Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 30 - 31 - 32 ... 162 - 163 - 164 | |
Quba Drake |
Echh, co by tu powiedzieć. Nawet nawet, ale na mój gust jakieś taki dziwne, ale w dobrym znaczeniu tego słowa. Mam pytanie. Otóż czy jedostki, które robię, prawnie należą do mnie i jakbym umieścił w internecie, to mnie twórcy Heroes nie posądzili o łamanie praw autorskich? |
Acid Dragon |
Prawnie owe grafiki nigdy nie będą należeć do Ciebie jeśli wykorzystujesz grafiki stworzone przez kogoś innego. Owszem, masz prawa autorskie do "swojej części" wykonanej pracy, ale na przykład nie masz już prawa takiej grafiki upubliczniać bez zgody obecnego właściciela praw majątkowych do owych grafik. Czyli, ponieważ nie da się oddzielić Twojej części pracy od pracy pierwotnego autora, de facto legalnie właściwie nic z taką grafiką zrobić nie możesz. Przynajmniej w teorii. W praktyce oczywiście, nikt Cię za to do sądu nie pozwie, skoro jeszcze przez tyle lat chociażby WoG Teamowi nikt niczym podobnym nie zagroził ;). O ile w grę nie wchodzi zarabianie pieniędzy na takich grafikach, to wątpię, aby ktoś się tym przejął. To, że NWC nie istnieje nie ma tu akurat nic do rzeczy, bo prawa do wszystkich elementów gier HoMM-MM zostały przeniesione na Ubisoft. Dodajmy, że według umowy o pracę członków NWC prawa do wszystkich stworzonych przez nich elementów i tak od razu przechodziły na pracodawcę i nigdy nie należały stricte do nich. |
Micki |
Rysowniku, te jednostki powinny być neutralne. Prosiłbym Cię o ich animację, bo są niezłe. Szczególnie tego rycerza z lewego, górnego rogu. A smok zbyt przypomina czerwonego smoka. Ja czasami robię |
Eteryczny Smok |
A oto mój projekt jednostki nie ma nazwy nie ma statystyk ale jest animacja 1. http://img443.imageshack.us/img443/4692/95649006zl6.gif 2. http://img182.imageshack.us/img182/9690/45263181ly5.gif 3. http://img377.imageshack.us/img377/1289/66576025qi6.gif 4. http://img182.imageshack.us/img182/3364/32438598fr5.gif 5. http://img86.imageshack.us/img86/6484/51343986ax7.gif |
avatar |
To ja proszę o calą animację w pliku def. Znaczy - od dawnego czasu coś mi się podoba. I nie zawracaj sobie głowy statystykami. Po co? |
Ginden |
Całkiem niezłe. Jednak nie zauważyłem animacji obrony (kopiowałeś z M&M?). Mógłbyś na tego stwora coś włożyć? W czasie animacji ataku w górę pokazywana jest... jego "tylna strona". |
Acid Dragon |
Nie wiem z jakiej to gry, ale niestety widać różnice w perspektywie. Jednostka widziana jest lekko "z góry", miast tylko z kąta zerowego, z poziomu jednostki. Chyba niezbyt pasowałaby do innych jednostek H3 na polu bitwy. Ale wygląda świetnie :). |
Trang Oul |
To jest Balrog z Diablo II. Wg mnie nadaje się na juednostkę do H3. |
Vatras |
Wygląda bardzo fajnie. W sumie nadawałoby się jako 8 poziom dla Inferno. |
Eteryczny Smok |
No to jak wam się podoba postanowiłem zamieścić więcej moich projektów http://img139.imageshack.us/img139/2100/l3a2hthoy9.gif http://img141.imageshack.us/img141/9752/gynuhthfi8.gif |
Trang Oul |
Władca krwi wygląda bardzo ładnie. Strażnik nigdy mi się nie podobał, wampiry ładniej wyglądają. |
MCaleb |
Mimo, iż to tylko 'wycinanka' z Diablo 2, to mimo to muszę pogratulować dobrej roboty. Jednostki są ładne i podobają mi się (wszystkie - w końcu to Diablo 2 :P). |
Acid Dragon |
Będę się upierał, ze ze względu na perspektywę nie nadają się do H3, obojętnie jak piękne by nie były. |
Xantor |
Wg. mnie Cytadela(Fortress) Zawsze była pokrzywdzona- W zwykłych Heores 3 i w WoGu- Stąd moje skromne pomysły na jednostki należące do niej: Wiwerni Łowca Przynależność - Cytadela Statystyki: - Growth: 2 - Health: 120 - Speed: 12 - Attack: 24 - Defense: 25 - Damage: 15-25 - Shots: brak - Spells:brak - Gold Cost: 1500 - Resource Cost: brak Skills: Acid Breath, Fly, Strike and return, Powstrzymuje counterrattack, Immunity spells 1 Biografia- Wiwerny są mniej więcej smokami. Raczej mniej niż więcej, więc siłą rzeczy nie są jakoś specjalnie odporne na magię, niemniej taka odporność u nich występuje. Wywerni Łowcy to elitarne oddziały wynikające z przymierza Reptilonów i Wiwern. Atakują tak szybko, że przeciwnicy nie są w stanie odpowiedzieć, a gwardziści już odlecą. Wiem, że biografia denna, koleś idiotyczny, nawet nie mam do niego animacji(wstyd się przyznać, lecz takowej zrobić nie umiem :( ), Może niedługo dodam kolejne pomysły. |
Micki |
Czy mógłby ktoś wyciągnąć dla mnie animacje rekinów z Might and Magic VII? Nie mam tej części serii, a chciałbym spróbować stworzyć z niego jednostkę do WoGa. |
Sheensherr |
Ten drugi przeróbka z diablo mógłby być jedną z jednostek powstającego bastionu, miasta na bazie egiptu. Więcej o nim http://wog.celestialheavens.com/bastion niestety nie miałem czasu zanimować ich Demi lich : http://img58.imageshack.us/img58/8389/demilichzm8.jpg Boa: http://img367.imageshack.us/img367/9917/w281380ocz322ekor0.gif wilk: http://img367.imageshack.us/img367/6397/wilkci5.jpg czarny wilk: http://img410.imageshack.us/img410/8131/czarnywilkji3.jpg wolny dzik : http://img367.imageshack.us/img367/9892/wolnydziknv8.gif chiński smok : http://img340.imageshack.us/img340/589/chi324skismokwl9.gif ognik: http://img252.imageshack.us/img252/9720/ognikwv9.gif a tutaj już zanimowane czarna wdowa: http://img256.imageshack.us/img256/34/czarnawdowalj6.gif pogromca smoków: http://img252.imageshack.us/img252/3729/smoczy322owcauy3.gif smoczy golem : http://img482.imageshack.us/img482/6348/smoczy322owcafb3.gif elf włócznik: http://img367.imageshack.us/img367/6127/elfw322cznikml0.gif szczuroczłek: http://img482.imageshack.us/img482/3049/szczurocz322ekob6.gif |
ponury |
Stworzyłem mrocznego kosiarza. Wszystkie klatki animacji, ale z racji tego, że jestem tu nowy, nie wiem, jak je wrzucić na forum. |
MCaleb |
Sebolol, te animowane jednostki są troszku za duże. Poza tym są wycinankami, więc nie napracowałeś się zbytnio. Natomiast co do tych 'oryginalnych' - zanimujesz, to pogadamy. |
ponury |
OTO KOSIARZ: animacja ruchu: http://img99.imageshack.us/img99/7280/mkruchiz1.gif animacja obrony: http://img134.imageshack.us/img134/7947/mkobronadoqo3.gif śmierci: http://img457.imageshack.us/img457/4443/mkmierqb2.gif ruchu po najeździe myszą: http://img144.imageshack.us/img144/5702/mkponajmml4.gif ataku(tylko w przód bo w górę mi nie wyszła): http://img457.imageshack.us/img457/5503/mkatakwplv9.gif ataku zionięciem(też tylko w przód): http://img457.imageshack.us/img457/6550/mkatziwpwb5.gif wygląd bez animacji: http://img360.imageshack.us/img360/2834/mrocznykosiarz0yk5.png i wygląd na tle nekropolii: http://img144.imageshack.us/img144/5123/mrocznykosiarz11gs8.gif Projekt już był zrobiony przez kogoś, ale ja go zrealizowałem.Nie jest to arcydzieło, ale poświęciłem na niego całe 5 dni.Oceniajcie szczerze. Oto jego statystyki(WSTĘPNIE POZIOM 7): przynależność: nekropolis siedlisko: Pole Śmierci koszt; 100000 atak: 35 obrona: 35 obrażenia: 65 szybkość: 10 wytrzymałość: 450 specjalne znolności: nienawidzi aniołów, nieumarły, wysysa życie, wzbudza strach, spojżenie śmierci, uderzenie śmierci, -5 do morale wroga Jak komuś nie pasuje, to mówcie STATYSTYKI KOSIARZA NA POZIOM 6: ATAK: 25 OBRONA: 25 OBRAŻENIA: 30 WYTRZYMAŁOŚĆ: 140 SZYBKOŚĆ 10 ZNOLN. SPEC.: TAKIE SAME JAK NA POZIOMIE 7 KOSZT: 4600 SIEDLISKO: POLE ŚMIERCI Cóż, skoro temat nowe mody został zamknięty, to skorzystam z rady na temat MCaleba. Tutaj można wprowadzić swoje własne ulepszenia bez konieczności tworzenia grafiki(starczą avatary).Teraz mogę wprowadzić ulepszenia w nekropolii http://img99.imageshack.us/img99/3391/nekropoliaww6wy3.png |
MCaleb |
>>> skorzystam z rady na temat MCaleba. Tutaj można wprowadzić swoje własne ulepszenia bez konieczności tworzenia grafiki *zmiął przekleństwo między szczękami* Mówiłem, że takie coś nie ma żadnego sensu, a Ty uparcie twierdzisz, że jest inaczej. Po prostu szkoda słów... >>> Teraz mogę wprowadzić ulepszenia w nekropolii Nie, nie możesz. Chyba, że będziesz miał pełne animacje poszczególnych jednostek, godnych wprowadzenia. >>> Oceniajcie szczerze. Szczerze - do kitu. Po dwie klatki na każdy ruch to zdecydowanie za mało. No i co z tym 'dymem'? Wygląda jakby 'haftował'. :P >>> Oto jego statystyki Są one kompletnie zbędne. Wpierw pełna animacja jednostki, a dopiero zabawa w wymyślanie statystyk i gdzie to dopasować. >>> Aha, scal te posty w jeden, bo ktoś może się nieźle wkurz... Popieram wypowiedź Cichego w całej rozciągłości (i to nie tylko o mnie mowa). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 30 - 31 - 32 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel