Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyspawany] Problemy techniczne i półtechniczne z HoMM komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 - 23 | |
Andruids |
Podziękowania należą się autorowi wrappera i Hellburnowi, który niedawno informował o tym rozwiązaniu na fanowskiej grupie facebookowej serii Heroes. Ja tylko podałem dalej. |
Kgkg90 |
Witam wszystkich. Opowiem krok po kroku problem z grą między mną a kolegą poprzez GameRanger. Zatem dawno temu kupiliśmy te same wersje gier z kolekcji klasyki, mianowicie Heroes III Restoration of Erathia i przez co najmniej 10 lat graliśmy bez większych problemów. Oczywiście były trudności w połączeniu po każdej zmianie systemu bądź komputera, ale zazwyczaj wyłączenie firewalla, zgodność z xp i dostęp administratora rozwiązały problemy. Nie tym razem, a problem jest bardzo dziwny i nie mogę znaleźć na niego odpowiedzi... Zatem, robię hosta, dołącza mój kolega, startuje grę i długo nic się nie dzieje, więc abort i start od nowa, ok uruchamia się, widzę że dołączył kolega i wysyła mi wiadomość, ja owe wiadomości odbieram, odpisuję ale on tego nie widzi i w ogóle piszę że niby jestem ale nic sie nie dzieje. W międzyczasie spróbowałem wybrać mapę i wystartować grę ale niestety pozostaje na screenie wysyłanie 98% i koniec. Jeśli kolega opuści grę gra startuje. Gdy on robi hosta, gra startuje ale ja nic nie widzę co robi w menu, tylko jego wiadomości, on moich nie. Gdy wystartuje mapę analogiczny problem 98% i nic. Jak wnioskuję ten problem leży po mojej stronie, bo ja zmieniłem system po awarii dysku. Aha odkąd mamy problemy z połączeniem na górze chatu widnieje napis "Pobieranie nagłówków map" o to wszystko. Wszystko zrobiłem jak dawniej i nie działa. Kontaktowałem sie z dostawcą internetu i mam otwarte porty w routerze dla GameRanger. Ehh kolega nawet nie chce słyszeć o zmianie gry na hd czy coś, więc zostaje naprawa tego tematu. Macie może jakieś rady co robić w takim wypadku? Dziękuję z góry za odpowiedzi. |
Drwal |
Nie korzystałem od dawna z Game Ranger, ale ... Ściągnijcie sobie Horn of the Abyss + HD mod i tam macie lobby do bezproblemowego grania przez sieć. Nie wyobrażam sobie bawić się w GM mając tak kapitalne narzędzia. |
Kgkg90 |
Problem w tym że kolega nie chce żadnych dodatków... Dla niego musi być podstawka i koniec. Trochę dziwny typ, ale właśnie za tą nietuzinkowe podejście go lubię. Może ktoś ma jednak jakiś pomysł jak to połączenie naprawić bez modów i dodatków? |
avatar |
Kupić RoE ze Steama. Ubisoft wbudował tam własne lobby. |
Kgkg90 |
A możesz podać linka do heroes 3 RoE na steamie bo od godziny szukam i nic tam takiego nie ma. Może nie wiem jak szukać. Swoją drogą już mam tyle wersji herosa 3 wykupionych że szok. I teraz kup kolejną. Normalnie maszynka do pieniędzy. |
VIP |
Swego czasu kojarzę hamachi do takiego połączenie, ale to było dawno temu. Program stawia VPN i jesteś podłączony z kolegą jak w LAN. Nie wiem jak aktualnie wygląda licencja programu itp. i czy coś się nie zmieniło. @avatar wspominał o tym: |
Kgkg90 |
Fakt, nie otworzyłem tego na steam bo myślałem że hd ma dodatki, przepraszam. No więc kupiłem to ustrojstwo, jak wszedłem w multiplayer i zrobiłem hosta i gra się wyłączyła z błędem "The program has encountered an undefined behavior". Już mi głowa pęka od tych herosów. Kolejne pieniądze w błoto. Już straciłem wene na granie a ubisoft dostanie popalić odemnie za crapa. Dziękuję wszystkim za pomoc. |
khorneopole |
... i szczerze mówiąc nie wiem, co z tym dalej zrobić. Oczywiście całość wypakowałem (do folderu, gdzie mam zainstalowaną podstawową grę), oczywiście posiadam HoMM 2 Gold, ale co dalej? Pytam, bo mapek po uruchomieniu gry nie widzę, a strasznie chciałbym sobie przypomnieć dawne dzieje. ;-p Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam |
uhm |
W folderze classic masz mapy stworzone przez graczy. W original - mapy zrobione w edytorze, są tak beznadziejne jak to tylko możliwe. Jeśli chcesz zagrać w jakąś mapę, kopiujesz plik z rozszerzeniem .mp3 z jednego z tych folderów do folderu "maps", tam gdzie masz zainstalowaną grę np. u mnie to wygląda tak: "GOG Galaxy\\Games\Heroes of might and Magic 2\Maps". Mapy nie są ułożone w grze według nazwy pliku, tylko według nazwy w edytorze, dlatego czasem trzeba ich w grze poszukać. Z tego co pamiętam, przejrzałem kiedyś wszystkie mapy z Desecrated Lands i chyba tylko trzy jako tako przypadły mi do gustu, przynajmniej były ładne :P Dwadle to Dawn, Kings Islands i The Evil Witch. Reszta baaaardzo średnia. A tutaj coś na dłuuugie, zimowe wieczory :P : https://drive.google.com/file/d/15IN2LB0wiJUJW9u8Lb30ryCbCsLTmGNA/view Unknown_Hero zebrał wszystkie mapy do H2, które kiedykolwiek zostały upublicznione. Oznacza to zarówno dobre jakościowo, jak i zupełne kaszany. Łącznie jest ich około 1500 ;) |
Bezimienny111 |
Dwa problemy: HoMM2 - gra uruchamia się. Wszystko działa ładnie do momentu interakcji takich jak, podniesienie czegoś z mapy, zakończenie walki(tj jednostka wroga znika z mapy), wybudowanie budynku w mieście ( moment odświeżenia ekranu miasta, by pojawił się nowy budynek). Gra zamraża się. Jedyna reakcja to alt+f4 i pojawienie się okienka czy chcesz zamknąć grę. Wrapper nie pomógł.Gra w oknie/pełny ekran te same efekty. Tryby zgodności nic nie dają. DxWind bez zmian. Ustawienie koligacji na jeden rdzeń nic. Windows 10; Do głowy przychodzi mi tylko jeszcze aktualizacja Windowsa i sterowników grafiki bo dawno tego nie robiłem. (Będę jeszcze stawiał dziś wirtualkę z XP) HoMM - problem jak wyżej, tylko że, wystąpił on raz. Drugi raz gra robi powrót do pulpitu w momencie, gdy powinno powinno pojawić się menu. Miał ktoś podobną sytuację? |
mrocznymag322 |
Po co do 2 wrapper? Już od dawna istnieje HD mod do 2 części który pomaga uruchomić grę w Windowsie 10 i także zawiera wiele różnych bajerów. A co do 1 części niestety nie pomogę ci bo chyba taki bajer do jedynki jeszcze nie powstał. :( |
avatar |
Hd-mod do h2 nie jest hd-modem, lecz pisaniem kodu gry na nowo z obsługą nowych rozdzielczości. Czyli to jeszcze wciąż wybrakowany klon H2. Coś jak vcmi do h3. |
Bezimienny111 |
Dokładnie tak, dlatego też, póki co, nie brałem pod uwagę pisanego od nowa silnika. Cóż, na wirtualce z XP obie gry działają bez najmniejszego problemu. |
Kertra |
Witam. Nie wiedziałem gdzie założyć temat, więc wiecie, ale... Postanowiłem sobie przejść na luzie "Odrodzenie Erathii". Czytałem wiele postów, jak ludzie zgłaszali błąd w kampanii "Oswobodzenie". Pomyślałem, że sprawdzę i rzeczywiście jest moim zdaniem błąd. Najprawdopodobniej jest to przeoczenie twórców i zaraz wyjaśnię dlaczego: W drugiej misji strażnicy wymagają: Orderu Męstwa za Magiczny Znak, oraz Amuletu Życia za Lunetę. W trzeciej misji natomiast strażnicy wymagają: Orderu Męstwa za Amulet Życia, oraz Teleskopu za Teleskop! Teleskop i Luneta są potrzebne do czwartej misji (można mieć albo Lunetę, albo Teleskop), ale Magiczny Znak jest w ogóle nie potrzebny, bo żaden strażnik graniczny go nie wymaga i to jest podejrzane, więc po co on niby jest? Poza tym Magiczny Znak przechodzi pomiędzy misjami! Wynika na to, że strażnik graniczny, który pilnuje i wymaga Teleskopu, powinien wymagać od nas Magicznego Znaku, dzięki czemu możemy zdobyć Teleskop! Dzięki temu błąd zostałby naprawiony i wszystko byłoby w końcu logiczne! Jestem na 100% pewny, że to miało tak być, dlatego np. jest wybór, którą misje możemy najpierw wykonać. ;) Osobiście naprawiłem to sobie, bo naprawdę tak to powinno być. ;) |
Szaman |
Jeśli istnieje temat/dział gdzie można zgłaszać takie "bugi" to proszę przenieść temat. Mam dość "dziwny bug", tak mi się zdaje albo ja nie potrafię liczyć. do rzeczy: Mam 43 wysokich elfów w armii z czarem błogosławieństwo. Jeden wysoki elf maxymalnie może zadać 5 pkt obrażeń. Czyli 43x5=215 obrażeń U mnie gra podaje taki wynik Czy gra mi dobrze liczy obrażenia? Używam najnowszego HD-Moda z funkcję +HD. |
Kastore |
To na pewno bug, a nie jakieś obliczenia uwzględniające obronę przeciwnika, złamaną strzałę i mur? |
avatar |
A co podaje H3 Assists? |
Hayven |
Atak elfa: 9 + 1(statystyki Gem) + 1(trawa) = 11 Obrona celu (szkielet): 4 Premia do obrażeń za różnicę ataku/obrony: (11-4)*5% = 35% Kara za dystans: połowa obrażeń Kara za mur: połowa obrażeń 43 * 5 = 215 (215 * 135%) / 4 to 72.5625, co w zależności od kolejności działań i rodzaju zaokrągleń wykonywanych przez grę może dać 72. Podobnie, dla ożywieńców (gdzie premia za atak/obronę wynosi 30%, bo różnica o 1 punkt mniejsza niż w przypadku szkieletów): (215 * 13%) / 4 to 69.875, co może się zaokrąglać w dół do 69. Także gratuluję: odkryłeś, że złamana strzała redukuje obrażenia za atak dystansowy o pół, mury o kolejne pół, a nadwyżka ataku nad obroną ma w HoMM istotne znaczenie :P |
Kalohn |
: co w zależności od kolejności działań i rodzaju zaokrągleń wykonywanych przez grę może dać 72. 72,99999 dałoby ten sam wynik. Obrażenia są zaokrąglane w dół. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 - 23 |
temat: [przyspawany] Problemy techniczne i półtechniczne z HoMM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel