc jakby był tutaj ktoś chętny na szybko przypomnieć mi jakim programem co zrobić by podmienić jedną jednostkę i jej statystyki, nazwę itp. to prosiłbym o podpowiedź :) Sam def jest gotowy, podmienia ogra - problem w tym, że Licker to jednostka 2-hexowa a ogr na 1 hex, nie pamiętam jak to się zmieniało... :D https://easyupload.io/z5uqux teraz czas na ulepszenie... |
Kertra |
Bardzo fajnie to wygląda! :D Powodzenia w dalszym rozwoju projektu! :) aaaa i jeszcze jedno! :D Nie poddawaj się w tworzeniu swojego moda! ;) Trzymam kciuki na finalny projekt! ;) |
Chad |
Dziękuję ślicznie! Skrypty już są gotowe, większość plików txt także, połowa defów jednostek ukończona. Właśnie robię Defa jednostkom 1 poziomu, Deadman. Jednak będę się trzymał wersji angielskiej, w końcu mam grę w wersji angielskiej... na spolszczenie się poczeka po ukończeniu moda :) Zmieniłem trochę sposób, w jaki ulepsza się... Zamieniłem budynek gdzie wymieniać można jednostki na surowce w zamku, tak więc teraz zamiast tego można tam wynajmować pająki (Spiderlings), a po wybudowaniu budynku specjalnego, jednostki 1 poziomu NIE mają ulepszenia, ale za to Pająki można ulepszać wtedy w Duże Pająki :) Czyli bardziej coś w rodzaju zwiększenia przyrostu ale nie bezpośrednio. |
witchking |
Kiedyś już o tym rozmawialiśmy, dawno to było, ale spytam jeszcze raz. Czemu nie spróbujesz tego zrobić w 3d. Przy tej ilości czasu która na to poświęcasz myślę,że spokojnie zrobił byś animacje w 3d. Sporo gotowych modeli znajdziesz w internecie. |
Kuririn |
Popieram witchkinga, lepiej w "czy de" Sam to przerabiałem, i tez namawiał mnie witchking. P.S Teraz żałuje, że posłuchałem :P |
Chad |
Kilka powodów. Między innymi taki, że odpalenie nawet painta powoduje że laptop ma 5 minut zawiechy nieraz :) Niestety, od kąd skradziono mi laptopa to nawet nie ma takiej opcji bo ten co teraz mam to najtańsze gówno znalezione nie wiem gdzie... Nawet jakbym chciał to bym nie odpalił 3Ds Maxa. A powód dlaczego i tak na razie bym nie robił w 3D jest taki że zrobienie bałwana i zanimowanie go w 3Ds Maxie zajęło mi pół roku, a animacje 2D szybko mi idą i w sumie lubię pracę w 2D. Oczywiście, nie wykluczam możliwości że gdy będzie mod gotowy to o ile znajdę czas, zacznę pracę nad modelami 3D. Albo komuś zapłacę za to ;) Jak na razie robię ten projekt jako hobby, dzięki nostalgi nadal to we mnie żyje od tylu lat. |
avatar |
Wszyscy modderzy robią swoje projekty jako hobby (to tak na marginesie :) |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: [H3/mod] Refort | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel