Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 45 - 46 - 47 ... 82 - 83 - 84

Kastore PW
15 lipca 2020, 19:02
Źródło poproszę, ew. cześć Wiwern.

70187 PW
15 lipca 2020, 19:20
https://forum.df2.ru/index.php?showtopic=28170&view=findpost&p=764041

To akurat prosto znaleźć, bo było niedawno. Dokładnie tak, jak napisałem.

AmiDaDeer PW
15 lipca 2020, 21:36
Nie, nic takiego nie wynika z tego posta.

uhm PW
15 lipca 2020, 23:10
Odpowiadając na pytania Docent stwierdził, że lata temu grał w M&M 3-5, choć daleko w nich nie zaszedł, a także częściowo przeszedł M&M 6-8, choć wyłącznie po to, żeby lepiej poznać uniwersum, natomiast na samej rozgrywce mu nie zależało. Nie uważa się za gracza, bo poza heroesami grywał tylko w platformówki i metroidvanie, a wolny czas woli spędzać czytając książki, słuchając muzyki, oglądając filmy, czy też odpoczywając na świeżym powietrzu.

Tłumaczenie dla tych, których może interesować ta dyskusja ;P

fisat PW
16 lipca 2020, 17:55
Hobbit najwidoczniej wie i rozumie lepiej.

pevip PW
18 lipca 2020, 02:49


Przecież ten ptak z Factory to nie żaden Coatl, tylko Quei Bird z kampanii Tarnuma! Pasuje idealnie!

DragonKing PW
22 lipca 2020, 13:38
Sam Chronicles nie ogrywałem, więc pytam:która to kampania?

avatar PW
22 lipca 2020, 19:57
Screen z pierwszego tygodnia gry i początkowa frakcja Zamek - to pasuje mi do Podboju podziemi.

Kastore PW
22 lipca 2020, 20:30
Plus mała plansza jak w pierwszej misji Podboju Podziemi. ;)

Kammer PW
26 lipca 2020, 16:29
Według informacji ze Streamfestu, zakładając brak pomyłki, Factory ma zostać wydane we wrześniu.

Jednak normalnie, na Nowy Rok, samo miasto ma być gotowe wcześniej.

planetavril PW
26 lipca 2020, 21:34
in my opinion it will slide to new year 2022

Kammer PW
27 lipca 2020, 13:39
We cannot say that it is impossible, but I think it is highly improbable.
If you believe Docent's words - the units will be ready by September, which gives a lot of buffer time to put everything into the game.
I think they are determined enough to release 1.7.0 on the New Year so they can fully commit themselves to making their own game (which will surely be a bigger victim of their own hype than Cyberpunk 2077).

Kammer PW
27 lipca 2020, 15:49
A oto i sam trailer:

James_Dean PW
28 lipca 2020, 15:16
Robi wrażenie!

DragonKing PW
28 lipca 2020, 15:26
Ciekawe, kiedy pokażą 4 poziom.

Sanders PW
2 sierpnia 2020, 22:01
Ja dodam, że to miasto nawet mi się podoba. Na pewno nie jest złe i nie rozumiem tej krytyki.
bo

Ta frakcja jest bardzo podobna do przystanii. W obu miejscach mamy broń palną i potwory. Kto nie lubił grać Anabel albo Jeremy jako bohaterem startowym...
Łączy je ten sam twórca i dlatego taka myśl. Fajnie będzie zagrać losową M-kę i mieć przed sobą obydwie nacje, właśnie ze względu na podobięństwo, ale różne podejście.
Piracka przystań ma dobry atak i dość słabą obronę (plus bardzo ograniczona liczba amunicji), dążąc do jak najszybszego zakończenia starcia.
Kowboje mają dysponować uzupełnianiem/naprawą jednostek, co raczej sugeruje że mogą utrzymać się dłużej.

Jeszcze jedna rzecz łaczy obie nacje, to że lubią osiedlać się na pustkowiach, oceaniczne wyspy albo kaniony...



AmiDaDeer PW
2 sierpnia 2020, 23:29
Sanders:
Piracka przystań ma dobry atak i dość słabą obronę (plus bardzo ograniczona liczba amunicji), dążąc do jak najszybszego zakończenia starcia.
Kowboje mają dysponować uzupełnianiem/naprawą jednostek, co raczej sugeruje że mogą utrzymać się dłużej.
To w sumie jest ciekawa rzecz, bo jak spojrzy się na ostatni trailer i przeanalizuje się, co tam się dzieje, to... mamy bardzo interesujący obraz tej frakcji.

Znane nam statystyki jednostek (a na razie w sumie wiemy tylko o strzelcach) pokazują na dużą ofensywę i niewielką żywotność. Jednocześnie wiemy też, że zdolności specjalne są może i po części ofensywne (ataki obszarowe u pań inżynierek i robocików), ale w dużej mierze jednak bardzo defensywne (blokowanie kontrataków przez ulepszone Niziołki, kontrataki na odległość z wyprzedzeniem u Rewolwerowców, wspomniana naprawa jednostek oraz Coatl mogący przez jedną turę ignorować wszelkie obrażenia).

Do tego mamy co prawda jedną szybką jednostkę (Coatl ma 11 szybkości, po ulepszeniu 15), ale tak są one w większości stosunkowo wolne (ulepszone Niziołki i Pancerniki mają po 6 szybkości; ulepszone Inżynierki - 7; Juggernaut, czyli pan robot, ma 8 szybkości, a to wśród ulepszonych siódmopoziomowców jest jedynie powyżej Hydr Chaosu). Są jeszcze dwie jednostki średnio mobilne (Olgoj-Chorchoj, ulepszony Sandworm, ma 9 szybkości, a Gunslinger, czyli podstawa 6. poziomu, ma 7 szybkości), a ostatni, niepokazany jeszcze tier 4. (Automaton), może być zarówno wolny, jak i średnio mobilny... ale wszystko daje obraz raczej wolnego lineupu.

Pod tym względem to, że u bohaterów mocy, jak i magii umiejki drugorzędne to w dużej mierze te związane z poruszaniem się po mapie przygody, ma spory sens (wolne jednostki spowalniają bohatera na mapie, co warto nadrabiać mobilnością; EDIT: przy czym warto też zaznaczyć, że jeżeli ulepszony pancernik jest najwolniejszą jednostką z ulepszonego lineupu, to i tak jest to jedno z szybszych miast - spodziewam się jednak raczej po Automatonie bycia kolejnym powolnym tankiem). Tyle że bohaterowie mocy mają raczej przewagę ataku nad obroną - nieznaczną, ale jednak zauważalną. Henrietta, bohaterka mocy na 15. poziomie, nie ma zresztą płatnerstwa, za to ma łucznictwo, interferencję... i ofensywę, którą ma również Agar - bohater magii (zresztą jego współczynnik ataku jest dużo wyższy niż współczynnik obrony).

To zaś sugeruje, że to będzie miasto w walce dość powolne, za to bardzo defensywne (zupełnie nie jak Przystań), ale w przeciwieństwie do np. Fortress defensywa nie będzie opierać się o płatnerstwo (i przez to bohaterowie Factory wydają się być w ogólnym zbalansowaniu bliżej bohaterów Cove niż bohaterów Fortress), a o umiejętne użycie specjalnych zdolności lineupu.

Mamy tu też do czynienia z na oko bardzo wysokimi cenami jednostek. Ulepszone Niziołki kosztują po 80 złota, w czym ustępują tylko Centaurom Bojowym. Ulepszenie Mechaniczek i Pancerników kosztuje odpowiednio 60 złota za jedną i 80 złota za jednego, co jest najwyższymi różnicami w cenach po ulepszeniu wśród jednostek z ich poziomu. Zarówno za ulepszenie Coatli, jak i Drednotów trzeba zapłacić po 2500 złota i po jednej sztuce surowca, co stawia ich koszty ulepszeń gdzieś na poziomie Archaniołów, zaraz za Tytanami (EDIT: nieulepszone Coatle, na co nie zwróciłem wcześniej uwagi, kosztują jak na razie 2000 złota i 1 kryształ, więc ulepszone, when you do the math, kosztują 4500 złota i 2 kryształy - czyli właściwie ta sama praktycznie cena, jak u Arcydiabłów, a to jest miejsce niżej względem Tytanów i Archaniołów). No i były doniesienia o tym, że jednym z budynków specjalnych w mieście ma być bank pożyczający środki z oprocentowaną ich spłatą z czasem.

To może zaś oznaczać, że to będzie miasto drogie, ale mocne i nastawione na długie bitwy, przy czym bardzo istotne będzie ogarnięcie taktyczne tego, jak wykorzystywać często bardzo sytuacyjne umiejętności specjalne. Mieliśmy tego dobry przykład z Agarem wysyłającym do walki z watahą 102 Dendroidów (łącznie 5610 HP) jednego Coatla, który wszedł w stan nietykalności, i jednego Niziołka, dzięki któremu Agar mógł rzucić armagedon i zabić wszystko na polu bitwy poza Coatlem.

Oczywiście szczegóły co do liczb itp. się zapewne zmienią przed premierą w wyniku testów frakcji po już jej pełnym wykonaniu graficznym, ale raczej nie na tyle, by ogólny feel miał być drastycznie inny.

Tak, lubię nerdzić z tego typu dopatrywaniem się szczegółów na trailerach interesujących mnie projektów, deal with it.

EDIT: Już spotkałem się z krytyką wyrażoną prywatnie, że "statystyki i umiejki mogą się do czasu premiery bardzo zmienić". Zwrócę jednak uwagę na to, że ten trailer miał pokazać gameplay - to, jak się gra tą frakcją. Jeżeli HotA Crew specjalnie przygotowało mapę tak, żeby pokazać, jak frakcja sobie radzi z różnymi jednostkami (strzelającymi, latającymi, całą armią itp.), a także jak bohaterowie o różnych rolach taktycznych przekazują sobie dalej jednostki w poszczególnych fragmentach mapy, a do tego cały trailer ma specjalnie pod niego przygotowaną kompozycję muzyczną dopasowaną do konkretnych sytuacji, to znaczy, że musieli w to włożyć względnie dużo roboty. Na tyle dużo, że jeżeli miało chodzić po prostu o pokazanie animacji na polu bitwy i ładnych grafik (wszak Factory jako takiego po raz kolejny pokazywać na filmikach nie mają po co), to zupełnie przesadziliby z tym, jak dopracowana jest to praca.

Zatem jedynym racjonalnym wytłumaczeniem tego, co ma ten trailer przedstawiać, jest jak dla mnie to, o czym piszę powyżej: o co w tej frakcji mniej więcej chodzi w samej grze nie tylko pod względem tego, jak się prezentuje wizualnie, ale przede wszystkim pod względem tego, jak się nią gra.

Kastore PW
3 sierpnia 2020, 00:20
Cytat:
Zarówno za ulepszenie Coatli, jak i Drednotów trzeba zapłacić po 2500 złota i po jednej sztuce surowca, co stawia ich koszty ulepszeń gdzieś na poziomie Archaniołów, zaraz za Tytanami.
W pierwszej wersji Cove Haspid kosztował 5000 i 2 albo 3 siarki. Trochę dużo.

AmiDaDeer PW
3 sierpnia 2020, 00:35
Tu porównywałem nie konkretne ceny (bo ich zwyczajnie nie znałem), a różnice w cenach między podstawami a ulepszeniami. To też jest bardzo istotny element balansu (nie bez powodu strzelcy w miastach mają tendencję do droższych ulepszeń niż jednostki walczące wręcz).

trytobe PW
26 sierpnia 2020, 20:42
Pamiętam pierwsze zapowiedzi HOTy, koncepty, robocze miasta z jednostkami Alex-andra (Limit, Katedra, Kronwerk), jakże radującą serce fana wówczas informację dotyczącą możliwości dodania nowego miasta (a nie zastąpienie istniejących) - materiałów było sporo, napompowano do granic możliwości oczekiwania ilością potencjalnych miast...
Potem było zderzenie z rzeczywistymi możliwościami twórców. Długie oczekiwania jednak zostały wynagrodzone, świetnie wykonanym miastem, które według mnie idealnie wpasowało się w klimat gry, zarówno fabularnie, w warstwie graficznej jak i oprawie dźwiękowej :) Pamiętam wypowiedzi na tym forum (obserwuje je od dawna, chociaż dopiero dzisiaj postanowiłem podzielić się swoją skromną opinią) że nie ma co liczyć na kolejne nowe miasta - a tu po kilku latach oczekiwaniach znów doczekaliśmy się dobrych wieści i bogatego w nowinki trailera. Chociaż nie ukrywam zdziwienia gdy widzę, że ktoś tu kręci nosem, to myślę, że przecież hirołsy III grają jedynie na naszym sentymencie i wygrywają klimatem z innymi częściami serii - a w mojej opinii, ich najmocniejszą stroną była mnogość jednostek i miast. Więc teraz ten punkt jest jeszcze bardziej wzmacniany przez zespół HOTy...i póki jednostki i miasto wpasowują się w klimat (mniej lub bardziej - indywidualna opinia), są starannie wykonane, a nawet staranniej niż Conflux czy niektóre oryginalne jednostki (jak niziołek, czy pikinier) to nic, tylko brać i grać :) !
strona: 1 - 2 - 3 ... 45 - 46 - 47 ... 82 - 83 - 84
temat: [HotA] Oficjalne informacje, aktualizacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel