Witaj Nieznajomy!
|
temat: Rekonstrukcja Wrót Żywiołów komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Trith |
Conflux, jaki jest, każdy widzi: niedokończony. Okoliczności wydania Ostrza Armagedonu nie były łaskawe dla pierwszej i ostatniej oficjalnej dodatkowej frakcji w Heroes 3, problemy z balansem oraz rozgrywką, liczne błędy graficzne, a nawet najkrótszy chyba w całej serii motyw muzyczny miasta. Nie dziwi zatem iż HotA team postanowił zretuszować kulejące wizualia i skorygorać najbardziej rażące problemy balansowe frakcji. Ja jednak zadałem sobie pytanie, czy nie warto pociągnąć tej idei dalej. Zaczynam ten temat żeby zebrać większe grono opinii, przekonać się czy nie jestem odosobniony w tym myśleniu i jak drastyczne zmiany mogłyby dalej być pozytywnie przyjęte. Od razu zaznaczę że nie mam na celu wyrzucenia tej frakcji i zastąpienia jej nowym lepszym pomysłem, tylko spróbować sił w odtworzeniu Wrót takimi, jakimi mogłyby być, gdyby NWC miało czas na ich dopracowanie, tak pod względem wizualnym jak i możliwie rozgrywkowym. A żeby nie być gołosłownym -> Zapraszam do dyskusji. |
Kastore |
Ale skąd wiesz, jakie miało być Conflux? |
Trith |
Tego nie wiem, i nikt nie wie poza devami (i kojarzę że gdzieś chyba widziałem jakiś wywiad właśnie na temat wrót, musiałbym przekopać internety). Tak samo jak skąd kto wie jak miało wyglądać ostatecznie Forge. To zawsze będzie interpretacyjne. Może nie wyraziłem się zbyt jasno, ale moim zamiarem tutaj jest ekstrapolacja na podstawie dowodów rzeczowych, poszlak z innych miejsc w serii, interpretacja schematów projektowych gry, i przyznam, szczypty kreatywnej twórczości. To jeżeli chodzi o stronę właśnie kreacyjną. Sporo zmian czysto wizualnych i tak będzie wtórne chyba że odważniejsze pomysły miałyby zyskać popularność. Odnośnie "nudnych" aspektów rozgrywki takich jak czysto statystyczny balans, to jest to w moim odczuciu tylko narzędzie do wyrównania idei/fantazji grania czymś do pewnych standardów uczciwości wobec innych opcji. |
Kastore |
Myślisz, że line-up byłby inny? Jak na miasto żywiołaków wydaje mi się bardzo dobry i trudno mi wymyślić coś, co pasowałoby lepiej. |
Trith |
Zgodnie z wywiadem z Gregiem Fultonem jak i inny z nim wywiad, który już nie pamiętam skąd przechomikowałem na dysku, Wrota od zawsze miały być miastem żywiołaków, plus luźnym nawiązaniem do Czarodziejki. Nawet gdybym nie miał dowodów inaczej, i nawet gdybym założył że cały lineup został skręcony na kolanie na ślinę i taśmę samoprzylepną, to jak powiedziałem, nie zamierzam się uznawać za mądrzejszego i twierdzić że coś miało być, a czegoś miało nie być. Aczkolwiek nie wykluczam wykonania reinterpretacji tak graficznej jak i mechanicznej poszczególnych jednostek. |
Fandor |
Moim zdaniem Conflux powstał w tym kształcie dlatego, że w ostatniej chwili zrezygnowano z Forge i trzeba było go szybko skończyć. Nie było pewnie czasu na kreatywne eksperymenty tylko trzeba było zrobić wrzucić do gry. Pamiętam, że ktoś bronił zmian w line-upie Forge tym, że zaproponowany na line-up był bardzo wstępny (w końcu to tylko szkice) i zdaniem komentatora gdyby członkowie NWC mieli czas nad tym pracować, to na pewno ten line-up by ewoluował (jeżeli coś przekręciłem to przepraszam). Podpisuje się pod tym dwiema rękami. Myślę więc, że to samo dotyczy Confluxu. Gdyby twórcy zobaczyli, że ten kształt jest kiepski, zaczęliby eksperymentował z line-upem, ale nie mieli czasu. Tak samo jak z Forge, uważam że line-up Conflux może być dowolnie modyfikowany i wyjdzie to temu miastu wyłącznie na dobre (ale może ja po prostu jestem nietolerancyjny dla żywiołaków). Przypuszczam, że jakieś grono sztywnych fanów nie zaakceptuje żadnej ingerencji w gotowy produkt (nawet jeżeli był kiepski), która będzie modyfikować istniejącą treść. Mod ma tylko rozszerzać, nie zmieniać grę. Skoro ten projekt już burzy te założenia, to moim zdaniem, powinieneś puścić wodze fantazji i stworzyć Conflux, miasto żywiołów tak, aby Cię satysfakcjonowało, i jeżeli tak jak ja, uznałbyś że żywiołaki satysfakcjonujące nie są, to nie powinieneś się bać tylko wypełnić to miasto stworami z wymiarów żywiołów. |
Dark Dragon |
Podoba mi się most przy zamku i ulepszone siedliska. Super robota, Trith! :) Mnie również Conflux zawsze graficznie wydawał się być gorszym miastem, brak czasu grafików jest tutaj bardzo widoczny. Moim zdaniem to fajny pomysł, aby podrasować graficznie Wrota. |
Kastore |
Dziwnie byłoby, gdyby w mieście żywiołów nie było żywiołaków, a poza tym żywiołaki też są mieszkańcami wymiarów żywiołów. UwU |
Trith |
Proszę zaprzestać: Cytat: Wystarczy jak mi tym w pracy spamują.UwU Odnośnie tego jak miał wyglądać lineup Confluxu te wywiady jasno sugerują że to nie był na ostatnią chwilę, to był pomysł który chcieli zrealizować. Odnośnie natomiast Kuźni musiałbym poszukać dokładniejszej literatury, żeby mieć pewność co było oficjalnym stanowiskiem, a co fanowską spekulacją. |
Fandor |
Kastore nie zgodzę się z Tobą. Miasto żywiołów nie musi być koniecznie miastem żywiołaków. Line-up tego miasta mógłby (i moim zdaniem byłoby to na korzyść dla niego) składać się także z jednostek, których jestestwo jest mocno czy wręcz całkowicie związane z danym żywiołem, widać to po nich, a jednocześnie są bytem który określa coś więcej niż tylko sam żywioł. Oczywiście możemy teraz dyskutować, czy ważniejsze jest stanowisko twórców z początku prac czy też po finale, ale ciągle rozmawiamy o modzie, więc moim zdaniem, twórcy moda mogą zrobić z tym miastem co im się żywnie podoba i na pewno osiągną lepszy wynik od twórców gry. Ale jeżeli Trith uzna, że chce żeby to było miasto żywiołaków i co najwyżej poprawić ich modele czy jakoś zaingerować w ulepszenia lub żywiołaka magii to też będzie jego prawo. |
Elorehald |
Jeżeli prace by szły w ślady takiej koncepcji oraz takiej synergii pomiędzy budynkami, można by było coś nad tym pomyśleć. |
Kastore |
Fandor: Np. człowiek-ryba dla żywiołu wody.składać się także z jednostek, których jestestwo jest mocno czy wręcz całkowicie związane z danym żywiołem Oh wait, to już nazywa się żywiołakiem wody. |
Mistrz |
Ja niedociągnięć graficznych nie dostrzegam, ale jestem laikiem w temacie. Jeżeli ma to być upgrade istniejącego zamku, nie naruszający przy tym jego oryginalnego charakteru, to czemu nie. Szczególnie, że przy twoich zdolnościach graficznych, jest szansa na coś naprawdę ładnego. |
Trith |
Eksploracje w poszukiwaniu kształtu gusła |
Kammer |
Fandor: To brzmi jak plan na zupełnie nowe miasto, IMO nie ma sensu wprowadzać takich mocnych zmian.Miasto żywiołów nie musi być koniecznie miastem żywiołaków. Line-up tego miasta mógłby (i moim zdaniem byłoby to na korzyść dla niego) składać się także z jednostek, których jestestwo jest mocno czy wręcz całkowicie związane z danym żywiołem, widać to po nich, a jednocześnie są bytem który określa coś więcej niż tylko sam żywioł. Nie mogę się doczekać, co Trith przygotuje, kibicuję mocno! |
Kastore |
Trith: Co to w ogóle znaczy? I na co ja patrzę?
Eksploracje w poszukiwaniu kształtu gusła |
Mistrz |
Sądzę, że to część nowej animacji ataku. |
Kastore |
Chyba nigdy się nie dowiemy, o co chodziło autorowi. Może to jakiś nowy spell. |
Trith |
Ano lubię jak czasem jest niejasno. A tak przy okazji to chodzi tutaj o żywiołaki magii, jaki styl ataku wygląda najciekawiej/najadekwatniej dla was. Bo nie wiem w jakim kierunku pociągnąć efekty specjalne animacji. |
Kammer |
Wiele rączek to moim zdaniem najlepsza opcja! |
strona: 1 - 2 |
temat: Rekonstrukcja Wrót Żywiołów | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel