Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 197 - 198 - 199 - 200 - 201 - 202

AmiDaDeer PW
24 stycznia 2021, 19:15
Od kiedy Heroes 3 to Ashan, gdzie każdy aspekt designu każdej jednostki musi być uzasadniony co do szczegółu, nawet jeżeli to zwykły walor estetyczny? :P

Serio, dajcie sobie spokój. Można to światełko wyjaśnić na bardzo dużo sposobów - począwszy od tego, że to atawizm z życia w wodach podziemnych (co tłumaczyłoby wiele aspektów wyglądu troglodytów jako takich), poprzez światło będące emitentem ciepła i naprowadzające w ten sposób resztę stada (z tego co widzieliśmy w MM7 troglodyci mają kastę podobną nieco do owadziej; skoro to ulepszenie ulepszenia, to i funkcja może być związana z wyższą rangą społeczną), skończywszy na jak najbardziej racjonalnym "To efekt wymysłu czarnoksiężników, a skoro Agar stworzył rogate beholdery bez odnóż, to wszystko jest dozwolone".

Ale po co wciskać naukowe wyjaśnienia w baśniowy świat gry tylko po to, by odrzucić ładny i kreatywny szczegół istniejącego tam potwora?

Krytyka brzmiąca "To mi się nie podoba, bo nieładnie wygląda" jest jak najbardziej okej i wręcz bardzo w cenie. Krytyka brzmiąca "To mi się nie podoba, bo ewolucyjnie nie miałoby to żadnego zastosowania" jest głupia. Zwłaszcza gdy mówimy o świecie, w którym nie ma potwierdzonej teorii ewolucji, a wiele stworów jest efektem dosłownie inteligentnego projektu.

DragonKing PW
24 stycznia 2021, 19:40
Kuririn:
Skąd wiesz jak nie próbowałeś?
Bo rysuję gorzej niż mój pies, a co dopiero zrobić model 3d i go zaanimować.

Kuririn:
To już wiesz
No właśnie nie wiem, nie mam pojęcie czy coś jest nie tak z moją umiejętnością dedukcji(pewnie tak właśnie jest)ale nie naprawdę nie wiem.

Mistrz PW
24 stycznia 2021, 20:48
Ponieważ model bazuje na moim koncepcie, napiszę parę słów wyjaśnienia. Pomysł generalnie był taki, że ten bardziej pierwotny i agresywny rodzaj troglodyty, używa bioiluminescencji do wabienia ofiar. Podziemia w MM to nie są kopalniane tunele, ani wąskie, ciasne jaskinie naszego świata, tylko gigantyczne pieczary i groty w których mieszczą się całe zamki i miasta. Nie trudno wyobrazić sobie zbłąkanego podróżnika, który, na swoją zgubę, pomyli świetlik troglodyty z pochodnią.

Andruids PW
25 stycznia 2021, 01:04
Światełko zostawić. Podstawowy kolor skóry (nie zielonych pasków) nieco ożywić. Może zrobić coś, żeby było widać ten fajny, odróżniający od zwykłego/piekielnego troglodyty kształt głowy (wydłużyć te kolce i zmienić ich kolor na kolor skóry?) Nasadę grotu dzidy wydłużyć - żeby metalowa cześć była "strzałką", a nie "trójkątem".

A pod tym co napisał Hobbit podpisuję się każdą z moich rozlicznych lewych i prawych stóp. Czarnoksiężnicy, co widać po całym line-upie frakcji Lochu, robią rzeczy, które wydają im się ciekawe/budzące postrach/"po prostu fajne", a ewolucji, zdrowemu rozsądkowi, i reszcie świata M&M nic do tego. I dlatego też na przykład ulepszenie Skorpikor mogłoby mieć wielkiego kolczastego węża zamiast skorpioniego ogona, Złych oczu - dziób bądź skrzydła, a Harpich wiedźm - dajmy na to, dwie głowy.

Kastore PW
25 stycznia 2021, 01:24
Kammer:
Rozmawialiśmy i nie działa.

Odbicia od skał znacząco osłabiałyby światło, pod wodą to się rozchodzi we wszystkich kierunkach.
Ja nadal chcę wiedzieć o co w tym chodzi btw.

Kuririn PW
26 stycznia 2021, 20:30
DragonKing:
Bo rysuję gorzej niż mój pies, a co dopiero zrobić model 3d i go zaanimować.
Ten Twoj pies jest bardzo zdolny :P
DragonKing:
naprawdę nie wiem
Jak by było inaczej, to wątek by umarł...

DragonKing PW
27 stycznia 2021, 08:50
Kuririn:
Ten Twój pies jest bardzo zdolny
Nie to ja mam szczególny anty-talent.


Nimbus PW
1 grudnia 2021, 09:52
Cześć wszystkim.

Jak tam idzie praca nad modem?

Kuririn PW
4 grudnia 2021, 19:38

Riccardo PW
4 grudnia 2021, 20:25
i like this

Hieronim PW
4 grudnia 2021, 21:23
Ależ to jest dobre! :O

Nimbus PW
6 grudnia 2021, 14:08
Piękne są te wszystkie nowe jednostki. Dużo już zamków jest ukończonych?

DragonKing PW
6 grudnia 2021, 17:27
Ślicznie wygląda, ale nie jestem pewien, czy wystarczająco się będzie różnić od cerbera i czy będzie wyglądać jak ulepszenie cerbera

Drwal PW
15 stycznia 2022, 21:31
Na razie to chyba odtworzenie oryginalnego cerbera.

zmudziak22 PW
17 stycznia 2022, 00:39
Co do demo-psów, to ja bym widział psy z heroes 6(dwu-głowe) jako pierwsze ulepszenie ogara a cerbera podrasować jako drugie ulepszenie(np. dać mu ognisty oddech jak alternatywa cerbera w Heroes 5).

Fandor PW
18 stycznia 2022, 22:54
Pamiętam, że kiedyś, przy znacznie trudniejszych jednostkach niż cerber była dyskusja, czy nie łatwiej i lepiej byłoby stworzyć "środkowe" jednostki, lub nawet nową wersję podstawy, a istniejące w grze przesunąć z podstawy na ulepszenia i z ulepszenia na kolejne i Kuririn raczej był zdecydowanie przeciwny takiemu rozwiązaniu, i przypuszczam że niewiele się zmieniło w tej kwestii.

Kuririn PW
26 stycznia 2022, 21:25
"Ogre Mage"

Kastore PW
26 stycznia 2022, 22:35
A pokaż go w standardowej pozie, bo tak ciężko mi porównać.

Mistrz PW
27 stycznia 2022, 18:37
Jak na Ogra, to twarz ma zupełnie nieogrową. Za to maczuga fajna!

Andruids PW
28 stycznia 2022, 01:04
Najważniejsze, że ma warstwy.
strona: 1 - 2 - 3 ... 197 - 198 - 199 - 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel