Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod/projekt] Pointer's Mod Pack
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 - 9 - 10

Pointer PW
23 kwietnia 2021, 11:29
Górski Krasnolud:
3. Pomysł na dwie jednostki - Upadła Anielica na bazie Sary z Heroes VI (widziałem na Yt że model Michała udało się wprowadzić do siódemki, więc z Sarą może też by wypaliło)

W mojej wersji Inferno pojawia się Upadły jako Czempion, jeśli Cię to satysfakcjonuje ;)

Górski Krasnolud PW
27 kwietnia 2021, 16:17
@Vexes
Na priv mogę przesłać post, który mniej więcej opisuje, czym jest Xel Town. 🏰
Co do pomysłów, cóż swego czasu opisałem ich całą masę (w pewnym, zapomnianym artykule o Inferno), ale ciekawi mnie np. układanka do Łzy Ashy, "rasowy" bank stworzeń jest już chyba rozwiązanym problemem, gdyż wystarczy przenieść Wrotę Chaosu z "The Lost Tales of Axeoth"

Ale jednym dość ciekawym (tak myślę) tipem może być zasugerowanie Sylenowi, by pokorzystał z już gotowych portretów bohaterów Inferno (mógłby wziąć gotowców z siódemki, garść z szóstki, Heroes Online, Duel of Champions itd.)

@Pointer
Ale udało Ci się wykorzystać do tego teksturę Sary z szóstki? Mógłbym prosić o screen tej jednostki? Jakie jeszcze są różnice w składach armii?

O ile byłoby to możliwe - Matka Roju z Heroes VI byłaby świetną balistą dla Inferno

BiggLooll PW
3 maja 2021, 23:48
Ten mod jest świetny, wycina "dziwne" elementy z innych modów ale zostawia to co najlepsze.
Grałem Dungeonem i alternatywy są po prostu dobrze dopasowane.

Jest jednak kilka małych błędów.

1. Złe oczy często całkowicie tracą animacje, nadal wykonują wszystkie akcje jak strzał itd. ale już bez żadnych animacji.

2. Natrafiłem na czar w szkole magii ciemności który miał czeski opis (gram po angielsku)

3. Czar portalu do miasta nie ma ikony, tylko białe tło.

4. To chyba jest błąd gry a nie moda, ale wiele przedmiotów które powinny generować zasoby, raz działa a raz nie, czasami generuje nawet nie te zasoby co powinno.

I jeszcze kilka pytań z czystej ciekawości.

5. Czy nie uważasz że 3 jednostki strzelające są trochę op? w sumie to nie grałem w tą część herosów zbyt dużo, więc nie wiem jak to z balansem, ale wydaje mi się że Dungeon i tak jest mocny.

6. Czy Myślisz że dałoby się dodać alternatywne ulepszenia jak w Homm5, czy nie da rady?

7. Pomagasz trochę Sylenowi w ich nowym modzie? czy skupiasz się tylko i wyłącznie na swoim?

8. Nikt się nie czepia o to że używasz ich modów? Musiałeś się pytać o pozwolenie?




Pointer PW
7 maja 2021, 14:19
@BiggLooll

Ad.1. Wynika to z faktu, że ich animacja oparta jest w 100% na animacji Czyhającego w Cieniu, a on jako jednostka wspierająca po prostu niektórych animacji nie posiada. Może kiedyś wejdę na taki poziom moderski, że to poprawię ;)

Ad.2. Poprawię to za jakiś czas. Czeskie opisy mają elementy pochodzące z WPU, bo nie mam plików lokalizacyjnych do nich, a tłumaczenie na angielski i polski nie było priorytetem w działaniu.

Ad.3. Nie zauważyłem u siebie tego błędu.

Ad.4. j.w., choć zapewne masz rację. U mnie czasem zdarza się, że niektóre artefakty nie podnoszą statystyk bohatera. dotyczy to także oryginalnych artefaktów z gry, a nie z żadnego moda.

Ad.5. W h7 nie ma czegoś takiego jak "mocny zamek" czy "słaby zamek". Tu każda frakcja ma swoje zalety i wady. Moim zdaniem, Loch ma dość trudny start, a wybór 3 strzelaków wcale nie jest tak oczywisty. Jedynie Prześladowcy są obligatoryjni. Zarówno Oko jak i Meduza mają swoje alternatywy, i to wcale nie słabe. Wybierając Oczy rezygnujesz z solidnego tanka w postaci Troglodytów w początkowej fazie gry. Ciężko nazwać Pantery czy Zabójców (musisz też wybrać między nimi) dobrą obstawą dla 2 jednostek strzelających (z tego jednej bardzo kruchej). Wybierając Meduzy rezygnujesz z dużej jednostki o solidnych statystykach i potężnej zdolności. Poza tym przypominam, że w h7 3 strzelców jeszcze bez modów miał Sylvan (Łowca, Druid, Drzewiec) oraz Akademia (Kabir, Uczeń, Tytan po ulepszeniu). W pewnym sensie 3 strzelców oryginalnie ma też Twierdza (Gnoll, Centaur i ulepszony Cyklop - strzał z oka) oraz Forteca (Kobold, Kapłan Run i Einherjar - rzut młotkiem). A zatem odstaje jedynie Przystań (wybitnie defensywna frakcja) oraz Nekropolia (poza h5 i h6 zawsze cierpiała na niedobór strzelców).

Ad.6. Nie próbowałem. Wiem na pewno, że nie da się dodać w pełni funkcjonalnego podwójnego ulepszenia takiego jak mają Piraci w Cove w HotA. Niby to działa, ale nie do końca tak jak powinno i lepiej chyba się w to nie bawić. Alternatywnych ulepszeń jeszcze nie próbowałem ;)

Ad.7. Głównie skupiam się na swoim modzie, sugerowałem Slyenowi parę rzeczy, obserwuję też pracę jego i osób współpracujących z nim, więc co nieco więcej wiem o dalszych planach na ten mod. Jest pewna szansa na połączenie sił, ale to jeszcze nic pewnego.

Ad.8. Nie czepiają się, bo to w pewnym sensie też promocja ich pracy. Poza tym nikt z tego nie czerpie zysków finansowych, każdy pracuje dla satysfakcji i dla zadowolenia fanów. Nie wiem jak dokładnie do sprawy podchodzi Slyen czy Lordgraa, ale ja osobiście, gdybym dowiedział się, że ktoś wykorzystuje moje mody w swoich modyfikacjach, to cieszyłbym się, że komuś się one na tyle spodobały ;) Nic na tym nie tracę. A co by być bardziej fair przy każdej aktualizacji PMP w poście dopisuję autorów większych modyfikacji zawartych w mojej paczce i staram się zawsze dorzucić aktualny link do pobrania czystej wersji danego moda. Ot, taka naleciałość z pracy naukowej, cytowania, spis literatury itp. ;)

Exo PW
14 maja 2021, 20:29
To nie do końca tak jest, Loch już od H5 uchodził za mocniejszy od reszty i trend ten w H7 się nie zmienił.
Chodzi o synergie nie neguje alternatyw ale gdy gramy pod czarne smoki wybór czegoś innego niż nasze gibające się konstrukty mija się z celem, ich umiejka tam mocno wzmacnia atak czarnych smoków jeśli są w pobliżu celu ze praktycznie jednym oddechem możemy dosłownie zmieść pol armi przeciwnika żaden innych zamek nie posiada tak mocnej synergii.

Doliczmy do tego teraz strzelców i to ze po co brać minotaury jak bezimienni są harpiami/furiami tylko poziomu 6 bezkarność poziom expert.
Wiadomo pasywka lochu tez swoje robi w niektórych sytuacja loch ma możliwość zabicia przeciwnika zanim zacznie się walka wszystko zakończy w pierwszej i jedynej turze.

dextereczek PW
28 czerwca 2021, 00:01
szkoda, że hades extra nie jest po polsku

MartinoPL PW
14 lipca 2021, 23:08
Witam.
Link do ostatniej wersji nie działa. Czy jest możliwość odświeżenia? Albo kiedy można się spodziewać nowej wersji?
Pozdrawiam.

Pointer PW
15 lipca 2021, 17:49
Nowsza wersja już wkrótce, myślę, że najpóźniej do końca przyszłego tygodnia coś wrzucę.

Vexes PW
20 lipca 2021, 15:53
@Pointer pamiętasz jak pytałem się ciebie o problem czy tłumaczeniu, że nie pokazuje polskich znaków? Udało mi się rozwiązać ten problem, znaczy nie tyle mi osobiście, co dostałem odpowiedź co z tym zrobić. Chodziło o złe kodowanie plików. Jeżeli chcesz więcej i dokładniej się dowiedzieć o co chodzi: https://discord.com/invite/YwUJRjaR3E w zakładce localization-support chairtmin wyjaśniał dlaczego nie działało.

Pytanie zarówno do ciebie jak i do innych. Kojarzycie może, ktoś kiedyś zaprezentował inny wygląd ekranu rekrutacji jednostek, zrobiony chyba w photoshopie, na którym było widać model stworzenia. Ma ktoś gdzieś tę grafikę?

Andruids PW
21 lipca 2021, 15:46
Już kiedyś pisałem dlaczego w H7 nie wyświetlają się polskie znaki.

https://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=154162

Vexes PW
21 lipca 2021, 18:23
@Andruids a jak się pytałem parę miesięcy Pointera o to to nie wiedział, a tu w swoim własnym temacie odpowiedź ma, pewnie specjalnie, żeby nikt inny dobrych tłumaczeń nie robił tylko, albo dochodził dlaczego ma błędy XD

Pointer PW
24 lipca 2021, 12:12
Oczywiście, rozgryzłeś mnie ;-) tylko moje tłumaczenia mogą być bez błędów :-P tylko jeden szkopuł... nie są :-P
Przeoczyłem zupełnie to wyjaśnienie od Andruids, ale dzięki raz jeszcze Wam obu. Postaram się ogarnąć to nim puszczę uaktualnioną wersję :-)

Vexes PW
24 lipca 2021, 16:55
A może specjalnie robiłeś błędy? Ale dobra dobra, pośmiali się było fajnie a teraz sprawa życia i śmierci: "Pytanie zarówno do ciebie jak i do innych. Kojarzycie może, ktoś kiedyś zaprezentował inny wygląd ekranu rekrutacji jednostek, zrobiony chyba w photoshopie, na którym było widać model stworzenia. Ma ktoś gdzieś tę grafikę?"

A tak serio, jeżeli ktoś wie o co mi chodzi to bardzo był bym wdzięczny za pomoc.

klimat93 PW
15 sierpnia 2021, 11:29
Witam jakieś info kiedy można się spodziewać nowej wersji moda.
Pozdrawiam i miłej Niedzieli/Dzionka

MartinoPL PW
6 września 2021, 06:13
up

Pointer PW
9 września 2021, 18:00
Nowa wersja moda jest praktycznie gotowa. Z najważniejszych rzeczy, pojawić się w niej ma nowa frakcja. Mam jednak problem, bo po dodaniu nowej frakcji do gry pojawia się problem z wczytaniem zapisanej gry, jeśli którykolwiek z graczy wybrał tą frakcję. Jeśli problem uda się rozwiązać w ciągu najbliższych kilku dni, spodziewajcie się Pointer's Mod Pack 2.0 już wkrótce. Jeśli nie, tak czy inaczej w najbliższych dniach wrzucę wersję beż nowej frakcji, ale z pozostałymi zmianami 😀

Górski Krasnolud PW
9 września 2021, 22:41
Tak swoją drogą pytanko. Ile już powstało nowych frakcji do Heroes VII?

Znam trzy:
- Xel
- Inferno
- Conflux* (który był praktycznie gotowy, jednak nie został upubliczniony)

Czy ominęło mnie coś jeszcze przez te 6 lat od premiery? Ciekawe co to za miasto Pointer, może ostatnie z wymienionej trójki? ;)

Vexes PW
9 września 2021, 23:32
Poczytaj sobie przyjacielu: https://jwbj54.webwave.dev/

Kastore PW
10 września 2021, 01:26
Co to jest?

Joker222 PW
11 września 2021, 07:41
Pointers how give you the right to put things in your mod from other moders??

And one more thing at least would be nice to ask first and to give credit for that to the right person!!
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 - 9 - 10
temat: [mod/projekt] Pointer's Mod Pack

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel