Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 86 - 87 - 88

Kammer PW
16 stycznia 2020, 08:23
Doinstaluj VCMI Essential Files, by mieć losowe mapy.

avatar PW
16 stycznia 2020, 08:35
Mountain dwarf jest modem z launchera, a tam są dawno nie aktualizowane rzeczy stąd na czerwono. Lepiej ściągać mody z wiki vcmi.

avatar PW
25 marca 2020, 22:11
W tej chwili zbieramy info o bugfixach, notujemy sugestie i cały czas gramy by coś tam popoprawiać w liczbach. Jak wpadnie do głowy jakiś fajny pomysł pasujący do ToW (kilka zostało wstępnie obgadanych) to w miarę możliwości się je dołączy do updajtu. I jak będzie edytor map z obsługą zdarzeń czasowych - mapy rozbudowujące lore. Ale póki co - jest od ToW odpoczynek.

Cytat:
A, jeszcze mi się przypomniało: wykorzystywanie rudy przy rekrutowaniu Paladynów kłóci się z opisem zasobów z gry.
A widzisz, nikt nie zwrócił na to uwagi:) Dzięki! Aczkolwiek chyba błędu nie ma. Słowo głównie nie oznacza wyłącznie :)

avatar PW
18 kwietnia 2020, 10:03

Człowiek z Argentyny o nicku VMaiko dokonał częściowego portu ToW na ERĘ 2.9.x. Częściowego, gdyż nie wszystko jest jeszcze możliwe do przeniesienia. Jaram się!

Lista co zostało zrobione oraz link do moda pod tym adresem.

DragonKing PW
17 sierpnia 2020, 12:43
Witam!
Jako, że mod został już wydany, myślę, że nikt nie naskoczy na mnie, że ożywiam umarłe mody. Chciałbym się tylko spytać, czy zostanie dodane więcej alternatyw do miast.

Drwal PW
17 sierpnia 2020, 18:05
Szansa na to w najbliższym czasie jest praktycznie zerowa.

DragonKing PW
16 października 2020, 16:41
Ale z powodu braku pomysłu, chęci czy rąk do pracy?

Trith PW
16 października 2020, 17:16
Pomysły zawsze są, ale nie zawsze są dobre. Tyczy się to nie tylko znalezienia pasującej do danego zamku jednostki, ale również tego ile alternatyw jest sens dodać. Już teraz wyważenie między w miarę zbalansowaną grą a tym że jednak chcieliśmy zrobić jednostki którymi by się przynajmniej sytuacyjnie grało (pomijając grywalność vcmi) miejscami utyka, a z każdą kojelną alternarywą którą musielibyśmy głowić się jak dodać tylko bardziej by się wszystko sypało. No i przy której alternatywie zacznie się robić nieczytelne zamieszanie z ilocią jednostek w danym zamku, warunkach budowy, strategiach.

DragonKing PW
16 października 2020, 21:58
Jeszcze jedno pytanie, czy do zainstalowania moda potrzebne będzie VCMI, czy wystarczy sam SoD?

Kammer PW
16 października 2020, 22:16
Najnowszy daily build VCMI jest mocno zalecany. Jest instalka standalone, ale odradzam ją, jak będziesz chciał zagrać na przykład w Dwór, to się wysypie, bo od tego czasu wprowadzono parę nowych ficzerów.

DragonKing PW
17 października 2020, 15:06
Dzięki Kammer, na razie zależy mi tylko na tym modzie, więc, jak rozumiem, wystarczy SoD? A co z HotA? Czy muszę ją odinstalować?

Kammer PW
17 października 2020, 16:26
Zrób nowy folder z czystym H3 i tam zainstaluj daily build, tak naprawdę będzie najlepiej.

DragonKing PW
17 października 2020, 16:30
A gdzie znajdę Daily build?

Lord Hawk PW
17 października 2020, 17:50
DragonKing, zamiast wrzucać linka, zrobię coś lepszego. Wpisz w wyszukiwarce "vcmi daily builds" i zależnie pod co potrzebujesz [windows lub android], masz na samej górze i zawsze w ten sam sposób sprawdzaj. Najnowszy jest na samej górze i nawet data wydania jest podana.

DragonKing PW
17 października 2020, 17:55
No i tak zrobiłem. Pierwsze co mi wyskoczyło, to jakaś strona z tysiącem linków. Wpisałem dokładnie to, co mi podpowiedziałeś. Więc prosiłbym jednak o linka.

Kammer PW
17 października 2020, 19:35
Klik - bierzesz najnowszy plik, w tym przypadku VCMI-branch-develop-ff7fd20.exe. Są jeszcze buildy z lepszym AI, ale to, co podałem, jest dobre na start.

Bajan PW
6 lutego 2021, 12:12
Trith:
Już teraz wyważenie między w miarę zbalansowaną grą a tym że jednak chcieliśmy zrobić jednostki którymi by się przynajmniej sytuacyjnie grało (pomijając grywalność vcmi) miejscami utyka, a z każdą kojelną alternarywą którą musielibyśmy głowić się jak dodać tylko bardziej by się wszystko sypało. No i przy której alternatywie zacznie się robić nieczytelne zamieszanie z ilocią jednostek w danym zamku, warunkach budowy, strategiach.

A rozważał ktoś uproszczenie tego problemu, tworząc nie tyle - w przyszłości - z tych 8/9/10 jednostek w mieście nie zbiór, z którego się wybiera coś według preferencji, mapy, bohatera, surowców lub sytuacji w grze, ale dwa odrębne line-upy dla frakcji, z ewentualną możliwością dowolnego mieszania jednostek?

Przykład nr 1 - Inferno
Line up dla map XL i wyżej związany z farmieniem demonów.
1. Impy
2. Gogi
3. Cerbery
4. Demony
5. Czarty
6. Ifryty
7. Matki Roju

Line up dla map od S do L lub związany z błyskawicznym rozwojem, z szybkimi i mocnymi, o dużym rozstrzale (jak cerber) obrażeń jednostkami.
1. Impy
2. Gogi
3. Cerbery
4. Sukkuby
5. Koszmary
6. Ifrity
7. Diabły

Pierwszy wariant daje demony, które można i farmić z impów i innych jednostek, jak i kupować w mieście. Matki Roju zaś mogą uzupełnić lukę po brakującym i tanku, jak i jednostce strzelającej, dawać w jakieś formie manę dla skupionych na mocy bohaterów (nie na wiedzy) oraz co tydzień lub w walce dawać mięso armatnie w postaci impów, do farmienia demonów poprzez zaklęcie "ofiary". Jest to wariant droższy w rozbudowie, ale i mapy XL+ są pod to zrobione, czyż nie?
Drugi wariant daje strzelające, dające dmg sukkuby, zachowuje diabły, ale daję trochę silniejszego, szybszego, z umiejętnością konika, który góruje lekko ofensywnie nad czartem.

Przykład nr 2 - Bastion (pamiętamy, że krasoludy i enty mają swoje budynki hordy, więc ich nie można ruszyć!)

Line up szybko-ofensywny
1. Centaur
2. Krasnolud
3. Elfy
4. Pegazy
5. Enty
6. Jednorożce
7. Smoki

Line up defensywny
1. Centaur
2. Krasnolud
3. Elf
4. Driada
5. Ent
6. Owlbear
7. Druid

Pierwszy wariant to dobrze nam znana klasyka, mobilna i całkiem mocna armia.
Drugi to granie na late game, z potężną defensywną jednostek i bohaterów Bastionu. Driada dodatkowo wskrzesza enty, owlbear to defensywniejsza wersja jednorożca, druid przywołuje jednostki. Wariant niemal niezniszczalny w oblężeniu, potężny i w early i w late, gorszym w fazie medium.

Dalej wróżenie z fusów nie ma sensu, to nie temat "nowe miasto - mam pomysł". Wariacje jednak jakie można stworzyć są dosyć oczywiste: warianty wolne i szybkie, warianty ofensywne i defensywne, warianty tanie i drogi, warianty pod strzelców i nie-strzelców, warianty do oblężeń i nie, warianty pod bohaterów mocy i magii, itd. itd.

Ktoś rozważał nie alternatywne jednostki, ale całe alternatywne line upy?

Kastore PW
6 lutego 2021, 19:12
Dwa odrębne line-upy nie brzmią tak funowo i nie dają takich możliwości jak alternatywne pojedyncze jednostki. To jest w zasadzie ekwiwalent wybrania innej frakcji, która różni się tylko paroma zmianami.

Warmonger PW
8 lutego 2021, 12:03
@Kastora - nie jest taki z kilku powodów. Szczególnie na mapach losowych:

- Dostajemy jednostki wszystkich typów z siedlisk i puszek
- Dostajemy wszystkich bohaterów z miasta specjalizujących się w różnych jednostkach, a często też zupełnie przypadkowych bohaterów z innych frakcji.
- Jednostki w ramach jednej frakcji nie otrzymują ujemnego morale.
? Prawdopodobnie więcej osób będzie chciało grać tradycyjnymi frakcjami, niż zupełnie nowymi.
strona: 1 - 2 - 3 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel