Witaj Nieznajomy!
|
temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 28 - 29 - 30 | |
Utopiec22 |
Pytałem się ponieważ w 6 misji zdobyłem pierścień "Sygnet Pamięci" i byłem ciekaw co on zmieni po przeniesieniu go z ekwipunku na jednostkę tak jak było opisane. Kronikę już ukończyłem, była ciekawa i przyjemnie się w nią grało. |
VIP |
To musisz się wgłębić w Era/WoG i jak dokładnie działa np. ten artefakt :). Super, na najtrudniejszym :D? --- Pracę nad najnowszą aktualizacją, mogę trochę długo potrwać ze względu na bardzo szczegółowe analizę tekstów SoD, dużej niespodzianki :P, zautomatyzowania pliku era.ini (pobierze id i ustawi, więc większa aktualizacja nie zepsuje - chyba że jakaś linia będzie przestarzała, ale myślę, że nie), błąd związany z poprawnymi (małymi) obrazki specek, i inne :). |
VIP |
Aktualizacja SoD_SP naprawia zgłoszone przeze mnie błędy w kodzie gry, czyli również w Kronikach :): http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=44581&PID=1545446#focus |
avatar |
Właśnie widziałem, że najnowszy patch to głównie twoja robota:) |
VIP |
Trochę bugów się znajduje hehe :D. |
VIP |
Rozumiem, że są to czyste wersje ang :P (bez modyfikacji) -> https://www.vault.acidcave.net/file.php?id=24 ? |
VIP |
Dlaczego Projekt Kronik jest lepszy od uruchomienia kampanii w Heroes 3 Complete poprzez zakładkę "Własne" m.in. w kwestii funkcjonalności? Zrobiłem filmik, bo nie każdy wiedział co zastało dodane/naprawione w tej kwestii, aby Kroniki współgrały z SoDem :). https://youtu.be/hswY01k4Bxo |
VIP |
Obiecana niespodzianka :): Heroes Kroniki: Bunt Władców Bestii: https://www.youtube.com/watch?v=lFMUtsrj2vI Heroes Kroniki: Ognisty Księżyc: https://www.youtube.com/watch?v=Vu_DMkbg7zI |
VIP |
Aktualizacja ;) v2.5.6 (1) (2) ---- Na podaną chwile czas na przerwę :P. ---- Już w skarbcu :) https://www.vault.acidcave.net/file.php?id=619 |
VIP |
Ma ktoś może tylne opakowanie z Revolty i Sword :P? Bo istnieją takie skromne teksty z 4 kronik + widzę streszczenie (dla reszty chyba nie ma): https://www.mobygames.com/game/windows/heroes-chronicles-collectors-edition/cover-art/gameCoverId,281992/ http://www.tawerna.biz/pages/articles/print.php?id=539 http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_530_fabula-heroes-chronicles-wojownicy-pustkowi.html http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_537_fabula-heroes-chronicles-podboj-podziemi.html http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_538_fabula-heroes-chronicles-wladcy-zywiolow.html "Nawet połączone armie elfów z leśnych bastionów nie powstrzymają natarcia czarnych, czerwonych, rdzawych, kryształowych i błękitnych smoków prowadzonego przez Smoczą Królową - Mutare. Wiedząc o tym elfy wycofały się w leśne ostępy i magiczne pustkowia. Teraz już tylko Nieśmiertelny Bohater, Tarnum może uchronić świat przed chciwymi szponami krwiożerczej władczyni." "Gdy zniknęły dobre smoki, Tarnum został wciągnięty w długotrwałą bitwę z Mutare - Smoczą Królową. Jednak jego największym zmaganiem będzie nauczenie się, jak znów być człowiekiem." Edit. Albo zna dobrze niemiecki :P? https://www.listal.com/viewimage/238356 |
DragoHomm |
Bunt Władców Bestii Szalony Król Gryphonheart trzyma mieszkańców bagien jako niewolników, ale tylko dlatego, że dawno temu Tarnum ujarzmił te niegdyś dumne stworzenia. W końcu Tarnum ma okazję dokonać częściowego zadośćuczynienia za to, co Gryphonheart zrobił tym mieszkańcom. Kiedy tylko uwolnił jaszczury i i gnolle oraz poprowadził je do ich odległej ojczyzny na bagnach, musiał nie tylko walczyć z potężnymi armiami królestwa Erathii, ale także z niechęcią własnych wojsk do swojej osoby. MIECZ MROZU Półelf Gelu postanawia odnaleźć, a następnie zniszczyć Miecz Mrozu, chociaż ostrzegano go, że odkrycie tej śmiertelnej broni może doprowadzić do unicestwienia świata. Przodkowie wysłali Tarnuma, aby go powstrzymał. Niestety, jedynymi oddziałami walczącymi z Gelu są okrutne kreatury z lochów Nighon. Tarnum jest zmuszony obudzić drzemiące w nim złe moce, ale obawia się zatracenia duszy, zanim będzie mógł wypełnić swoją misję. |
VIP |
Dzięki! Trochę się słowa zlewają z epilogami/prologami, więc można "doszlifować" na jedną konwencje. |
VIP |
Który najlepszy :P? Czarno biały nie był zbyt dobry/ładny :P. |
DragonKing |
Wg. mnie, pierwszy, mniejszy. |
VIP |
|
VIP |
Ostatni na dzisiaj jeszcze: Zgodnie z boxem [z enterem] będzie ten pierwszy, akurat się zmieścił :P. |
Alistair |
Proponuję poprawkę do tekstu: "Uwalniając Jaszczuroludzi i Gnolle, (albo może nawet Gnolli, bo to rasa) i prowadząc je do ich odległej ojczyzny na bagnach, musi nie tylko walczyć z potężnymi armiami królestwa Eratii, ale także z niechęcią własnych wojsk do swojej osoby". Uwalniając kogo, więc na pewno Jaszczuroludzi, a nie Jaszczuroludzie. Natomiast co do Gnolli - w grze są bohaterowie Gnolle, a więc istoty rozumne. Dlatego moim zdaniem powinno być uwalniając Gnolli. Od siebie zmieniłem jeszcze "poprowadzi" na "i prowadząc", bo językowo Twoja wersja mi nie pasowała. Oczywiście to tylko moja sugestia, więc mam nadzieję, że się nie obrazisz na moje wtrącenie. |
Kastore |
Walenie też są rozumne i co? Napisałbyś uwalniając waleni? |
VIP |
Obrazić :P? Dzięki za sugestie - lookne jutro :). Zastanawiałem się nad tym i nie byłem do końca pewny, czy odmieniać, bo w grze nie kojarzę, aby było "Jaszczuroludzi". |
Alistair |
Ja pitolę, cały Kastore. Zależy jak potraktujesz Gnolle. Jeśli jako zwierzęta, to powiesz uwalniając gnolle. Jeśli potratujesz je jak ludzi, (a jak napisałem, są bohaterowie Gnolle w grze, tak jak ludzie), to napiszesz uwalniając Gnolli, tak jak Jaszczuroludzi. Nie napiszesz uwalniając Indianie, tylko uwalniając Indian. Za to uwalniając te krowy, a nie tych krów. Tak samo uwalniasz ludzi, a nie ludzie. Co prawda czasem trudno jest stwierdzić, że każdy człowiek jest istotą rozumną, ale to temat na inną rozmowę. Przykład z waleniami jest do kitu, bo nikt z nich nie zrobił istot podobnych do ludzi i nie zrobił z nich bohaterów w grze, prowadzących armie. Jeśli nie mam racji, to niech się wypowie ktoś, kto ma wiedzę na temat odmiany przez przypadki, bo argument o rozumności różnych istot nam nie pomoże. Moja wiedza jest taka, więc na pewno należy zmienić formę uwolnić Jaszczuroludzie na uwolnić Jaszczuroludzi, bo pierwsza jest na pewno błędna. Co do kwestii gnolli nie mam pewności, choć uważam, że mam rację. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 ... 28 - 29 - 30 |
temat: [Projekt] Spolszczenie i modyfikacja Kronik | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel